En tunnu kelpaavan miehille,
pitäisikö vain olla yksin? Olen 34-vuotias, vakituinen työpaikka ja omistuskämppä, sekä tytär ja kaksi kissaa. En vaan miehille tunnu kelpaavan...
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:20"]Mun mies on ainakin ihan vitun paska ja vihaan mun perheelämää...
[/quote]
Sinä itse valitsit sen miehen.
Kärsi nyt sitten.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:30"]Minäkin tiedän heti kättelyssä kolme aivan ihanaa vapaata n. 40 vuotiasta miestä, joita pystyn suosittelemaan, mutta en kerrokaan heistä kenellekään josta minä en tykkää.
[/quote]
Jep. Sehän onkin sinun asiasi päättää, ketä nuo miehet tapailevat. Jestas, miten itsekäs olet. Sanoisin pahemmin, mutta ei kuulu tapoihini.
Oletko heti laittamassa kapuloita rattaisiin, jos he ihan itse, ilman sinua, tapaavat naisen, josta sinä et pidä?
Miksi kukaan mies ottaisi toiselle miehelle porsineen käytetyn naisen?
Olisit aikanaan valinnut paremman miehen, niin ei tarvitsisi nyt nuoruuden kauneutesi jo menettäneenä itkeä kun et enää kelpaa kellekään.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:11"]
Ongelma taitaa olla siinä että yrität liikaa. Yrität olla jotain mitä et ole? Miehet vaistoaa sen. Ihmisestä huomaa milloin sen on hyvä olla itsensä kanssa ja SE vetää toisia ihmisiä puoleensa. Ulkonäöllä, kiloilla tai omistusasunnoilla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.[/quote]
Kyllä ulkonäöllä ja kiloilla on todella paljon merkitystä. En voisi olla naisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä ja suuri ylipaino riittää syyksi.