Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?
Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Liidelissä muuten onkin tosi hyviä laktoosittomia tuutteja. Suolaki uskoo ja päärynä jokin. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Täs oli ehkä enemmän kyse nyt lusikoiden koosta. Mitä isommat, sen parempi. Jos on oikein kunnon mela, kaikista parasta.
Eli vain kun ostaa jätskit saksalaisesta kaupasta, myös lusikat ovat suuria? Kiitti tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En tarvitse jäätelökioskille menemiseen miestä.
Ookoo. Pyyntööni ei liity mitään seksuaalissävytteistä. M34
Totta kai liittyy, höpönassu.
Vai pyytäisitkö muka treffeille naapurin 80-vuotiasta paappaa?
Jos ootte molemmat sinkkuja niin on kiva idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Täs oli ehkä enemmän kyse nyt lusikoiden koosta. Mitä isommat, sen parempi. Jos on oikein kunnon mela, kaikista parasta.
Eli vain kun ostaa jätskit saksalaisesta kaupasta, myös lusikat ovat suuria? Kiitti tiedosta.
No namipupsi, kotoa tuodaan ne lusikat. Ja silloin ne ovat isoimmat mitä talosta löytyy.
Rommirusina, tuplana. Muu ei ole vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No namipupsi, kotoa tuodaan ne lusikat. Ja silloin ne ovat isoimmat mitä talosta löytyy.
No, namikulta, kuitenkin näyttää siltä, että mitä isommat annokset, sen paremmat treffit. Kyllä ne kioskin jätskitkin voi syödä vaikka kauhalla. Do you agree with me, honey?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, namikulta, kuitenkin näyttää siltä, että mitä isommat annokset, sen paremmat treffit. Kyllä ne kioskin jätskitkin voi syödä vaikka kauhalla. Do you agree with me, honey?
Ei se koko, vaan se laatu, hunajapuppeli.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan treffejä oikealle jätskikioskille. En asioi Lidlissä, valitan. M34
Jos tämä aloitus on totta, olisi hauska kuulla mitä neito vastasi ap:n ehdotukseen.
Palaa ap kertomaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin kerran treffeiksi ihan liikuntaa mutta nainen kieltäytyi ja halusi jätskille.
Oli mulle kyllä paljon tylsempää istua kallioilla kuin että olisi käynyt vaikka kiipeilemässä tai sulkapalloa.
En ymmärrä naisia jotka eivät uskalla liikkua yhdessä.
Oliko kyseessä ekat treffit? Jotkut eivät koe sitä sulkapalloa mielekkääksi treffejä ajatellen, koska siinähän pelataan, eikä voi samalla lailla jutella kuin kalliolla tai kahvilassa. Itse en sen vuoksi tykkää toiminnallisista treffeistä. Lisäksi tykkäisin laittautua treffeille, laittaa oman tyyliset vaatteet ja laittaa hiukset siten kuin normaalistikin tykkään niitä pitää. Jonnekin liikuntaan täytyy laittaa urheiluvaatteet, jotka eivät ole yhtään omaa tyyliäni, enkä koe näyttäväni liikuntavaatteissa "itseltäni". Myöskään toisen tyylistä ei saa mitään käsitystä, ja ainakin minulle se olisi olennainen tieto. Ei minua yhtään kiinnosta, millaiset verkkarit toisella on.
Ja kiipeily on huono idea silloin, jos toinen osapuoli ei ole harrastanut sitä ollenkaan. Sitten se menee sellaiseksi, että aloittelija tutustuu lajiin ja sinä esittelet taitojasi vieressä. Moni voi kammota korkeita paikkoja, eikä tuollainen sitten edes olisi oma juttu.
Miten tuollaisilla liikuntatreffeillä pystyy tutustumaan toiseen? Vaihtamaan ajatuksia jne? Minulle ainakin on olennaista se, mitä keskustellaan ja millainen vuorovaikutus meillä on. Joku hikiliikunta muuttaa heti kommunikointia ja vuorovaikutusta, ei yhtään huomaa, onko flirttiä, kun vaan mäiskitään palloa.
Ei ole itselleni ihannepaikka treffeille, mutta ei huonokaan. Ja siis minulle siksi vaan ei ole ihanteellinen, että en kauheasti tykkää treffeistä ulkona tai kävelytreffeistä, mutta kesällä joku jäätelökioski on ihan ok. Tosin ostan kyllä vegaanisen jäätelön, vaikka en vegaani olekaan - en vaan kauheasti tykkää maitojäätelöstä (ja kermajäätelöstä vielä vähemmän).
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä aloitus on totta, olisi hauska kuulla mitä neito vastasi ap:n ehdotukseen.
Palaa ap kertomaan?
Treffipyyntö esitetty ja nyt odottelen vastausta. :) M34
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat lakritsi jädee, niin lähden.
M49
Sinä voit syödä lakritsa jäätelösi. Minä ostaisin rommirusina jädeä 😁
Vierailija kirjoitti:
En kerkee, maton pesu menossa.
Tuliko puhdasta? :) M34
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itselleni ihannepaikka treffeille, mutta ei huonokaan. Ja siis minulle siksi vaan ei ole ihanteellinen, että en kauheasti tykkää treffeistä ulkona tai kävelytreffeistä, mutta kesällä joku jäätelökioski on ihan ok. Tosin ostan kyllä vegaanisen jäätelön, vaikka en vegaani olekaan - en vaan kauheasti tykkää maitojäätelöstä (ja kermajäätelöstä vielä vähemmän).
Minkälaisista treffeistä pidät? :) M34
Vierailija kirjoitti:
En. En tarvitse jäätelökioskille menemiseen miestä.
Lipoisin pyöreää mehujää tikkua. Nam.
En. En hae seuraa.