Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?

Vierailija
27.07.2021 |

Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.

Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.

En ymmärrä naisia jotka eivät uskalla liikkua yhdessä.

Ehdotitko siis ekoille treffeille? Jos ehdotit, en ihmettele että kieltäytyi. En minäkään lähtisi jos en yhtään tietäisi, tullaanko ollenkaan juttuun.

Mikä tässä on se logiikka? Jäätelölle voi silti lähteä jos ei yhtään tiedä tullaanko juttuun?

Onhan se nyt ihan eri asia käyttää 10 minuuttia siihen, että syödään jäätelöä ja sitten voi halutessaan ilmoittaa, että taitaa olla parempi jatkaa matkaa, kuin sitoutua johonkin sulkapallovuoroon tai lähteä kiipeilemään.

Ensi treffien pitää aina olla sellaiset, että niiltä voi luontevasti poistua nopeasti.

eri

Vierailija
162/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta idealta! Todellakin lähtisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Samalla näkee emännän askelluksen ja olemuksen päivänvalossa. 

Vierailija
164/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit meille, menittekö treffeille ja jos, niin miten meni? 💕Aah, niin ihanan romanttista!

T:tylsistynyt vaimo

Vierailija
165/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.

Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?

Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli huumorintajun loppumiseen.

Vierailija
166/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.

Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.

Ehdotitko siis ekoille treffeille? Jos ehdotit, en ihmettele että kieltäytyi. En minäkään lähtisi jos en yhtään tietäisi, tullaanko ollenkaan juttuun.

Mikä tässä on se logiikka? Jäätelölle voi silti lähteä jos ei yhtään tiedä tullaanko juttuun?

Onhan se nyt ihan eri asia käyttää 10 minuuttia siihen, että syödään jäätelöä ja sitten voi halutessaan ilmoittaa, että taitaa olla parempi jatkaa matkaa, kuin sitoutua johonkin sulkapallovuoroon tai lähteä kiipeilemään.

Ensi treffien pitää aina olla sellaiset, että niiltä voi luontevasti poistua nopeasti.

eri

Tää kiipeilijä ei ole koskaan kuullut, että treffeillä on tarkoitus myös keskustella, ei vain katsella, kuinka treffikaveri urheilee.

Vierailija
167/189 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin naista jätskille. Tuli. 🤗

Kiitos kaikista peukuista.

Olen rakastunut.

Kiitos T että tulit.

Vierailija
168/189 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis ihana kyllä. Ehdottomasti lähtisin ❤

Vierailija
169/189 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pahoin kun näen tuuttia lutkuttavan miehen...

Vierailija
170/189 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluuko tylsistynyt vaimo vipinää vällyihin?

Voidaan nähdä hotellissa.

Sporttinen

M38

Vierailija kirjoitti:

Kerro sit meille, menittekö treffeille ja jos, niin miten meni? 💕Aah, niin ihanan romanttista!

Vierailija
171/189 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Monelta nähään tänään jätskikiskal?

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta idealta! Todellakin lähtisin.

Vierailija
172/189 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävimme ensitreffeillä jätskikioskilla ja seuraavat treffit on sovittu ravintolaan. M34

Vierailija
173/189 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi jätskille. Vastsin kyllä, mielellään.

Minusta se oli ihanaa.

Vierailija
174/189 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Mukava ja rento tapa tutustua toiseen.

Vierailija
175/189 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kioskit on auki? Kuulostaa hyvältä idealta. :)

Vierailija
176/189 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kiipeilijä haluaa jonkun varmistamaan, eli pitelemään köyttä ;) Ei sillä, kyllä minä voisin lähteäkin jos olis mukava

eri

Tää kiipeilijä ei ole koskaan kuullut, että treffeillä on tarkoitus myös keskustella, ei vain katsella, kuinka treffikaveri urheilee.

Vierailija
177/189 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kesänä sitte taas mieluusti!

Vierailija
178/189 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens kesänä sitte taas mieluusti!

Onko mitään sisäpaikkaa jädeille?

Vierailija
179/189 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hahhah, en todellakaan lähtisi jollekin jätskikioskille. Jokin laadukas ravintola, mieluiten Michelin-tähdellä varustettu. Ooppera-ilta on myös mukava.

Vierailija
180/189 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä en niin, kun liian klisee mutta sateisena syksypv kioskin nurkalle ehdottelu olis omaperästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi