En tunnu kelpaavan miehille,
pitäisikö vain olla yksin? Olen 34-vuotias, vakituinen työpaikka ja omistuskämppä, sekä tytär ja kaksi kissaa. En vaan miehille tunnu kelpaavan...
Kommentit (44)
No olet sinä ainakin kerran kelvannut, jos kerran tytär on. Miksei sitten uudestaankin. :)
Minä olen saman ikäinen, mutten ole kelvannut koskaan.
Oletko kokeillut netistä tai olla muuten itse aktiivinen?
Ensimmäiseksi: Ei miestä kiinnosta sun omistuskämppäsi tai vakityösi. Nuo on asioita, joita naiset edellyttää mieheltä. Älä siis yritä iskeä miestä leveilemällä tuollaisilla kuin teinipoika.
No millanen oot luonteeltasi? Oletko mukava ja kiinnostava? Ystävällinen, rakastava, lämmin?
Onko kyse siitä, että kukaan mies ei ole kiinnostunut, vai että ne joista olet itse kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:41"]
Onko kyse siitä, että kukaan mies ei ole kiinnostunut, vai että ne joista olet itse kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita?
[/quote]
Tämä on minun elämäni tarina. En kuitenkaan ala suhdetta rakentelemaan ihmiseen, jota en koe sopivaksi. En tiedä, mistä tämä kohtaamattomuus johtuu. Kai se on jokin ulkonäkötekijä sitten, ettei minuun haluta edes tutustua niiden puolelta, joista itse olisin kiinnostunut. Olen kuitenkin hyväsydäminen ja syvällinen, vähän surumielinen nainen. Sarkasmi ja ironiantaju vahvana. Ulkoisesti olen normaali; vaaleahko, lyhyt, sinisilmäinen 31 vuotias nainen, jolla oli haaveita perheenperustamisesta ym. mutta alkavat kyllä murentua.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:38"]
Ensimmäiseksi: Ei miestä kiinnosta sun omistuskämppäsi tai vakityösi. Nuo on asioita, joita naiset edellyttää mieheltä. Älä siis yritä iskeä miestä leveilemällä tuollaisilla kuin teinipoika.
[/quote]
En leveile, yritän kai lähinnä selventää, etten elättäjää etsi. Joillekin miehille näyttää olevan tärkeää, että nainen pärjää eikä elättäjää etsi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:40"]
No millanen oot luonteeltasi? Oletko mukava ja kiinnostava? Ystävällinen, rakastava, lämmin?
[/quote]
Onko sillä jotain merkitystä? Oleellinen kysymys on; oletko kaunis ja millainen vartalo sinulle on?
[/quote]
Sanoisin kyllä, ja ehkä vähän ujokin. En yritä päteä miesten seurassa, mutten myöskään ole "voi kuin sä oot niin fiksu" -tyyppiä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:54"]
[/quote]
Onko sillä jotain merkitystä? Oleellinen kysymys on; oletko kaunis ja millainen vartalo sinulle on?
[/quote]
Ehkä nätti, ehkä joidenkin mielestä jopa kaunis. Vartalossa olisi parantamisen varaa, kuten aina, mutta suht ok.
[/quote]
[/quote]Vähintään yhtä tärkeää kuin ulkonäkö on oikeanlaiset sosiaaliset piirit. Onko sulla kauniita, kiinnostavia ja menestyneitä ystäviä?
[/quote]
En oikein tiedä mitä tähän vastaisin. Viimeisin oli ensin minusta kiinnostunut, mutta sitten tuli yhtäkkiä "haluan olla sinkku". Yritän olla normaalisti kiinnostunut, etten olisi liian kylmä tai liian kiinnostunut. Yritän myös olla itseni, keskustelen ja huumorintajuakin löytyy. Jotenkin vain tuntuu, että miehet etsii jotain muuta. :(
Hohhoijaa, mitä neuvoja. Ei vartalo, ei ulkonäkö, ei piirit. Vaan itsetunto kuntoon!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]Vähintään yhtä tärkeää kuin ulkonäkö on oikeanlaiset sosiaaliset piirit. Onko sulla kauniita, kiinnostavia ja menestyneitä ystäviä?
[/quote]
Voin kyllä sanoa, ettei ole. Entiset opiskelukaverit ovat melkein kaikki nykyisin perheellisiä, joten harvemmin heitä tapaa. Työn puolesta, no, vähän kyllä ollaan yhdessä mutta silloin yleensä vain normi työporukkana. Ei tule siis ystävien kautta tavattua uusia ihmisiä...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:00"]
Vika on kissoissa.
[/quote]
Elämäni ei pyöri kissojeni ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:01"]
Hohhoijaa, mitä neuvoja. Ei vartalo, ei ulkonäkö, ei piirit. Vaan itsetunto kuntoon!
[/quote]
Miten sen saa kuntoon? Pitäisikö vain sokeasti uskoa itseensä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:46"]
[/quote]
Tämä on minun elämäni tarina. En kuitenkaan ala suhdetta rakentelemaan ihmiseen, jota en koe sopivaksi. En tiedä, mistä tämä kohtaamattomuus johtuu. Kai se on jokin ulkonäkötekijä sitten, ettei minuun haluta edes tutustua niiden puolelta, joista itse olisin kiinnostunut. Olen kuitenkin hyväsydäminen ja syvällinen, vähän surumielinen nainen. Sarkasmi ja ironiantaju vahvana. Ulkoisesti olen normaali; vaaleahko, lyhyt, sinisilmäinen 31 vuotias nainen, jolla oli haaveita perheenperustamisesta ym. mutta alkavat kyllä murentua.
[/quote]
mitä tarkoittaa sopiva? ulkonäköä?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:46"]
[/quote]
[/quote]
mitä tarkoittaa sopiva? ulkonäköä?
[/quote]
Sopiva on yhdistelmä ulkoista olemusta, luonnetta ja muita asioita, joita ihminen edustaa (asennoituminen, arvot...). Varallisuus ym. yksittäiset pinnalliset seikat eivät kuulu tähän. Tuskin itsekään koet jokaista miestä sopivaksi itsellesi parisuhdetta ajatellen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:01"]
[/quote]
En oikein tiedä mitä tähän vastaisin. Viimeisin oli ensin minusta kiinnostunut, mutta sitten tuli yhtäkkiä "haluan olla sinkku". Yritän olla normaalisti kiinnostunut, etten olisi liian kylmä tai liian kiinnostunut. Yritän myös olla itseni, keskustelen ja huumorintajuakin löytyy. Jotenkin vain tuntuu, että miehet etsii jotain muuta. :(
[/quote]
Tämä ei vielä vastannut kysymykseen, onko sinulla kynnys ulkonäön suhteen, ts. tavoittelet vain niitä komeimpia miehiä, joilla on sitten oman ulkonäkönsä puolesta varaa valita ja et välttämättä ole heille se ykkösvalinta? Se on toki sallittua, ei siinä mitään, mutta silloin voi helposti jäädä väliinputoajaksi.
Kuinkahan paljon sitä nykypäivänä pistetään painoa vakituiselle työpaikalle ja omistusasunnolle, kun pariutumisesta puhutaan...