Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka
- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi
- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia
- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia
- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä
- käyttää xD:tä
Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?
Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.
[/quote]
Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?
[/quote]
Ei ole. Tiedän itse tarpeeksi autoista ja osaan itse kasata huonekaluni.
[/quote]
Niin, tiedän minäkin? Ei se taas liity yhtään mihinkään. "Jos minä osaan, niin ei miehen tarvitse osata"
Kun pointti tässä kaikessa on edelleen se, että (odottakaa, kopioin aiemman viestini ja lisään tämän viestin perään) - ap
[/quote]
"Aloituksessa on kaikki piirteet, jotka miellän epämiehekkäiksi, ja olen vaan vähän ihmetellyt, että mistä se miehisyys sitten kumpuaa tyttöystävän silmiin? Tai että, jos parisuhteessa mies ja nainen ovat "yhtä uunoja" autojen, elektroniikan, remppahommien ja kaiken kanssa, siis täysin samalla viivalla kaiken suhteen, niin mistä se toisen naiseus ja miehisyys tulee? Tätä nyt ei varmaan suurin osa taas ymmärrä, mutta pointti on että kun yleisesti ottaen mies kokee shoppailevan ja itseään laittavan naisen naiselliseksi, koska itse ei moisia hömpötyksiä tee, ja nainen kokee yleisesti ottaen remppahommat ja auton korjaukset taitavan miehen miehiseksi, koska ne ovat asioita joita YLEENSÄ naiset eivät osaa/halua tehdä. Jos kumppanit ovat iältään, kiinnostuksiltaan ja osaamiseltaan täysin samalla viivalla niin mikä se on joka toisessa sitten vetoaa? Riittääkö se, että toisella on pimppi ja toisella pippeli? Tätä en ymmärrä. "
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:39"]..oot aika nuori tai sitten kokematon elämässä.. Jos tykkää tuntea itsensä tyhmäksi bimboksi, ja leikkii pikku kotirouvaa joka ei osaa mitään niin siitä vaan. Kyllä sut leluksi joku äijä ottaa.
[/quote]
Joo en kyllä leiki tyhmää :) älyän monista asioista mutta esim. matikka, kemia ja historia ovat aihealueita joissa olen PASKA. Samoin politiikka. Jos mies tietää em. aiheista paljon niin nam. Itse tajuan sisustamisen, psykologian, vaatteiden, vähän myös autojen, elektroniikan ja lain päälle. Olen ylpeä tiedoista ja taidoista joita minulla on, mutta minusta on kuumaa, jls mies tietää vielä vähän enemmän. :)
[/quote] Sisustamisessa ei ole mitään tiedettävää. Se on mielipide. Samoin vaatteet. Osaat siis hoitaa kaikki auton korjaukset? Oletko lakimies?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:49"]
No minulle ei merkitse se ymmärtääkö autoista, mutta tykkään miehistä jotka osaavat rakentaa. Asenne on tärkein eli onko valmis opettelemaan jos on tarve. Jos on joku tilanne päällä niin silloin jos heittäytyy avuttomaksi niin siitä en pidä. Kaikki eivät osaa kaikkea, mutta jos ottaa selvää ja opettelee niin se on se juttu.
Minuun vetoaa enemmän vaikka pyöräilevä lihaksikas mies kuin autolla pötpöttävä huonokuntoinen.
[/quote]
Minusta taas ei pidä tehdä asioita joita ei TODELLA osaa. Varsinkin esim. rakentaminen: joko tekee ammattimaisesti tai ei tee ollenkaan. Viimeinen tikki on se että joku tee se itse mies menee säheltämään omiaan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:03"]No sinuun vetoavat tietyt asiat. Osaatko itse perustella niitä sen kummemmin, kuin että ne vain tuntuvat hyvältä? Oma mieheni on minua 2 vuotta vanhempi ja olemme ennen kaikkea tasavertaisia kumppaneita. Pitkässä suhteessa (15 vuotta yhdessä) se on tärkeää. En voisi itse kuvitellakaan rinnalleni jotain setämiestä, joka "vähän opettaa tyttöä". Hyi yök. Tosin, tässä iässä 10 vuotta vanhemmat alkavat oikeasti olla aika setiä. Oma mieheni on vielä timmi ja komea. Rrauh.
[/quote]
Ei tuostakaan tarvitse tehdä pervoa asiaa, vaan yksinkertaisesti se ~ 10 v kauemmin elänyt ihminen osaa enemmän, tajuaa enemmän. Hän osannee auttaa minua kodin ostamisessa ja asioissa, joista en voi vielä ymmärtä niin paljon. Ei se ole mitään pervoa pikkutyttö vs. setä-juttua.
Ja se että haluan mieheni olevan ns. "ylempänä" minua ei sekään ole mitään avuton bimbo-leikkiä. Minä en arvosta tyhmyyttä vaan rakastan näyttää, että minäosaan ja jos en osaa niin opettelen. Mutta se ajatus kokeneemmasta ja vähän fiksummasta miehestä kiihottaa minua.
[/quote]
Niin minuakin kiihotti, noin 15 vuotta sitten. Silloin oli kiva olla vähän avuton ja antaa miehen miehekkäästi huolehtia. Antoi tunteen, että on rakastettu ja välitetty, minusta pidetään huolta. Tyypillistä juuri kotoaan muuttaneille nuorille naisille. Halutaan olla aikuisia, mutta silti lapsia, joista joku huolehtisi.
Tarpeeksi vanhaksi kun elää ja elämänkokemusta tulee lisää, ei enää jaksa leikkiä avutonta pikkutyttöä, jota ison miehen pitää tarvittaessa vähän opastaa. Nyt osaa arvostaa omaa osaamistaan, joka toivottavasti täydentää kumppanin osaamista. Tasavertaisuudesta tulee tärkeämpää kuin pikkutyttö-huolehtiva mies -asetelmasta. Ja kiihottavampaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:03"]No sinuun vetoavat tietyt asiat. Osaatko itse perustella niitä sen kummemmin, kuin että ne vain tuntuvat hyvältä? Oma mieheni on minua 2 vuotta vanhempi ja olemme ennen kaikkea tasavertaisia kumppaneita. Pitkässä suhteessa (15 vuotta yhdessä) se on tärkeää. En voisi itse kuvitellakaan rinnalleni jotain setämiestä, joka "vähän opettaa tyttöä". Hyi yök. Tosin, tässä iässä 10 vuotta vanhemmat alkavat oikeasti olla aika setiä. Oma mieheni on vielä timmi ja komea. Rrauh.
[/quote]
Ei tuostakaan tarvitse tehdä pervoa asiaa, vaan yksinkertaisesti se ~ 10 v kauemmin elänyt ihminen osaa enemmän, tajuaa enemmän. Hän osannee auttaa minua kodin ostamisessa ja asioissa, joista en voi vielä ymmärtä niin paljon. Ei se ole mitään pervoa pikkutyttö vs. setä-juttua.
Ja se että haluan mieheni olevan ns. "ylempänä" minua ei sekään ole mitään avuton bimbo-leikkiä. Minä en arvosta tyhmyyttä vaan rakastan näyttää, että minäosaan ja jos en osaa niin opettelen. Mutta se ajatus kokeneemmasta ja vähän fiksummasta miehestä kiihottaa minua.
[/quote]
Niin minuakin kiihotti, noin 15 vuotta sitten. Silloin oli kiva olla vähän avuton ja antaa miehen miehekkäästi huolehtia. Antoi tunteen, että on rakastettu ja välitetty, minusta pidetään huolta. Tyypillistä juuri kotoaan muuttaneille nuorille naisille. Halutaan olla aikuisia, mutta silti lapsia, joista joku huolehtisi.
