Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?
Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34
Kommentit (189)
Lähtisin mutta kasva vielä vähän mun puolesta T . N46, kyllä varmaan näin kesä helteellä .
Jäätelö on hyvää kun yksin syö.🍦🍧🍨
pieni vinkki: jäätelökioski kuulostaa totaalisen epäromanttiselta. Sopisi joillekkin pikkulapsille. Joten jos nainen ei ole täysin ihastunut sinuun, niin ehdottaisin muuta paikkaa, ihan ravintolaa. (ei MacDonaldsia, Hesburgeria, kapakkaa, eikä pizzeriaa).
Kiitos, mielellään.
Arvostan miestä, jolla ei ole kaljatuoppi ekana mielessä.
Tarjota ei tarvitsisi, mutta ajatus silti kohtelias.
Voisin lähteä. Varsinkin, jos se nimenomainen jätskikioski on jossain kivassa paikassa (eikä missään betonilähiön ostarin vieressä tms).
Jos mies on kiinnostava tai olisin jopa ihastunut, niin tietenkin lähtisin.
Pyysin naista jätskille. Tuli. 🤗
En vaan kunnon safka paikkaan ja sanoisin että maksan Itse oman osuuden. Toki täytyy olla kiinnostava mies.
En, koska kuitenkin haluisi tarjota puikkoa!
Kyl mä lähtisin treffeille jätskikiskalle. Mun ja tuon puolison ekat treffit oli aamulla raiteella 1. Käytiin hakemassa rautatieaseman ärrältä pahvimukilliset tummaa presidenttiä ja turistiin 45min. Sit molemmat lähti töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Täs oli ehkä enemmän kyse nyt lusikoiden koosta. Mitä isommat, sen parempi. Jos on oikein kunnon mela, kaikista parasta.
Eli vain kun ostaa jätskit saksalaisesta kaupasta, myös lusikat ovat suuria? Kiitti tiedosta.
No namipupsi, kotoa tuodaan ne lusikat. Ja silloin ne ovat isoimmat mitä talosta löytyy.
No, namikulta, kuitenkin näyttää siltä, että mitä isommat annokset, sen paremmat treffit. Kyllä ne kioskin jätskitkin voi syödä vaikka kauhalla. Do you agree with me, honey?
Ei se koko, vaan se laatu, hunajapuppeli.
Jos treffikumppani käyttäisi sanoja namipupsi, namikulta tai hunajapuppeli, niin niin paljon jäätelöä ei tarjoaisikaan, että ne treffit jatkuisivat.
Ehdottomasti, jos olisin sinkku ja mies kiinnostaisi. Toivoisin kylä, että hän pyytäisi (kävelylle puistoon ja) jätskille eikä käyttäisi sanaa treffit. Silloin en olisi sitoutunut enempään kuin mukavaan kävelyretkeen ja jätskiin, jos jutusta ei kehittyisikään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Tutkimusten mukaan tarjotun jäätelön koko korreloi elimen koon kanssa
Vierailija kirjoitti:
pieni vinkki: jäätelökioski kuulostaa totaalisen epäromanttiselta. Sopisi joillekkin pikkulapsille. Joten jos nainen ei ole täysin ihastunut sinuun, niin ehdottaisin muuta paikkaa, ihan ravintolaa. (ei MacDonaldsia, Hesburgeria, kapakkaa, eikä pizzeriaa).
Ravintola (tai se Mäkkäri) on surkea paikka ensitreffeille. Jos ei kemiat toimi, tuntuu typerältä ja vaivaannuttavalta istua vastakkain ja yrittää puhua ilmoista.
Jäätelökioski on ihanan vanhanaikainen idea, siis hyvällä tavalla. Jätskin kanssa voi lähteä kävelylle ja jotain puhumista keksii vaikka ympäristöstä jos ei muusta.
Kaikenlaisilla treffeillä on oltu, mutta pitäisin jäätelökioskia kivana ideana.
Vierailija kirjoitti:
Asian voi ilmaista myös toisin, esim. että haetaan jäätelöt jätskikiskalta ja mennään merenrantaan syömään ne.
Toisaalta ei ravintola kuulosta yhtään sen romanttisemmalta, oikeastaan vielä vähemmän. Silti treffit ravintolassa tai treffit jätskikiskalla voivat olla hyvinkin romanttiset - riippuu henkilöstä. Oikean ihmisen kanssa vaikka grillikioskilta ostetun ruuan syöminen on romanttista. Ei romantiikka synny puitteista, vaan kemiasta ja kipinästä kahden ihmisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko laktoosi-intolerantti?
Jäätelökioskeista saa nykyisin laktoositonta ja jopa vegaanista jäätelöä.
Tosin jos kiinnostava mies pyytäisi minua treffeille paikkaan, mikä ei ruokavalioni tms vuoksi käy, sanoisin että "ihana idea, mutta valitettavasti en voi asian X takia syödä siellä mitään - mentäisiinkö siksi sen sijaan paikkaan Y". Eli ehdottaisin jotain muuta paikkaa.
Jätskikioskitreffeille lähtisin ilman muuta, mut Lidlin ovenedustreffeissä olisi ehkä aivan liikaa romantiikkaa mun makuun.