Herranen aika, tissiliivit voi oikeasti olla niin mukavat päällä ettei niitä huomaa!
En ole moneen viikkoon muita liivejäni käyttänyt nää on niin hyvät, pesen illalla ja taas aamulla puen päälle.
Näköjään se on totta että kun koko ja malli sattuu kohdalleen, että ne on oikeasti mukavat, ei paina, ei hierrä, tukee ja on vielä nätitkin. Pitänee ostaa yhdet joka värissä.
Kommentit (109)
Minulla on myös yksi luottomerkki, Triumphin eräs malli. Onneksi sitä saa vuodesta toiseen. En osta mitään muita enää. Niitä ei tunne päällä, vaikka olen yliherkkä kaikkien vaatteiden kanssa.
Oikea istuvuus on tärkeä. Muistakaa myös siirtyä seuraavaan hakaseen jonkin ajan kuluttua ja taas on ryhdikäs olo. Mulla 8 paria hyviä rintsikoita. Tuntuu kivalta kun aina löytyy hyvät puhtaana.
Kavereistani näen ketkä eivät tähän asiaan panosta..olkaimet valuu ja profiili ei imartele. Käytetään valkoisia liivejä valkoisen paidan kanssa ja jotain toppeja joka menoon.
Oli aika kun itsekin ostin mitä sattuu ja mistä sattuu. Sitten menin reippaasti pyytämään myyjältä apua vaikka olen tämmöinen paksu mamma. Nyt osaan ostaa sopivia. Ja hyvän olon tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarituettomat liivit on parhaita, ei purista eikä paina, mutta pitää rinnat paikallaan ettei tunnu epämukavalta liikkuessa. Kaarituet ovat ihan saatanasta ja tehty vain siksi että saataisiin tissit kurottua miehiä miellyttävään muotoon.
Vieläkö joku hullu ostaa kaarituellisia?
Muistan kun joskus nipsasin saksella aukon liiveihin, että sain sen rautakangen vedettyä pois sieltä, heti olivat mukavemmat.
En ole sellasia ostanut enää pariinkymmeneen vuoteen.
Voi, kun löytyisikin sopivan kokoisia kaarituettomia liivejä. Mutta kun ei löydy. Kanssaihmiset ja viimeistään pomo ja asiakkaat ei katsoisi hyvällä, kun tissini pulpahtaisivat vuoroperään täysin pois liiveistä viiden minuutin välein ja kauhoisin niitä aina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sopivien liivien ostaminen kannattaa aina tehdä erikoisliikkeessä, osaavan asiantuntijan avustamana.
Ei nimittäin riitä, että saa oikean kokoiset liivit, kun niiden mallit,kuten naisten rintojenkin mallit vaihtelevat paljon.
Itse löysin asiantuntijan avustamana itselleni (rinnoilleni) sopivan liivivalmistajan, jonka liivit tuntuvat päällä ei-miltään ja tekevätrinnoistani vieläpä kauniin muotoiset. Sen jälkeenolen käyttänyt vainko. valmistajan liivejä.
Liivit on aina sovitettava puseron kanssa, vasta silloin näkee, millaisilta ne saavat rinnat näyttämään.
Jotkut liivimallit ikäänkuin siirtävät rintoja sivulle, jolloin naisen rintakehä näyttää todellisuutta rotevammalta, eli ei kovin kauniilta. Oikeat liivit sen sijaan tekevät rintakehästä siromman näköisen.
Eiköhän tuo viimeinen kappale ole lähinnä makukysymys. Mikä kenenkin mielestä näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Käykää googlaamassa ”abrathatfits” sieltä saatte oikean kokonne ja ihan oikeasti oikean koon.
Tuon laskurin antama koko oli ihan päin honkia omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarituettomat liivit on parhaita, ei purista eikä paina, mutta pitää rinnat paikallaan ettei tunnu epämukavalta liikkuessa. Kaarituet ovat ihan saatanasta ja tehty vain siksi että saataisiin tissit kurottua miehiä miellyttävään muotoon.
Olisi mukavat, mutta kun on pahus 90 H koon tissit niin ei mikään muu kuin kaarituet pidätä niitä roikkumasta, löllymästä sivusuuntaan jne. Mökillä käytän silti kaarituettomia kun ei väliä miten pahalta näyttää.
Paskapuhetta, itselläni myös riippuvat jättilollot, ja todellakin pysyvät asennossa kaarituettomilla liiveillä.
Luovu nyt jo noista rautakankiliiveistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku hullu ostaa kaarituellisia?
Muistan kun joskus nipsasin saksella aukon liiveihin, että sain sen rautakangen vedettyä pois sieltä, heti olivat mukavemmat.
En ole sellasia ostanut enää pariinkymmeneen vuoteen.Voi, kun löytyisikin sopivan kokoisia kaarituettomia liivejä. Mutta kun ei löydy. Kanssaihmiset ja viimeistään pomo ja asiakkaat ei katsoisi hyvällä, kun tissini pulpahtaisivat vuoroperään täysin pois liiveistä viiden minuutin välein ja kauhoisin niitä aina takaisin.
No kyllä löytyy isoja kokoja ilman metallia. Esim cellbesiltä.
Laittakaa nyt hemmetissä vinkkejä, mistä saa mukavia isoja kokoja, ja kertokaa myös mukavat merkit. Ap voisi aloittaa kertomalla, minkämerkkiset liivit on noin mukavat.
Triumph True Shapes minimizer. Näitä ostan aina. Leveät olkaimet. Hinta ok ja mukavat päällä. Kaarituet niissä kyllä on. 85 E
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt hemmetissä vinkkejä, mistä saa mukavia isoja kokoja, ja kertokaa myös mukavat merkit. Ap voisi aloittaa kertomalla, minkämerkkiset liivit on noin mukavat.
Merkki: Elomi, malli:Matilda
Ei kuitenkaan ole taattua että minulle mukavat liivit olisivat sinun päälläsi hyvät, siksi ei ole oikein järkeä antaa mitään yksityiskohtaisia suosituksia. Istuvuus riippuu ihan jokaisen omasta rinnanmallista, ihan samalla lailla kuten esim farkuissa, kengissä tms.
Ap
Parhaita liivejä minun mielestäni on kaarituettomat, joissa on kuminauha rintojen alla. Löytyy esim. Triumphin triaction tai Anita merkiltä. Terv. 80F
Vierailija kirjoitti:
Käykää googlaamassa ”abrathatfits” sieltä saatte oikean kokonne ja ihan oikeasti oikean koon.
Testasin just tätä. Ehdottaa mulle 65E tai rinnakkaiskokona 70D. Käytän nykyään 70C:tä joka tuntuu oikein mukavalta useimmissa malleissa. Mulla on pisaranmuotoinen rinta ja tuntuu että kupin yläosa jää helposti liian tyhjäksi jos kasvattaa kuppikokoa.
Mutta kokeilen ensi kerralla ostoksilla. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testasin just tätä. Ehdottaa mulle 65E tai rinnakkaiskokona 70D. Käytän nykyään 70C:tä joka tuntuu oikein mukavalta useimmissa malleissa. Mulla on pisaranmuotoinen rinta ja tuntuu että kupin yläosa jää helposti liian tyhjäksi jos kasvattaa kuppikokoa.
Kyse voi olla kuppimallin epäsopivuudesta, ei niinkään koosta. Erityisesti topatuissa kupeissa on tuo ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon laskurin antama koko oli ihan päin honkia omalla kohdallani.
Niin minäkin ajattelin ensin. Kokeile kuitenkin joskus huviksesi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntoaistisi on varmaan jotenkin heikko.
Tai sitten harrastaa lähinnä pinnallista yläkeuhkohengitystä, jolloin alue ei laajene juurikaan kuten se tekee palleahengityksessä.
Siis eihän liivien pidä olla niin kireät että hengittäminen sattuu, mitä ihmettä? Miksi ostatte noin tiukkoja?
Ap
No sitten ne ei pysy paikallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse voi olla kuppimallin epäsopivuudesta, ei niinkään koosta. Erityisesti topatuissa kupeissa on tuo ongelma.
Hyvä pointti! Topattuja en edes kokeile yleensä kun en pidä rintojeni koosta tälläkään hetkellä, vaikka eivät ne erityiset isot olekaan. Täytyy siis kokeilla pariakin eri mallia. Onneksi 70D koolla luulisi löytyvän vaihtoehtoja muualtakin kuin erikoisliikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntoaistisi on varmaan jotenkin heikko.
Tai sitten harrastaa lähinnä pinnallista yläkeuhkohengitystä, jolloin alue ei laajene juurikaan kuten se tekee palleahengityksessä.
Siis eihän liivien pidä olla niin kireät että hengittäminen sattuu, mitä ihmettä? Miksi ostatte noin tiukkoja?
ApNo sitten ne ei pysy paikallaan
Kyllä siinä ”hengittäminen sattuu”- ja ”ei pysy paikallaan”- välillä on vaihtoehtoja. Ap
OMG, olet todellinen kaunotar! Tällaisia tarinoita on minusta todella viihdyttävää lukea, en tiedä olenko vähän outo?