Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.

Vierailija
26.07.2021 |

Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä

Kommentit (319)

Vierailija
181/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla olet lähestynyt? Kannattaa AINA kaikissa lähestymisissä ensin ottaa katsekontakti ja jos tulee vihreää valoa, mennä vasta sitten juttelemaan. Eli yhtäkkiä täysin vierasta ihmistä ei kannata lähestyä yllätyksenä niin, ettei hän ole ennen sitä huomannut sinua ja vaikuttanut kiinnostuneelta. Eli pitää olla silmäpeliä ensin.

Joo, on todella epämukavaa ja pelottavaa, kun olet hoitamassa omia asioitasi ja yhtäkkiä paikalle syöksähtää joku mies takavasemmalta inttämään suoraan, että oi kun oot kaunis, anna puhelinnumero, onko sulla Instagramia, lähde mukaan, mennään sinne, mennään tonne. Sitten jäädään siihen roikkumaan, vaikka sanoo ei ja ei kiitos ja heittäytyy mykäksi, tai vaan jatkaa kävelemistä mahdollisimman reagoimattomana. Yhtä tällaista inttäjää piti paeta Ärrälle, koska pelkäsin, että se lähtee seuraamaan vielä metroonkin ja inttämään, että hän haluaa nyt tutustua minuun.

Kerran oli kohtelias mies, jonka kanssa meillä oli kivaa yhden keikan ajan. En kuitenkaan voinut lähteä jatkoille hänen kanssaan, joten kiitin kutsusta ja mies otti sen vastaan aikuismaisesti ja asia jäi siihen.

Kumma, kun minua ja ystäviäni ei 8le koskaan lähestytty. Mutta me olemmekin niitä niin tasokkaita= tavallisia/ rumia/ pyöreitä.

Taitaa olla vain kauniiden naisten ongelma. Joku tavallinen pälli lähestyy kaunittaria, ja ihmettelee, kun kerta toisensa jälkeen tulee pakit. Jännää🤔

Vierailija
182/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä lähestymäsi naiset katsovat sinua avoimesti, hymyilevät juuri sinulle, vaikuttavat kehonkieleltään siltä, että haluavat sinun lähestyvän, ja sitten käskevät painua helvettiin, kun menet juttelemaan? Todella erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että kaikki naiset, jotka ovat käyneet baarissa tai diskossa tietävät sen miestyypin, jolla on aina haku päällä ja joka tuppautuu pöytään, kuin pöytään tyrkyttämään itseään, jos edes vilkaiset miehen suuntaan.

Kun tuo tyyppi ilmestyy saliin, kaikki naiset tuijottelevat kattoa tai pöytää, jottei tämä em. mies saisi mitään kimmoketta tulla juttelemaan.

”Ei, älä katso siihen suuntaan, tai se tulee tänne!”

Näistä yleensä pääsee eroon ainoastaan sanomalla todella rumasti, poistumalla itse paikalta tai portsarin avulla. Takertuva epätoivo paistaa kilometrien päähän ja tähän vielä yhdistyy täysi kyvyttömyys lukea muita ihmisiä. Kyseessä ei usein edes ole mikään känniääliö. Ne ovat oma lukunsa.

Sitten on paljon arempia miehiä (ja naisia), jotka eivät millään halua mennä juttelemaan vieraille. Joskus sitten saattavat hirveällä psyykkauksella saada itsensä yrittämään. Jos juuri sellaisella kerralla vastassa on tuollainen henkilö, joka olettaa taas jonkun takertujan änkeävän sieltä seuraan ja sanoo tälle aralle tylysti, niin voi jäädä viimeiseksi kerraksi ikinä, että tämä henkilö enää haluaa lähestyä ketään.

Et selvästi ole nainen, kun et tiedä yhtään mistä nyt puhutaan ja yrität argumentoida aivan eri asialla ja tilanteella.

