Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunnu kelpaavan miehille,

Vierailija
03.08.2014 |

pitäisikö vain olla yksin? Olen 34-vuotias, vakituinen työpaikka ja omistuskämppä, sekä tytär ja kaksi kissaa. En vaan miehille tunnu kelpaavan... 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin ihan vitun paska ja vihaan mun perheelämää...

Vierailija
22/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:41"]

Onko kyse siitä, että kukaan mies ei ole kiinnostunut, vai että ne joista olet itse kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita?

[/quote]

En oikein tiedä mitä tähän vastaisin. Viimeisin oli ensin minusta kiinnostunut, mutta sitten tuli yhtäkkiä "haluan olla sinkku". Yritän olla normaalisti kiinnostunut, etten olisi liian kylmä tai liian kiinnostunut. Yritän myös olla itseni, keskustelen ja huumorintajuakin löytyy. Jotenkin vain tuntuu, että miehet etsii jotain muuta. :(

[/quote]

Tämä ei vielä vastannut kysymykseen, onko sinulla kynnys ulkonäön suhteen, ts. tavoittelet vain niitä komeimpia miehiä, joilla on sitten oman ulkonäkönsä puolesta varaa valita ja et välttämättä ole heille se ykkösvalinta? Se on toki sallittua, ei siinä mitään, mutta silloin voi helposti jäädä väliinputoajaksi.

[/quote]

Minusta ulkonäöllä ei ole väliä. En koe itseäni tarpeeksi hyvännäköiseksi, että tavoittelisin ainoastaan komeita miehiä. Jätän ne usein jopa huomioimatta kokonaan, esim. nettideiteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:16"]

Tuskin itsekään koet jokaista miestä sopivaksi itsellesi parisuhdetta ajatellen.

[/quote]

Miehenä kommentoin. Pisti vain silmään tuo, kun mainitsit, että olisi ulkonäköseikoista kiinni. Olen muutamaan otteeseen todistanut tuttavapiirissä ns. "kolmiodraamaa" kun ihmiset ovat kiinnostuneet toisistaan ristiin. Jossain siellä olisi hyvä parisuhde hyvien ihmisten kesken, mutta kun todellisuudessa vain se pinnallinen kiinnostaa, niin ohi menee.

En tarkoita, että sinulla olisi tällainen tilanne, kunhan vain yritin tarkistaa mitä tarkoitit.

19

Vierailija
24/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet etsinyt? Mitä tapahtui sille yhdelle, lapsesi isälle? Mitä harrastat? Minkälainen olet miesten seurassa? Kuinka avoimin mielin kuljet? Minkälainen perusilmeesi on? Hymyiletkö, katsotko vieraita silmiin, oletko kohtelias?

En osaa neuvoa muuta kun että ole ystävällisen näköinen, katso avoimin mielin ympärillesi, hymyile, vastaa ihmisten katseisiin vaikka he eivät ulkonäöllisesti sinua kiinnostaisikaan. Luo kontakteja erilaisiin ihmisiin, eri ikäisiin ja erilaisissa paikoissa. Heidän kauttaan voit löytää itsellesi sopivan kaverin, koska aina joku tuntee jonkun, joka olisi fiksu, vapaa ja asiallinen kaikin puolin. Minäkin tiedän heti kättelyssä kolme aivan ihanaa vapaata n. 40 vuotiasta miestä, joita pystyn suosittelemaan, mutta en kerrokaan heistä kenellekään josta minä en tykkää.

Vierailija
25/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:16"]

Tuskin itsekään koet jokaista miestä sopivaksi itsellesi parisuhdetta ajatellen.

[/quote]

Miehenä kommentoin. Pisti vain silmään tuo, kun mainitsit, että olisi ulkonäköseikoista kiinni. Olen muutamaan otteeseen todistanut tuttavapiirissä ns. "kolmiodraamaa" kun ihmiset ovat kiinnostuneet toisistaan ristiin. Jossain siellä olisi hyvä parisuhde hyvien ihmisten kesken, mutta kun todellisuudessa vain se pinnallinen kiinnostaa, niin ohi menee.

En tarkoita, että sinulla olisi tällainen tilanne, kunhan vain yritin tarkistaa mitä tarkoitit.

19

[/quote]

Tilanteeni ei ole kuvaamasi kaltainen.Minulla on yksittäisiä ystäviä muutama, ei tuollaista laajaa  kaveripiiriä, joten siinäkään mielessä tuollainen ristiinkiinnostuminen ei ole koskaan osunut kohdalle.

Vierailija
26/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:21"]

Minusta ulkonäöllä ei ole väliä. En koe itseäni tarpeeksi hyvännäköiseksi, että tavoittelisin ainoastaan komeita miehiä. Jätän ne usein jopa huomioimatta kokonaan, esim. nettideiteissä.

[/quote]

kuinka kauan viimeisin tapauksesi kesti (joka siis oli jo enemmän kuin otsikossa mainostettu nolla miestä ;-)   ) ennekuin mies ilmoitti haluavansa jatkaa sinkkuna? mitä teitte yhdessä? kiinnostiko teitä samat asiat? miten hän suhtautui tyttäreesi?

Vierailija
27/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:30"]

Mistä olet etsinyt? Mitä tapahtui sille yhdelle, lapsesi isälle? Mitä harrastat? Minkälainen olet miesten seurassa? Kuinka avoimin mielin kuljet? Minkälainen perusilmeesi on? Hymyiletkö, katsotko vieraita silmiin, oletko kohtelias?

En osaa neuvoa muuta kun että ole ystävällisen näköinen, katso avoimin mielin ympärillesi, hymyile, vastaa ihmisten katseisiin vaikka he eivät ulkonäöllisesti sinua kiinnostaisikaan. Luo kontakteja erilaisiin ihmisiin, eri ikäisiin ja erilaisissa paikoissa. Heidän kauttaan voit löytää itsellesi sopivan kaverin, koska aina joku tuntee jonkun, joka olisi fiksu, vapaa ja asiallinen kaikin puolin. Minäkin tiedän heti kättelyssä kolme aivan ihanaa vapaata n. 40 vuotiasta miestä, joita pystyn suosittelemaan, mutta en kerrokaan heistä kenellekään josta minä en tykkää.

[/quote]

Netistä ja tinderistä lähinnä viimeksi. En ole kauhean paljon baareissa ikinä pyörinyt. Lapseni isä oli kiinnostunut muista naisista enemmän kuin minusta, eniten kelpasin kodinpitäjäksi ja vakipanoksi. Miesten seurassa olen ehkä liiankin ujo, enkä aina kehtaa katsoa silmiin vaikka pitäisi ja vaikka olisin kiinnostunut. Omasta mielestäni olen kohtelias, mutta vaikeaa se on sanoa miten se näkyy muille. 

Vierailija
28/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:31"]

Tilanteeni ei ole kuvaamasi kaltainen.Minulla on yksittäisiä ystäviä muutama, ei tuollaista laajaa  kaveripiiriä, joten siinäkään mielessä tuollainen ristiinkiinnostuminen ei ole koskaan osunut kohdalle.

[/quote]

Millainen ihminen oli viimeisin kiinnostuksesi kohde? kerroitko hänelle, että olet kiinnostunut?

19

Vierailija
29/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:21"]

[/quote]

kuinka kauan viimeisin tapauksesi kesti (joka siis oli jo enemmän kuin otsikossa mainostettu nolla miestä ;-)   ) ennekuin mies ilmoitti haluavansa jatkaa sinkkuna? mitä teitte yhdessä? kiinnostiko teitä samat asiat? miten hän suhtautui tyttäreesi?

[/quote]

Muutamaa kertaa tavattiin, ehkä noin 7-8 kertaa. Käytiin teatterissa, kahviloissa tai ihan vain rannalla. Luulin, että meitä kiinnosti suht samat asiat. Hyvin hän lapseeni suhtautui, sen kaksi kertaa kun hänet tapasi. 

Ei minulla ole ollut 0 miestä, 1 aviomies ja yksi jonka kanssa oltiin yhdessä 1,5 vuotta. Suurimman osan aikuisesta elämästä olen ollut sinkku.

Vierailija
30/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:39"]

Muutamaa kertaa tavattiin, ehkä noin 7-8 kertaa. Käytiin teatterissa, kahviloissa tai ihan vain rannalla. Luulin, että meitä kiinnosti suht samat asiat. Hyvin hän lapseeni suhtautui, sen kaksi kertaa kun hänet tapasi. 

Ei minulla ole ollut 0 miestä, 1 aviomies ja yksi jonka kanssa oltiin yhdessä 1,5 vuotta. Suurimman osan aikuisesta elämästä olen ollut sinkku.

[/quote]

Perusteliko mies miksi ei halunnut jatkaa?

Vierailija
31/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:31"]

[/quote]

Millainen ihminen oli viimeisin kiinnostuksesi kohde? kerroitko hänelle, että olet kiinnostunut?

19

[/quote]

Ilmaisin kyllä asian. Muutaman vuoden minua vanhempi, fiksun ja syvällisen oloinen tyyppi, mukavan ja komean näköinen ainakin minun silmääni.

Seuraavaa kiinnostumista odotellessa sitten, siihen saattaakin taas vierähtää tovi. Ei näitä voi pakottaa. Tosin helpommalla pääsisi kun ei enää kiinnostuisi kenestäkään romanttisessa mielessä, suruahan näistä vain aiheutuu.

Vierailija
32/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella mukavalta. Jos olisin mies, tutustuisin sinuun.

Vierailija
33/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:45"]

[/quote]

Perusteliko mies miksi ei halunnut jatkaa?

[/quote]

Sanoi, etten tuntunut oikealta hänestä ja haluaa olla sinkku. Kysyin, että onko joskus joku noin alkuvaiheessa tuntunut, ja hän vastasi, että kyllä. Minusta sellaisella ei ole merkitystä, koska se suhde on loppunut. Jos etsii samaa mitä oli jonkun eksän kanssa, voi etsiä lopun elämänsä.

Vierailija
34/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:48"]

Ilmaisin kyllä asian. Muutaman vuoden minua vanhempi, fiksun ja syvällisen oloinen tyyppi, mukavan ja komean näköinen ainakin minun silmääni.

Seuraavaa kiinnostumista odotellessa sitten, siihen saattaakin taas vierähtää tovi. Ei näitä voi pakottaa. Tosin helpommalla pääsisi kun ei enää kiinnostuisi kenestäkään romanttisessa mielessä, suruahan näistä vain aiheutuu.

[/quote]

Älä koskaan luovuta, äläkä koskaan lakkaa kertomasta, että olet kiinnostunut. Itse löysin elämäin rakkauden yli 40 v. ja jos olisin antanut aiempien epäonnistuneiden suhteiden lannistaa, se olisi jäänyt löytämättä... eikä sinulla siihen niin kauan mene, kunhan vain pidät positiivisen asenteen yllä.

19

Vierailija
35/44 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:48"]

[/quote]

Älä koskaan luovuta, äläkä koskaan lakkaa kertomasta, että olet kiinnostunut. Itse löysin elämäin rakkauden yli 40 v. ja jos olisin antanut aiempien epäonnistuneiden suhteiden lannistaa, se olisi jäänyt löytämättä... eikä sinulla siihen niin kauan mene, kunhan vain pidät positiivisen asenteen yllä.

19

[/quote]

Niin, onhan se tietenkin noinkin. Jos joku vielä säväyttää niin kai sitä tulee kerrottua, minkäs sitä luonteelleen mahtaa :)

Vierailija
36/44 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan tavallinen nainen, mutta aina on tippunut ovista ja ikkunoista miehiä. Voi kun osaisin neuvoa sua miten niitä sullekin tippuisi... En ole edes kovin sosiaalinen, mutta jostain syystä moni mies on pitänyt minua kiinnostavana. Jos on jotain mitä haluat kysyä, niin vastaan kyllä...

Vierailija
37/44 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:02"]

Mä olen aivan tavallinen nainen, mutta aina on tippunut ovista ja ikkunoista miehiä. Voi kun osaisin neuvoa sua miten niitä sullekin tippuisi... En ole edes kovin sosiaalinen, mutta jostain syystä moni mies on pitänyt minua kiinnostavana. Jos on jotain mitä haluat kysyä, niin vastaan kyllä...

[/quote]

En edes kaipaa, että tippuisi ja olisi paljon miehiä. Minulle kelpaisi se yksi kulta, se jolle minäkin kelpaisin.

Vierailija
38/44 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avausviestisi ainakin paljastaa, että olet ihan pihalla sen suhteen mikä miehiä kiinnostaa naisessa. Kissat ja tytär ovat molemmat miinuksia. Omistusasunto ja työpaikka ovat hyvin laimea plussa, ei miehiä sellaiset kiinnosta.

Ulkonäkö, luonne, seksuaalisuus. Siinä kolme miehiä kiinnostavinta asiaa naisessa. Et niistä sanonut mitään.

Vierailija
39/44 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:41"]

Onko kyse siitä, että kukaan mies ei ole kiinnostunut, vai että ne joista olet itse kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita?

[/quote]

En oikein tiedä mitä tähän vastaisin. Viimeisin oli ensin minusta kiinnostunut, mutta sitten tuli yhtäkkiä "haluan olla sinkku". Yritän olla normaalisti kiinnostunut, etten olisi liian kylmä tai liian kiinnostunut. Yritän myös olla itseni, keskustelen ja huumorintajuakin löytyy. Jotenkin vain tuntuu, että miehet etsii jotain muuta. :(

[/quote]

Ongelma taitaa olla siinä että yrität liikaa. Yrität olla jotain mitä et ole? Miehet vaistoaa sen. Ihmisestä huomaa milloin sen on hyvä olla itsensä kanssa ja SE vetää toisia ihmisiä puoleensa. Ulkonäöllä, kiloilla tai omistusasunnoilla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
40/44 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:36"]

Netistä ja tinderistä lähinnä viimeksi. En ole kauhean paljon baareissa ikinä pyörinyt. Lapseni isä oli kiinnostunut muista naisista enemmän kuin minusta, eniten kelpasin kodinpitäjäksi ja vakipanoksi. Miesten seurassa olen ehkä liiankin ujo, enkä aina kehtaa katsoa silmiin vaikka pitäisi ja vaikka olisin kiinnostunut. Omasta mielestäni olen kohtelias, mutta vaikeaa se on sanoa miten se näkyy muille. 

[/quote]

Varo sarjadeittajaksi muuttumista, itse tapailin naista, jolla oli samaan aikaan useampi nettideitti pyörimässä ja periaatteessa kiinnostava ihminen muuttui tosielämän tosi-tv kilpailijaksi, josta ei millään saanut kuvaa, että minä kiinnostin ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi