Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 130kg painava nainen ja mulla on hyvä seksielämä.

Vierailija
05.08.2014 |

Mieheni kanssa harrastetaan usein sekisä. Ja se onnistuu oikein hyvin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:25"]

Niinhän SÄ luulet.

miehes varmasti miettii jotain parempi kroppasta silmät kiinni keskittyen siihen ajatukseen että sais pidettyä senkin naki kovana.

sussa ei ole mitään naisellista. Sähän käytät vaanneina telttoja! Sano viel että sulla on kynitty tukka KOSKA SE ON NIIN HELPPO HOITAA..

nytkin hikoilet kun sika ja vedät jäätelöä ..

[/quote]

Pitkät hiukset enkä syö jäätelöä.

Vierailija
42/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:26"]

Kumma juttu että koit tarpeen tulla tänne sitä vakuuttelemaan, vähän sääliksi käy tuollainen hyväksynnän kerjääminen.

[/quote]

Tulin oikomaan palstan käsityksiä että meillä lihavilla ei muka olisi seksielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen takia kannattaa tulla kertomaan, kun joku läskien vihaaja vetää siitä herneen nenään. Ei ap.

Vierailija
44/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen mies painaa 96kg <3. Ja kotona en voi juurikaan alasti kulkea, etteikö mies olisi jossain takamuksessa heti kiinni. Täällä töissä on kylmä, ei tarvi hikoilla. Kilpirauhaspotilaana en kyllä muutenkaan hikoile, vaan pikemminkin palelen. Villasukat on mukana, tosin nyt ei ole tarvinnut niitä jalkaan laittaa. Tukka on pitkä.

Vierailija
45/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te lihavat ootte hyviä kuvittelemaan :D

Vierailija
46/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä niin onnistuu? Onko teillä joku haaste mikä pitää ylittää että onnistutte? Jotenkin hämmentävää eikä herätä luottamusta APn aitouteen?

Vierailija
47/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja etkä aio laihduttaa.

Mikä vimma sulla on saada painollesi ja valinnoillesi hyväksyntää anonyymipalstalta? Selvästikin painosi on sulle jonkinlainen ongelma, kun jaksat sen ympäriltä tehdä säännöllisesti avauksia. Vaikka väität, ettei se ole ja nautit koostasi. Itse olen 170 cm ja 55 kg, syön mitä haluan (mutta herkkuja ei tee mieli kuin harvoin), mutta en ole yhtään aloitusta tehnyt av:lle koskien painoani.

Vierailija
48/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, ai kuvittelemaan seksielämän? Aika hyvin sanoisin.

t: 3

Vierailija
49/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, aloitus lienee lähtenyt siitä että täällä juuri ihmeteltiin xxxl-kokoisten seksielämää. Aloitus poistettiin tosin nopeasti.

Vierailija
50/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:32"]

Niin ja etkä aio laihduttaa.

Mikä vimma sulla on saada painollesi ja valinnoillesi hyväksyntää anonyymipalstalta? Selvästikin painosi on sulle jonkinlainen ongelma, kun jaksat sen ympäriltä tehdä säännöllisesti avauksia. Vaikka väität, ettei se ole ja nautit koostasi. Itse olen 170 cm ja 55 kg, syön mitä haluan (mutta herkkuja ei tee mieli kuin harvoin), mutta en ole yhtään aloitusta tehnyt av:lle koskien painoani.

[/quote]

Ottaen huomioon, että ylipainoisten seksielämä on herättänyt viime päivinä useitakin kummastelevia viestiketjuja tällä palstalla, jaksan vielä ymmärtää näitäkin aloituksia. Meistä hoikista ei kuitenkaan tehdä lähes päivittäin keskusteluita sellaisista aiheista, kuten kuinka kukaan suostuu sekstailemaan kanssamme ja kuinka seksi käytännössä edes hoikilla onnistuu.

Onnitteluni aloittajalle hyvästä parisuhteesta :)

Vierailija
51/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 15:31"]

Mitenkä niin onnistuu? Onko teillä joku haaste mikä pitää ylittää että onnistutte? Jotenkin hämmentävää eikä herätä luottamusta APn aitouteen?

[/quote]

Tällä palstalla oli vielä eilen ketju, jossa nimenomaan ihmeteltiin kuinka yli satakiloisilla seksi onnistuu... 

Vierailija
52/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ap se viipale-bloggaaja?

Vierailija
53/54 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on mies ja hyvä parisuhde.

Vierailija