Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herranen aika, tissiliivit voi oikeasti olla niin mukavat päällä ettei niitä huomaa!

Vierailija
27.07.2021 |

En ole moneen viikkoon muita liivejäni käyttänyt nää on niin hyvät, pesen illalla ja taas aamulla puen päälle.
Näköjään se on totta että kun koko ja malli sattuu kohdalleen, että ne on oikeasti mukavat, ei paina, ei hierrä, tukee ja on vielä nätitkin. Pitänee ostaa yhdet joka värissä.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans yksi luottomalli jota ostan aina vaan uusia värejä kun vaihtuvat sesongeittain.

Vierailija
2/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todella isot ja painavat rinnat, niin ehkä kokee rintaliivien antaman tuen niin muakavaksi ettei huomaa kiristävää vannetta rintakehän ympärillä. Pienirintaiselle rintaliivit ovat kuin keskiaikainen kidutusväline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin taitaa olla. Mä ostin vuosikausia kokoa 80E, koska sitä löytyi normikaupoista. Eihän ne oikein istuneet eivätkä tukeneet, mutta en mä kehdannut mennä mihinkään liiviliikkeeseenkään. Viimein sitten tilasin liivit netistä, mittasin itseni ohjeiden mukaan. Koko olikin 75G. Nyt on pari liivit sitten sitä kokoa ja ihan huiput. Kauhea paino meni hartioilta, mitään ei pursua ulos, liivi ja olkaimet pysyy paikallaan. Ihan nätitkin vielä olivat. Olen ihan normipainoinen, jopa hoikka, mutta mulla on rinnat aika isot. 

On liiveissä siis eroa.

Vierailija
4/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita kaikki. Joko painavat punaiset jäljet ihoon tai ovat liian löysät.

Vierailija
5/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne puristaa pahasti aina kun hengittää. Kun ympärys on riittävän napakka, sitten sisään hengittämien sattuuu ja tuntuu raskaalta, kun rintakehä ei pääse vapaasti laajenemaan.

Vierailija
6/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne puristaa pahasti aina kun hengittää. Kun ympärys on riittävän napakka, sitten sisään hengittämien sattuuu ja tuntuu raskaalta, kun rintakehä ei pääse vapaasti laajenemaan.

Tämä. Ei hemmetti miten kamalaa.

Vierailija
7/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, huomannut saman.

M49

Vierailija
8/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mitä tuohon nyt sanoisi. En koe tuollaista ollenkaan näiden liivien kanssa enkä kyllä muidenkaan. Niissä muissa on ollut jotain pientä juttua kun on kauemmin ollut päällä (jaarituksia painaa, olkain painaa kainaloon tms) mutta ei ne mitenkään ole puristaneet niin että hengittäminen sattuu.

Eihän se koko voi silloin olla mitenkään oikea jos ne noin pahalta tuntuu?

Ap

Vierailija
9/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntoaistisi on varmaan jotenkin heikko.

Vierailija
10/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, mitä tuohon nyt sanoisi. En koe tuollaista ollenkaan näiden liivien kanssa enkä kyllä muidenkaan. Niissä muissa on ollut jotain pientä juttua kun on kauemmin ollut päällä (jaarituksia painaa, olkain painaa kainaloon tms) mutta ei ne mitenkään ole puristaneet niin että hengittäminen sattuu.

Ap

Jaarituksia = kaarituki😄

Vierailija
11/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten harrastaa lähinnä pinnallista yläkeuhkohengitystä, jolloin alue ei laajene juurikaan kuten se tekee palleahengityksessä.

Vierailija
12/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on todella isot ja painavat rinnat, niin ehkä kokee rintaliivien antaman tuen niin muakavaksi ettei huomaa kiristävää vannetta rintakehän ympärillä. Pienirintaiselle rintaliivit ovat kuin keskiaikainen kidutusväline.

En ole ikinä kokenut rintsikoita minkäänlaisiksi kidutusvälineiksi vaikka pienirintainen olenkin. Joskus olen netistä tilannut vähän turhan napakat liivit ja ne ovat pidemmän päälle alkaneet hiertää ikävästi, mutta muuten liivit on olleet ihan huomaamattomat päällä. Ja käytän yleensä kaarituellisia t-paitaliivejä.

Vierailija
13/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintaliivit ahdistaa noin pahasti hengitystä, ne on varmaan jotenkin liian alhaalla. Tai siis onko teillä rinnat jotenkin alhaalla? Omat rinnat on suht ylhäällä ja liiveistä on matkaa vyötärölle. Mulla jos jokin puristaa siinä vähän vyötärön yläpuolella, niin ahdistaa hengitystä. Mutta siis liivit on niin ylhäällä, että eivät ahdista ollenkaan vaikka ympärys on napakka eikä löysä.

Vierailija
14/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää googlaamassa ”abrathatfits” sieltä saatte oikean kokonne ja ihan oikeasti oikean koon.

Vierailija
15/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten harrastaa lähinnä pinnallista yläkeuhkohengitystä, jolloin alue ei laajene juurikaan kuten se tekee palleahengityksessä.

Siis eihän liivien pidä olla niin kireät että hengittäminen sattuu, mitä ihmettä? Miksi ostatte noin tiukkoja?

Ap

Vierailija
16/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos liivit ahdistaa, ne ei ole sopivat. Suosittelen lämpimästi liivien ostamista asiantuntijaliikkeestä. Sopiva liivi ei ahdista mistään paikasta. Sellaisessa liikkeessä minä näin valon. Myyjä mittasi tärkeimmät mitat, vanhoissa oli väärä kuppikoko ja väärä ympärysmitta, eli ne tärkeimmät. t. G-kuppi.

Vierailija
17/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rintaliivit ahdistaa noin pahasti hengitystä, ne on varmaan jotenkin liian alhaalla. Tai siis onko teillä rinnat jotenkin alhaalla? Omat rinnat on suht ylhäällä ja liiveistä on matkaa vyötärölle. Mulla jos jokin puristaa siinä vähän vyötärön yläpuolella, niin ahdistaa hengitystä. Mutta siis liivit on niin ylhäällä, että eivät ahdista ollenkaan vaikka ympärys on napakka eikä löysä.

Hengitätkö sä siis sun vyötäröllä? Mulla kylläkin ahdistaa, jos on jotain tiukkaa rintakehän ympärillä. Rintakehä se on mikä laajenee hengittäessä.

Vierailija
18/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette ostaneet? Mä olen nyt viime aikoina käyttänyt sellaisia toppiliivejä, joissa ei ole kaaritukia tai täytettä. Tissit nyt on muutenkin niin minit, ettei niissä ole esiteltävää. Inhottavaa on jos varsinkin kesäkuumalla rintaliivit hiostaa ja hiertää punaisia jälkiä ihoon

Vierailija
19/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos liivit ahdistaa, ne ei ole sopivat. Suosittelen lämpimästi liivien ostamista asiantuntijaliikkeestä. Sopiva liivi ei ahdista mistään paikasta. Sellaisessa liikkeessä minä näin valon. Myyjä mittasi tärkeimmät mitat, vanhoissa oli väärä kuppikoko ja väärä ympärysmitta, eli ne tärkeimmät. t. G-kuppi.

Ympäryksen pitää olla NAPAKKA = puristava.

Vierailija
20/109 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole alhaalla vaan olkavarren puolivälin kohdalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi