Minua kiinnostaisi tietää, mitä jotkut naiset näkevät miehessä joka
- on nuorempi tai max. 2 v vanhempi
- ei omista ajokorttia eikä aio hankkia
- ei osaa mitään pieniä kodin remppahommia
- ei tajua autoista eikä ole kiinnostunut niistä
- käyttää xD:tä
Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?
Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.
Kommentit (202)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:42"]
Logiikkasi tai sen puute on jo suorastaan hämmentävää. Samaan hengenvetoon kun itse yhdistät esim. ne autotaidot seksikkyyteen, et suo muiden tekevän samoin. Samalla logiikalla kun itse kerrot miten ei voisi vähempää kiinnostaa joku peukalo keskellä kämmentä -mies, loukkaannut syvästi jos joku kuvailee ihannemiestään joka ei vastaa sinun ihannemiestäsi, ja otat tosiaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä sen ja koet, että "no niin ton mielestä siis mun miesmaku on ihan paska ja mä olen paska ihminen, hirveää keskustelua!""
Ensinnäkin kuka vittu tässä on LOUKKAANTUNUT? :D
Ja kun on se niin kumma kun ei mene simppelit asiat jakeluun millään... joku kommentoi jotain tyyliin "en halua miestä, jonka ainoa seksikäs piirre on autonkorjaustaito." No öö, ei yksi piirre tee kenestäkään seksikästä, uunot! Mutta yksi puuttuva piirre voi tehdä miehestä epäseksikkään. Teidän ei myöskään tarvitse kommentoida lukematta. Minä en ole missään kohdassa sanonut, että sytyn autoa RASSAAVALLE bemariamikselle joka lesoilee autollaan ja ajelee pillurallia. Minä olen sanonut syttyväni miehestä, joka on minua vanhempi, kokeneempi, fiksu ja osaa ajaa ja tehdä kotihommia. Siihen sisältyy remppahommat sekä ruuanlaitto ja siivous. Mies joka osaa em. asiat EI OLE automaattisesti seksikäs. mutta mies, joka EI OSAA em. asioita ON automaattisesti epäseksikäs. Ap
[/quote]
Minä osaan ajaa hyvin GTA pelissä autoa, mutta oikeaa autoa en ole koskaan ajanut sillä pelkään vauhdin hurmaa.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:52"]
Minusta seksin toimiminen on niin päivänselvä edellytys parisuhteelle, ettei sitä tarvitse erikseen mainita. Ap
[/quote]
Etenkin anaaliseksiä harrastaessa on vähän ärsyttävää, jos nainen ei osaa tai ole tutustunut anukseensa. Jos seksi ei toimi niin fiilikset lopahtaa kesken. Oletuksena on että liukkaria löytyy kaapista eikä miehen tarvitse varautua siihen erikseen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:52"]
Minusta seksin toimiminen on niin päivänselvä edellytys parisuhteelle, ettei sitä tarvitse erikseen mainita. Ap
[/quote]
Etenkin anaaliseksiä harrastaessa on vähän ärsyttävää, jos nainen ei osaa tai ole tutustunut anukseensa. Jos seksi ei toimi niin fiilikset lopahtaa kesken. Oletuksena on että liukkaria löytyy kaapista eikä miehen tarvitse varautua siihen erikseen.
[/quote]
En tiedä sinun luuloistasi, mutta naisilla ei ole mitään velvollisuutta antaa persettä :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 23:49"]
"Mun miehellä ei oo ajokorttia, mutta onpahan ainakin kunnon peto sängyssä ja vielä upeen komee ja herrasmies ja tekee mulle aina ruokaa, grrrr, tykkään!!! ;)" Siis että mitä vittua. Ette voi vertailla asioita, jotka eivät liity toisiinsa mitenkään.
[/quote]
Mutta sä voit ilmeisesti.
Logiikkasi tai sen puute on jo suorastaan hämmentävää. Samaan hengenvetoon kun itse yhdistät esim. ne autotaidot seksikkyyteen, et suo muiden tekevän samoin. Samalla logiikalla kun itse kerrot miten ei voisi vähempää kiinnostaa joku peukalo keskellä kämmentä -mies, loukkaannut syvästi jos joku kuvailee ihannemiestään joka ei vastaa sinun ihannemiestäsi, ja otat tosiaan henkilökohtaisena hyökkäyksenä sen ja koet, että "no niin ton mielestä siis mun miesmaku on ihan paska ja mä olen paska ihminen, hirveää keskustelua!". Mä en oikeasti tiedä mitä sä oikein olisit halunnut ihmisten vastaavan, kun tuntuu että täytyisi olla sun kanssasi samaa mieltä tai sitten on automaattisesti ikävä ihminen joka pitää sua paskana ihmisenä ja sun ihannemiehiä paskoina tietysti myös. Kiihtymys on selvästi sekoittanut järkevän ajattelusi, jos sellaista on alun alkaen ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:37"]
Et voikaan ymmärtää, koska en ole minä. Mutta kun on aloitusviestin kaltainen mies vs. toisenlainen mies, niin se toisenlainen mies vie 100-0, koska en vain yksinkertaisesti tunne mitään vetoa aloituksen kaltaisiin miehiin. Kaverina ihan okei, mutta ei miesystävänä. No can do, en vain tunne vetoa. That's it.
[/quote]
Sitä vaan en ymmärrä, että mikä tuossa on ongelma. Sä tykkäät sellaisesta ja joku toinen toisenlaisesta, so? Mistä tarve todistella noin vimmatusti.
Minä itse pidän herkistä miehistä ja ap:n ideaalisuhde lähinnä ahdistaa ajatuksena. Tiedän, että jotkut haluavat sellaisen suhteen, mutten oikeastaan selityksiä luettuanikaan ymmärrä miksi. En halua, että mies on minua "ylempänä" tai peittoaa minut älyllisesti, vaan haluan olla tasa-arvoinen sekä analyyttisen älyn että tunneälyn (mitä tarkoitin tuolla herkällä) suhteen.
Ja ap, vanhempasi ja kasvuympäristösi ja -kokemuksesi vaikuttavat myös siihen, että torjut jonkun asian, joka kuuluu vanhempiesi elämään.
Itselleni autointoilu on itse asiassa turn off. Naurettavimpia ovat ne tietyillä autoilla ajelevat salilla pumpatut kaverit, eihän niitä voi ottaa lainkaan tosissaan.
Mieheltäni vaadin elämässä sellaista can do-asennetta. Ratkaistaan ongelmat ja projektit itse tai sitten ostetaan se palveluna. Nahjustelua ja vitkuttelua en siedä. Mutta tuollaiset ulkokultaiset vaatimukset iästä, ajokorteista, remppaamisesta ja autonrassaamisesta ovat vähän... no, lapsellisia. Kyllä sinäkin varmaan vielä tuosta kasvat.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:39"]Käyttää.. mitä? Anteeksi kun vanha ei älyä.
[/quote]
Vanha kamera, käyttää vielä xD muistikortteja.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:36"]
Ei please mitään syvällistä lässynläätä rakkaudesta ja sielusta ja sisäisestä kauneudesta!!1, vaan kertokaa että mikä noissa miehissä vetoaa teihin?
Kun itse käyn ihan kuumana ~ 10 v vanhempiin miehiin, jotka päihittävät minut älyllisesti monimutkaisissa asioissa, ajavat itsevarmasti autoa ja osaavat hoitaa kodin pienet ja vähän isommatkin korjaukset. Grrr.
[/quote]
Noista meillä osuu eka kohta - mies on mua 5v nuorempi enkä vanhempaa edes huolisi! Todella älykäs, sekä ammatillisesti että emotionaalisesti, hänellä on sydämen sivistystä sekä innostusta kiinnostua kaikista maailman asioista. Yhdessä on rakennettu pari taloa joten peukalokin on irti perseestä.
Toinen tavallaan - mun mies pitää autoista (vanhoista klassikoista ehkä jostain tietyistä jenkeistäkin), osaa korjata tarvittessa mutta autot ei ole hänelle SE juttu eli ei tarvitse mitään peniksen jatketta. BMW, Audi, Mersu... kaikki pannassa tässä huushollissa:) Arvostan suuresti tällaista itsekorostuksen puutetta miehessä;D
-> En pidä ikää kauheen tärkeänä asiana. Oma mies 1v minua vanhempi. Tai ehkä ajatuksen tasolla en mielellään ottais nuorempaa, mutta jos rakastuisin niin tuskin sillä ois väliä.
-> No tällä on kyllä ajokortti, mutta ei sekään ois pakollinen etenkin kun asun pk-seudulla. Mulla on kortti ja jos haluaisin auton niin ajelisin sitten itse.
->Mitä pieniä? Ei mies osaa enkä mäkään osaa, välillä mietin miten tullaan elämässä pärjäämään :D Kai sitä jotain voi oppia sitten kun tarvii.
->En pidä tätä autotietämystä kauheen tärkeänä. Mulla on muita autoista tietäviä tuttuja, joita voi vähän vaivata ja myös korjaamot on olemassa autoja varten.
-> Ei kai tota kukaan enää käytä...
Kommenttina vielä, että kai sitä nainenkin voi vähän ottaa itseään niskasta kiinni ja opetella asioita..
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:17"]Jännä että naisia kiihottaa ajatus siitä että olen rassannut autoja jo kymmenen kesäsestä asti. Muistuupa mieleeni se kesä, kun kusin kuuman moottorin päälle ja se sihisi lämpimät höyryt silmille.
Siinä pappan kanssa naureskeltiin ja pappa rökäs tupakkan mällit koneelle ja tokas että se on ny sillä sollennoidu se kones.
[/quote]ap on sinkku, kannattaa sopia treffit;)
[/quote]
Paitsi että vaimoni on töissä EU:lla ja hänellä on hyvä palkka. Meillä on 7 lasta. Muuten ihan ok suunnitelma.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:17"]Jännä että naisia kiihottaa ajatus siitä että olen rassannut autoja jo kymmenen kesäsestä asti. Muistuupa mieleeni se kesä, kun kusin kuuman moottorin päälle ja se sihisi lämpimät höyryt silmille.
Siinä pappan kanssa naureskeltiin ja pappa rökäs tupakkan mällit koneelle ja tokas että se on ny sillä sollennoidu se kones.
[/quote]
Paitsi että vaimoni on töissä EU:lla ja hänellä on hyvä palkka. Meillä on 7 lasta. Muuten ihan ok suunnitelma.
[/quote]
No voi että, kauhea menetys. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei hätää. Se menee iän myötä ohitse. Löydät varmasti ihan hyvän oman ikäisen miehen jolla on autokortti ja jos yhdessä säästätte niin saatte myös auton, jossa on tilaa koiralle ja kahdelle lapselle. Jos mies ei osaa vaihtaa mäntää tai kluck akselia niin viette auton korjaamolle molle molle ja asiat hoituvat.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 04:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 22:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei hätää. Se menee iän myötä ohitse. Löydät varmasti ihan hyvän oman ikäisen miehen jolla on autokortti ja jos yhdessä säästätte niin saatte myös auton, jossa on tilaa koiralle ja kahdelle lapselle. Jos mies ei osaa vaihtaa mäntää tai kluck akselia niin viette auton korjaamolle molle molle ja asiat hoituvat.
[/quote]
Kaikilla miehilläni on ollut auto ja ajokortti, koiraa en halua :) - ap
En minäkään osaa rempata tai tehdä huonekaluja, miksi vaatisin sellaista taitoa mieheltäni? Mieheni ei käytä hymiöitä mutta muuten osuu kaikki kohdat, kaipa pitää erota jos se äksdee sieltä pamahtaa.
Lisäksi on mielenkiintoista kuunnella "sillon 10 vuotta sitten"-tarinoita mieheltä, kun itse olen ollut samoihin aikoihin ihan lapsi vielä ja totaalisen out kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:10"]
En minäkään osaa rempata tai tehdä huonekaluja, miksi vaatisin sellaista taitoa mieheltäni? Mieheni ei käytä hymiöitä mutta muuten osuu kaikki kohdat, kaipa pitää erota jos se äksdee sieltä pamahtaa.
[/quote]
No täähän nyt on vähän typerää..jos tuo hyppää kaivoon niin minäkin- tyyppinen..
En minä ainakaan vaadi mieheltä että sun pitää nyt osata korjata tuo ja tuo vaan mies itse haluaa osata tehdä itse asioita. Ja se on yksi niistä asioista miksi pidän miehestäni niin paljon. Ei se niin mene että nainen vaatii niin mies sit on semmonen..vaan omasta tahdosta ne pitää tapahtua
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:10"]
[/quote]
No täähän nyt on vähän typerää..jos tuo hyppää kaivoon niin minäkin- tyyppinen..
En minä ainakaan vaadi mieheltä että sun pitää nyt osata korjata tuo ja tuo vaan mies itse haluaa osata tehdä itse asioita. Ja se on yksi niistä asioista miksi pidän miehestäni niin paljon. Ei se niin mene että nainen vaatii niin mies sit on semmonen..vaan omasta tahdosta ne pitää tapahtua
[/quote]
Niinpä! - ap
Olen ilmeisesti aika feministi, kun en pitää minään plussana noita ap:n luettelemia asioita. Emmehän me naisetkaan ole kaikki jotain kotikokki-ompelu-marttaihmisiä, miksi miehisyyden mitta olisi autolla kaahailu ja nikkarointitaito? Huvittava ajatuskin.
Sen sijaan ajan itse paljon autoa, ja olen ajanut jo 29 vuotta. Eikä se kumma kyllä tee minusta miehistä ;-)
Älykkyys ja sivistys ovat minulle isoja vetovoimatekijöitä. Niillä ei vain ole mitään yhteyttä noihin ap:n aika perinteisiin miehisiin kliseisiin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:34"]
- minä en ole bimbo, avuton tai mitään muutakaan vastaavaa
- en etsi miesystävää, joka toimii kakkosisänä minulle
- en edellytä mieheltä ajotaitoa, remppataitoja ja muita vastaavia siksi, että minä en osaa, olen tyhmä ja avuton kakara joka tarvitsee kaiken tehtynä puolesta. minä edellytän em. asioita siksi, että haluan miehen osaavan VÄHINTÄÄN samat asiat kuin minäkin, ja mielellään enemmänkin. tosin, itse en osaa rempata ja huonekalujen kasaaminen yksin ei onnistu. mutta se ei ole syy, miksi odotan mieheltä kyseistä taitoa. vaan yksinkertaisesti se, että koen epämiehekkääksi miehen, joka ei sellaista asiaa osaa. aivan samantekevää, osaanko minä vai en.
- kukaan muu ei ole mikään sanomaan minulle, mitä piirteitä minä pidän kiihottavana nyt tai tulevaisuudessa. Minä tykkään vanhemmista miehistä, minä koen kiihottavana sen, että miehellä on enemmän tietoa ja taitoa, mikä on luonnollista, kun elinvuosiakin on enemmän kuin minulla. Minusta on mielenkiintoista ja hauskaa, kun mies kertoo 10 vuotta sitten kun... -tarinoita, kun samanikäinen tai nuorempi tyyppi osaa kertoa tyyliin vuoden takaisesta kännimokastaan. Ja kun minä en jostain syystä vain tunne vetoa samanikäisiin tai nuorempiin. Tai aavistuksen verran vanhempiin. Pitää olla kunnolla ikäeroa, minä en voi sille mitään, sellainen minä vain olen. Onneksi siinä ei ole mitään väärää.
- Minä et etsi miehestä mitään OPETTAJAA, minä haluan tasavertaisen tyypin, joka TARVITTAESSA osaa neuvoa minua tekemästä typeriä virheitä ISOISSA asioissa ja jonka mielestä on kivaa oppia myös nuoren ajatusmaailmasta minun kauttani. On suorastaan ällöttävää, miten jotkut onnistuvat vääntämään tästäkin asiasta jotain pervoa. Kun minä olen halukas seksiin ja parisuhteeseen vanhemman miehen kanssa, niin se on kaukana jostain pervosta "vanha ukko vähän opettaa nuorta tyttöä ;)" -leikistä. Huh huh.
[/quote]
Varmaan edellytät remppataitoja, mutta edellytätkö myös kodinhoidontaitoja, kuten silittämistä ja ruoanlaittoa? Ja osaamaan sellaisia asioita yhtä hyvin, joita naisena osaat. En tiedä sinusta, mutta edellytätkö vain, että vasara pysyy kädessä, mutta et halua hänen olevan yhtä keskustelutaitoinen tai yhtä empaattinen? Kyvykäs asettumaan toisen asemaan?
[/quote]
Edellytän tavallisia kodinhoitotaitoja, koska itsekin kykenen niihin ja niin on kyettävä aikuisen miehenkin. Ja nuo loput voit päätellä ihan omassa mielessäsi. Etsinkö miestä, joka osaa vain liudan kodinhoito- yms. hommia vaiko miestä, jonka kanssa voin käydä keskusteluja ja muuta mukavaa ja lisäksi hän on tarpeeksi fiksu tekemään noita em. hommia.