Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURI LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA!

Vierailija
05.08.2014 |

Nyt kaikki laihduttajat kirjoittelemaan tänne omia liikunta & ruokapäiväkirjoja!

Aloitan itse:

Olen 25v, mitat 173cm, paino ehkä 78kg. En tiedä, koska en omista vaakaa. Ajattelin laihduttaa ainoastaan terveellisillä elämäntavoilla ilman vaa'alla hyppimistä. Bulimiatausta, joka oireilee herkästi jos paino jumittaa ja ahdistaa.

Ma 4.8

7:30

Mannapuuroa+hilloa (aijai, tää alko huonosti, muut puurohiutaleet olikin loppu!)

11:15

Salaattia 1/2 lautasellista, broilerkiusausta

14:15

2pientä rieskaa, keittokinkkua, tomaattia

18:00 salaatti kahvilassa; kanaa ja mozzarellaa

19:00 pieni jäätelöpallo

21:30 vesimelonia muutama siivu

Pyöräilyä kertyi reilu 20km työmatkoista ja kaupungilla käymisestä.

Ihan ok päivä, välipala olisi voinut olla edim rahkaa, aamupalan olisi ehdottomasti pitänyt oöla jotain muuta.

Ti 5.8

6.30

Neljän viljan puuroa, mustaherukoita, pieni voisilmä, kahvi kevyt

8:30 näkkileipä floralla ja paprikalla

11:15 kalakeittoa, pala ruisleipää, vajaa puolikas nektariini. (Olikin raaka :D)

12:15 kahvi, 1toffee

Katsotaan muten loppupäivä, päivälliseksi luultavasti porsaan sisäfilettä ja salaattia. pyörällä tulin töihin, matka on 9,2km/suunta.

Kertokaa te muutkin ja kannustetaan toisiamme!

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, en jaksa avata taaskaan konetta. Puhelimella ei jaksa selostaa. Päivittelen huomenna, promise!

Homma kuitenkin kasassa edelleen :)

-Renkula

Vierailija
82/147 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis toki on ihan pieni iltapala vain. Mut söin sen asenteella "tämä on mässyä" :D ja sen päivän kaloreita ajatellen ylimääräinen. Mut en tosiaan pidä vastaavaa muuten minään mässynä :)

-Renkula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis sanottakoon vielä, et olisin mässäillyt vaikka parilla keksillä tai vaikka jäätelöpatukalla, mut ei ollut muuta nii näkkärit ajoi saman asian :) siks pidin sitä nyt mässynä, kun sillä asenteella menin kaappeja penkomaan.

-Renkula

Vierailija
84/147 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii, huomenta :)

Torstai, 14.8.

Aamiainen, n. 430 kcal

2 kananmunaa

20g mätitahnaa

110g avokadoa

40g mung-pavun ituja

75g tomaattia

130g kesäkurpitsaa

Välipala, banaani, n. 70 kcal

Tässä välissä tunnin jooga.

Lounas, n. 535 kcal

100g vihreitä linssejä

60g salaattia

25g pestoa

100g tomaattia

100g kesäkurpitsaa

30g fetajuustoa

Päivällinen, n. 460 kcal

200g kukkakaalia

65g suolalihaa

10g voita

30g fetajuustoa

100g sipulia

135g herkkusieniä

165g raejuustoa

1tl seesamöljyä

Yhteensä n. 1500kcal, R 67 / HH 123 / PROT 102

Perjantai, 15.8.