Vierailija
184/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että kaikki naiset, jotka ovat käyneet baarissa tai diskossa tietävät sen miestyypin, jolla on aina haku päällä ja joka tuppautuu pöytään, kuin pöytään tyrkyttämään itseään, jos edes vilkaiset miehen suuntaan.

Kun tuo tyyppi ilmestyy saliin, kaikki naiset tuijottelevat kattoa tai pöytää, jottei tämä em. mies saisi mitään kimmoketta tulla juttelemaan.

Näistä yleensä pääsee eroon ainoastaan sanomalla todella rumasti, poistumalla itse paikalta tai portsarin avulla. Takertuva epätoivo paistaa kilometrien päähän ja tähän vielä yhdistyy täysi kyvyttömyys lukea muita ihmisiä. Kyseessä ei usein edes ole mikään känniääliö. Ne ovat oma lukunsa.

Sitten on paljon arempia miehiä (ja naisia), jotka eivät millään halua mennä juttelemaan vieraille. Joskus sitten saattavat hirveällä psyykkauksella saada itsensä yrittämään. Jos juuri sellaisella kerralla vastassa on tuollainen henkilö, joka olettaa taas jonkun takertujan änkeävän sieltä seuraan ja sanoo tälle aralle tylysti, niin voi jäädä viimeiseksi kerraksi ikinä, että tämä henkilö enää haluaa lähestyä ketään.

Et selvästi ole nainen, kun et tiedä yhtään mistä nyt puhutaan ja yrität argumentoida aivan eri asialla ja tilanteella.

En olekaan. Ei sitten argumentoida.

Vierailija
185/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko puhuvasi kaikkien naisten äänellä ja heidän puolestaan? 

ohis

Vierailija
186/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista käyttäytyy hyvin, jos heitä lähestyy asiallisesti, asiallisissa paikoissa. Pieni osa naisista ei.

Samoin kuin pieni osa miehistä ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
187/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä kertoa, että oon kokeillut kaikki deittisovellukset läpi mutta huonolla menestyksellä. Matcheja ei tule ja jos jonkun kanssa pääsee juttelemaan niin homma kaatuu siihen että nainen ei vastaa tai juttelu muuten vain hyytyy. Jäljelle jää yksi ainoa keino eli tutustua ihmisiin livenä. Ja tiedän että monilla naisilla on kokemuksia ahdistelijoista, se on todella valitettavaa enkä sitä tosiasiaa kiellä. Minä kuitenkin lähestyn niin asiallisesti kuin osaan. En tiedä, ehkä huono ulkonäköni voi olla osasyy julmiin pakkeihin.

Ap

Sinullako ei ole kavereita, joilla on siskoja ja tyttökavereita, joilla on siskoja ja kavereita, naispuolisia opiskelukavereita, naispuolisia harrastuskavereita, naispuolisia työkavereita?

Vierailija
188/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Onko sinulla naisena tai ”naisena” selitystä sille, miksi ap:ta toivotellaan helvettiin?

Onko sinulla tai ystävilläsi tapana toivotella tällaista kohteliaasti lähestyville miehille? Minä nimittäin en tunne ketään, jolla on.

Siksi on ihan ymmärrettävää otaksua, että aloittaja on lähestynyt alaikäisiä – ikää on muutenkin vaikeaa arvioida, ja vielä vaikeampaa se on sosiaaliset johtolangat ohittajalle autismin kirjolaisella, ja siltähän ap nyt vaikuttaa. Teineiltä tuollaista käytöstä voisi jotenkin ymmärtää.

Jos näin ei ole, seuraava luonnollinen veikkaus on, että aloittaja rikkoo jollain tavoin niiden naisten rajoja, joita hän lähestyy.

Jos näistä kummastakaan ei ole kyse, niin ilman syytä haistatteleva nainen joutaakin mennä, kuten joku jo kirjoittikin. Siinä tapauksessa uusi yritys.

Ai että oikein "naisena" lainausmerkeissä? Eli vähän kuin oletat kaikilla naisilla olevan samat mielipiteet, tunteet ja ajatukset kaikesta, ja alat epäilemään naisen sukupuolta heti kun tämä poikkeaa siitä ahtaasta muotista minkä olet päässäsi kehittänyt.

Voi toki olla, että olette oikeassa. Olen itse käskenyt miestä painumaan helvettiin viimeksi viime viikolla kun ahdisti nurkkaan kadulla ja ehdotteli seksiä.

Olen myös törmännyt tiktokissa useamman kerran videoihin, joissa parikymppiset naiset jopa kehottavat toisiaan vastaamaan miehille heti kättelyssä haistattelemalla, jos esim. ulkonäkö ei miellytä tai muuten vaan vituttaa yleisellä tasolla. Näiden videoiden kommentikentät ovat täynnä naisia ja tyttöjä, jotka pitävät tätä käytöstä oikeutettuna, koska ovat ehkä viime aikoina kiinnostuneet enemmän feminismistä, lukeneet somepostauksia raiskauskulttuurista, yms. Käyvät selvästi läpi sellaista "vihaan miehiä, juon miesten kyyneliä mukista missä lukee 'male tears' yasss queen" -vaihetta. Tunnistan sen, koska kävin itse sen läpi joskus 2014. Muutenkin tuollainen yleinen asenne miehiä kohtaan on jo vuosia ollut tosi trendikäs juttu eri somekanavissa just tuon ikäisten naisten keskuudessa. Uskon, että ei pelkästään teinitytöt vaan myös jotkut ehkä 20-25 vuotiaat naiset saattavat ihan oikeassakin elämässä käyttäytyä noin huonosti.

Tämä on ihan terve reaktio sille, että nuoria naisia on aina kohdeltu kuin tavaraa. Objektia. Riistaa. Metoo on ollut todella hyödyllinen. Kukaan ei ansaitse sitä käytöstä setämiehiltä enää, jota vielä itse koin parikymppisenä. Ja siitä ei ole kauan. Toisaalta nuoret miehet osasivat olla kohteliaampia pari vuosikymmentä sitten. Missä mentiin harhaan? Netissä?

N51

Vierailija
189/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa tinderistä kiinnostavia matcheja joten onko muuta mahdollisuutta kuin lähestyä kiinnostavia naisia tosielämässä?

Yritän olla hienovarainen enkä ehdottele mitään rivouksia, koskaan ei ole varsinaisesti huudeltu "painu helvettiin" tyylisiä ilmauksia. Monet ovat tosin vain ignooranneet minut kuin minua ei olisi olemassa mikä sikäli on aika tylyä mutta ainakin tulee suoraa palautetta.

Ehkä ap vaikuttaa liian takertuvalta mikä ärsyttää tuntemattomia naisia, jotka kokevat tämän olemuksen rasittavana. Vaikea sanoa näillä tiedoilla mikä vialla.

Millaisista tilanteista tässä puhut? Voin kuvitella, että baarissa käy noin, kun siellä on usein oletuksena, että jos mies tulee viereen juttelemaan, hän on iskuaikeissa. Mutta jos esimerkiksi junassa alat jutustelemaan vieressäsi istuvan matkustajan kanssa tai työpaikan ruokalassa menet istumaan sen naapuriosaston Liisan pöytään, on hieman vaikeaa uskoa, että naiset vain toljottaisivat mykkinä jonnekin kaukaisuuteen. 

Vierailija
190/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itseäsi, niin et voi hävitä. 

Ole parempi versio itsestäsi.

Ole tip top. Projekti on pitkä, vuosia.

Jos haluat erinomaisuutta, sinun on oltava erinomainen.

Vierailija
191/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko puhuvasi kaikkien naisten äänellä ja heidän puolestaan? 

ohis

Maakohtaisia eroja voi toki olla ja onkin. Ap, ei taaskaan kerro mitä etsii naisesta muutakin kuin että ollaan suunnilleen saman ikäisiä.

Vierailija
192/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Onko sinulla naisena tai ”naisena” selitystä sille, miksi ap:ta toivotellaan helvettiin?

Onko sinulla tai ystävilläsi tapana toivotella tällaista kohteliaasti lähestyville miehille? Minä nimittäin en tunne ketään, jolla on.

Siksi on ihan ymmärrettävää otaksua, että aloittaja on lähestynyt alaikäisiä – ikää on muutenkin vaikeaa arvioida, ja vielä vaikeampaa se on sosiaaliset johtolangat ohittajalle autismin kirjolaisella, ja siltähän ap nyt vaikuttaa. Teineiltä tuollaista käytöstä voisi jotenkin ymmärtää.

Jos näin ei ole, seuraava luonnollinen veikkaus on, että aloittaja rikkoo jollain tavoin niiden naisten rajoja, joita hän lähestyy.

Jos näistä kummastakaan ei ole kyse, niin ilman syytä haistatteleva nainen joutaakin mennä, kuten joku jo kirjoittikin. Siinä tapauksessa uusi yritys.

Ai että oikein "naisena" lainausmerkeissä? Eli vähän kuin oletat kaikilla naisilla olevan samat mielipiteet, tunteet ja ajatukset kaikesta, ja alat epäilemään naisen sukupuolta heti kun tämä poikkeaa siitä ahtaasta muotista minkä olet päässäsi kehittänyt.

Voi toki olla, että olette oikeassa. Olen itse käskenyt miestä painumaan helvettiin viimeksi viime viikolla kun ahdisti nurkkaan kadulla ja ehdotteli seksiä.

Olen myös törmännyt tiktokissa useamman kerran videoihin, joissa parikymppiset naiset jopa kehottavat toisiaan vastaamaan miehille heti kättelyssä haistattelemalla, jos esim. ulkonäkö ei miellytä tai muuten vaan vituttaa yleisellä tasolla. Näiden videoiden kommentikentät ovat täynnä naisia ja tyttöjä, jotka pitävät tätä käytöstä oikeutettuna, koska ovat ehkä viime aikoina kiinnostuneet enemmän feminismistä, lukeneet somepostauksia raiskauskulttuurista, yms. Käyvät selvästi läpi sellaista "vihaan miehiä, juon miesten kyyneliä mukista missä lukee 'male tears' yasss queen" -vaihetta. Tunnistan sen, koska kävin itse sen läpi joskus 2014. Muutenkin tuollainen yleinen asenne miehiä kohtaan on jo vuosia ollut tosi trendikäs juttu eri somekanavissa just tuon ikäisten naisten keskuudessa. Uskon, että ei pelkästään teinitytöt vaan myös jotkut ehkä 20-25 vuotiaat naiset saattavat ihan oikeassakin elämässä käyttäytyä noin huonosti.

Tämä on ihan terve reaktio sille, että nuoria naisia on aina kohdeltu kuin tavaraa. Objektia. Riistaa. Metoo on ollut todella hyödyllinen. Kukaan ei ansaitse sitä käytöstä setämiehiltä enää, jota vielä itse koin parikymppisenä. Ja siitä ei ole kauan. Toisaalta nuoret miehet osasivat olla kohteliaampia pari vuosikymmentä sitten. Missä mentiin harhaan? Netissä?

N51

Niistä asiallisista nuorista miehistä tuli setämiehiä ja uusi, nuorempi sukupolvi on taas törkeämpi?

Vierailija
193/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persusetä joka tihkuu vanhaa spermaa ei ole yhdenkään naisen saatikka homon mieleen... älkää ampuko viestintuojaa

Vierailija
194/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat, että heitä lähestyy vain KOMEAT miehet.

Ymmärrä tämä.

Vierailija
195/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä kertoa, että oon kokeillut kaikki deittisovellukset läpi mutta huonolla menestyksellä. Matcheja ei tule ja jos jonkun kanssa pääsee juttelemaan niin homma kaatuu siihen että nainen ei vastaa tai juttelu muuten vain hyytyy. Jäljelle jää yksi ainoa keino eli tutustua ihmisiin livenä. Ja tiedän että monilla naisilla on kokemuksia ahdistelijoista, se on todella valitettavaa enkä sitä tosiasiaa kiellä. Minä kuitenkin lähestyn niin asiallisesti kuin osaan. En tiedä, ehkä huono ulkonäköni voi olla osasyy julmiin pakkeihin.

Ap

Sun kannattaa tutustua naisiin ensin kaverina. Vaikka jossain harrastuksessa tai työpaikalla. Kun tapaat samanhenkisen tytön, luonne merkitsee enemmän kuin ulkonäkö.

Tsemppiä!

Minulla on sama ongelma kuin aloittajalla. Harrastuksissa tai töissä ei ole vapaita naisia. Kaikki ovat tulleet sinne poikaystäviensä kanssa jos ollenkaan.

Harrastuksia voi hankkia lisää.

Jep. Aloitin tänä vuonna kaksi uutta ja jätin yhden vanhan, mutta niissäkään ei ollut yhtään vapaita naisia ja muutenkin ilmapiiri oli jotenkin nihkeä ihmisiin tutustumista ajatellen.

Vierailija
196/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun kannattaa tutustua naisiin ensin kaverina. Vaikka jossain harrastuksessa tai työpaikalla. Kun tapaat samanhenkisen tytön, luonne merkitsee enemmän kuin ulkonäkö.

Tsemppiä!

Minulla on sama ongelma kuin aloittajalla. Harrastuksissa tai töissä ei ole vapaita naisia. Kaikki ovat tulleet sinne poikaystäviensä kanssa jos ollenkaan.

Harrastuksia voi hankkia lisää.

Jep. Aloitin tänä vuonna kaksi uutta ja jätin yhden vanhan, mutta niissäkään ei ollut yhtään vapaita naisia ja muutenkin ilmapiiri oli jotenkin nihkeä ihmisiin tutustumista ajatellen.

Silloin palataan takaisin kirjoituspöydän äärelle luomaan uutta suunnitelmaa. Saitko kuitenkin muodostettua kuvaa minkä tyyppistä olet hakemassa? Tyypillä tarkoitan, esim. 25v. lähihoitajaa joka pitää koirista ja seinäkiipeilystä.

Vierailija
197/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aplla kympin seteli kädessä ja suu puoliksi auki lähestymistilanteessa? Ei hyvä.

Vierailija
198/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi unohtanut että housut lasketaan vasta kun on päästy ostarin invavessaan.

Vierailija
199/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51

Niistä asiallisista nuorista miehistä tuli setämiehiä ja uusi, nuorempi sukupolvi on taas törkeämpi?

En sanoisi törkeiksi. Lähinnä hukassa olevia.

Vierailija
200/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on todella kaunis ja miehet lähestyvät häntä usein esim. kaupassa ja kadulla. Hän kokee tämän todella ahdistavana ja yksikään näistä kohtaamisista ei ole johtanut ikinä treffeihin. Kaikki hänen seurustelukumppaninsa ovat löytyneet töistä, kaveripiiristä, harrastuksista tai treffisovelluksista. Tilanteissa, jossa toiseen voi tutustua ajan kanssa.

Itsekin pidin näitä ”yllätyshyökkäyksiä” sinkkuaikoinani vähintäänkin vaivaannuttavina. Ei monikaan halua antaa puhelinnumeroaan tai soittaa tuntemattomalle, vaikka tämä olisi maailman komein mies. Suosiolla kannattaa unohtaa moiset kontaktointitavat, varsinkin tilanteissa jossa et ole saanut mitään yhteyttä ”uhriisi”, kuten tiivistä katsekontaktia, hymyä jne.

Ihmisille voi kyllä jutella, mutta ilman taka-ajatuksia. Siitä se keskustelu sitten lähtee tai ei lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan