Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?
Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34
Kommentit (189)
Kuulostaa ihanalta idealta! Todellakin lähtisin.
Hyvä idea. Samalla näkee emännän askelluksen ja olemuksen päivänvalossa.
Kerro sit meille, menittekö treffeille ja jos, niin miten meni? 💕Aah, niin ihanan romanttista!
T:tylsistynyt vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli huumorintajun loppumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.
Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.
En ymmärrä naisia jotka eivät uskalla liikkua yhdessä.
Ehdotitko siis ekoille treffeille? Jos ehdotit, en ihmettele että kieltäytyi. En minäkään lähtisi jos en yhtään tietäisi, tullaanko ollenkaan juttuun.
Mikä tässä on se logiikka? Jäätelölle voi silti lähteä jos ei yhtään tiedä tullaanko juttuun?
Onhan se nyt ihan eri asia käyttää 10 minuuttia siihen, että syödään jäätelöä ja sitten voi halutessaan ilmoittaa, että taitaa olla parempi jatkaa matkaa, kuin sitoutua johonkin sulkapallovuoroon tai lähteä kiipeilemään.
Ensi treffien pitää aina olla sellaiset, että niiltä voi luontevasti poistua nopeasti.
eri
Tää kiipeilijä ei ole koskaan kuullut, että treffeillä on tarkoitus myös keskustella, ei vain katsella, kuinka treffikaveri urheilee.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin naista jätskille. Tuli. 🤗
Kiitos kaikista peukuista.
Olen rakastunut.
Kiitos T että tulit.
Tää olis ihana kyllä. Ehdottomasti lähtisin ❤
Voin pahoin kun näen tuuttia lutkuttavan miehen...
Haluuko tylsistynyt vaimo vipinää vällyihin?
Voidaan nähdä hotellissa.
Sporttinen
M38
Vierailija kirjoitti:
Kerro sit meille, menittekö treffeille ja jos, niin miten meni? 💕Aah, niin ihanan romanttista!
Hyvä! Monelta nähään tänään jätskikiskal?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta idealta! Todellakin lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Kävimme ensitreffeillä jätskikioskilla ja seuraavat treffit on sovittu ravintolaan. M34
Mies pyysi jätskille. Vastsin kyllä, mielellään.
Minusta se oli ihanaa.
Todellakin. Mukava ja rento tapa tutustua toiseen.
Vieläkö kioskit on auki? Kuulostaa hyvältä idealta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.
Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.
En ymmärrä naisia jotka eivät uskalla liikkua yhdessä.
Ehdotitko siis ekoille treffeille? Jos ehdotit, en ihmettele että kieltäytyi. En minäkään lähtisi jos en yhtään tietäisi, tullaanko ollenkaan juttuun.
Mikä tässä on se logiikka? Jäätelölle voi silti lähteä jos ei yhtään tiedä tullaanko juttuun?
Se kiipeilijä haluaa jonkun varmistamaan, eli pitelemään köyttä ;) Ei sillä, kyllä minä voisin lähteäkin jos olis mukava
Onhan se nyt ihan eri asia käyttää 10 minuuttia siihen, että syödään jäätelöä ja sitten voi halutessaan ilmoittaa, että taitaa olla parempi jatkaa matkaa, kuin sitoutua johonkin sulkapallovuoroon tai lähteä kiipeilemään.
Ensi treffien pitää aina olla sellaiset, että niiltä voi luontevasti poistua nopeasti.
eri
Tää kiipeilijä ei ole koskaan kuullut, että treffeillä on tarkoitus myös keskustella, ei vain katsella, kuinka treffikaveri urheilee.
Ens kesänä sitte taas mieluusti!
Vierailija kirjoitti:
Ens kesänä sitte taas mieluusti!
Onko mitään sisäpaikkaa jädeille?
No hahhah, en todellakaan lähtisi jollekin jätskikioskille. Jokin laadukas ravintola, mieluiten Michelin-tähdellä varustettu. Ooppera-ilta on myös mukava.
kesällä en niin, kun liian klisee mutta sateisena syksypv kioskin nurkalle ehdottelu olis omaperästä
eri