Herranen aika, tissiliivit voi oikeasti olla niin mukavat päällä ettei niitä huomaa!
En ole moneen viikkoon muita liivejäni käyttänyt nää on niin hyvät, pesen illalla ja taas aamulla puen päälle.
Näköjään se on totta että kun koko ja malli sattuu kohdalleen, että ne on oikeasti mukavat, ei paina, ei hierrä, tukee ja on vielä nätitkin. Pitänee ostaa yhdet joka värissä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne puristaa pahasti aina kun hengittää. Kun ympärys on riittävän napakka, sitten sisään hengittämien sattuuu ja tuntuu raskaalta, kun rintakehä ei pääse vapaasti laajenemaan.
Noh, mitä tuohon nyt sanoisi. En koe tuollaista ollenkaan näiden liivien kanssa enkä kyllä muidenkaan. Niissä muissa on ollut jotain pientä juttua kun on kauemmin ollut päällä (jaarituksia painaa, olkain painaa kainaloon tms) mutta ei ne mitenkään ole puristaneet niin että hengittäminen sattuu.
Eihän se koko voi silloin olla mitenkään oikea jos ne noin pahalta tuntuu?
ApJos liivit ahdistaa, ne ei ole sopivat. Suosittelen lämpimästi liivien ostamista asiantuntijaliikkeestä. Sopiva liivi ei ahdista mistään paikasta. Sellaisessa liikkeessä minä näin valon. Myyjä mittasi tärkeimmät mitat, vanhoissa oli väärä kuppikoko ja väärä ympärysmitta, eli ne tärkeimmät. t. G-kuppi.
Nimemomaan asiantuntijaliikkeissähän ne rakastaa tuputtaa liivejä, jotka saa juuri ja juuri kiinni puhallettuaan keuhkot aivan tyhjiksi.
Palleahengityksessä vatsa kohoaa ja joo, kyllä rintakehä myös laajenee. Ööh, kuinka kamalan tiukkoja liivejä teillä siis oikein on, jos hengityskin niissä estyy. Tässä just testaan ja hyvin laajenee rintakehä hengittäessä eikä liivit ahdista yhtään. Nyt on jotain kyllä teillä pahasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne puristaa pahasti aina kun hengittää. Kun ympärys on riittävän napakka, sitten sisään hengittämien sattuuu ja tuntuu raskaalta, kun rintakehä ei pääse vapaasti laajenemaan.
Noh, mitä tuohon nyt sanoisi. En koe tuollaista ollenkaan näiden liivien kanssa enkä kyllä muidenkaan. Niissä muissa on ollut jotain pientä juttua kun on kauemmin ollut päällä (jaarituksia painaa, olkain painaa kainaloon tms) mutta ei ne mitenkään ole puristaneet niin että hengittäminen sattuu.
ApJos liivit ahdistaa, ne ei ole sopivat. Suosittelen lämpimästi liivien ostamista asiantuntijaliikkeestä. Sopiva liivi ei ahdista mistään paikasta. Sellaisessa liikkeessä minä näin valon. Myyjä mittasi tärkeimmät mitat, vanhoissa oli väärä kuppikoko ja väärä ympärysmitta, eli ne tärkeimmät. t. G-kuppi.
Nimemomaan asiantuntijaliikkeissähän ne rakastaa tuputtaa liivejä, jotka saa juuri ja juuri kiinni puhallettuaan keuhkot aivan tyhjiksi.
Mä löysin itselleni oikean koon yrityksen ja erehdyksen kautta, sekä tuon redditin abrathatfits:in avulla. Alusvaateliikkeen myyjät on yleensä valitettavan huonoja työssään. Ap
Minäkin tilasin bonprixistä sellaset ihanat pallokuvioiset ja puuvillaiset, mukana tuli toinenkin väri. Ne päällä on rennompi olo kuin tissit paljaana.
Eikä turhia nippeleitä alkaimissa, vaan pelkät paksut olkaimet. Eli ei mitään säätöjuttuja niissä. Tollasista liiveistä tykkään.
Vinkki isorintaisille ja juoksijoille. Liivit voi pukea aluspuseron päälle, auttaa hieman juostessa, vaikka kyllä pukisin silti kahdet liivit päällekkäin.
Liivit eivät paina niin paljon, kun ne pukee aluspaidan päälle. Pysyvät myös puhtaana.
Itse en ole enää löytänyt sopivia liivejä. Kaikki painavat jostain. Olkaimia pitää joka mallissa jatkaa 7- 11 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäryksen pitää olla NAPAKKA = puristava.
Jos puristaa, silloin on liian pieni. Tietenkin. Ei ihme jos rintsikat tuntuu huonoilta päällä jos tulkitsee ohjeita noin.
On oikea koko. Numeroa isompi pyörii päällä.
Kaarituettomat liivit on parhaita, ei purista eikä paina, mutta pitää rinnat paikallaan ettei tunnu epämukavalta liikkuessa. Kaarituet ovat ihan saatanasta ja tehty vain siksi että saataisiin tissit kurottua miehiä miellyttävään muotoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympäryksen pitää olla NAPAKKA = puristava.
Jos puristaa, silloin on liian pieni. Tietenkin. Ei ihme jos rintsikat tuntuu huonoilta päällä jos tulkitsee ohjeita noin.
On oikea koko. Numeroa isompi pyörii päällä.
Kokeile isompaa kuppia. Liian pieni kuppi tekee ympäryksenkin ahtaaksi, vaikka se ympärys olisikin mittojen mukaan sopiva. Jos isommalla kupilla ympärys tuntuu sopivalta, mutta kupissa tyhjää tilaa, kokeile toisen mallisia kuppeja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaarituettomat liivit on parhaita, ei purista eikä paina, mutta pitää rinnat paikallaan ettei tunnu epämukavalta liikkuessa. Kaarituet ovat ihan saatanasta ja tehty vain siksi että saataisiin tissit kurottua miehiä miellyttävään muotoon.
Vieläkö joku hullu ostaa kaarituellisia?
Muistan kun joskus nipsasin saksella aukon liiveihin, että sain sen rautakangen vedettyä pois sieltä, heti olivat mukavemmat.
En ole sellasia ostanut enää pariinkymmeneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukavat, mutta kun on pahus 90 H koon tissit niin ei mikään muu kuin kaarituet pidätä niitä roikkumasta, löllymästä sivusuuntaan jne. Mökillä käytän silti kaarituettomia kun ei väliä miten pahalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joskus nipsasin saksella aukon liiveihin, että sain sen rautakangen vedettyä pois sieltä, heti olivat mukavemmat.
Kyllä ostaa, paljonhan noita edelleen myydään ja tässäkin ketjussa puhetta kaarituellisista! Sairasta. Sama kuin käyttäisi korsettia, ihan yhtä typerää.
En ole vielä kertaakaan löytänyt mukavia liivejä. On kokeiltu normaalit, bralette-malliset, toppimaiset, urheiluliivit... Aina kiristää ja tuntuu häiritsevältä päällä. Julkisella paikalla sen sietää, mutta heti kotiin tullessa liivit lentää pois ja löysä paita päälle. Rintani ovat keskikokoa, noin 75E ja mukavin olo on ilman liivejä ellei juokse tai pompi.
Varmaan yksilöllistä miltä liivit tuntuu. Itse olen kokoa 75B ja käytän aina kaarituellisia liivejä ja ostan ne sieltä mistä halvalla saa. Pystyn myös nukkumaan liivit päällä eikä häiritse yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan, joskus jopa push-uppeja. En käyttäisi kaarituellisia kotona tai jonkun löysän neuleen kanssa, mutta tiukan paidan kanssa tykkään. Saa rinnat paremmin esille kuin kaarituettomat, joissa ainakin omat rintani törröttävät rumasti. Ei haittaa päällä ollenkaan jos muutaman tunnin pitää ja tulee ryhdikäs olo. Liian puristavat liivit tietysti tuntuu kamalalta, mutta ostankin vain kevyesti napakoita.
En ole enää vuosiin käyttänyt muita kuin trikoisia joustavia liivejä tai sporttiliivejä, jälkimmäisten kanssa pitää olla tarkka että ovat napakat, mutta eivät riittävän tiukat. Suosittelen kaikille, joilla on max. B-kuppi. Ei kutita ja näitä osaa voi jopa pestä 60 asteessa, tämä on itselle erityisen tärkeää että hiki lähtee pois.
Siis eivät liian tiukat tai löysät piti kirjoittaa numeron 36.
Sopivien liivien ostaminen kannattaa aina tehdä erikoisliikkeessä, osaavan asiantuntijan avustamana.
Ei nimittäin riitä, että saa oikean kokoiset liivit, kun niiden mallit,kuten naisten rintojenkin mallit vaihtelevat paljon.
Itse löysin asiantuntijan avustamana itselleni (rinnoilleni) sopivan liivivalmistajan, jonka liivit tuntuvat päällä ei-miltään ja tekevätrinnoistani vieläpä kauniin muotoiset. Sen jälkeenolen käyttänyt vainko. valmistajan liivejä.
Liivit on aina sovitettava puseron kanssa, vasta silloin näkee, millaisilta ne saavat rinnat näyttämään.
Jotkut liivimallit ikäänkuin siirtävät rintoja sivulle, jolloin naisen rintakehä näyttää todellisuutta rotevammalta, eli ei kovin kauniilta. Oikeat liivit sen sijaan tekevät rintakehästä siromman näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sellasia ostanut enää pariinkymmeneen vuoteen.Minä ostan, joskus jopa push-uppeja. En käyttäisi kaarituellisia kotona tai jonkun löysän neuleen kanssa, mutta tiukan paidan kanssa tykkään. Saa rinnat paremmin esille kuin kaarituettomat, joissa ainakin omat rintani törröttävät rumasti. Ei haittaa päällä ollenkaan jos muutaman tunnin pitää ja tulee ryhdikäs olo. Liian puristavat liivit tietysti tuntuu kamalalta, mutta ostankin vain kevyesti napakoita.
Suuririntaisen kannattaa käyttää kaarituellisia. Mutta, kun ne ovat oikean kokoiset ja oikeanmalliset, ei kaaritukien olemassaoloa edes huomaa. Ei tulisi mieleenkään käyttää kaarituettomia.
t. H 70.
Minullekin myytiin alusvaateerikoismyymälässä ympärysmitaltaan niin tiukat liivit, etten ole koskaan niitä pystynyt pitämään. Pyysin nuorta myyjää etsimään tukevat rintaliivit, olen tottunut mukaviin, joissa on 3 hakasta. l Myyjä ylipuhui minut ihan kapeisiin, yhden Hakasen liiveihin. Ja helvetin tiukkoihin. Väitti niiden olevan yhtä tukevat kun ovat sopivan tiukat. Enpä siihen liikkeeseen ole enää mennyt.