Herranen aika, tissiliivit voi oikeasti olla niin mukavat päällä ettei niitä huomaa!
En ole moneen viikkoon muita liivejäni käyttänyt nää on niin hyvät, pesen illalla ja taas aamulla puen päälle.
Näköjään se on totta että kun koko ja malli sattuu kohdalleen, että ne on oikeasti mukavat, ei paina, ei hierrä, tukee ja on vielä nätitkin. Pitänee ostaa yhdet joka värissä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Ohis, sulla on ihan selvästi liian pieni kuppi tuolla kuvauksella. Kaaritukia on sitten myös eri leveyksillä ja riippuu mallista/valmistajasta.
Kenen valmistamissa liiveissä on leveä kaarituki? Aiemmin ostin Kappahlista liivit, mutta niiden kaarituet ovat nykyään kapeahkot.
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarituettomat liivit on parhaita, ei purista eikä paina, mutta pitää rinnat paikallaan ettei tunnu epämukavalta liikkuessa. Kaarituet ovat ihan saatanasta ja tehty vain siksi että saataisiin tissit kurottua miehiä miellyttävään muotoon.
Olisi mukavat, mutta kun on pahus 90 H koon tissit niin ei mikään muu kuin kaarituet pidätä niitä roikkumasta, löllymästä sivusuuntaan jne. Mökillä käytän silti kaarituettomia kun ei väliä miten pahalta näyttää.
Paskapuhetta, itselläni myös riippuvat jättilollot, ja todellakin pysyvät asennossa kaarituettomilla liiveillä.
Luovu nyt jo noista rautakankiliiveistäsi.
Näitä on aina niin mukava lukea! Missähän tällaisia upeita kaunokaisia oikein voisi tavata?
Hyi helv. että tää Keijo-paske on oksettava.
Anteeksi, innostuin vain liikaa. Ei ollut tarkoitus luokata. En kirjoita enää tähän ketjuun. Jatkakaa keskustelua rauhassa.
Mistä löytyy kuppikoolle 95 E mahdollisimman mukavat rintaliivit, jotka kuitenkin tukisivat riittävästi?
Ostin erään tunnetun paljon mainostavan liivimerkin liivejä kaksi kpl, mutta niissä on alareuna kiristävän oloinen, vaikka ympärysmitta sinällään riittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on todella isot ja painavat rinnat, niin ehkä kokee rintaliivien antaman tuen niin muakavaksi ettei huomaa kiristävää vannetta rintakehän ympärillä. Pienirintaiselle rintaliivit ovat kuin keskiaikainen kidutusväline.
Osta paremmat liivit. Pienirintainen ei välttämättä edes tarvi liivejä, toppi riittää.
En mä ainakaan halua mitään napakkaa rinnanympärystä.
Haluan hellän ja pehmoisen.
Vierailija kirjoitti:
Käykää googlaamassa ”abrathatfits” sieltä saatte oikean kokonne ja ihan oikeasti oikean koon.
Totuushan on, että liivejä ei koskaan voi ostaa sovittamatta, koska koko voi vaihdella jopa saman merkin liiveissä jos on eri malli. Ja marketista ei saa hyviä liivejä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan halua mitään napakkaa rinnanympärystä.
Haluan hellän ja pehmoisen.
Tämä on minullakin toiveena. Olen ostanut monenkokoisia liivejä ja monenlaisia, jotta löytäisin mallin, joka ei purista rinnanympärystä.
Olen vaihtanut väljempään rinnanympäryskokoonkin ja kokeillut erilaisia kuppikokoja,
Minulla on iso povi ja varmaan sekin vaikuttaa, että mukavuutta ei meinaa löytyä mitenkään.
En minä ilman liivejäkään voi olla, sellainen tuntuu ja näyttää hirveältä.
Olin myös tulossa kehumaan Zero Feel rintsikoita. Kerrankin mainonta käy yksiin todellisuuden kanssa eli liivit ovat huippumukavat, kevyet ja hengittävät päällä. Eivät purista tai kiristä mistään kohdasta. Yhdellä keskustelupalstalla ylistettiin ko. merkkiä ja uteliaisuudesta tilasin parit kokeiltavaksi, kun olivat alennuksessa Zalandolla. Oli siis hyvät liivit hakusessa. Nyt ei tarvitse enää etsiä.