Aamiainen, smoothie (+ raejuustoa) n. 490 kcal

1 kananmuna

75g mustikkaa

100g mustaherukkaa

90g mung-pavun ituja

100g raejuustoa

100g banaania

1rkl hamppu-/seesamöljyseosta

Tähän väliin n. 1,5h salitreeni 

Lounas, n. 315 kcal

100g salaattia

20g pestoa

1 tl oliiviöljyä

150g tomaattia

120g kesäkurpitsaa

100g tonnikalaa (vedessä)

Välipala, pähkinöitä 20g, n. 120 kcal

Päivällinen, n. 400 kcal

2 kananmunaa

1 tl seesamöljyä

60g suolalihaa

150g kukkakaalia

160g porkkanaa

40g fetajuustoa

juomana aprikoosi-jasmiini-kivennäisvettä 4 dl, 14 kcal/dl

Yhteensä n. 1380 kcal, R 66 / HH 115 / PROT 94

Eli ihan samoilla linjoilla täällä jatketaan :) Viime yönä näin unta, et söin puol pussillista hopeatoffeeta. Sinällään hyvin, et söin tosiaan vaan puolet pussista ;D Terveellisempi elämä alitajunnassa, check.

Joku kyseli painonpudotusta 10 päivän aikana, niin vissiin 99kg -> 97,7kg. En luota tuohon vaakaan, käyn tänään ostaa uuden ja todnäk paino tippuu maagisesti kilon heti heittämällä! Nimittäin neuvolan vaakaan verrattuna tuo meidän retku näyttää sen kilon liikaa. Kaikkiaan paino on pudonnut 21.7. eteenpäin noin 102,7 kilosta (en muista tarkkaan) tuohon 97,7 kiloon, eli sellasen viitisen kiloa, sisältäen toki nesteturvotusta varmaan jonkun verran.

Mut pudotkoon miten putoaa, kunhan putoaa. Mulla on hyvä olla :) Ja painotan vielä kaikille, jotka ei sitä vielä oo huomannut, että mä OIKEASTI oli täysi sohvaperuna, joka mutusti JOKA ILTA varmaan sen 1000kcal ylimäärästä. Enkä liikkunu mihinkään, vauvan nostelukin tuntu raskaalta, enkä tykännyt ajatuksesta harrastaa liikuntaa. (Tai keksin tekosyitä, miksen voi.)

Nyt mä käyn 5-6 kertaa viikossa salilla ja välipäiviä ei tekis mieli pitää :) Toki alkuinnostusta on, mutta silti! Kolme viikkoa oon nyt jo käynyt, meneepäs aika nopeasti!

Tsemppiä kaikille, ja uusia saa varmaan tulla mukaan edelleen ;)

-Renkula

Vierailija
85/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinia lisäisin, sitä ei hirveesti tossa varmaan ollu. Toki syömiäsi määriä en tiedä :) ja joo, jos on nälkä niin kannattaakin jotain lisätä - toki näläntunnetta tulee manipuloitua esim. sokerilla ja muulla makealla huomaamatta.

Mut ihan raejuustoa, kananmunia lisää. Linssejä ja papuja myös, toki olihan sulla munakoiso-reseptissä papujakin :) miksei lihaakin, ehkä kalaa mielummin :) savusiika on esim sellanen, et ei oo paljoa kaloreita (eikä kaloissa nyt niin hirveesti muutenkaan, rasvaisempaa kohtia lohesta ehkä lukuunottamatta). ja sit kasvista tosiaan lisää, ei voi syödä liikaa (no voi mut aikamoisia määriä sais vedellä). Toki jos sun kaikki annokset oli tosi isoja eilen, niin voi olla et tuli tarpeeks protskua, mut tälleen heittämällä arvioisin näin. Jos rahka ei uppoo, nii sitä voi kokeilla smoothien sekaan. :)

Mut kannattaa tottakai PT:n kanssa jutella tästäkin, se on ammattilainen :) minä vaan tällanen harrastelija.

Tosin hyviä rasvojakin vois tulla lisää, esim. Pähkinöitä, avokadoa ja jotain muuta öljyä kuin rypsiöljyä. Maltillisesti toki :)

-Renkula

Vierailija
86/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, esim leivän päälle kun laittaa avokadoa (ja suolaa vähän) niin voi korvata teollisen rasvan sillä kokonaan. Ja maistuukin paremmalle, kun voi laittaa huoletta sellasen sentin kerroksen ;)

Esim. iltapala vois sulla olla jogurtin+kermarahkan sijaan vaik sitä raejuustoa tai vaik kinkku-kasvisrullia tai kupillinen linssejä tai pari kananmunaa, tai pieni smoothie, jossa marjoja+jotain proteiinia+vaikka kourallinen pähkinöitä. Nojoo, alan taas tarinoimaan :D innostun välil vähän....

Vierailija
87/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jäiköhän jollekin epäselväksi, et äskeinen oli Renkula..

Vierailija
88/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän totuttautua takas normirahkaan tolla maustamaton jogurtti + kermarahka setillä. Yhessä vaiheessa tuli ihan oksennusrefleksi sen syömisestä, kun oon tosiaan vetänyt pahat överit. Toi kermarahka on siis ihan tavallista rahkaa, jossa vaan on enemmän rasvaa, eli 10%, aika saman tyyppistä ku turkkilainen jogurtti, mutta rahkaa. Ei siis maitorahkaa+kermaa niin kun joku saattais kuvitella!

Mä en nää itseäni kovin paljon muuttamassa omia terveellisiä ruokatottumuksia tän dieetin takia, koska silloin päässä pyörii vain dieettidieettidieetti. Munakkaita en oikein pysty syömään, mulle tulee huono olo jostain syystä. Pelkkää keitettyä kananmunaakaan en halua syödä, ehkä salaatin kanssa vois sopia. Syön kuitenkin raejuustoa usein pari kertaa päivässä(aamupuurolla ja päiväruoalla salaatin kanssa, ellei sit tuu laitettuu fetaa) ja sit tota rahkaa 1-2x/pv.

Avokadoa on meillä usein, mut se on nyt jostain syystä unohtunut, hyvä ku muistutit.

Mut lounaat tulee muuttuu ens viikolla järkevämmiks kun saan rauhassa pitää lounastauon. Sillon sitten ruokaisia salaatteja tai kotiruokaa, jossa on enempi kasviksia ja lihaa/kalaa/kanaa ja harvemmin riisiä, pastaa, perunaa.

-tankkis

Vierailija
89/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei liikaa pidäkään muutella, mun vinkit on vaan vinkkejä, suuntaa-antavia juttuja :) Kokeile smoothien tekemistä, se peittää sen rahkan maun. Nyt on marjakausikin parhaimmillaan. Kananmunia voi syödä raakanakin :D Itse laitan juurikin tuohon smoothieen niitä. Tykkään kyllä keitetyistä ja paistetuista ja minkälaisista vaan muutenkin. Keitetyt herkkua mätitahnan kanssa, mut ei varmasti kaikki moisesta pidä. Mä kuitenkin tykkään siitä pinaattikeitostakin ;) 

Ja proteiinin kannalta voi syödä pelkkiä valkuaisia, mut mun mielestä on tuhlausta jos kukaan ei niitä keltuaisia sit syö :) Saahan noita kaupasta valmiiks pelkkää valkuaistakin tölkissä..

Ja tosiaan niin, kai siinä kermarahkassakin on ihan ok sitä proteiinia, en tiiä. Tavallista kaloreiden puolesta saa syödä sit enemmän (ja näin ollen enemmän proteiinia), kun on vähemmän rasvaa, mutta aivot tarvii rasvaakin. Eli tää on vähän tätä, valintoja, valintoja. Ei oo mikään pakko syödä tavallista rahkaa,  jos se ei mee alas :)

Linsseissä on about saman verran proteiinia kuin lihassa. Ja on halvempiakin. 

Mut jos illalla nälkä yllättää, niin syö vaikka purkillinen raejuustoa  parin porkkanan sijaan. Ei pitäs sun syömisillä ja liikkumisilla vielä painonpudotukseen hirveesti muutama ylimääränen kalori vaikuttaa. Nälkä ei oo kiva, siitä ne repsahdusketjut usein alkaa. Toki välillä vaan on nälkä, mut jos jatkuvasti tulee niin sit on fiksaamisen paikka. Myös jano voi tuntua nälkänä, muista se :)

Ja toistan, nää ei oo mitään sääntöjä tai ainoita oikeita tapoja. Pelkästään juttuja, joita minä omalla kohdallani muokkaisin. Kaikki ei sovi kaikille!

-Renkula

Vierailija
90/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs Pallero (eikös joku sellanen ollu) ja Stronger than yesterday ja Muhis ja tuo mystinen numero 77 nyt menee? Olis kiva kuulla!

Tulkaa takaisin, vaikka olis repsahdellutkin tai vaikkei dieetti olis pitänyt. Ei me tuomita! :)

-Renkula

Vierailija
91/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermarahkassa on saman verran proteiinia kun naitorahkassakin. Mä nyt taidan kuitenkin seuraavan kerran ostaa sitä maitorahkaa ja kokeilla josko se jo alkais uppomaan taas. Smoothieita en oikein tykkää juoda, niistä ei tuu samalla tavalla syönyttä oloa. Oon vähän vaikee...

Linssit oli kyllä hyvä idea, kuhan saan noi munakoisot syötyä niin teen linssikeittoa.

Vierailija
92/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudottanut painoa nyt 2 kuukautta. Aamulla syön 30 g oltermanni 17 % ja neljä gluteenitonta näkkäriä siitä kalorit noin 300 kcal. Päivällä syön salaatin missä on tomatti, puolikas kurkku, maissia 50 g, hermeitä, 50 g, oliveja 20g , kevyt fetajuustoa 20g ja keitetyn kananmunat. Välipalaksi 250 g mustikoita tai jotain muuta marjaa. Päivälliseksi kypsää kanaa noin 120g, 100g tsatsikia, ja puolikas kurkku. Jos vielä jää kaloreita käyttämättä 1200 kcal niin sitten joko palan maitojäätelöa ja marjoja tai vaniilijakastiketta ja marjoja.

Tällä ruokavaliolla on lähtenyt noin 9 kiloa ja kiloja on vielä 27 ylimääräistä. Tavoitteena olisi että olisin ensi kesän alussa noin 55 kg ( olen 155 cm pitkä) ja mahtuisin 10 vuotta sitten ostamiini vaatteisiin jotka kävivät pieneksi kun llihoin raskauden aikana + 30 kg. Kilot ovat tiukassa mutta merilevätableteista on ollut ehkä apua, koska aluksi paino lähti putoamaan hitaasti ja viimeisen kahden viikon aikana olen laihtunut 3 kg.

Vierailija
93/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, hirveesti uusia tyyppejä! Moi, ja tervetuloa :) o/

Tämä päivä:

Aamiainen, smoothie, n. 390kcal

90g mustaherukkaa

100g avokadoa

100g mung-pavun ituja

100g mustikkaa

10g selleriä (mausteena, kokonainen YKSI kalori :D typerältä tuntuu mitata mut teen samalla reseptejä ylös :D)

erikseen 100g raejuustoa

Välipala: banaani, n. 100kcal

25min crosstrainerilla, kunnon salitreeni (ylimääräisiä sarjojakin meni joissain liikkeissä), 10min palauttavaa ct:lla

Välipala, 20 pähkinöitä, n. 125kcal

Lounas, n. 410 kcal (mainittakoon, et kello tais tässä vaiheessa olla jotain lähempänä seitsemää, tällanen mun rytmi :D)

60g vihreitä linssejä (kuivapaino)

40g avokadoa

90g paprikaa

100g tomaattia

115g kurkkua

60g savumuikkuja

jälkkäriks 10g kuivattua pomeloa 

Päivällinen, n. 475 kcal (klo 22:15 suunnilleen)

150g kanttarelleja

5g voita

60g vihreitä linssejä

70g sipulia

2 kananmunaa

30g fetajuustoa

90g kurkkua

jälkkäriks 20g kuivattua pomeloa

Eli ihan tosi hyvä päivä. Sairaan hyvä olo ollu :) huomenna meen siskon kaa pelaa sulkapalloo :D katotaan mitä siitäkin tulee, hauskaa ainakin.

Väsynyt Renkula

Vierailija
94/147 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yhteensä siis 1630kcal, R 62 / HH 173 / PROT 90

Huomaa miten treenipäivänä uppoo enemmän hiilaria :)

-Renkula

Vierailija
95/147 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Pitäähän sitä Tankkis nyt normaaliin elämään kuulua vähän juhlimistakin :) Tärkeintä on, ettei jää putki päälle! Huomenna meen itse kaverin häihin, enkä tosiaan aio laskea tai miettiä muuta kuin että mitä tekee mieli syödä :) Ensimmäinen varsinainen mässytyspäivä dieetin aikana, ja takana siis kuukausi. Vaikka herkutellut oonkin, niin en varsinaisesti mässäillyt. Enkä kertaakaan vielä niin, että en laskisi kaloreita myös. 

Hienoa on ollut kuitenkin huomata, et en oo mitenkään odotellut huomisia häitä kuin kuuta nousevaa. Et ei oo mitenkään koko viikkoa miettinyt vesi kielellä, et mitä kaikkea herkkua saakaan syödä :D Oikeestaan on aika välinpitämätön ajatusmaailma menua kohtaan. Huomenna on mässy/tankkaus/mikskä haluaa sanoa-päivä, ja seuraava varmaan kolmen viikon kuluttua. Mietin tässä sellasta suht normaalia rytmiä, jolla voi sit normaalipainoisenakin ruoalla juhlia. Joka viikko en ainakaan painonpudotusvaiheessa nää sitä mitenkään järkevänä, mutta aineenvaihdunnalle taas voi tehdä hyvää antaa välillä enempi kaloreita.

Mut joo, tämä päivä 

Aamiainen, smoothie, n. 430 kcal

1 kananmuna

10g hampunsiemeniä

150g mustikkaa

1tl hamppuöljyä

10g auringonkukansiemeniä

115g banaania

150g kesäkurpitsaa

Sit 1,5h sulkapalloilua, ekaa kertaa melkein 10 vuoteen. Enkä siis osaa, niin sellasta kivaa mutta hikistä huitomista :) Ei vielä pysty näillä polvilla+painolla mitään isoja loikkia kyllä tekemään. Lisäks nopsat hauis-ojentaja-hartia-punttaukset pienillä painoilla.

Lounas, n. 310 kcal

65g salaattia

40g fetajuustoa

125g kirjolohta

65g paprikaa

65g tomaattia

100g kesäkurpitsaa

Päivällinen, n. 480 kcal

120g grillijuustoa

65g paprikaa

65g tomaattia

65g kesäkurpitsaa

65g salaattia (hieno 65 gramman putki, näin vahingossa tuli :D)

Iltapalaks aattelin vielä pari kananmunaa+1tl seesamiöljyä paistamiseen, ja 50g kuivattua pomeloa jälkkäriks. Näissä yhteensä 344 kcal. 

Yhteensä 1565 kcal, R 81 / HH 102 / PROT 93

-Renkula

Vierailija
96/147 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Tankkis! Lihashuolto on TÄRKEÄÄ! Nopeuttaa palautumista ja kiihdyttää aineenvaihduntaa, kun kuona-aineet lähtee liikkeelle. Se on sitä terveellisyyttä :) Mut tsemppiä hankalaan tilanteeseen, mitä nyt rivien välistä luin. Muista, että SÄ olet itsesi ykkönen ja niin pitää ollakin. Panosta itseesi varsinkin hankalina hetkinä, vaikka se on vaikeinta silloin. Jaksat paremmin stressin läpi, sokeri ja muu pjaska vaan huonontaa sun kuntoa ja oloa, vaikka hetkeksi aivoissa mielihyvää lisäisikin! <3

Ja Kurvi-Kerttu, missä kaikki kasvikset? Tuossa on hirmuisen vähän ruokaa, niinkuin itsekin sanoit. Tollasella tahdilla et pysy terveenä! 

Olin tosiaan lauantaina häissä, siellä söin porkkanakeittoa, salaattia, karjalanpiirakan, hirveä, kalaa, kananmunia ja jälkkäriksi juustokakkua ja pari keksiä. Autossa söin pari kourallista irtokarkkia ja iltapalaks grillijuustoa. Kaloreita en laskenut kuin suuntaa-antavasti, varmaan jotain 2500-3000kcal välillä. La-su pidin välipäivän treeneistä häiden ja pienen flunssan takia. 

Sunnuntai, 24.8.

Aamiainen, smoothie, n. 310 kcal

1 kananmuna

100g mustaherukkaa

50g sinimailasen ituja

60g puolukkaa

50g mung-pavun ituja

100g banaania

1tl hamppuöljyä

Lounas, n. 655 kcal

150g urad dal-linssejä (kypsennettyjä, tästä laskin kalorit kyllä yläkanttiin, pitää joskus korjata tonne ohjelmaan oikeet määrät)

120g tomaattia

60g fetaa

85g salaattia

6 oliivia

100g kesäkurpitsaa

Päivällinen, n. 520kcal

130g kesäkurpitsaa

120g grillijuustoa

70g paprikaa

110g porkkanaa

Iltapala, n. 280kcal (täysin mässy, hups)

100g kuivattuja taateleita

Yhteensä n. 1765 kcal, R 65 / HH 217 / PROT 90

Sunnuntaina tosiaan huomas, että lauantaina syöty sokeri laukas heti makeanhimon päälle. Onneks voi mässätä muullakin makealla kuin (valkoisella) sokerilla :)

Maanantai, 25.8.

Aamupala, n. 265 kcal

2 kananmunaa

1tl seesamöljyä

110g banaania

Tässä välissä tunnin bodypump, jotenkin luulin/oletin/muistelin et se olis ihan perseestä, mut sehän olikin ihan älyttömän kivaa. Nyt on kyl lihakset jaloissa ihan hullun kipeet taas, mut kai se tästä se palautuminen nopeutuu..

Välipala, n. 305 kcal

200g raejuustoa

15g parapähkinöitä

Lounas, n. 480kcal

120g silakkapihviä

100g höyrytettyä parsakaalia

80g urid dal-linssejä (kypsennetty)

Päivällinen, n. 500 kcal

60g salaattia

80g fetajuustoa

90g mung-pavun ituja

10 oliivia

70g paprikaa

40g porkkanaraastetta

85g kesäkurpitsaa

15g auringonkukansiemeniä

jälkkäriksi 3 taatelia

Yhteensä n. 1550 kcal, R 79 / HH 127 / PROT 98

Eli ruotuun on häiden jälkeen palattu, sielläkin tuli ihan normaaleja annoksia syötyä. Santsin hirvenlihaa ja salaattia vähän, niin en meinannut jaksaa syödä! Kun aiemmin olisin kyllä vetänyt perunatkin ja muutaman karjalanpiirakan lisää jälkkäreistä puhumattakaan. Nyt meni sellasia annoksia, mitä hoikka ihminen voisi häissä syödä. Niinhän se menee, että jos sä haluat olla jotain (hoikka tai terve tai hyvä ihminen tai mitä tahansa), sun pitää alkaa elää kuin sellainen ihminen. 

Jotenkin tuo mässypäivän pitäminen tuntu vähän tyhmältä. Ja turhalta. On päässyt niin hyvin vauhtiin tässä, että tuntui höpsöltä keskeyttää laskeminen ja punnitseminen. Mut on se hyvä noita välillä pitää, ainakin huomasin taas suoraan miten sokeri ei vaan sovi mulle. Seuraavana aamuna olin kiukkuinen ja illalla oli pakko syödä taateleita kun oli makeanhimo. Sit taas eilen, maanantaina, ei tehnyt makeaa mieli kun kävin treenaamassa. Selkeästi liikunta auttaa mulla noihin mielitekoihin. Jee :) Kokeilkaa muutkin, jos ette vielä oo liikunnasta nautiskelleet. En minäkään nautiskellut, kunnes tein täyskäännöksen omaan asenteeseeni.

Huomiseen \o

-Renkula

Vierailija
97/147 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään pt:llä. Juteltiin noista mun ruokatottumuksista ja oli sitä mieltä et syön liian vähän (joo en kyl kertonut viikonlopun mättämisestä) ja siis liian vähän proteiinia ja kuitua. Treenaan kuulemma liikaa samoja lihasryhmiä.
Sen mielestä lihasta multa löytyy hyvin, et kuulemma treenaustausta näkyy. Juteltiin mun laihdutushistoriasta ja hän oli sit sitä mieltä, että varmasti pääsen tavotteeseeni (-10kg) mut pystynkö siihen yksin. Erittäin hyvä kysymys. Mulla kun tuppaa tää lähtee niin väärille raiteille helposti. Voi että ku oliski varaa palkata pt!! nyt tähän satsin alotuspakettiin kuulu 2 tapaamista.
-tankkis

Vierailija
98/147 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:45 nektariini, maitorahka, 1/2 tl hunajaa

9:00 banaani

12:15 possupataa (porsaan lapaa, porkkanaa, perunaa, sipulia), kurpitsansiemensämpylä margariinilla

16:30 perussalaattipohja + 3 siivua halloumia, 1 kananmuna

17:15-18:15 TREENI

18:45 1/2 rahka mehukeitolla

21:00 kaks palaa jälkiuunileipää margariinilla, salaatilla, raejuustolla(100g?), paprikalla ja kurkulla. 2 pikkuporkkanaa.

Jos se pt ei olis eilen sanonu et syön liian vähän ni olisin jättänyt lounaalta ja iltapalalta leivät pois, muuten olisin syöny tolleen. En jotenkin osaa sanoa mikä on sopiva määrä ja mikä ei...

-tankkis

Vierailija
99/147 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:38"]5:45 nektariini, maitorahka, 1/2 tl hunajaa

9:00 banaani

12:15 possupataa (porsaan lapaa, porkkanaa, perunaa, sipulia), kurpitsansiemensämpylä margariinilla

16:30 perussalaattipohja + 3 siivua halloumia, 1 kananmuna

17:15-18:15 TREENI

18:45 1/2 rahka mehukeitolla

21:00 kaks palaa jälkiuunileipää margariinilla, salaatilla, raejuustolla(100g?), paprikalla ja kurkulla. 2 pikkuporkkanaa.

Jos se pt ei olis eilen sanonu et syön liian vähän ni olisin jättänyt lounaalta ja iltapalalta leivät pois, muuten olisin syöny tolleen. En jotenkin osaa sanoa mikä on sopiva määrä ja mikä ei...

-tankkis
[/quote]
Hitto, puhelin hukkaa rivinvaihdot aina!!! Helvetti.

Vierailija
100/147 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ke 3.9

5.45 Neljän viljan puuro vesimaitoon keitettynä, mustaherukoita, maitoa.

9.15 Vitalinea pro rahka 160g (82kcal/100g)

12 Kaalipataa isohko annos

16.30 Miniannos kaalipataa, kurkkua, tomaattia, paprikaa, raejuustoa. Pari siivua maalaisleipää oivariinilla, kalkkunaleikkeellä ja edamilla.

17.45-18.45 Treeni. Kova jumppa maksimisykkeillä. Hiki lens ja olin aivan kuollut!!

19.15 ½ rahka, 1rkl raejuustoa, sokeritonta mehukeittoa

21 Perussalaattipohja, grillijuustoa ja paistettua punasipulia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän