Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.

Vierailija
26.07.2021 |

Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä

Kommentit (319)

Vierailija
161/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset taas sitä ja tätä.

Kukaan ei halua että tulet vieraana vonkaamaan. Tutustua ja jutella voi, eli lähesty niinkuin lähestyisit miestä jonka huolisit kaveriksi. Jos syystä tai toisesta naista ei sillä hetkellä kiinnosta sekään niin hän kyllä ilmaisee sen vetäytymällä pois.

Aivan varmaan jos asiallisesti juttelet, juuri kukaan normaali ihminen ei kyllä käske suksia kuuseen. Pitää jo heitellä niitä asiattomia ehdotuksia ja limaista, liimautuvaa juttua että saa irti tuollaisen reaktion.

Vierailija
162/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä kertoa, että oon kokeillut kaikki deittisovellukset läpi mutta huonolla menestyksellä. Matcheja ei tule ja jos jonkun kanssa pääsee juttelemaan niin homma kaatuu siihen että nainen ei vastaa tai juttelu muuten vain hyytyy. Jäljelle jää yksi ainoa keino eli tutustua ihmisiin livenä. Ja tiedän että monilla naisilla on kokemuksia ahdistelijoista, se on todella valitettavaa enkä sitä tosiasiaa kiellä. Minä kuitenkin lähestyn niin asiallisesti kuin osaan. En tiedä, ehkä huono ulkonäköni voi olla osasyy julmiin pakkeihin.

Ap

Sun kannattaa tutustua naisiin ensin kaverina. Vaikka jossain harrastuksessa tai työpaikalla. Kun tapaat samanhenkisen tytön, luonne merkitsee enemmän kuin ulkonäkö.

Tsemppiä!

Minulla on sama ongelma kuin aloittajalla. Harrastuksissa tai töissä ei ole vapaita naisia. Kaikki ovat tulleet sinne poikaystäviensä kanssa jos ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä kertoa, että oon kokeillut kaikki deittisovellukset läpi mutta huonolla menestyksellä. Matcheja ei tule ja jos jonkun kanssa pääsee juttelemaan niin homma kaatuu siihen että nainen ei vastaa tai juttelu muuten vain hyytyy. Jäljelle jää yksi ainoa keino eli tutustua ihmisiin livenä. Ja tiedän että monilla naisilla on kokemuksia ahdistelijoista, se on todella valitettavaa enkä sitä tosiasiaa kiellä. Minä kuitenkin lähestyn niin asiallisesti kuin osaan. En tiedä, ehkä huono ulkonäköni voi olla osasyy julmiin pakkeihin.

Ap

Tarkistitko jollain kaverilla ne kuvat? Ja toinen juttu, millaisia naisia yritit lähestyä Tinderissä?

Tämän hetkiset ongelmat ei todennäköisesti johdu naisista vaan siitä ettet tiedä mitä haet ja miten.

Vierailija
164/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisilla on ajatuksia esim. jos mies on urheilullinen niin mies on silloin tarkempi naisen ulkonäöstä eikä sellaiset naiset, jotka ei ole niin urheilullisia uskalla lähestyä urheilua harrastavaa miestä.

Paljon liikuntaa harrastava mies haluaa paljon liikuntaa harrastavan naisen esim. salimaket ja muuta urheilua harrastavat miehet, muut naiset eivät kelpaa.

Nainen ajattelee myös helposti, että on liikaa ikäeroa, varsinkin jos mies nuorempi.

Vierailija
165/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös naisilla on ajatuksia esim. jos mies on urheilullinen niin mies on silloin tarkempi naisen ulkonäöstä eikä sellaiset naiset, jotka ei ole niin urheilullisia uskalla lähestyä urheilua harrastavaa miestä.

Paljon liikuntaa harrastava mies haluaa paljon liikuntaa harrastavan naisen esim. salimaket ja muuta urheilua harrastavat miehet, muut naiset eivät kelpaa.

Nainen ajattelee myös helposti, että on liikaa ikäeroa, varsinkin jos mies nuorempi.

Tuolloin miehen täytyy olla se joka ehdottaa jotain naiselle.

Vierailija
166/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, vilpittömästi tuntuu pahalta sinun puolestasi, että saat asialliseen ja mielenkiintoiseen aloitukseesi tällaista sontaa vastaukseksi, mitä tämä ketju on taas täynnä.

Olen itsekin nuori nainen ja monesti miettinyt tuota ihan samaa kuin sinä. Kaveriporukan seurassa yöelämässä tai muualla olen monta kertaa nähnyt vierestä, kun mukavan oloinen nuorimies tulee juttelemaan jollekin kaverilleni, mutta kaverini vastaa siihen juuri aloituksesi kaltaisella haistattelulla. Olen aina ihmetellyt tätä.

Kysyt syytä tuolle naisten käytökselle. Vierestä tätä seuranneena minusta näyttää siltä, että nuo haistattelevat tytöt ovat juuri niitä epävarmimpia, narsistisimpia, masentuneimpia, ylimielisimpiä, tms. He ovat muutenkin itsekeskeisiä ja ylimielisiä, sitä itse tajuamatta. He haluavat että joku heidän haaveidensa mies olisi heistä kiinnostunut, mutta kuka tahansa ei saa lähestyä. Jos aloitteen tekevä mies ei täytä jotain tiettyjä ulkoisia kriteereitä, ei esim. ole tarpeeksi pitkä, tarpeeksi komea, tai jotain, niin sillä miehellä ei näiden kavereitteni mielestä ole mitään merkitystä ihmisenä. Siksi sille miehelle saa puhua miten inhottavasti vaan. Vierestä seuranneena näyttää myös siltä, että se tuntematon mies on hyvä paikka purkaa omaa pahaa oloa. Kun heillä on itsellään paha olla, nauttivat siitä, että pääsevät torjumaan miehen ja mahdollisimman ilkeästi. Eli melkoisen keskenkasvuista touhua. Vastaavanlaista ilkeämielisyyttä ja vahingoniloa näkee esim. tällä palstalla joissain keskusteluissa.

Ap, hyvä puoli tässä on se, että tuo heidän käytös karsii tehokkaasti p*skapäät. Näet heti kättelyssä mitä ovat ihmisenä, kun he eivät edes yritä esittää mukavaa ihmistä. Miksi edes haluaisit seurustella noin sisäisesti ruman ihmisen kanssa, mitä nuo naiset ovat? Kaikki naiset ei ole tuollaisia, mutta moni saattaa olla. Itse torjun miesten lähestymisen aina ystävällisesti, vaikka olenkin varattu.

Ai jopa sen kuudennetta kertaa samaan pöytään tunkevan 30 vuotta vanhemman rapajuopon, joka edelliset viisi kertaa on kysellyt hintaa, yrittänyt kouria persettäsi, läähättänyt korvaasi ja todennut että olet pihtarihuora? 

Enpä kuule usko. Ja turha kysyä että missä piireissä liikun. Näitä on ihan tavallisissa pubeissa ja kesäterasseilla. Aina.

Miten tuo liittyy tähän ketjuun? Ap on fiksun oloinen 24-vuotias mies.

Selitin syitä, miksi nainen voi joskus olla töykeä. Ap voi olla fiksu tai olla olematta. En tunne henkilökohtaisesti.

Vierailija
167/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa tinderistä kiinnostavia matcheja joten onko muuta mahdollisuutta kuin lähestyä kiinnostavia naisia tosielämässä?

Yritän olla hienovarainen enkä ehdottele mitään rivouksia, koskaan ei ole varsinaisesti huudeltu "painu helvettiin" tyylisiä ilmauksia. Monet ovat tosin vain ignooranneet minut kuin minua ei olisi olemassa mikä sikäli on aika tylyä mutta ainakin tulee suoraa palautetta.

Ehkä ap vaikuttaa liian takertuvalta mikä ärsyttää tuntemattomia naisia, jotka kokevat tämän olemuksen rasittavana. Vaikea sanoa näillä tiedoilla mikä vialla.

Vierailija
168/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli (huom. oli) kaveri, joka valitti aina ettei käy baarissa flaksi. Koska itsellä supliikki kunnossa ja koskaan ei ollut ongelmaa kun oli ”isku päällä” (nyt naimisissa ja baaripanot historiaa) päästä jatkoille, niin lähdin sitten kerran mukaan ihan mielenkiinnosta katsomaan mikä mättää.

No, arjessa fiksusta kaverista muodostui nopeasti jo etkojen aikana känninen setämies, jonka ensimmäinen kommentti naista lähestyessään oli sanasta sanaan: ”kjeh hähä, anna pillua!”

Ei tarvinnut enää ihmetellä. Ja tämän jälkeen silmät avautuivat kaverin käytöstä kohtaan myös arjessa, ja tajusin että jossain siellä piilossa onkin rasistinen ja sovinistinen juntti.

Vierailija
169/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mies lähestyy baarissa "Mee v""uun , meillä on tyttöjen ilta!"”

Ei kukaan sano asialliselle lähestyjälle noin. Vinkki seuraavaan kertaan:

Hei, huomaan, että teillä on tyttöjen ilta. Vaikutat tosi kivalta tyypiltä. Tässä mun puhelinnumero. Mukavaa iltaa! Heippa!

+Poistu oikeasti ainakin niin kauas, ettet anna kyttäävä vaikutelmaa. Kun lähdet oikeasti, hymyile naiselle jota lähestyit, mutta älä mene lähelle!

”Mies lähestyy  kuntosalilla " Mee v"""uun, mä treenaan!"”

Anteeksi, treenaa rauhassa, ei ollut tarkoitus häiritä! Kivaa päivää.

Poistu ja hymyile. Voi olla että hymyilee takaisi. Ensi kerralla. Jos ei, älä ihmeessä lähesty.

”Mies lähestyy lenkkipolulla "Apua, poliisi joku seuraa mua!"”

Joo. ÄLÄ LÄHESTY LENKKIPOLULLA. Se on oikeasti pelottavaa.

”MISSÄ, siis missä mies voi lähestyä naista olematta tunkeileva hyypiö?”

Jos osaat, niin lähes missä vain *julkisella paikalla*. Ei missään puskissa, hyvä ihme.

TÄMÄ! Minä sain iltalenkillä, pururadalla keskellä metsää melkein sydärin kun joku mies vain  kysyi kelloa ja miehellä oli  vielä lapsikin mukana.

Vierailija
170/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Ne ovat eri naisia nyt jotka ovat tässä ketjussa huutamassa. Juuri näitä aloituksessa mainittuja naisia. Huomaa esim. tästä, että haukutaan autisteja. Nämä ajaa meitä muita naisia pois näistä ketjuista. Suosittelen teitä miehiäkin vain jättämään nämä ketjut.

Oli vaan kiinnostava tietää, että mikä heitä oikeuttaa käytökselle, mutta eipä siihen vastausta tullu. Tokkopa tietävät itsekään.

Onhan tässä tullut vastauksia. Jos lähestyy humalassa, tai ei usko kun sanotaan kerran nätisti ei.

Ja sitten on sanottu, ettei kaikki naisetkaan käy täysillä, unohda ne. Miksi haluat selityksen jonkun tuntemattoman persoonallisuushäiriölle? Tajuat varmasti, ettet sellaista voi saada. Unohda haistattelevat naiset. Heitä on pieni vähemmistö. Tai sitten oikeasti toimit väärin.

Juuri näin. En ole koskaan itse nähnyt, että asiallisesti lähestyvälle miehelle sanottaisiin noin, ellei se sanoja ole ihan tillin tallin sooseissa. Kyllä tuossa täytyy olla todella pieni ja vinoutunut otanta tai sitten se lähestymistapa on jotenkin ahdistava. 

Tämä! En kyllä usko että kaikki naiset, joita lähestyy on jotain creepyjä. Tai sitten otanta on todi outo, ja pistää miettimään, että miksi.

Miksi vika ei voi olla ap:ssa? Tavassa, miten hän sen tekee , missä tekee, tms?

Vierailija
171/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sinulla kavereita? Naispuolisia kavereita? Liikutko baareissa ja muissa paikoissa yksin vai kavereiden kanssa?

Vierailija
172/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun kannattaa tutustua naisiin ensin kaverina. Vaikka jossain harrastuksessa tai työpaikalla. Kun tapaat samanhenkisen tytön, luonne merkitsee enemmän kuin ulkonäkö.

Tsemppiä!

Minulla on sama ongelma kuin aloittajalla. Harrastuksissa tai töissä ei ole vapaita naisia. Kaikki ovat tulleet sinne poikaystäviensä kanssa jos ollenkaan.

Harrastuksia voi hankkia lisää.

Vierailija
173/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla olet lähestynyt? Kannattaa AINA kaikissa lähestymisissä ensin ottaa katsekontakti ja jos tulee vihreää valoa, mennä vasta sitten juttelemaan. Eli yhtäkkiä täysin vierasta ihmistä ei kannata lähestyä yllätyksenä niin, ettei hän ole ennen sitä huomannut sinua ja vaikuttanut kiinnostuneelta. Eli pitää olla silmäpeliä ensin.

Joo, on todella epämukavaa ja pelottavaa, kun olet hoitamassa omia asioitasi ja yhtäkkiä paikalle syöksähtää joku mies takavasemmalta inttämään suoraan, että oi kun oot kaunis, anna puhelinnumero, onko sulla Instagramia, lähde mukaan, mennään sinne, mennään tonne. Sitten jäädään siihen roikkumaan, vaikka sanoo ei ja ei kiitos ja heittäytyy mykäksi, tai vaan jatkaa kävelemistä mahdollisimman reagoimattomana. Yhtä tällaista inttäjää piti paeta Ärrälle, koska pelkäsin, että se lähtee seuraamaan vielä metroonkin ja inttämään, että hän haluaa nyt tutustua minuun.

Kerran oli kohtelias mies, jonka kanssa meillä oli kivaa yhden keikan ajan. En kuitenkaan voinut lähteä jatkoille hänen kanssaan, joten kiitin kutsusta ja mies otti sen vastaan aikuismaisesti ja asia jäi siihen.

Vierailija
174/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa miehet asettua naisen osaan: fyysisen väkivallan uhka ja r ksi tulemisen pelko on läsnä meidän elämässä läsnä siitä lähtien kun sen tajuaa aina hautaan asti. Mies on naista fyysisesti paöjon vahvempi, että nainen jää lähes aina toiseksi. Nainen joutuu aina ja kaikissa tilanteissa miettimään tätä fyysisen uhan pelkoa. Jos tuntematon mies lähestyy huomioimatta tätä ja tunkee reviirille, eli alle metrin läheisyyteen, niin kyllä nainen kuin nainen tulkitsee tämän fyysisenä uhkana.

Entä jos se tapaaminen tapahtuu mahdollisimman julkisessa paikassa valoisaan aikaan, niin että läsnä on muitakin  molemmille vieraita ihmisiä kuten kirjastossa, ruokakaupassa, torilla tai jossain muussa vastaavassa ympäristössä?  Se on aika eri tilanne verrattuna siihen että joku ilmestyy yllättäen puun takaa pimeään aikaan huonosti valaistussa puistossa. Raavas mieskin olisi ihmeissään semmoisessa tilanteessa.

Torjun edelleen, ystävällisesti. Minulla on yhä edelleen kumppani kotona. Olen toimittamassa asioita, en markkinatavara.

Uskothan siis, kun sanon ei.

Mistä se mies voisi tietää onko joku potentiaalisesti kiinnostava nainen varattu?

A) ajattelee valmiiksi negatiivisesti eli tuolla naisella on varmasti joku karvainen korsto odottamassa kotona, joten asian hyväksi ei voi tehdä mitään.

B) sormessa on isot sormukset rengastuksen merkkeinä.

C) on bongannut kyseisen naisen useamman kerran saman äijän kanssa tai työntämässä lastenkärryjä.

B)

Vierailija
175/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Mun käytökseen liittyy traumat. Mua on hyväksikäytetty lapsena ja 2x aikuisena. Viimeisimmällä kerralla ex sujautti saunaolueeseen tyrmäystippoja.

En halua olla missään tekemisissä miesten kanssa.

Keskityn käymään traumaterapiassa.

Tietenkin on täysin ymmärrettävää, että traumat vaikuttavat meihin eri tavoin, mutta toivottavasti terapiassa opit myös sen, ettei toisia saa kohdella huonosti sen trauman varjolla.

Vierailija
176/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa tinderistä kiinnostavia matcheja joten onko muuta mahdollisuutta kuin lähestyä kiinnostavia naisia tosielämässä?

Yritän olla hienovarainen enkä ehdottele mitään rivouksia, koskaan ei ole varsinaisesti huudeltu "painu helvettiin" tyylisiä ilmauksia. Monet ovat tosin vain ignooranneet minut kuin minua ei olisi olemassa mikä sikäli on aika tylyä mutta ainakin tulee suoraa palautetta.

Ehkä ap vaikuttaa liian takertuvalta mikä ärsyttää tuntemattomia naisia, jotka kokevat tämän olemuksen rasittavana. Vaikea sanoa näillä tiedoilla mikä vialla.

Siinäpä se. Aloittajalla on varmaankin sama "vika". Voidaankin päästä seuraavaan asiaan: mikä teitä yhdistää ulkonäkö mieltymysten lisäksi noissa naisissa? Työ, harrastukset, arvot..? Upealla kuorella et tee mitään, ellei teillä ole mitään muuta yhdistävää tekijää.

Vierailija
177/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käytökseen liittyy traumat. Mua on hyväksikäytetty lapsena ja 2x aikuisena. Viimeisimmällä kerralla ex sujautti saunaolueeseen tyrmäystippoja.

En halua olla missään tekemisissä miesten kanssa.

Keskityn käymään traumaterapiassa.

Tietenkin on täysin ymmärrettävää, että traumat vaikuttavat meihin eri tavoin, mutta toivottavasti terapiassa opit myös sen, ettei toisia saa kohdella huonosti sen trauman varjolla.

Mahdollisten stalkkereiden varalta on parempi kakaista suoraan.

Vierailija
178/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla naisena tai ”naisena” selitystä sille, miksi ap:ta toivotellaan helvettiin?

Onko sinulla tai ystävilläsi tapana toivotella tällaista kohteliaasti lähestyville miehille? Minä nimittäin en tunne ketään, jolla on.

Siksi on ihan ymmärrettävää otaksua, että aloittaja on lähestynyt alaikäisiä – ikää on muutenkin vaikeaa arvioida, ja vielä vaikeampaa se on sosiaaliset johtolangat ohittajalle autismin kirjolaisella, ja siltähän ap nyt vaikuttaa. Teineiltä tuollaista käytöstä voisi jotenkin ymmärtää.

Jos näin ei ole, seuraava luonnollinen veikkaus on, että aloittaja rikkoo jollain tavoin niiden naisten rajoja, joita hän lähestyy.

Jos näistä kummastakaan ei ole kyse, niin ilman syytä haistatteleva nainen joutaakin mennä, kuten joku jo kirjoittikin. Siinä tapauksessa uusi yritys.

Ai että oikein "naisena" lainausmerkeissä? Eli vähän kuin oletat kaikilla naisilla olevan samat mielipiteet, tunteet ja ajatukset kaikesta, ja alat epäilemään naisen sukupuolta heti kun tämä poikkeaa siitä ahtaasta muotista minkä olet päässäsi kehittänyt.

Voi toki olla, että olette oikeassa. Olen itse käskenyt miestä painumaan helvettiin viimeksi viime viikolla kun ahdisti nurkkaan kadulla ja ehdotteli seksiä.

Olen myös törmännyt tiktokissa useamman kerran videoihin, joissa parikymppiset naiset jopa kehottavat toisiaan vastaamaan miehille heti kättelyssä haistattelemalla, jos esim. ulkonäkö ei miellytä tai muuten vaan vituttaa yleisellä tasolla. Näiden videoiden kommentikentät ovat täynnä naisia ja tyttöjä, jotka pitävät tätä käytöstä oikeutettuna, koska ovat ehkä viime aikoina kiinnostuneet enemmän feminismistä, lukeneet somepostauksia raiskauskulttuurista, yms. Käyvät selvästi läpi sellaista "vihaan miehiä, juon miesten kyyneliä mukista missä lukee 'male tears' yasss queen" -vaihetta. Tunnistan sen, koska kävin itse sen läpi joskus 2014. Muutenkin tuollainen yleinen asenne miehiä kohtaan on jo vuosia ollut tosi trendikäs juttu eri somekanavissa just tuon ikäisten naisten keskuudessa. Uskon, että ei pelkästään teinitytöt vaan myös jotkut ehkä 20-25 vuotiaat naiset saattavat ihan oikeassakin elämässä käyttäytyä noin huonosti.

Vierailija
179/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että kaikki naiset, jotka ovat käyneet baarissa tai diskossa tietävät sen miestyypin, jolla on aina haku päällä ja joka tuppautuu pöytään, kuin pöytään tyrkyttämään itseään, jos edes vilkaiset miehen suuntaan.

Kun tuo tyyppi ilmestyy saliin, kaikki naiset tuijottelevat kattoa tai pöytää, jottei tämä em. mies saisi mitään kimmoketta tulla juttelemaan.

”Ei, älä katso siihen suuntaan, tai se tulee tänne!”

Näistä yleensä pääsee eroon ainoastaan sanomalla todella rumasti, poistumalla itse paikalta tai portsarin avulla. Takertuva epätoivo paistaa kilometrien päähän ja tähän vielä yhdistyy täysi kyvyttömyys lukea muita ihmisiä. Kyseessä ei usein edes ole mikään känniääliö. Ne ovat oma lukunsa.

Vierailija
180/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että kaikki naiset, jotka ovat käyneet baarissa tai diskossa tietävät sen miestyypin, jolla on aina haku päällä ja joka tuppautuu pöytään, kuin pöytään tyrkyttämään itseään, jos edes vilkaiset miehen suuntaan.

Kun tuo tyyppi ilmestyy saliin, kaikki naiset tuijottelevat kattoa tai pöytää, jottei tämä em. mies saisi mitään kimmoketta tulla juttelemaan.

”Ei, älä katso siihen suuntaan, tai se tulee tänne!”

Näistä yleensä pääsee eroon ainoastaan sanomalla todella rumasti, poistumalla itse paikalta tai portsarin avulla. Takertuva epätoivo paistaa kilometrien päähän ja tähän vielä yhdistyy täysi kyvyttömyys lukea muita ihmisiä. Kyseessä ei usein edes ole mikään känniääliö. Ne ovat oma lukunsa.

Sitten on paljon arempia miehiä (ja naisia), jotka eivät millään halua mennä juttelemaan vieraille. Joskus sitten saattavat hirveällä psyykkauksella saada itsensä yrittämään. Jos juuri sellaisella kerralla vastassa on tuollainen henkilö, joka olettaa taas jonkun takertujan änkeävän sieltä seuraan ja sanoo tälle aralle tylysti, niin voi jäädä viimeiseksi kerraksi ikinä, että tämä henkilö enää haluaa lähestyä ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi