Lue keskustelun säännöt.
7 v. kasvukivut?
06.08.2014 |
Voiko pian 7 v. täyttävällä olla jo kasvukipuja? On valitellut nyt 2 vkon ajan, että selkärangassa kipuja. Ei lihaksissa vaan ihan rangassa. Onko muilla vastaavia kipuja? Pitäisi olla huolestunut ja viedä lääkärille?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla