Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.
Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Tuo lähestymisoikeus koskee vain oikeanlaisia miehiä, sinä selvästikään et ole sellainen.
Tavismiehet eivät saa lähestyä tavisnaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lähestymisoikeus koskee vain oikeanlaisia miehiä, sinä selvästikään et ole sellainen.
No niin ja siellä heräiltiin. Tiedätkö miten kiva on ollut tänä aamuna palstalla kun te häiriköt olette olleet jostain syystä hiljaa tai nukkumassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Senhän näkee siitä että se pariutunut valtaenemmistö väestöstä on kaikkea muuta kuin taviksia. Eikun…. No joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä olen kiinnostunut minimipalkkaa nauttivasta miehestä, jolla on kunnon masu. Jatka tääkin päivä samalla tavalla jankaten niin eiköhän se siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koet näin, silloin todennäköisesti sun käsitys tavismiehestä tai tavisnaisesta (tai molemmista) ei ole realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koet näin, silloin todennäköisesti sun käsitys tavismiehestä tai tavisnaisesta (tai molemmista) ei ole realistinen.
Ei ole realistinen koska
"Skitsotyyppinen häiriö tai skitsotyyppinen persoonallisuus (skitsotypaalinen häiriö[1]; psykoosipiirteinen persoonallisuus, ICD-10-luokituksessa F21[2]), on psykiatrian alaan kuuluva diagnoosi, joka tarkoittaa persoonallisuushäiriön ja skitsofreenisen psykoosin välimuotoa. Skitsotyyppinen persoonallisuus kuuluu osana ns. skitsofrenian kirjoon ja luokitellaan nykyisin psykoosiryhmään. Sosiaalinen eristäytyminen, outo käytös ja ajattelu sekä epätavanomaiset uskomukset ovat tyypillisiä, samoin kuin kylmä, asiaton tai outo käyttäytyminen (esimerkiksi vainoharhat). Myös pakkomielteet ja ajatusten sekä havaintojen häiriöt ovat tyypillisiä. Psykoottisia oireita sen sijaan esiintyy korkeintaan väliaikaisesti ja ohimenevästi.[3]"
Sosiaalinen eristäytyminen, epätavalliset uskomukset, asiaton käytös, pakkomielteet.... Check check check.
Minusta siinä vanhassa Kummeli-sketsissä, missä ne kaksi naista menivät ravintolaan, oli tavoitettu jotain olennaista. Naisethan kieltäytyivät kaikista pyynnöistä lähteä tanssimaan, ja kun viimeisenä kaveri ehdotti suoraa toimintaa, niin naiset loukkaantuivat. Sitten pois lähtiessä puhuivat, että ilman sitä viimeistä törkeää ehdottelijaa, ilta oli tosi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä vanhassa Kummeli-sketsissä, missä ne kaksi naista menivät ravintolaan, oli tavoitettu jotain olennaista. Naisethan kieltäytyivät kaikista pyynnöistä lähteä tanssimaan, ja kun viimeisenä kaveri ehdotti suoraa toimintaa, niin naiset loukkaantuivat. Sitten pois lähtiessä puhuivat, että ilman sitä viimeistä törkeää ehdottelijaa, ilta oli tosi kiva.
Ja Uuno Turhapuro on kaikkien naisten unelmamies. Missä todellisuudessa palstaulit oikein elävät? Ei mikään ihme, ettei seuraa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kumppanin löytäminen on pitkällinen prosessi ja niitä oikeita jotka kolahtaa on harvassa. Onneksi kuitenkin kumppanin etsintä voi silti olla kivaa mukavan ystävän kanssa. Kun vaan ei olisi niitä valomerkin jälkeen seksiä vonkaavia joista jää ällö olo. Tällä menetelmällä minä ja kaverini löysimme miehet ja hauskaa oli. Muutamia vuosiahan se kesti. Ja tällä menetelmällä sinäkin mies vaikutat vähemmän epätoivoiselta kun se etsiminen itsessään on kivaa. Eli hommaa itsellesi kavereita joiden seurassa viihdyt baarissa. Jos ylipäänsä tunnet käsitteen toisen ihmisen kanssa keskustelusta nauttiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kumppanin löytäminen on pitkällinen prosessi ja niitä oikeita jotka kolahtaa on harvassa. Onneksi kuitenkin kumppanin etsintä voi silti olla kivaa mukavan ystävän kanssa. Kun vaan ei olisi niitä valomerkin jälkeen seksiä vonkaavia joista jää ällö olo. Tällä menetelmällä minä ja kaverini löysimme miehet ja hauskaa oli. Muutamia vuosiahan se kesti. Ja tällä menetelmällä sinäkin mies vaikutat vähemmän epätoivoiselta kun se etsiminen itsessään on kivaa. Eli hommaa itsellesi kavereita joiden seurassa viihdyt baarissa. Jos ylipäänsä tunnet käsitteen toisen ihmisen kanssa keskustelusta nauttiminen.
Ja kai ravintolassa saa käydä muutenkin kuin miestä vonkaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä olen kiinnostunut minimipalkkaa nauttivasta miehestä, jolla on kunnon masu. Jatka tääkin päivä samalla tavalla jankaten niin eiköhän se siitä :D
Hei kuule, tuo on yksittäistapaus eikä sitä lasketa. Tai sitten olet liian vanha eikä sinua enää pidetä naisena. Tai pariutumisesi on tapahtunut liian kauan aikaa sitten, joten se ei merkkaa mitään. Miehelläsi voi olla metsästäjänsilmät, laatikkoleuka ja sosiaalista statusta, joten sitten se vain todistaa teorian todeksi.
Kyllä osuu kovaa palstaulin sieluun, kun muut tavismiehet saavat seuraa. Vika ei silti ole koskaan palstaulissa, vaan seuraa seuraa saanut nainen on vähintäänkin ala-arvoinen tai tavismies on sapattivapaata viettävä lentäjä-kirurgi. Hahahahaha!!! Voisitkohan olla mitenkään säälittävämpi luuseri?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuule, tuo on yksittäistapaus eikä sitä lasketa. Tai sitten olet liian vanha eikä sinua enää pidetä naisena. Tai pariutumisesi on tapahtunut liian kauan aikaa sitten, joten se ei merkkaa mitään. Miehelläsi voi olla metsästäjänsilmät, laatikkoleuka ja sosiaalista statusta, joten sitten se vain todistaa teorian todeksi.
Kaalimadon Kitty onkin ainoa neitsyt joka sut huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kertoa että mikä se oma tasosi on. Tuo ei ikinä kerro mitään jos ei vertaa omaan tasoon.
Kai nyt kaikki miehet saisivat tyttöystävän jos kelpaisi pullukka vanha yksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kertoa että mikä se oma tasosi on. Tuo ei ikinä kerro mitään jos ei vertaa omaan tasoon.
Kai nyt kaikki miehet saisivat tyttöystävän jos kelpaisi pullukka vanha yksinhuoltaja.
Kiitos, nyt on kumottu se myytti, että jotkut miehet eivät saisi ketään, Good job <3
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Naisten pitää verrata omaan tasoon mutta miesten ei jos oma taso on "pullukka vanha yksinhuoltaja". Osaatko selittää miksi näin?
Missä on sanottu että naiset toivovat miesten lähestyvän livenä? Minä en ainakaan toivo! Haluan kävellä kadulla/kaupassa, missä sitten olenkin, rauhassa.
Tämä on taas feminismin riemuvoitto! Naisten huono käytös on miesten syytä. Mutta vahvistaa käsitykseni siitä, että naisilla on oikeus kohdella miehiä miehinä, mutta miesten pitää kohdella naisia henkilöinä, yksilöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas feminismin riemuvoitto! Naisten huono käytös on miesten syytä. Mutta vahvistaa käsitykseni siitä, että naisilla on oikeus kohdella miehiä miehinä, mutta miesten pitää kohdella naisia henkilöinä, yksilöllisesti.
Kun tässä on nyt varmuudella se tilanne että ap tekee jotain pahoja virheitä lähestyessään naisia, sillä seurauksella että on jäänyt ilman, niin miten häntä auttaa se että me kaikki liitytään kuoroon haukkumaan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Missä on sanottu että naiset toivovat miesten lähestyvän livenä? Minä en ainakaan toivo! Haluan kävellä kadulla/kaupassa, missä sitten olenkin, rauhassa.
Palstalla olen ainakin nähnyt silloin tällöin keskusteluja, joissa jokunen nainen on toivonut miesten lähestymisiä. Eivät yleensä ole tarkemmin eritelleet millaisilta miehiltä niitä toivovat, joten voisi olettaa että myös tuntemattomien miesten - ihan sama millaisten - lähestymiset olisivat heille mieluisia. Kuitenkin samoissa keskusteluissa suuri enemmistö naisista on toivonut, että tuntemattomat miehet eivät lähestyisi.
Joo, yksillä treffeillä mies uskoutui minulle kertomalla, että hän ei oikeastaan ole yhtään kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän asioistaan, on enemmän sellainen “minä-minä-mies”. Pojot rehellisyydestä. Mutta en kyllä kiinnostunut itse sitten ehdotetuista toisista treffeistä. Yksi ilta monologin kuuntelemista riitti.