Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.

Vierailija
26.07.2021 |

Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä

Kommentit (319)

Vierailija
221/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tinder ei tuota tulosta, niin ei kai siinä muu auta kuin livelähestymiset. Ei kai se mikään erityisempi naisten toive ole vaan ihan vain vinkki miehille, joilla tinderistä ei löydy mitään. 

En tiedä, millaisia keinoja olet kokeillut, mutta ap, suosittelen, että hölläät vähän otettasi. Älä ota naisten lähestymisestä tehtävää vaan aloita siitä, että alat lähestyä monenlaisia ihmisiä, miehiä, vanhuksia, työkavereita, asiakkaita, naapureita jne. Tee siitä tapa, että kassajonossa hymyilet muille jonottajille ja katsot vastaantulijoita silmiin. Aloita läpättämällä turhanpäiväisyyksiä ihmisille, jotka näyttävät olevan avoimia kuuntelemaan. Kahvilan linjastolla sano toiselle asiakkaalle, että onpas hyvän näköisiä leivoksia, minkähän näistä ottaisi. Kaupan vihannesosastolla sano, että kotimaiset tomaatit ovat maukkaita. Bussissa sano vierustoverille, että hänellä on lämpimän näköiset lapaset. Lääkärin vastaanottohuoneessa sano, että missäs tässä näkee vuoronumeron. Ei tarvitse pitää pitkiä puheita, mutta madallat sitä kynnystä avata suusi. Jotkut ihmiset lähtevät keskustelemaan, jotkut eivät eikä tarvitsekaan. Pääasia on, että totut avaamaan suusi rennosti ja huolettomasti. Tällä tavalla pääset kokemaan erilaisia ihmisten reaktioita ja pikkuhiljaa opit lukemaan erilaisia kehonkieliä. Opit myös itse vastaanottamaan paremmin mahdolliset torjunnat (jotkut saattavat mulkoilla, että mitä tuo nyt höpöttelee). 

Kun tästä tulee sinulle tutumpi toimintamalli, se naisten lähestyminenkään ei ole niin vaikeaa. Mutta silloin sinun pitää muistaa, että et tee siitä lähestymisestä yhtään sen vaativampaa kuin nuo muutkaan lähestymiset. Älä keksi valmiita vuorosanoja vaan heität rennosti, jotain siihen tilanteeseen sopivaa. Äläkä odota, että heti keskustelu lähtee jatkumaan. Se voi loppua tai hiljentyä, mutta se on ok. Hän ei sitten vain ole juttutuulella. Eli pääasia on, että et tee lähestymisestä mitään tehtävää, jonka suoritat vaan ajattele pikemminkin, että nytpäs haluan sanoa tuolle ihmiselle jotain kivaa, kun tässä satutaan olemaan. 

Tämä. Samaa olen itse joskus yrittänyt ehdottaa. Ehdotukseni on vaiettu kuoliaaksi ja niin käy todennäköisesti tällekin kommentille. Ja lopputuloksena samat heebot tekevät vuodesta toiseen samoja ihmetteleviä avauksia siitä, miksi naiset eivät lämpene heidän lähestymisilleen.

Ja niinhän siinä kävi.

Kaksi kysymystä/ehdotusta saa aina saman vastaanoton, hiljaisuuden:

- se, onko kavereita

- se, että pyrkisi kehittämään sosiaalisia taitoja juttelemalla ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa

Jotkut uskovat pystyvänsä juoksemaan ennen kuin osaavat edes kävellä. Jos ei osaa jutella edes ulkonäöltä tutun lähikaupan kassan kanssa tai ottaa kontaktia puhekaveria toivoviin mummoihin ja pappoihin, niin on aika mahdotonta saada luonteva, rento kontakti vastakkaiseen sukupuoleen.

Jos ei ole edes kavereita, niin on aika mahdotonta että sellaisilla sosiaalisilla taidoilla ja elämäntavoilla löytyy elämänkumppania.

Tuo on hyvä neuvo ja toimintamalli monelle. Itse en yleisesti ole kiinnostunut vieraista ihmisistä. Eli olen kyllä kiinnostunut kavereideni seurasta ja olen kiinnostunut naisista, jos heissä on jotain minua kiehtovaa vetovoimaa, mutta en vain jaksa alkaa jaarittelemaan ventovieraiden kanssa. Tiedän, pitäisi muuttaa itseään, ja olen sitä joskus kokeillutkin, mutta onko sen arvoista, että väkisin yrittää olla jotain muuta kuin on? Itse olen mielummin aito, ja pidän aidoista ihmisistä. Jos joku ihan oikeasti on sellainen luonteeltaan, että juttelee minulle ja se on hänelle luontaista, niin kyllä minä voin keskustella, jos tilanne sen sallii. Ja jos erikseen sovin treffit kiinnostavan naisen kanssa, niin tottakai silloin keskustelen ja olen kiinnostunut, mutta ventovieraita en yleensä noteeraa millään tavalla, koska ei vain kiinnosta.

No jos ei vain kiinnosta, niin sitten voit myös unohtaa ne naiset. Juuri tuon takia sinusta ei pidetä, jos suhtaudut ihmisiin tuolla tavalla. Ne naiset ovat myös ihmisiä ja jos sinulla on tuollainen asenne, eivät ne naisetkaan sinusta pidä. 

Joo, yksillä treffeillä mies uskoutui minulle kertomalla, että hän ei oikeastaan ole yhtään kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän asioistaan, on enemmän sellainen “minä-minä-mies”. Pojot rehellisyydestä. Mutta en kyllä kiinnostunut itse sitten ehdotetuista toisista treffeistä. Yksi ilta monologin kuuntelemista riitti.

Vierailija
222/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lähestymisoikeus koskee vain oikeanlaisia miehiä, sinä selvästikään et ole sellainen.

Tavismiehet eivät saa lähestyä tavisnaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lähestymisoikeus koskee vain oikeanlaisia miehiä, sinä selvästikään et ole sellainen.

No niin ja siellä heräiltiin. Tiedätkö miten kiva on ollut tänä aamuna palstalla kun te häiriköt olette olleet jostain syystä hiljaa tai nukkumassa

Vierailija
224/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Senhän näkee siitä että se pariutunut valtaenemmistö väestöstä on kaikkea muuta kuin taviksia. Eikun…. No joo.

Vierailija
225/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä olen kiinnostunut minimipalkkaa nauttivasta miehestä, jolla on kunnon masu. Jatka tääkin päivä samalla tavalla jankaten niin eiköhän se siitä :D

Vierailija
226/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet näin, silloin todennäköisesti sun käsitys tavismiehestä tai tavisnaisesta (tai molemmista) ei ole realistinen.

Vierailija
227/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet näin, silloin todennäköisesti sun käsitys tavismiehestä tai tavisnaisesta (tai molemmista) ei ole realistinen.

Ei ole realistinen koska

"Skitsotyyppinen häiriö tai skitsotyyppinen persoonallisuus (skitsotypaalinen häiriö[1]; psykoosipiirteinen persoonallisuus, ICD-10-luokituksessa F21[2]), on psykiatrian alaan kuuluva diagnoosi, joka tarkoittaa persoonallisuushäiriön ja skitsofreenisen psykoosin välimuotoa. Skitsotyyppinen persoonallisuus kuuluu osana ns. skitsofrenian kirjoon ja luokitellaan nykyisin psykoosiryhmään. Sosiaalinen eristäytyminen, outo käytös ja ajattelu sekä epätavanomaiset uskomukset ovat tyypillisiä, samoin kuin kylmä, asiaton tai outo käyttäytyminen (esimerkiksi vainoharhat). Myös pakkomielteet ja ajatusten sekä havaintojen häiriöt ovat tyypillisiä. Psykoottisia oireita sen sijaan esiintyy korkeintaan väliaikaisesti ja ohimenevästi.[3]"

Sosiaalinen eristäytyminen, epätavalliset uskomukset, asiaton käytös, pakkomielteet.... Check check check.

Vierailija
228/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä vanhassa Kummeli-sketsissä, missä ne kaksi naista menivät ravintolaan, oli tavoitettu jotain olennaista. Naisethan kieltäytyivät kaikista pyynnöistä lähteä tanssimaan, ja kun viimeisenä kaveri ehdotti suoraa toimintaa, niin naiset loukkaantuivat. Sitten pois lähtiessä puhuivat, että ilman sitä viimeistä törkeää ehdottelijaa, ilta oli tosi kiva.

Vierailija
229/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta siinä vanhassa Kummeli-sketsissä, missä ne kaksi naista menivät ravintolaan, oli tavoitettu jotain olennaista. Naisethan kieltäytyivät kaikista pyynnöistä lähteä tanssimaan, ja kun viimeisenä kaveri ehdotti suoraa toimintaa, niin naiset loukkaantuivat. Sitten pois lähtiessä puhuivat, että ilman sitä viimeistä törkeää ehdottelijaa, ilta oli tosi kiva.

Ja Uuno Turhapuro on kaikkien naisten unelmamies. Missä todellisuudessa palstaulit oikein elävät? Ei mikään ihme, ettei seuraa löydy.

Vierailija
230/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kumppanin löytäminen on pitkällinen prosessi ja niitä oikeita jotka kolahtaa on harvassa. Onneksi kuitenkin kumppanin etsintä voi silti olla kivaa mukavan ystävän kanssa. Kun vaan ei olisi niitä valomerkin jälkeen seksiä vonkaavia joista jää ällö olo. Tällä menetelmällä minä ja kaverini löysimme miehet ja hauskaa oli. Muutamia vuosiahan se kesti. Ja tällä menetelmällä sinäkin mies vaikutat vähemmän epätoivoiselta kun se etsiminen itsessään on kivaa. Eli hommaa itsellesi kavereita joiden seurassa viihdyt baarissa. Jos ylipäänsä tunnet käsitteen toisen ihmisen kanssa keskustelusta nauttiminen.

Vierailija
231/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kumppanin löytäminen on pitkällinen prosessi ja niitä oikeita jotka kolahtaa on harvassa. Onneksi kuitenkin kumppanin etsintä voi silti olla kivaa mukavan ystävän kanssa. Kun vaan ei olisi niitä valomerkin jälkeen seksiä vonkaavia joista jää ällö olo. Tällä menetelmällä minä ja kaverini löysimme miehet ja hauskaa oli. Muutamia vuosiahan se kesti. Ja tällä menetelmällä sinäkin mies vaikutat vähemmän epätoivoiselta kun se etsiminen itsessään on kivaa. Eli hommaa itsellesi kavereita joiden seurassa viihdyt baarissa. Jos ylipäänsä tunnet käsitteen toisen ihmisen kanssa keskustelusta nauttiminen.

Ja kai ravintolassa saa käydä muutenkin kuin miestä vonkaamassa?

Vierailija
232/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä olen kiinnostunut minimipalkkaa nauttivasta miehestä, jolla on kunnon masu. Jatka tääkin päivä samalla tavalla jankaten niin eiköhän se siitä :D

Hei kuule, tuo on yksittäistapaus eikä sitä lasketa. Tai sitten olet liian vanha eikä sinua enää pidetä naisena. Tai pariutumisesi on tapahtunut liian kauan aikaa sitten, joten se ei merkkaa mitään. Miehelläsi voi olla metsästäjänsilmät, laatikkoleuka ja sosiaalista statusta, joten sitten se vain todistaa teorian todeksi.

Kyllä osuu kovaa palstaulin sieluun, kun muut tavismiehet saavat seuraa. Vika ei silti ole koskaan palstaulissa, vaan seuraa seuraa saanut nainen on vähintäänkin ala-arvoinen tai tavismies on sapattivapaata viettävä lentäjä-kirurgi. Hahahahaha!!! Voisitkohan olla mitenkään säälittävämpi luuseri?

-eri

Vierailija
233/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuule, tuo on yksittäistapaus eikä sitä lasketa. Tai sitten olet liian vanha eikä sinua enää pidetä naisena. Tai pariutumisesi on tapahtunut liian kauan aikaa sitten, joten se ei merkkaa mitään. Miehelläsi voi olla metsästäjänsilmät, laatikkoleuka ja sosiaalista statusta, joten sitten se vain todistaa teorian todeksi.

Kaalimadon Kitty onkin ainoa neitsyt joka sut huolii.

Vierailija
234/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa että mikä se oma tasosi on. Tuo ei ikinä kerro mitään jos ei vertaa omaan tasoon.

Kai nyt kaikki miehet saisivat tyttöystävän jos kelpaisi pullukka vanha yksinhuoltaja.

Vierailija
235/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa että mikä se oma tasosi on. Tuo ei ikinä kerro mitään jos ei vertaa omaan tasoon.

Kai nyt kaikki miehet saisivat tyttöystävän jos kelpaisi pullukka vanha yksinhuoltaja.

Kiitos, nyt on kumottu se myytti, että jotkut miehet eivät saisi ketään, Good job <3

eri

Vierailija
236/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Naisten pitää verrata omaan tasoon mutta miesten ei jos oma taso on "pullukka vanha yksinhuoltaja". Osaatko selittää miksi näin?

Vierailija
237/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sanottu että naiset toivovat miesten lähestyvän livenä? Minä en ainakaan toivo! Haluan kävellä kadulla/kaupassa, missä sitten olenkin, rauhassa.

Vierailija
238/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas feminismin riemuvoitto! Naisten huono käytös on miesten syytä. Mutta vahvistaa käsitykseni siitä, että naisilla on oikeus kohdella miehiä miehinä, mutta miesten pitää kohdella naisia henkilöinä, yksilöllisesti.

Vierailija
239/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas feminismin riemuvoitto! Naisten huono käytös on miesten syytä. Mutta vahvistaa käsitykseni siitä, että naisilla on oikeus kohdella miehiä miehinä, mutta miesten pitää kohdella naisia henkilöinä, yksilöllisesti.

Kun tässä on nyt varmuudella se tilanne että ap tekee jotain pahoja virheitä lähestyessään naisia, sillä seurauksella että on jäänyt ilman, niin miten häntä auttaa se että me kaikki liitytään kuoroon haukkumaan naisia?

Vierailija
240/319 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu että naiset toivovat miesten lähestyvän livenä? Minä en ainakaan toivo! Haluan kävellä kadulla/kaupassa, missä sitten olenkin, rauhassa.

Palstalla olen ainakin nähnyt silloin tällöin keskusteluja, joissa jokunen nainen on toivonut miesten lähestymisiä. Eivät yleensä ole tarkemmin eritelleet millaisilta miehiltä niitä toivovat, joten voisi olettaa että myös tuntemattomien miesten - ihan sama millaisten - lähestymiset olisivat heille mieluisia. Kuitenkin samoissa keskusteluissa suuri enemmistö naisista on toivonut, että tuntemattomat miehet eivät lähestyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän