Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys, kuumeinen olo (ilman kuumetta) ja etoo. Tekisi mieli vain nukkua. Olenkohan sairas jotenkin?

Vierailija
04.08.2022 |

On tehnyt mieli jäädä jo kaksi viikkoa saikulle.
Olen väsynyt ja fyysiset oireet tulee perässä. Välillä tuntuu, että olen taas tulossa kipeäksi (olen ollut nyt vuoden sisään usein kuumeisessa flunssassa) Sitten taas helpottaa, väsyttää ja on näitä oireita.
Taas paleluttaa, on kipeä ja etova olo, olen kai sekä henkisesti, että fyysisesti kovilla. Ei muuta oireilua.

Rokotteita 3+1 vuoden sisällä otettu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pov oot raskaana

Vierailija
2/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäsairaudet voi oireilla noin. Mars lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin koronalta kuulostaa tuo että oireet häviävät ja palaavat ja jatkuva väsymys. Kotitesti ei näytä enää mitään, olisi pitänyt tehdä viimeistään puoli viikkoa oireista.

Vierailija
4/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta on niin epämääräisen huono olo juuri tänään iltapäivällä ollut ja etenkin tällä hetkellä, että oksennan kohta.

Päätä särkenyt vaikka koskaan päätäni ei särje, kerroin tästä töistäkin työkaverille, että onpa ihmeellinen särky päässä.

Nyt vaan paleluttaa ja etoo, välillä sattuu eri puolille kehoon ja väsyttää niin, että tekisi mieli vain itkeä. Kuumetta ei ole tai nuhaa tms.

Sellainen olo, että jos tämä yltyy niin varmaan menetän tajun jossain vaiheessa. Päikkärit otinkin. Tiedä mitä nyt on meneillään, ehkä korona. Töissä sitä ollut liikkeellä, kuten kaikkialla ja julkisilla liikun.

Ap

Vierailija
5/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärytön migreenikin oireilee noin. 

Vierailija
6/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista ja mietin että onko vaan mielikuvituksessa/laiskuutta kun en jaksanut mitään.

Nyt olo on kuitenkin parempi, meni itsellään ohi.

Siis kovaa migreeniä ja oksettavaa oloa n. kolme, neljä päivää, sitten parempia päiviä välissä, sitten kovaa väsymystä ja flunssaista oloa kolmisen päivää ja nyt taas normaali olo.

En tiedä oliko kyseessä eri taudit, vai sama juttu koko ajan.

Vierailija
7/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänsärytön migreenikin oireilee noin. 

Ikinä en ole potenut migreeniä. Päänsärkyäkin on ehkä kerran vuodessa ja sekin lievää.

Olo helpottui onneksi nyt vähän.

Aika outoa kuitenkin, tuntuu kuin terveyteni olisi muutenkin jotenkin vinksallaan.

Minulla on paljon kongitiivisia häiriöitäkin tullut, en muista sanoja, en ylipäätään muista kunnolla asioita. Olen tosiaan väsynyt ja hajamielinen.

En tiedä. Masennus on seurannut perässä jo pitkän aikaa mutta en nojaudu sen valtaan.

Tässä on jotenkin tuo henkinen ja fyysinen puoli jostain syystä ollut koetuksella.

Ap

Vierailija
8/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko olla raskaana? Mulla just tuollaiset oireet

Vierailija
9/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvikatarri tai long-covid, ellei sitten ole pulla uunissa.

Vierailija
10/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestin sijaan tekisin raskaustestin.

Vierailija
11/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko olla raskaana? Mulla just tuollaiset oireet

No, se on kyllä käynyt mielessäni välillä. En ole uskonut kuitenkaan tai antanut ajatukselle juuri mahdollisuutta koska minulla on hormonikierukka. Kuukautiset tulevat harvemmin.

Pitää varmaan tehdä testi varmuuden vuoksi.

Ap

Vierailija
12/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on liikkeellä pitkittynyttä flunssaa, missä oireet häviää aina välillä. Illalla sitten iskevät täysillä uudestaan.

Vierailija
13/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaista aina välillä myös. Varsinkin iltaisin kuvottava/oksettava olo. Kuumeinen, ihan kamala väsymys , päänsärky..Tätä kyllä ollut jo kauemman...välillä jaksan paremmin.

En tiedä mistä johtuu..parisuhde tosi kuormittavaa ( miehen alko) , uupumusta muutenkin...ehkä siihen liittyvää.

Vierailija
14/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kotona vastikään juurikin noilla oireilla.

Vierailija
15/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan jäätävä väsymys ja jäsenet kuin lyijyä. Ei jaksaisi laittaa tossua toisen eteen ollenkaan. Eilen torkuin 21-22 kun ei jaksanu nukkumaanmenoaikaan asti olla hereillä.

Vierailija
16/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vain, viikonloppu tulossa niin saikkuinto nostaa päätään.

Vierailija
17/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä lääkärissä. Siellä ottavat verikokeet ym., ja tutkivat. Ei täältä kannata kysyä.

Vierailija
18/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa alhaisen ferritiinin oireet..

Vierailija
19/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoa pistelee vähän väliä. Sellaisia ärsyttäviä pistelyitä kuin neulalla tökkttäisiin.

Maatessa jalkoja särkee ja paljon. Kun rentoudun, kipu on melkein sietämätöntä paikoillaan ja on pakko liikuttaa alaraajoja.

Välillä kun minulla on kaikenlaista niin olen epäillyt ms-tautia. Olen epäillyt sitä joitakin vuosia. Neurologille pitäisi mennä jo pelkästään muistin ja sanojen unohtelu vuoksi mutta en jaksa mennä lääkäriin. Energiaa on vähän ja kuitenkin vain laittavat masennuksen piikkiin.

Pitäisi maksaa itse varmaan yksityisellä jos haluaisi kunnon tutkimukset.

Ap

Vierailija
20/22 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että vauva.fi palstahullut tietää????!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi