Syökö kissat omenoita?
Meillä on omenoita tippunut puusta maahan. Katsoin niitä ja huomasin, että osasta on haukattu pala. Mutta haukkausjälki on pienempi kuin ihmisen. Selvät hampaanjäljet siinä kyllä näkyy. Voiko kissat syödä omenoita? Tiedän kyllä, että niitä vapaana täällä liikkuu.
Kommentit (27)
Meidän kissa ei ainakaan syö, mutta voihan joku syödä. Ettei olis orava?
No en ole koskaan nähnyt sellaista, vaikka kissoja on 40 vuotta kotona aina ollut. Meilläkin oli syöty omenoista jo puussakin, ovat linnut asialla. Voisiko olla siili syönyt omenaa? Tai jänis? Kissa on kuitenkin lihansyöjä, ja jotkut kotikissat syö outojakin juttuja, esim. oliiveja, mutta en oikein usko että omenoita maasta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:49"]Meidän kissa ei ainakaan syö, mutta voihan joku syödä. Ettei olis orava?
[/quote]
Liian ison näköinen haukkausjälki oravan jäljeksi mun mielestä. Ap
Yleensä kissat eivät pidä edes omenan tuoksusta.
Epäilen oravien olleen asialla.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:49"]Meidän kissa ei ainakaan syö, mutta voihan joku syödä. Ettei olis orava? [/quote] Liian ison näköinen haukkausjälki oravan jäljeksi mun mielestä. Ap
[/quote]
No jos olis se jänis?
Kissat syö omenoita, sitten kun omenat on lihaa.
Siilejäkin täällä kyllä liikkuu. Voihan se olla joku sellainenkin mikä niitä jyrsii. Kunnon kolon kyllä on saanu aikaiseksi. Jäniksistä en tiedä, liikkuuko niitä täällä koskaan en oo sellaisia nähny. Variksiakin tässä pyörii. Mutta ei niillä hampaita oo. ;-) Ap
No omenaa en ole kissan nähnyt syövän mutta meidän kissan herkkua oli Hot Rod-shipsit ja teehen kastettu korppu.
Tiedän kissan syöneen satunnaisesti ainakin salaattia ja kurkkua. Omenasta en tiedä :)
Kissat ei hirveesti hedelmistä välitä, on vissiin liian kirpeitä tai haisee pahalle niiden mielestä. Luulen et jänis on käynyt omenoita maistamassa :)
Kissa on lihansyöjä ja kasvikset ja hedelmät voivat jopa TAPPAA sen. Sinuna siia pitäisin huolen, että kisu ei mutustele sopimattomia ruokia.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 16:01"]Kissa on lihansyöjä ja kasvikset ja hedelmät voivat jopa TAPPAA sen. Sinuna siia pitäisin huolen, että kisu ei mutustele sopimattomia ruokia.
[/quote]
*Siis
meidän kissa söi jopa kinkku-ananas-aurajuustopizzaa tai juustohampurilaista joten eiköhän omenanpalanen uppoa myös.
ps. kissa kuoli vanhuuteen eikä kolesteroliin.
Mun kaverin koira rakastaa paprikaa, oli onnistunut hiipiä kasvihuoneeseen syömään kaikki valmiit paprikat eräänä päivänä ja niitä oli varmaan ollut toista kymmentä :D Oli kuulemma ollut kova ja haiseva kaasumaha sen jälkeen :DD
Piisami? Biisoni? Naapurin BittBull tai Spitpull?
Koirat syö omenoita, olisko irrallinen koira käynyt niitä pureskelemassa.
Jotenkin ihanan hellyttävää.