Tarpeeksi vanhaksi kun elää ja elämänkokemusta tulee lisää, ei enää jaksa leikkiä avutonta pikkutyttöä, jota ison miehen pitää tarvittaessa vähän opastaa. Nyt osaa arvostaa omaa osaamistaan, joka toivottavasti täydentää kumppanin osaamista. Tasavertaisuudesta tulee tärkeämpää kuin pikkutyttö-huolehtiva mies -asetelmasta. Ja kiihottavampaa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:37"]No riippuu siitä mitä ominaisuuksia sillä miehellä ON.
[/quote]
Eikö teille ole turn off, jos kysytte mieheltä jotain vaikka autoista ja se ei tiedä niistä mitään? Tai mies on ihan sormi suussa kun pitäisi kasata huonekalu?
[/quote]
Mitäs itse tiedät autoista? Kasaa itse ne huonekalut
[/quote]
Merkkejä, malleja, hintoja... osaan myös ajaa. Ja vittu kun jutun juoni ei ole se, että miehen pitää osata, koska MINÄ EN MUKAMAS OSAA. VAAN MIEHEN TULEE OSATA _vähintään_ samat asiat kuin minä osaan, mutta mielellään vähän enemmänkin! Ei teille mene mikään jakeluun.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:13"]OK, nyt riittää, tämä oli minun paras trolli tähän mennessä. Kiitos osallistujille ja hyvää yötä. :) -ap
[/quote]
Ja jollain on hauskaa :) Minähön valvon vielä monta tuntua ja keskustelen täällä. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:13"]OK, nyt riittää, tämä oli minun paras trolli tähän mennessä. Kiitos osallistujille ja hyvää yötä. :) -ap
[/quote]
Ja jollain on hauskaa :) Minähön valvon vielä monta tuntua ja keskustelen täällä. Ap
[/quote]
Tuntia siis
Aloituksessa on kaikki piirteet, jotka miellän epämiehekkäiksi, ja olen vaan vähän ihmetellyt, että mistä se miehisyys sitten kumpuaa tyttöystävän silmiin? Tai että, jos parisuhteessa mies ja nainen ovat "yhtä uunoja" autojen, elektroniikan, remppahommien ja kaiken kanssa, siis täysin samalla viivalla kaiken suhteen, niin mistä se toisen naiseus ja miehisyys tulee? Tätä nyt ei varmaan suurin osa taas ymmärrä, mutta pointti on että kun yleisesti ottaen mies kokee shoppailevan ja itseään laittavan naisen naiselliseksi, koska itse ei moisia hömpötyksiä tee, ja nainen kokee yleisesti ottaen remppahommat ja auton korjaukset taitavan miehen miehiseksi, koska ne ovat asioita joita YLEENSÄ naiset eivät osaa/halua tehdä. Jos kumppanit ovat iältään, kiinnostuksiltaan ja osaamiseltaan täysin samalla viivalla niin mikä se on joka toisessa sitten vetoaa? Riittääkö se, että toisella on pimppi ja toisella pippeli? Tätä en ymmärrä.
AP. Ja nyt kerron pari faktaa teille, odottakaahan hetki.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:23"]
Ap, miksi jokainen viestisi on niin vihainen? Miksi otat täällä yleisesti postatut asiat henkilökohtaisesti?
[/quote]
Ehkäpä otan viestit henkilökohtaisesti siksi, että puhun täällä henkilökohtaisista mieltymyksistäni, jotka lähestulkoon jokainen tähän kommentoiva ihminen kokee asiakseen lytätä ja siihen päälle haukkua minua. Kirjoitustyylejäkin on erilaisia ja minun on ehkä tavallisestikin vähän sarkastisempi tai sellainen, että minut ymmärretään helposti väärin silloinkin, kun ei olisi aihetta. Ottaahan se vähän aivoon, että minun annetaan koko ajan ymmärtää, että olen perseestä siksi, että minulla on erilaiset mieltymykset. Tuntuu että moni täällä yrittää saada minut tuntemaan itseni tosi paskaksi ihmiseksi koska en tunnekaan vetoa ihan millaiseen mieheen tahansa. Ap
[/quote]
Tämä on keskustelufoorumi eikä sinun henkilökohtainen blogisi, joten älä ihmettele jos itsekeskeisyytesi ärsyttää muita.
Mulle ainakin riittää miehuudeksi se että on se pippeli. Kaikki muu rakastuminen kohdistuu ihmiseen eikä sukupuolirooleihin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:13"]OK, nyt riittää, tämä oli minun paras trolli tähän mennessä. Kiitos osallistujille ja hyvää yötä. :) -ap
[/quote]
[/quote]Lapsellista kirjoitella toisen nimissä. - Oikea ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:26"]
Aloituksessa on kaikki piirteet, jotka miellän epämiehekkäiksi, ja olen vaan vähän ihmetellyt, että mistä se miehisyys sitten kumpuaa tyttöystävän silmiin? Tai että, jos parisuhteessa mies ja nainen ovat "yhtä uunoja" autojen, elektroniikan, remppahommien ja kaiken kanssa, siis täysin samalla viivalla kaiken suhteen, niin mistä se toisen naiseus ja miehisyys tulee? Tätä nyt ei varmaan suurin osa taas ymmärrä, mutta pointti on että kun yleisesti ottaen mies kokee shoppailevan ja itseään laittavan naisen naiselliseksi, koska itse ei moisia hömpötyksiä tee, ja nainen kokee yleisesti ottaen remppahommat ja auton korjaukset taitavan miehen miehiseksi, koska ne ovat asioita joita YLEENSÄ naiset eivät osaa/halua tehdä. Jos kumppanit ovat iältään, kiinnostuksiltaan ja osaamiseltaan täysin samalla viivalla niin mikä se on joka toisessa sitten vetoaa? Riittääkö se, että toisella on pimppi ja toisella pippeli? Tätä en ymmärrä.
[/quote]
No kun kaikki eivät ajattele niin rajoittuneesti, että toisen ihmisen olisi pakko olla tietynlainen vain sukupuolensa takia. Mä rakastan "naisellisia" piirteitä miehessäni. En pidä nössöistä, mies ei sitä ole silti. Vaikuttaa enemmänkin siltä, että sinä et osaa rakastaa, koska tarvitset joitakin rooleja parisuhteeseen. Ja "rakastut" miehen ominaisuuksiin, kuten kiva auto, osaa remontoida, etkä ihmiseen. Eli et rakastu ollenkaan. Joudut siksi tekemään turhia kriteerilistoja, koska et osaa erotella miehiä toisistaan millään muullakaan tavalla.
- minä en ole bimbo, avuton tai mitään muutakaan vastaavaa
- en etsi miesystävää, joka toimii kakkosisänä minulle
- en edellytä mieheltä ajotaitoa, remppataitoja ja muita vastaavia siksi, että minä en osaa, olen tyhmä ja avuton kakara joka tarvitsee kaiken tehtynä puolesta. minä edellytän em. asioita siksi, että haluan miehen osaavan VÄHINTÄÄN samat asiat kuin minäkin, ja mielellään enemmänkin. tosin, itse en osaa rempata ja huonekalujen kasaaminen yksin ei onnistu. mutta se ei ole syy, miksi odotan mieheltä kyseistä taitoa. vaan yksinkertaisesti se, että koen epämiehekkääksi miehen, joka ei sellaista asiaa osaa. aivan samantekevää, osaanko minä vai en.
- kukaan muu ei ole mikään sanomaan minulle, mitä piirteitä minä pidän kiihottavana nyt tai tulevaisuudessa. Minä tykkään vanhemmista miehistä, minä koen kiihottavana sen, että miehellä on enemmän tietoa ja taitoa, mikä on luonnollista, kun elinvuosiakin on enemmän kuin minulla. Minusta on mielenkiintoista ja hauskaa, kun mies kertoo 10 vuotta sitten kun... -tarinoita, kun samanikäinen tai nuorempi tyyppi osaa kertoa tyyliin vuoden takaisesta kännimokastaan. Ja kun minä en jostain syystä vain tunne vetoa samanikäisiin tai nuorempiin. Tai aavistuksen verran vanhempiin. Pitää olla kunnolla ikäeroa, minä en voi sille mitään, sellainen minä vain olen. Onneksi siinä ei ole mitään väärää.
- Minä et etsi miehestä mitään OPETTAJAA, minä haluan tasavertaisen tyypin, joka TARVITTAESSA osaa neuvoa minua tekemästä typeriä virheitä ISOISSA asioissa ja jonka mielestä on kivaa oppia myös nuoren ajatusmaailmasta minun kauttani. On suorastaan ällöttävää, miten jotkut onnistuvat vääntämään tästäkin asiasta jotain pervoa. Kun minä olen halukas seksiin ja parisuhteeseen vanhemman miehen kanssa, niin se on kaukana jostain pervosta "vanha ukko vähän opettaa nuorta tyttöä ;)" -leikistä. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:33"]
[/quote]
No kun kaikki eivät ajattele niin rajoittuneesti, että toisen ihmisen olisi pakko olla tietynlainen vain sukupuolensa takia. Mä rakastan "naisellisia" piirteitä miehessäni. En pidä nössöistä, mies ei sitä ole silti. Vaikuttaa enemmänkin siltä, että sinä et osaa rakastaa, koska tarvitset joitakin rooleja parisuhteeseen. Ja "rakastut" miehen ominaisuuksiin, kuten kiva auto, osaa remontoida, etkä ihmiseen. Eli et rakastu ollenkaan. Joudut siksi tekemään turhia kriteerilistoja, koska et osaa erotella miehiä toisistaan millään muullakaan tavalla.
[/quote]
Et voikaan ymmärtää, koska en ole minä. Mutta kun on aloitusviestin kaltainen mies vs. toisenlainen mies, niin se toisenlainen mies vie 100-0, koska en vain yksinkertaisesti tunne mitään vetoa aloituksen kaltaisiin miehiin. Kaverina ihan okei, mutta ei miesystävänä. No can do, en vain tunne vetoa. That's it.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:34"]
- minä en ole bimbo, avuton tai mitään muutakaan vastaavaa
- en etsi miesystävää, joka toimii kakkosisänä minulle
- en edellytä mieheltä ajotaitoa, remppataitoja ja muita vastaavia siksi, että minä en osaa, olen tyhmä ja avuton kakara joka tarvitsee kaiken tehtynä puolesta. minä edellytän em. asioita siksi, että haluan miehen osaavan VÄHINTÄÄN samat asiat kuin minäkin, ja mielellään enemmänkin. tosin, itse en osaa rempata ja huonekalujen kasaaminen yksin ei onnistu. mutta se ei ole syy, miksi odotan mieheltä kyseistä taitoa. vaan yksinkertaisesti se, että koen epämiehekkääksi miehen, joka ei sellaista asiaa osaa. aivan samantekevää, osaanko minä vai en.
- kukaan muu ei ole mikään sanomaan minulle, mitä piirteitä minä pidän kiihottavana nyt tai tulevaisuudessa. Minä tykkään vanhemmista miehistä, minä koen kiihottavana sen, että miehellä on enemmän tietoa ja taitoa, mikä on luonnollista, kun elinvuosiakin on enemmän kuin minulla. Minusta on mielenkiintoista ja hauskaa, kun mies kertoo 10 vuotta sitten kun... -tarinoita, kun samanikäinen tai nuorempi tyyppi osaa kertoa tyyliin vuoden takaisesta kännimokastaan. Ja kun minä en jostain syystä vain tunne vetoa samanikäisiin tai nuorempiin. Tai aavistuksen verran vanhempiin. Pitää olla kunnolla ikäeroa, minä en voi sille mitään, sellainen minä vain olen. Onneksi siinä ei ole mitään väärää.
- Minä et etsi miehestä mitään OPETTAJAA, minä haluan tasavertaisen tyypin, joka TARVITTAESSA osaa neuvoa minua tekemästä typeriä virheitä ISOISSA asioissa ja jonka mielestä on kivaa oppia myös nuoren ajatusmaailmasta minun kauttani. On suorastaan ällöttävää, miten jotkut onnistuvat vääntämään tästäkin asiasta jotain pervoa. Kun minä olen halukas seksiin ja parisuhteeseen vanhemman miehen kanssa, niin se on kaukana jostain pervosta "vanha ukko vähän opettaa nuorta tyttöä ;)" -leikistä. Huh huh.
[/quote]
Varmaan edellytät remppataitoja, mutta edellytätkö myös kodinhoidontaitoja, kuten silittämistä ja ruoanlaittoa? Ja osaamaan sellaisia asioita yhtä hyvin, joita naisena osaat. En tiedä sinusta, mutta edellytätkö vain, että vasara pysyy kädessä, mutta et halua hänen olevan yhtä keskustelutaitoinen tai yhtä empaattinen? Kyvykäs asettumaan toisen asemaan?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:33"]
[/quote]
[/quote]
Et voikaan ymmärtää, koska en ole minä. Mutta kun on aloitusviestin kaltainen mies vs. toisenlainen mies, niin se toisenlainen mies vie 100-0, koska en vain yksinkertaisesti tunne mitään vetoa aloituksen kaltaisiin miehiin. Kaverina ihan okei, mutta ei miesystävänä. No can do, en vain tunne vetoa. That's it.
[/quote]
*koska ET ole minä
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:53"]
AP on varmaan ns. "aivopesty" tavallisiin sukupuolirooleihin. Lapsuudenperheellä on aika iso merkitys, meidän kotona oli aika pitkälti "perinteinen roolijako" MUTTA kumpikin vanhemmista teki "molempien hommia" tarpeen niin vaatiessa, isä oli hyvä keittiössä ja äiti vaihtoi renkaat ja lamput autoonsa siinä missä isäkin.
Meille lapsille opetettiin se, että pitää ns. pärjätä omillaan ja osata hommat. Eli sekä vasara että kauha pysyy meillä kaikilla kolmella lapsella käsissä.
Minusta tuollainen AP:n kuvaama ajattelu kertoo enemmän siitä että haluaa "toisen hoitavan homman" sen sijaan että itse käärisi hihat ja hoitaisi sen.
[/quote]
Kivaa paskaa taas. Minun äidilläni ei koskaan ole ollut autoa joten isäni on ihan itse hoitanut autoonsa liittyvät asiat. Viikonloppuisin ISÄ on ollut se, joka on tehnyt perheen ruuat alusta loppuun kun muut ovat olleet ties missä. Minulla oli tapana teinityttönä shoppailla paljon viikonloppuisin ja aina kun tulin kotiin oli ISÄN tekemät ruuat pöydässä. Minulle ei ole kukaan koskaan istuttanut ajatuksia päähäni, olen itse ajatteleva ihminen jolla on omat, muista riippumattomat mielipiteet ja mieltymykset. Siskoni on täysin vastakohtani eikä varmaan ymmärtäsi puoliakaan asioista, joita odotan mieheltä. Se ei haittaa, koska olen minä ja tiedän mitä haluan. Ja kaikki ajatukseni ovat ihan itsestäni lähtöisin, ei muiden tuputtamia "totuuksia." AP
[/quote]
Ohiksena huomauttaisin, että olet aika naiivi, jos luulet valitsevasi ihan itsenäisesti asioita ja mielipiteitä. JOKAINEN ihminen on ympäristönsä oppien ja kulttuuristen arvostusten summa, osa enemmän ja osa vähemmän. Tyhjästä emme keksi mitään ajatuksia.
[/quote]
Se että menen jonkun suosittelemana ravintolaan, on sitä että toinen ihminen vaikuttaa tekemisiini. Mutta se, pidänkö ravintolassa syömästäni ruuasta on oma mielipiteeni eikä siihen vaikuta se, mitä toinen hokee vieressä korvaani. Ap
OK, nyt riittää, tämä oli minun paras trolli tähän mennessä. Kiitos osallistujille ja hyvää yötä. :) -ap