Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laihduttanut onnistuneesti vähäkalorisella dieetillä?

Vierailija
25.08.2014 |

Tyyliin 1200kcal pvässä. Onko turvallista ja tippuuko kilot ja pysyykö poissa? Itselläni ei toimi pelkkä terveellisestisyöminen ja liikunnan lisääminen. Pakko saada painoa alas. Niin ja normaalipainon ylärajoilla olen nyt.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin onnistut.

Vierailija
2/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtömitat 157/58, viidessä kuukaudessa tippui viisi kiloa, juurikin tuolla 1200 kcal päivässä menetelmällä. ja ihminen kun ei loppuelämäänsä jaksa kaloreja laskea, niin kilot tulivat kolminkertaisina takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]lähtömitat 157/58, viidessä kuukaudessa tippui viisi kiloa, juurikin tuolla 1200 kcal päivässä menetelmällä. ja ihminen kun ei loppuelämäänsä jaksa kaloreja laskea, niin kilot tulivat kolminkertaisina takaisin.

[/quote]

Ootko löytänyt toimivan keinon pudottaa painoa?

Ap

Vierailija
4/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]lähtömitat 157/58, viidessä kuukaudessa tippui viisi kiloa, juurikin tuolla 1200 kcal päivässä menetelmällä. ja ihminen kun ei loppuelämäänsä jaksa kaloreja laskea, niin kilot tulivat kolminkertaisina takaisin.

[/quote]

 

Ootko löytänyt toimivan keinon pudottaa painoa?

 

Ap

[/quote]

Olen.

Vierailija
5/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainut toimivin keino laihduttaa. Oon laihtunut maaliskuusta 10 kiloa, syönyt 1400-1800 kcal päivä ja lisäksi liikuntaa noin tunti päivässä. Ja jatkan tästä.

Vierailija
6/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]lähtömitat 157/58, viidessä kuukaudessa tippui viisi kiloa, juurikin tuolla 1200 kcal päivässä menetelmällä. ja ihminen kun ei loppuelämäänsä jaksa kaloreja laskea, niin kilot tulivat kolminkertaisina takaisin.

[/quote]

 

Ootko löytänyt toimivan keinon pudottaa painoa?

 

Ap

[/quote]

Olen.

[/quote]

Kertoisitko minkä? Oon aika epätoivoinen kilojeni kanssa. Kun tosiaan terveellisesti syöminen ja liikunnan lisääminen ei tuota tuloksia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kalorimäärä on kait aika vähän, mutta paljonhan riippuu siitä millaiset ovat lähtömittasi, liikutko paljon ja paljon on peruskulutus. Jos peruskulutuksesi on 1700 kcal/vrk etkä liiku, niin varmaan ihan ok. 

Vierailija
8/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:34"]Mulla ainut toimivin keino laihduttaa. Oon laihtunut maaliskuusta 10 kiloa, syönyt 1400-1800 kcal päivä ja lisäksi liikuntaa noin tunti päivässä. Ja jatkan tästä.

[/quote]

Mulla 1400-1800kcal ei laihduta. Vatsamakkaroita on vaikka muille jakaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin aikoinaan Painonvartijoissa vähäkalorisella. Aluksi olin 4vkoa 900kcal ja paino lähti mukavasti tippumaan.

Vierailija
10/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka jotain muuta diettejä kuin se, että syö vähemmän kuin kuluttaa?? Ja tätä syömisen määrää nyt vaan on helpoin kontrolloida laskemalla kaloreita.

Kun laihdutus on ohi, opetellaan syömään ns normaalimäärä, naisella varmaan 1600-2000 kaloria, liikunnan kanssa enemmän.

En nyt oikein tajua kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"]

 

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]lähtömitat 157/58, viidessä kuukaudessa tippui viisi kiloa, juurikin tuolla 1200 kcal päivässä menetelmällä. ja ihminen kun ei loppuelämäänsä jaksa kaloreja laskea, niin kilot tulivat kolminkertaisina takaisin.

 

[/quote]

 

 

 

Ootko löytänyt toimivan keinon pudottaa painoa?

 

 

 

Ap

 

[/quote]

 

Olen.

[/quote]

 

Kertoisitko minkä? Oon aika epätoivoinen kilojeni kanssa. Kun tosiaan terveellisesti syöminen ja liikunnan lisääminen ei tuota tuloksia.

 

Ap

[/quote]

Vhh-ruokavalio

Vierailija
12/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:34"]Mulla ainut toimivin keino laihduttaa. Oon laihtunut maaliskuusta 10 kiloa, syönyt 1400-1800 kcal päivä ja lisäksi liikuntaa noin tunti päivässä. Ja jatkan tästä.

[/quote]

Mulla 1400-1800kcal ei laihduta. Vatsamakkaroita on vaikka muille jakaa.

Ap

[/quote]

Mulla tippui 1400 kalorilla kilo viikossa, nyt oon syönyt enemmän ja paino tippuu 100-300 grammaa viikossa, mutta mikäs kiire mulla on. Pitää vaan juoda paljon vettä!

Harrastatko minkäänlaista liikuntaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako siis ihmiset tuon 1200 kalorin dieetin jälkeen syömään päälle peruskulutuksensa? 

Siis tietenkin tällä tavalla laihtuu, riippuen täysin siitä kuinka paljon kulutat päivän aikana. 

Kun dieetti loppuu ei olee mitään järkeä alkaa mättämään sitä ruokaa hullun tavalla, vaan pitäisi yrittää silti pysyä tiettyjen rajojen sisällä ja näin lihoamista ei tapahdu eivätkä kilot palaudu.

Vierailija
14/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"]

 

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]lähtömitat 157/58, viidessä kuukaudessa tippui viisi kiloa, juurikin tuolla 1200 kcal päivässä menetelmällä. ja ihminen kun ei loppuelämäänsä jaksa kaloreja laskea, niin kilot tulivat kolminkertaisina takaisin.

 

[/quote]

 

 

 

Ootko löytänyt toimivan keinon pudottaa painoa?

 

 

 

Ap

 

[/quote]

 

Olen.

[/quote]

 

Kertoisitko minkä? Oon aika epätoivoinen kilojeni kanssa. Kun tosiaan terveellisesti syöminen ja liikunnan lisääminen ei tuota tuloksia.

 

Ap

[/quote]

Vhh-ruokavalio

[/quote]

Ja tämänkin ideana on loppujen lopuksi vaan syödä vähemmän kaloreita kuin kuluttaa. Jos vetelee sitä proteiinia ja rasvaa yli 2000 kalorilla päivässä, niin ihan varmasti lihoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäkalorinen ruoka johtaa vain syömishäiriöön, koska nälkä voittaa aina.

Karppaus on hyvä tapa painonhallintaan.

Vierailija
16/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]lähtömitat 157/58, viidessä kuukaudessa tippui viisi kiloa, juurikin tuolla 1200 kcal päivässä menetelmällä. ja ihminen kun ei loppuelämäänsä jaksa kaloreja laskea, niin kilot tulivat kolminkertaisina takaisin.

[/quote]

Ootko löytänyt toimivan keinon pudottaa painoa?

Ap

[/quote]

tuo aiempi en ollut minä. ja en ole, mutta se johtuukin itsekurin puutteesta eikä siitä, etteikö paino tippuisi vaikka 1600kcal syöntimäärällä.

Vierailija
17/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihan alipainoon asti. Suosittelen toki kohtuullisempaa linjaa. 

 

 

Vierailija
18/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kituutin vuositolkulla viikot 1000 kalorilla ja viikonloppuna sitten lähti lapasesta. Ylipainon puolella oli paino about 3-4 kg kun rupesin treenaamaan ja sain mulle koostetun ruokavalion. Parhaimmillaan kaloreita oli 2500/vrk, sittemmin tiputettu 1900 ja paino on tippunut nyt 74kg -> 61kg. Olen 168cm pitkä. Ei ikinä enää kituutuskuureja vaan kunnon ruokaa ja liikuntaa.

Vierailija
19/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut 600 kcal pvä ja lisäksi pitkiä kävelylenkkejä noin. 2kk ja kymmenisen kiloa lähti pois,rankkaa oli mut kannatti.

Vierailija
20/32 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:44"]

Alkaako siis ihmiset tuon 1200 kalorin dieetin jälkeen syömään päälle peruskulutuksensa? 

[/quote]

tuli kesä tuli alkoholi

t. 3, 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi