Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?

Vierailija
27.07.2021 |

Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat treffini mulla on ollut liikuntatreffejä, eli ollaan menty lenkille yms. Silloin on oikeasti nähnyt harrastaako toinen mielellään liikuntaa vain onko se vain laitettu jotta ilmoitus näyttäisi "oikealta".

Miten lenkillä voi jutella ja tutustua? Tai no tietysti, jos juoksee niin hiljaa, ettei se oikeastaan ole enää lenkkeilyä, mutta mitä se sitten muka paljastaa toisen liikunnallisuudesta, jos edetään mummotahdissa?

Jos on hyvässä kunnossa, niin onnistuu helposti. Ja lenkin jälkeen voi jatkaa juttelua.

Pointti on erottaa ne jotka oikeasti tykkäävät liikunnasta ja ne jotka vain mainostavat harrastavansa liikuntaa.

Vierailija
142/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.

Pakettijäätelöstä saisi isommat annokset - ja voisi santsatakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, voisin hyvinkin lähteä. Pidän jäätelöstä, eikä minua haittaisi syödä jäätelöä treffeillä. On kesä, joten ei yhtään hullumpi idea mielestäni.

Toki kaikki riippuu siitä erityisestä naisesta. Jotkut eivät välitä jälkiruoista, osa on allergisia maidolle, pähkinöille, soijalle, hunajalle, mansikalle, banaanille yms., joka voi vaikeuttaa jäätelökiskalle menoa, sillä niissä ei (saamani tiedon mukaan) voi taata, että allerginen saisi täysin allergiavapaata eli ei ole erikseen kauhaa esim. pähkinää sisältävälle jäätelölle tms.

Vierailija
144/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin! 

145/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos kiska olisi lähellä rantaa, vielä parempi. Hyvä jätski on todella paljon parempi kuin kaffe ja pulla.

Vierailija
146/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollaisilla treffeillä, tosin maksoimme kumpikin oman jäätelömme itse. Mukavaa oli, lähtisin toistekin.

Vierailija
147/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset treffit olisi ihanat; olisin heti mukana 😍 Toivottavasti ap:llä käy flaksi!

Vierailija
148/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tuollaisilla treffeillä, tosin maksoimme kumpikin oman jäätelömme itse. Mukavaa oli, lähtisin toistekin.

Miksi mies ei tarjonnut?

Vierailija
149/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi kirjoitti:

Mieluummin illalliselle. Onko sulla varaa tarjota sille naiselle illallinen M34?

On kyllä. Illallisen vuoro on toisilla treffeillä. M34

Vierailija
150/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat treffini mulla on ollut liikuntatreffejä, eli ollaan menty lenkille yms. Silloin on oikeasti nähnyt harrastaako toinen mielellään liikuntaa vain onko se vain laitettu jotta ilmoitus näyttäisi "oikealta".

Miten lenkillä voi jutella ja tutustua? Tai no tietysti, jos juoksee niin hiljaa, ettei se oikeastaan ole enää lenkkeilyä, mutta mitä se sitten muka paljastaa toisen liikunnallisuudesta, jos edetään mummotahdissa?

Jos on hyvässä kunnossa, niin onnistuu helposti. Ja lenkin jälkeen voi jatkaa juttelua.

Pointti on erottaa ne jotka oikeasti tykkäävät liikunnasta ja ne jotka vain mainostavat harrastavansa liikuntaa.

Joo, ymmärrän että tuo on se pointti. Ja kai se sitten ihan hyvä tapa on, jos se liikunnallisuus on se ykköstoive. Silloinhan voi vaikka juttelut jättääkin toiseen kertaan.

Toisaalta sitten liikuntaa on monenlaista - joku voi harrastaa vaikka kolme kertaa viikossa uintia ja lisäksi jotain kuntosalia, mutta ei silti toimisi lenkkeilytreffit. Mutta joo, ehkä tämä ei ollut se pointti...

Vierailija
151/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai! Rakastan jätskiä 🍦

Vierailija
152/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea, varsinkin jos kiska olisi jonkun pienen paikallisen jäätelötehtaan (Helsingin jäätelötehdas, Kolmen kaverin jne)

Vierailija
153/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostaa vielä kunnon pitsat kyytiin ja lähtee kämpille jätskien jälkeen vähän paistelemaan. Pari punasta olutta mukaan niin ilta on kyllä täydellinen

Vierailija
154/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.

Pakettijäätelöstä saisi isommat annokset - ja voisi santsatakin!

No eikö tämä nyt ollut ihan oletuksena näin

Kylkeen maukasta kinuski suklaa ja tai mansikkasoosia

Vierailija
155/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä ostaa vielä kunnon pitsat kyytiin ja lähtee kämpille jätskien jälkeen vähän paistelemaan. Pari punasta olutta mukaan niin ilta on kyllä täydellinen

En asioi Lidlissä ja herrasmies ei juo olutta. M34

Vierailija
156/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ehdottomasti jätskitreffeille, jos mies on kiinnostava.

N38

Vierailija
157/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinrich kirjoitti:

Miehellä on tässä taka-ajatus. Hän haluaa katsella nuorten jäätelönmyyjä tyttöjen kivoja herkkupeppuja.

Eihän ne näy, kun on se kioskin seinä edessä, ja myyjät sitä paitsi pääosin seisovat naama kohti myynti-ikkunaa.

Voi pahus, tuota en tullutkaan ajatelleeksi

Vierailija
158/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.

Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.

En ymmärrä naisia jotka eivät uskalla liikkua yhdessä.

Voi harmi. Itse tykkäsiin tosi paljon liikuntatreffeistä. En ehkä ensitreffeiksi, koska siinä on vaikeampi keskittyä toiseen, koska keskittyminen on aika paljon siinä toiminnassa ja haluan tutustua toiseen, mutta vaikka kolmansillä, neljänsillä treffeillä, todella lähtisin, kivaa olisi. Pyöräily, tennis, luistelu jne.

Vierailija
159/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Olisi mukvaa syödä jätskiä ja tutustua kauniina kesäpäivänä jossain kivassa puistossa tms. Ja julkisella paikalla tuntisin oloni turvallisemmaksi kuin jossain, missä ei muita ihmisiä.

Vierailija
160/189 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ollessani sosiaalinen ja hampaisiin asti treenattu mies näin kadulla monta kertaa erästä androgyyniä feissaria, joka lopulta antoi minulle numeronsa pyytämättä sitä. 

Laitoin hänelle viestiä, jossa ehdotin jäätelöostoksille menoa ja hän keksi jonkun kiiretekosyyn olla lähtemättä. Tämä nuori nainen oli tukevahko, maskuliininen hiustyyli jne. ja huomioni oli hänelle aika halpaa.

Nykyään joka kerta kun näen alle 30 vuotiaan naisen (ei-lihava) ajattelen, että "unlimited SMV" eli rajaton markkina-arvo. Miesten huomio on halpaa jopa pallonmuotoisille ja hassunnäköisille naisille. Sellainen aloite, joka saisi miehen itkemään ilosta saa naisen varmaan pieraisemaan ja katsomaan kissavideoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän