Olen lähihoitaja, sairaanhoitaja, terveydenhoitaja ja kätilö!
Kommentit (14)
Laita laskevaan järjestykseen nuo neljä eri ammattia työssä kohdattavan paskan ja eritteiden määrään suhteutettuna.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:31"]Miksi et ole lääkäri?
[/quote]
Raja tuli vastaan. Vajaa 9v terveysalan opintoja riittää!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:33"]Onko nimesi Lotta?
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:32"]
[/quote]
[/quote]
6-7v niin olisit lääkäri. Eli olisit alunperin valinnut sen, niin nyt olisi parempi ammatti lyhyemmällä koulutuksella...
Mäkin oon,puuttuu vaan tuo kätilö.Seuraavaksi lähden psykologiaa lukemaan.Kätilöt on muuten mun lemppari ohjelma.Kaikkea hyvää :)
Onneksi olkoon. Aiotko joskus hankkia ihan oikean korkeakoulututkinnonkin?
Voi mitä resurssien haaskausta. Jos sinulla olisi vain yksi tutkinto, tässä maassa saattaisi olla lisäksesi 3 muuta terveydenhoitoalan koulutuksen saanutta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:32"]
[/quote]
[/quote]
6-7v niin olisit lääkäri. Eli olisit alunperin valinnut sen, niin nyt olisi parempi ammatti lyhyemmällä koulutuksella...
[/quote]
Totta... mut lähdin tolle tielle! Eikä kaduta yhtään. Tällä hetkellä oon töissä salissa... jossain vaiheessa olis kiva palata päivätyöhön esim änlaan
En ole Taijakaan! Ja musta on ihan on että jaksaa opiskella. Parempi opiskella "liikaa" ku lusmuta himassa! Ja ei.. En aio hankkia enempää tutkintoja.. Edes niitä "oikeita".
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:38"]
Voi mitä resurssien haaskausta. Jos sinulla olisi vain yksi tutkinto, tässä maassa saattaisi olla lisäksesi 3 muuta terveydenhoitoalan koulutuksen saanutta.
[/quote]
Kätilöt ja terkkarit joutuu aina suorittaa kaksoistutkiinnon eli ovat myös sairaanhoitajia. Ja käytännössä jos haluaa äitiysneuvolaan töihin on pakko suorittaa vielä se terkkarin tutkinto. Joten näin se menee. Ap haki varmaan lähihoitajatutkinnolla korkeakouluun.
t. pelkkä sh-klö
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 17:38"]
[/quote]
Kätilöt ja terkkarit joutuu aina suorittaa kaksoistutkiinnon eli ovat myös sairaanhoitajia. Ja käytännössä jos haluaa äitiysneuvolaan töihin on pakko suorittaa vielä se terkkarin tutkinto. Joten näin se menee. Ap haki varmaan lähihoitajatutkinnolla korkeakouluun.
t. pelkkä sh-klö
[/quote]
Olet aivan oikeassa kollega!