Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?

Vierailija
27.07.2021 |

Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä jänskättää eniten miten tuon Liidelin lusikkapartion treffit meni.

Vierailija
42/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.

Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?

Täs oli ehkä enemmän kyse nyt lusikoiden koosta. Mitä isommat, sen parempi. Jos on oikein kunnon mela, kaikista parasta.

Eli vain kun ostaa jätskit saksalaisesta kaupasta, myös lusikat ovat suuria? Kiitti tiedosta.

No namipupsi, kotoa tuodaan ne lusikat. Ja silloin ne ovat isoimmat mitä talosta löytyy.

No, namikulta, kuitenkin näyttää siltä, että mitä isommat annokset, sen paremmat treffit. Kyllä ne kioskin jätskitkin voi syödä vaikka kauhalla. Do you agree with me, honey?

Ei se koko, vaan se laatu, hunajapuppeli.

Eli tavataan sittenkin jätskikioskilla, kultanamu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelötreffit kuullostavat hyvältä.

Liikuntatreffeistä ehkä pitäisin eniten juoksutreffeistä. Siis, että juostaan sellaista vauhtia, että pystyy puhumaan saman aikaa.

Vierailija
44/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen Pikku Pietarin piha, missä Leo Jokela vei Tea Istan kioskille limunaatia nauttimaan. Symppistä.

Täällä olen ollut treffeillä. Tosin otettiin torilta Hanna Partasen lihapiirakat, jälkiruokana jäätelöt vänärillä. Iltapalaksi suudelmat siellä kalliolla rannalla.

Vierailija
45/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itselleni ihannepaikka treffeille, mutta ei huonokaan. Ja siis minulle siksi vaan ei ole ihanteellinen, että en kauheasti tykkää treffeistä ulkona tai kävelytreffeistä, mutta kesällä joku jäätelökioski on ihan ok. Tosin ostan kyllä vegaanisen jäätelön, vaikka en vegaani olekaan - en vaan kauheasti tykkää maitojäätelöstä (ja kermajäätelöstä vielä vähemmän).

Minkälaisista treffeistä pidät? :) M34

Itse tykkään tavata jossain sisällä, kuten kahvilassa. Kesällä (ja tietysti korona-aikana) toki käy treffit ulkonakin, mutta itse vähän vältän niitä sen vuoksi, että itse en haluaisi istua auringossa, ja useimmiten muut haluavat - ja en haluaisi treffeillä myöskään olla vaikea tai hankala (minulla on valitettavasti kokemudsta sellaisesta, että muut eivät yhtään tajua että haluan istua varjossa, joten siksi olen vähän varuillani kaikkien ulkona tapahtuvien tapaamisten suhteen). Mutta suorassa auringonpaisteessa tulee tukala olo, ja lisäksi omaa viihtymistä haittaa ajatus siitä, että saan "turhaan" uv-säteilyä. Mutta yleensä olen sopinit ekat treffit jonnekin kahvilaan, jossa on helppo jutella ja vaihtaa ajatuksia. Ei minulla niinkään ole kauheasti väliä sillä paikalla tai millään - se treffikumppanihan on se olennainen asia, ja kiinnostaa tutustua häneen. Siihen toki sopii treffit jätskikiskalla ja sen jälkeen hengailu jossain, joten ihan kiva idea se kyllä on.

Vierailija
46/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskitreffit kuulostaa tosi kivoilta - lähtisin 😊

Tykkään myös käydä kahvilassa tai ravintolassa treffeillä, eli paikoissa joissa voi rauhassa jutella ja tutustua.

Vierailija
47/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti ottaen ideasi kuulostaa ihan mainiolta, jos on kaunis sää ja aurinko paistaa. Huonon kelin sattuessa kannattaa vaihtaa varasuunnitelmaan. Eli sellainen kannattaa jo miettiä! Esim. joku viihtyisä ja rauhallinen kahvila, jossa on kiva istua pidempäänkin ja jutella. Rauhallisuus ja matala melutaso on treffikahvilalle olennaista.

M38

Vierailija
48/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin toki, jos kiinnostava mies pyytäisi. Ei sillä paikalla oikeastaan ole väliä kunhan kiinnostusta löytyy.

Vierailija
49/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa treffeillä XDDDDDDDDDDD

Vierailija
50/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea👍👍👍❤️❤️❤️❤️

Vierailija
51/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mies, joka tuhlaa rahansa ylihintaiseen jäätelöön ei ole minun makuuni.

Vierailija
52/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mies, joka tuhlaa rahansa ylihintaiseen jäätelöön ei ole minun makuuni.

Mikä tosikko. 😮

Vai pitikö olla vitsi?

Vierailija
53/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostat lakritsi jädee, niin lähden.

M49

Jos saan tietää, että kirjoitat yhdyssanan osat erikseen, en osta sulle mitään jäätelöä.

Vierailija
54/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, kuulostaa ihan tylsältä.

Vierailija
55/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä mutta valitettavasti jäisi jäätelö syömättä ripulin pelossa. Harvemmin noissa kioskeissa on maidottomia jäätelöitä. Jos syön maitopohjaista, ripuloin sen jälkeen monta päivää. Ihan lieverinä. Pitäisi olla joko sorbettia tai kaurajäätelöä, ettei tulisi ripuli. Saan sen maitotuotteista. Pari viikkoa sitten söin vahingosa maitopohjaista jäätelöä humalassa ja se oli sellainen ripuliralli kaksi päivää että oksat pois. Toivottavasti ymmärrät että meitä on myös tälläisiä ripuliperseitä.

Vierailija
56/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan, koska en syö jäätelöä, ja kioskilla on kallista. Siitä seuraisi kenties "velkaa" johonkin myös jos mies tarjoaisi.

Vierailija
57/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis joku vähän parempi kiska, niin joo. Perus pingviini tai ingman vähän tylsä. Toki riittävän hyvässä seurassa nekin menis.

Vierailija
58/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana idea treffeille. toivottavasti vastaa myöntävästi. jos jostain syystä vastaus on kielteinen niin täällä on nähtävästi monia muitakin keitä voit pyytää jäätelökesätreffeille <3

Vierailija
59/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa treffeillä XDDDDDDDDDDD

Jaa että iltakävely on liikuntaa? Ehkä sunkin olisi hyvä liikkua vähän enemmän? Ja siis mikä ettei, jos on sporttisia likkujia molemmat, niin voi sitä lenkillekin lähteä treffeille. Kas kun, jos on kunto kohdillaan, niin ei se kevyt hölkkä edes hengästytä.

Vierailija
60/189 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"melkein" sama minne pyytää. Erottaa jyvät akanoista jo alkuvaiheessa. En ala teeskentelemään muuta mitä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi