Mies käyttäytyy oudosti
Mieheni on ylimielinen. Puhuu kotona halveksuen esimiehestään, vanhemmistaan, minun vanhemmistani, lapsestaan, miehestä joka rakensi talomme, joistain ammattiryhmistä, lastemme hoitokavereista, minusta jne. Vaikuttaa että mieheltäni puuttuu empatia, nöyryys ja kiitollisuus. Mies syö paljon appelsiineja.
Minua kuvottaa kuunnella ja katsella hänen käytöstään. Sydämeni särkyy erityisesti silloin kun hän avoimesti halveksii toista lastamme pieremällä hänen päälleen. En halua että sama asenne tarttuu lapsiimme. Toivon että lapsemme oppisivat arvostamaan ja kunnioittamaan muita ihmisiä ja olemaan kiitollisia. Mikä avuksi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet mieheni kanssa 14 vuotta yhdessä, meillä on kaksi lasta. Olemme tainneet näiden vuosien aikana ns. kasvaa erilleen tai vaihtoehtoisesti mieheni todellinen luonne on viimein paljastunut minulle.
Mitä voidetta käytät useimmiten?
Puhuuko miehesi gynekäynnistä, jonka syynä sinun hankala, korvaushoitoa vaativa menopaussi..? Ei miehesi varmaankaan hauku yhtään ketään. Sinä tekaisit, sinä haukut. Sinä > kuulet tahallaan väärin, koska rakastat > ryönätä ja ryvettyä itse luomassasi teatteridraamassa. Olet itäsuomalainen, täsmääkö? Asutko samalla paikkakunnalla kanssani? Miksi luot
feikkipostauksia?
E
Mitään ei ole tehtävissä. Jos syö paljon appelsiineja, on se merkki siitä, että on menetetty tapaus. Otan osaa. 😔
Ettei haiskahda narsistilta
Vonkaako seksissä aina väkisin anaalia ja laukeaa sinne vaikket halunnut
Vierailija kirjoitti:
Appelsiinit ovat näköjään pahasta!
Tämä! Kannattaa jättää appelsiinit pois, ne ovat pahasta!
Mitä helvettiä, pieree halveksuen lapsen päälle?
Sellainen voi merkitä vain yhtä asiaa.
Sianjättöaika on koittanut.
Jätä mies sekä appelsiinit, elämäsi paranee. Ilmavaivatkin helpottavat. Onnea jatkoon!
Toivoa nyt sopii mitä vaan mutta entäpä ne teot asian eteenpäin vietäväksi? 14 vuotta ja nyt vasta paljastuu . vai onko hänen luonteensa/asenteensa muuttunut? Olisiko ihan asiantuntija avuksi?