Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?

Vierailija
27.07.2021 |

Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34

Kommentit (189)

Vierailija
121/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.

Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.

En ymmärrä naisia jotka eivät uskalla liikkua yhdessä.

Ehdotitko siis ekoille treffeille? Jos ehdotit, en ihmettele että kieltäytyi. En minäkään lähtisi jos en yhtään tietäisi, tullaanko ollenkaan juttuun.

Mikä tässä on se logiikka? Jäätelölle voi silti lähteä jos ei yhtään tiedä tullaanko juttuun?

Vierailija
122/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.

Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.

Oliko kyseessä ekat treffit? Jotkut eivät koe sitä sulkapalloa mielekkääksi treffejä ajatellen, koska siinähän pelataan, eikä voi samalla lailla jutella kuin kalliolla tai kahvilassa. Itse en sen vuoksi tykkää toiminnallisista treffeistä. Lisäksi tykkäisin laittautua treffeille, laittaa oman tyyliset vaatteet ja laittaa hiukset siten kuin normaalistikin tykkään niitä pitää. Jonnekin liikuntaan täytyy laittaa urheiluvaatteet, jotka eivät ole yhtään omaa tyyliäni, enkä koe näyttäväni liikuntavaatteissa "itseltäni". Myöskään toisen tyylistä ei saa mitään käsitystä, ja ainakin minulle se olisi olennainen tieto. Ei minua yhtään kiinnosta, millaiset verkkarit toisella on.

Ja kiipeily on huono idea silloin, jos toinen osapuoli ei ole harrastanut sitä ollenkaan. Sitten se menee sellaiseksi,  että aloittelija tutustuu lajiin ja sinä esittelet taitojasi vieressä. Moni voi kammota korkeita paikkoja, eikä tuollainen sitten edes olisi oma juttu.

Miten tuollaisilla liikuntatreffeillä pystyy tutustumaan toiseen? Vaihtamaan ajatuksia jne? Minulle ainakin on olennaista se, mitä keskustellaan ja millainen vuorovaikutus meillä on. Joku hikiliikunta muuttaa heti kommunikointia ja vuorovaikutusta, ei yhtään huomaa, onko flirttiä, kun vaan mäiskitään palloa.

Et kuulosta liikunnalliselta ja täten ei varmaankaan oltaisi hyvä match. Nuo laittautumiset ja tyylit on ihan epäolennaista.

Itse haen naista joka viihtyy urheiluvaatteissa ja sanoo hikiliikunnalle "jes, milloin mennään?" Ja näin on tapahtunutkin aiemmin.

Mun kokemuksen mukaan liikunta tekee treffitilanteesta paljon rennomman kuin mitä nämä kahvittelut tai jätskitreffit on. Sulkapallon ja kiipeilyn aikana pystyy juttelemaan ihan helposti kun on lähekkäin, mutta esim tennis on vähän hankalampi kun siinä ollaan kauempana toisista ja tekniikka pitää olla molemmilla hallussa tai sitten fiilikset voi laskea jo sen takia kun peli ei suju :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että jäätelö on vertauskuva seksille? Kun Tinder-profiilissa on jätskin kuvia 🍦🍦🍦, se kertoo jotain sun seksimieltymyksistä (ilmeisesti ”vaniljaa”, eli tavallista tjn). Kun sua pyydetään jätskille, niin se tarkoittaa seksiä, ei jätskiä.

Tämän opin viime kesänä. Tyhmänä luulin jätskitreffiehdottajan puhuvan oikeasti jäätelöstä. Alkoi sitten puhella, että hänellä on kotona ”perusvaniljaa vai tykkäänkö enemmän jostain missä on enemmän makua”. Vastailin viattomasti, että kaikki käy. Sitten hän alkoi käydä kimppuun..

Vasta tämän jälkeen kuulin tästä jätskimetaforasta. Tunsin itseni idiootiksi.

Jos siis ehdottaa treffejä jääätelökioskille, niin onko olemassa erityisiä seksikioskeja?

Vierailija
124/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En tarvitse jäätelökioskille menemiseen miestä.

Et varmaan mihinkään muuallekaan menemiseen tarvitse miestä, eli silloin et lähde treffeillekään koskaan mihinkään paikkaan.

Vierailija
125/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tässä taka-ajatus. Hän haluaa katsella nuorten jäätelönmyyjä tyttöjen kivoja herkkupeppuja.

Vierailija
126/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä ekat treffit? Jotkut eivät koe sitä sulkapalloa mielekkääksi treffejä ajatellen, koska siinähän pelataan, eikä voi samalla lailla jutella kuin kalliolla tai kahvilassa. Itse en sen vuoksi tykkää toiminnallisista treffeistä. Lisäksi tykkäisin laittautua treffeille, laittaa oman tyyliset vaatteet ja laittaa hiukset siten kuin normaalistikin tykkään niitä pitää. Jonnekin liikuntaan täytyy laittaa urheiluvaatteet, jotka eivät ole yhtään omaa tyyliäni, enkä koe näyttäväni liikuntavaatteissa "itseltäni". Myöskään toisen tyylistä ei saa mitään käsitystä, ja ainakin minulle se olisi olennainen tieto. Ei minua yhtään kiinnosta, millaiset verkkarit toisella on.

Ja kiipeily on huono idea silloin, jos toinen osapuoli ei ole harrastanut sitä ollenkaan. Sitten se menee sellaiseksi,  että aloittelija tutustuu lajiin ja sinä esittelet taitojasi vieressä. Moni voi kammota korkeita paikkoja, eikä tuollainen sitten edes olisi oma juttu.

Miten tuollaisilla liikuntatreffeillä pystyy tutustumaan toiseen? Vaihtamaan ajatuksia jne? Minulle ainakin on olennaista se, mitä keskustellaan ja millainen vuorovaikutus meillä on. Joku hikiliikunta muuttaa heti kommunikointia ja vuorovaikutusta, ei yhtään huomaa, onko flirttiä, kun vaan mäiskitään palloa.

Et kuulosta liikunnalliselta ja täten ei varmaankaan oltaisi hyvä match. Nuo laittautumiset ja tyylit on ihan epäolennaista.

Itse haen naista joka viihtyy urheiluvaatteissa ja sanoo hikiliikunnalle "jes, milloin mennään?" Ja näin on tapahtunutkin aiemmin.

Mun kokemuksen mukaan liikunta tekee treffitilanteesta paljon rennomman kuin mitä nämä kahvittelut tai jätskitreffit on. Sulkapallon ja kiipeilyn aikana pystyy juttelemaan ihan helposti kun on lähekkäin, mutta esim tennis on vähän hankalampi kun siinä ollaan kauempana toisista ja tekniikka pitää olla molemmilla hallussa tai sitten fiilikset voi laskea jo sen takia kun peli ei suju :D

En tosiaan ehkä määrittelisi itseäni liikunnalliseksi. Harrastan kyllä liikuntaa - käyn lenkillä ja kuntosalilla - mutta ei identiteettini tai persoonani niinkään sen mukaan määrity. Enemmän mielenkiinnonkohteissani painottuvat esim. kulttuuriharrastukset. Näissä jutuissa tietenkin onkin olennaista löytää se itselle sopiva kumppani, ja samanhenkinen ihminen. On totta, että jos toinen on kovin urheilullinen ja haluaa hengailla liikuntavaatteissa, ei minun kaltaiseni olisi sopiva match. Itselle kun toisentyyppinen pukeutumistyyli on enemmän omantyylinen, ja minusta tyyli on merkittävä osa ihmisen ulkonäköä - minulle jopa olennaisempi kuin moni muu asia.

Vierailija
127/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinrich kirjoitti:

Miehellä on tässä taka-ajatus. Hän haluaa katsella nuorten jäätelönmyyjä tyttöjen kivoja herkkupeppuja.

Eihän ne näy, kun on se kioskin seinä edessä, ja myyjät sitä paitsi pääosin seisovat naama kohti myynti-ikkunaa.

Vierailija
128/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat treffini mulla on ollut liikuntatreffejä, eli ollaan menty lenkille yms. Silloin on oikeasti nähnyt harrastaako toinen mielellään liikuntaa vain onko se vain laitettu jotta ilmoitus näyttäisi "oikealta".

Miten lenkillä voi jutella ja tutustua? Tai no tietysti, jos juoksee niin hiljaa, ettei se oikeastaan ole enää lenkkeilyä, mutta mitä se sitten muka paljastaa toisen liikunnallisuudesta, jos edetään mummotahdissa?

Vierailija
129/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat treffini mulla on ollut liikuntatreffejä, eli ollaan menty lenkille yms. Silloin on oikeasti nähnyt harrastaako toinen mielellään liikuntaa vain onko se vain laitettu jotta ilmoitus näyttäisi "oikealta".

Miten lenkillä voi jutella ja tutustua? Tai no tietysti, jos juoksee niin hiljaa, ettei se oikeastaan ole enää lenkkeilyä, mutta mitä se sitten muka paljastaa toisen liikunnallisuudesta, jos edetään mummotahdissa?

Ei aina tarvitse juosta tasaisella maalla, voi käydä myös kävelemässä portaita tai mäkeä ylös.

Vierailija
130/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä soijapoika meininki.

Vierailija
131/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina tarvitse juosta tasaisella maalla, voi käydä myös kävelemässä portaita tai mäkeä ylös.

Kuulostaa melkoiselta temppuradalta, kun pitää keksiä sellainen reitti, missä olisi mahdollisimman paljon tällaista maastoa, jotta pääsee "testaamaan" toisen liikunnallisuuden.

No, itselleni on sama, onko toinen erityisen liikunnallinen - kunhan on normaalipainoinen ja hyvännäköinen, se riittää tällä osa-alueella (toki muilla osa-alueilla toiveita on paljonkin toiveita persoonaan ja ajatusmaailmaan liittyen). Eikös yleensä liikunnallisuutta kumppaniltaan toivovat käytätä tätä koodisanana, ja oikeasti toivotaan että kumppani olisi hoikka?

Vierailija
132/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäisi treffeiksi jos käydään kävelyllä ja kioskijäätelöllä. Molemmat aktiviteetit on silti ihan ok ja voisin lähteä. Mutta en siis kertoisi myöhemmin, että olin Henkan kanssa treffeillä.

Sama koskee liikuntahetkiä ja kyläilyä. 

Mulle treffit tarkoittaa johonkin tapahtumaaan osallistumista, ruokailua jne.

Vierailija
133/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa melkoiselta temppuradalta, kun pitää keksiä sellainen reitti, missä olisi mahdollisimman paljon tällaista maastoa, jotta pääsee "testaamaan" toisen liikunnallisuuden.

No, itselleni on sama, onko toinen erityisen liikunnallinen - kunhan on normaalipainoinen ja hyvännäköinen, se riittää tällä osa-alueella (toki muilla osa-alueilla toiveita on paljonkin toiveita persoonaan ja ajatusmaailmaan liittyen). Eikös yleensä liikunnallisuutta kumppaniltaan toivovat käytätä tätä koodisanana, ja oikeasti toivotaan että kumppani olisi hoikka?

Niinhän se on. Kun ei voi tai halua suoraan sanoa, että naisen pitää olla treenattu ja hoikka niin pitää sanoa liikunnallinen.

Oli miten oli, ihmisen pitää osata senverran rauhoittua siitä liikunnastaan ja pystyä rentoutumaan, että edes ne yhdet tai kahdet treffit malttaa olla ilman, että ne ovat "liikuntatreffit".

Jutteleminen ja toiseen tutustuminen alussa on helpompaa ja asioista pystyy puhumaan syvällisemmin kun ohessa ei punnerreta pää punaisena ja hengästyneenä. En edes osaa kuvitella miten siinä voi puhua kuin siitä liikunnasta tms. pintapuolisesta.

Tietysti liikuntatreffien ehdottaminen on helppo tapa karsia muut kuin liikunnalliset (ja ne hoikat) heti pois pyörimästä ja viemästä sitä tärkeää (liikunta)aikaa.

Minulle jäätelökioski ja rento iltakävely tai kalliolla istuskelu mukavan jutteluseuran kera sopisi vallan hyvin. ☺

Vierailija
134/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin teetätin morsian ehdokkaille kuntotestin heti alkuun. Halusin että tuleva vaimo jaksaa hoitaa kodin, lapset ja minut tulevina vuosina. Cooperissa piti mennä 2800 metriä tai enemmän, 20 etunojapunnerrusta, 100 kyykkyä jne.

Vuosien jälkeen löysin yhden joka läpäisi testit ja Kosin samantien viimeisen testin jälkeen hikistä morsiantani.

Vierailija
135/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen siltaan isketään tiesuolaa talvisin niin paljon, että myrkkyhöyryt nousevat vielä helteilläkin puupinnalta.

Vierailija kirjoitti:

Uu nami nami. Hyvät treffit. Helsingissä kuuluu ostaa jäätelöt ennen Seurasaaren siltaa ja käydä kävelyllä saaressa. Silta on romanttinen paikka istua. Eikä tartu pöpöt raikkaassa merituulessa.

Mikäs olikaan natriumkloridin kiehumispiste (eli lämpötila, jossa se höyrystyy)? Viimeksi kun tarkistin, niin taisi olla 1465 °C. Noissa lämmöissä puusillalla se suola taitaa olla murheista pienin.

Vierailija
136/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että jäätelö on vertauskuva seksille? Kun Tinder-profiilissa on jätskin kuvia 🍦🍦🍦, se kertoo jotain sun seksimieltymyksistä (ilmeisesti ”vaniljaa”, eli tavallista tjn). Kun sua pyydetään jätskille, niin se tarkoittaa seksiä, ei jätskiä.

Tämän opin viime kesänä. Tyhmänä luulin jätskitreffiehdottajan puhuvan oikeasti jäätelöstä. Alkoi sitten puhella, että hänellä on kotona ”perusvaniljaa vai tykkäänkö enemmän jostain missä on enemmän makua”. Vastailin viattomasti, että kaikki käy. Sitten hän alkoi käydä kimppuun..

Vasta tämän jälkeen kuulin tästä jätskimetaforasta. Tunsin itseni idiootiksi.

Tarkoittaako suklaajätski peppujuttuja?

Vai rommirusina?

Vierailija
137/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin naista jätskille. Tuli. 🤗

Tuliko jätskitreffien jälkeen jatkoa?

Vierailija
138/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntatreffit olisi kyllä ihan painajainen mulle. Jätskille kyllä lähtisin.

Vierailija
139/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtisin. Kiva ajatus :)

Vierailija
140/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos haluaa tutustua toiseen ja jutella, niin ei se luontevasti käy urheillessa. Minä kävin aikoinaan hölkkälenkeillä yhden ihanan miehen kanssa. Joka kerta tuli kiire suihkuun, kun hävetti se hien määrä ja arkailin, että haisenko pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi