Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka

Vierailija
05.08.2014 |

- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi

- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia

- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia

- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä

- käyttää xD:tä

Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?

Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap sinä saat tykätä ihan millaisista miehistä haluat. Tämä oli hassu aloitus.

Vierailija
62/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]

Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?

[/quote]

Minua ei autonrassaajat kiihota. Eka auto ostettiin 10 vuoden avioliiton jälkeen ja molemmat ollaan näissä yhtä uunoja. Mulle riittää se, että mies tienaa sen verran, että voin ajaa auton huoltoon jonkun toisen (ehkäpä juuri sinun unelmamiehesi?) rassattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:15"]Lisäksi on mielenkiintoista kuunnella "sillon 10 vuotta sitten"-tarinoita mieheltä, kun itse olen ollut samoihin aikoihin ihan lapsi vielä ja totaalisen out kaikesta.

[/quote][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:27"]Olen ilmeisesti aika feministi, kun en pitää minään plussana noita ap:n luettelemia asioita. Emmehän me naisetkaan ole kaikki jotain kotikokki-ompelu-marttaihmisiä, miksi miehisyyden mitta olisi autolla kaahailu ja nikkarointitaito? Huvittava ajatuskin.

Sen sijaan ajan itse paljon autoa, ja olen ajanut jo 29 vuotta. Eikä se kumma kyllä tee minusta miehistä ;-)

Älykkyys ja sivistys ovat minulle isoja vetovoimatekijöitä. Niillä ei vain ole mitään yhteyttä noihin ap:n aika perinteisiin miehisiin kliseisiin.

[/quote]

Ja minäkö olen huono ihminen, koska tykkään miehistä jotka istuvat perinteision miehision kliseisiin?

Vierailija
64/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Perinteisiin, miehisiin

Vierailija
65/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Perinteisiin, miehisiin

Vierailija
66/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:27"]Kuule ap sinä saat tykätä ihan millaisista miehistä haluat. Tämä oli hassu aloitus.

[/quote]

Niin? Pointti oli mikä?

Vierailija
67/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]

Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?

[/quote]

Minua ei autonrassaajat kiihota. Eka auto ostettiin 10 vuoden avioliiton jälkeen ja molemmat ollaan näissä yhtä uunoja. Mulle riittää se, että mies tienaa sen verran, että voin ajaa auton huoltoon jonkun toisen (ehkäpä juuri sinun unelmamiehesi?) rassattavaksi.

[/quote]

Missä kohtaa sanoin syttyväni autoa RASSAAVISTA miehistä? Ap

Vierailija
68/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:15"]Lisäksi on mielenkiintoista kuunnella "sillon 10 vuotta sitten"-tarinoita mieheltä, kun itse olen ollut samoihin aikoihin ihan lapsi vielä ja totaalisen out kaikesta.

[/quote][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:27"]Olen ilmeisesti aika feministi, kun en pitää minään plussana noita ap:n luettelemia asioita. Emmehän me naisetkaan ole kaikki jotain kotikokki-ompelu-marttaihmisiä, miksi miehisyyden mitta olisi autolla kaahailu ja nikkarointitaito? Huvittava ajatuskin.

Sen sijaan ajan itse paljon autoa, ja olen ajanut jo 29 vuotta. Eikä se kumma kyllä tee minusta miehistä ;-)

Älykkyys ja sivistys ovat minulle isoja vetovoimatekijöitä. Niillä ei vain ole mitään yhteyttä noihin ap:n aika perinteisiin miehisiin kliseisiin.

[/quote]

Ja minäkö olen huono ihminen, koska tykkään miehistä jotka istuvat perinteision miehision kliseisiin?

[/quote]

Enhän minä niin sanonut, turha leikkiä marttyyriä. Ehkä kumminkin vähän sovinisti olet, kun koet, että miehen pitää olla "niskan päällä". Ja tykkäät, että mies on epäseksikäs, jos se ei noudata perinteisiä miehisyyden kliseitä.

Ihan sama se mulle on, millaisista miehistä tykkäät, SINÄHÄN se tässä äimistelet muiden miesmakua, en minä!

39

Vierailija
69/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:53"]Sitä en ymmärrä että miksi niin monilla on kauhean hyökkäävä asenne minun mieltymyksiäni kohtaan? Minä en saisi kysellä teiltä, mutta te hyökkäätte kimppuuni siksi että en tunne vetoa samanöaiseen miestyyppiin kuin te?

[/quote]Jos et ymmärrä asiaa vastauksista, niin täytyy sanoa, ettei se ole vastaajien vika.

Vierailija
70/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on turha puhua autoista, koska en niistä mitään ymmärrä.

En osaa rempata, mutta miksi pitäisi? Sitä varten voi palkata ammatti-ihmisen.

Nuoret ihmiset ovat hauskoja. En ole koskaan kaivannut puolisokseni isähahmoa. Reilusti vanhempi ja viisaampi puoliso tuntuisi minusta melkein siltä kuin menisi sänkyyn vanhemman sukulaismiehen kanssa. Haluan, että miehen kanssa on hauskaa. En halua, että mieskumppanini opettaa minulle yhtään mitään. Jos haluan oppia jotain, löydän tiedot muuta kautta kuin puolisolta.

Vierailija
71/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:15"]Lisäksi on mielenkiintoista kuunnella "sillon 10 vuotta sitten"-tarinoita mieheltä, kun itse olen ollut samoihin aikoihin ihan lapsi vielä ja totaalisen out kaikesta.

[/quote]

[/quote]Lopeta jo, voi hyvä luoja.

Vierailija
72/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ei? Itsellä mies on samanikäinen, fiksu kylläkin. Ei autoista innostu enempää, ajaa tietysti mutta korjaajat on auton tsekkauksia varten. Eikä mikään remonttireiska.

Ei kaikki tykkää maskuliinisistä ja dominoivista miehistä. Itse tykkään tasa-arvoisesta suhteesta jossa joskus itse avaan viemärit joskus ukko, ja samoin menee pyykinpesut sun muut.

Itse haluan kokea olevani aikuinen ihminen enkä pikkutyttö enkä todellakaan haluaisi ketään "huolehtimaan" minusta.

Vierailija
73/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:30"]

[/quote]

[/quote]

Enhän minä niin sanonut, turha leikkiä marttyyriä. Ehkä kumminkin vähän sovinisti olet, kun koet, että miehen pitää olla "niskan päällä". Ja tykkäät, että mies on epäseksikäs, jos se ei noudata perinteisiä miehisyyden kliseitä.

Ihan sama se mulle on, millaisista miehistä tykkäät, SINÄHÄN se tässä äimistelet muiden miesmakua, en minä!

39

[/quote]

Olen kuitenkin ihan tyytyväinen siihen, että tiedän mitä haluan :) ap

Vierailija
74/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän älykkäistä ja luovista miehistä. Tällaisia miehiä ei yleensä kiinnosta autot tai remppahommat, ne ovat enemmän amisten juttuja.

Vierailija
75/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi myöskään sietää miehiä, jotka käyttävät :3, xd, xD - hymiöitä. Ajokortin puuttuminen olis mun mielestä myöskin aika outoa. Remppahommien ja autojuttujen osaaminen olis toki plussaa, mutta ei pakollista. Voihan sitä oppia! Mutta 10v vanhempaa miestä en kyllä ottais.

Vierailija
76/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:36"]- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi

- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia

- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia

- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä

- käyttää xD:tä

Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?

Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.

[/quote]

No ei vetoa mikään.

Vierailija
77/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:41"]

No mikä ei? Itsellä mies on samanikäinen, fiksu kylläkin. Ei autoista innostu enempää, ajaa tietysti mutta korjaajat on auton tsekkauksia varten. Eikä mikään remonttireiska.

Ei kaikki tykkää maskuliinisistä ja dominoivista miehistä. Itse tykkään tasa-arvoisesta suhteesta jossa joskus itse avaan viemärit joskus ukko, ja samoin menee pyykinpesut sun muut.

Itse haluan kokea olevani aikuinen ihminen enkä pikkutyttö enkä todellakaan haluaisi ketään "huolehtimaan" minusta.

[/quote]

Mikä siinä on, että asiat joista ei itse olla samaa mieltä täytyy ymmärtää tahallaan väärin? Missä kohtaa olen tuonut ilmi, että miehen tehtävä on tehdä sitä, tätä ja tuota ja naisen tehtävä on tämä, tämä ja tuo? Minä asun yksin ja vaihdan lamput, kasaan huonekalut (kaikkia en tosin osaa kasata, mutta parhaani mukaan), jos tietokone temppuilee niin selvitän ongelman, avaan viemärit parhaani mukaan, tosin lopulta päädyin kutsumaan ammattilaisen tekemään sen koska minun litkuni eivät tehonneet.

Pyykinpesu, ruuanlaitto ja siivous eivät ole todellakaan mitään NAISTEN JUTTUJA vaan tasavertaisesti molempien hommaa. Sen sijaan en halua, että mieheni joutuu kutsua ammattilaisen vaihtamaan renkaat autoon koska ei itse osaa. Lisäksi en halua miestä, joka on sormi suussa kun pitäisi liittää elektroniikkalaite toiseen tai korjata joku koneen sekoilu. Tällaiset ovat omaan silmääni erittäin epäkiihottavia piirteitä ja jo 16-vuotiaana teinilikkana turhauduin poikaystävään, joka ei osannut tehdä jotain simppeliä korjausjuttua. Se jätkä oli kyllä muutenkin kaukana miehisestä miehestä.

Vierailija
78/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]

Yleensä em. kaltaiset miehet ovat lisäksi sellaisia yhden ilmeen tyyppejä, jotka puhuvat lähes kuiskaten ja hymähtelevät, kun muu porukka nauraa katketakseen. Tekisi mieli ravistella jotain eloa tällaisiin ihmisiin :P

[/quote]

Onko siis kyseessä joku ihmisryhmä, vai kenties vain joku tuntemasi heppu? Ei kuulosta tutulta minusta.

Vierailija
79/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:42"]

Pidän älykkäistä ja luovista miehistä. Tällaisia miehiä ei yleensä kiinnosta autot tai remppahommat, ne ovat enemmän amisten juttuja.

[/quote]

Ja itsehän juuri sanoin, että en syty perinteiselle amistyypille, vaan miehelle, jolla pysyy kädessä vasara ja joka osaa ajaa. 

Vierailija
80/202 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmaan ns. "aivopesty" tavallisiin sukupuolirooleihin. Lapsuudenperheellä on aika iso merkitys, meidän kotona oli aika pitkälti "perinteinen roolijako" MUTTA kumpikin vanhemmista teki "molempien hommia" tarpeen niin vaatiessa, isä oli hyvä keittiössä ja äiti vaihtoi renkaat ja lamput autoonsa siinä missä isäkin.

Meille lapsille opetettiin se, että pitää ns. pärjätä omillaan ja osata hommat. Eli sekä vasara että kauha pysyy meillä kaikilla kolmella lapsella käsissä.

Minusta tuollainen AP:n kuvaama ajattelu kertoo enemmän siitä että haluaa "toisen hoitavan homman" sen sijaan että itse käärisi hihat ja hoitaisi sen.