Miksi menette mukaan trollaukseen?
Trolliketjun aloittajana ihmettelen, miksi lähdette mukaan tyhmään trollaukseen. Selittäisitkö, sinä joka vastailet mitä typerimpiin trolliviesteihin? Otatko trollauksen tosissasi vai mikä saa kimpaantumaan niin että vastaat ketjuun, joka on pelkkää fleimaavaa hölynpölyä?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)
[/quote]
Kuten sanoin, en oleta yhtään mitään. Osaan kyllä nähdä, milloin joku trollaa takaisin ja milloin joku on tosissaan. Tarpeettomasti tässä nyt soimaat, tästä ei ole tarvetta tehdä tavanomaista solvausketjua vaan aihe oikeasti kiinnostaa.
Ja miksikö aloitan joskus trolliketjun? Ajanvietteeksi, siksi että on paha olo?
[/quote]
Höpöhöpö :-D Miksi sitten tässä valitat että jotkut suuttuvat ja kiihtyvät noista sinun aloituksistasi, jos kerran muka tunnistat provovastaukset?
[/quote]
Missä valitin mitään? Minä kysyin asiaa. Tunnistan, että sinä esimerkiksi trollaat nyt ja yrität saada minut kiihtymään, mutta valitettavasti et onnistu siinä.
[/quote]
Hehhehhee :-D Jos yrittäisin saada palstailijoita kiihtymään, niin en tosiaan kirjoittaisi mitään noin säälittäviä räpellyksiä vastauksiksi kuin olen tähän kirjoittanut. Että teroitahan vähän niitä provosensoreitasi, ilmeisen ruosteessa tuntuvat olevan :-) Siksikö sitä muuten täytyykin itse tehtailla näitä trolleja kun et niitä muuten tunnista? :-D
[/quote]
No tämäkin vastaus on päivänselvää provoamista.
[/quote]
Ei kultaseni, kyllä se on ihan suoraa vittuilua. Niin huono aloitus etten nyt jaksa panostaa. Mutta eipä kyllä näköjään edes tarvitse kun lähdet noinkin vähästä mukaan tähän.
[/quote]
Lähden mukaan? Mielestäni vastaan sinulle ihan asiallisesti. Jos sinä olet siellä kovinkin kiihtyneessä mielentilassa, ymmärrän tietenkin, että tulkitset kaikki viestit omasta näkökulmastasi, mutta näitä vastauksiani olen kirjoittanut ihan neutraalissa mielentilassa.
Totta kai pian saat minut hermostumaan, jos vielä jatkat ala-arvoista vänkäämistäsi, ja siihen kai pyritkin.
[/quote]
Miksi teet typeriä alotuksia ja oletuksia muiden mielentiloista ja samaan hengenvetoon vaadit asiallista keskustelua? :D
Olet harvinaisen ristiriitainen tapaus, jonka kanssa asiakeskustelu on vain toive, joka ei koskaan toteudu. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D
Kyllä ei, huhhuh sun juttujas. :D
[/quote]
Muotoilin kysymyksen kieltämättä huolimattomasti, mutta tarkoituksena ei siis ollut väittää mitään vaan ylipäätään kysyä motiiveja trolliketjuun osallistumiseen. Sellaista et tarjonnut.
[/quote]
Eiköhän motiivit ole samat minun vastaamisilla i kuin sinullaki niiden harvinaisen huonojen trollien aloittamisilla? Miksi teet trolli alotuksia jos et kestä niihin vastaamisia samalla tasolla? ;D
[/quote]
Mistä päättelet, että kaikki aloitukseni ovat harvinaisen huonoja? Viimeisin oli kieltämättä superpaska, mutta jotkut aiemmat ovat olleet hienovaraisempia. Usein aloitan myös ihan asiallisia ketjuja, kuten vaikkapa nyt lempijuusto- ja selkouniketjut. Viimeksi kiinnosti kokeilla, kuinka surkealla trollilla oikein voi saada ihmiset aktivoitumaan. Näköjään tosi huonolla.
[/quote]
Miksi sinä päättelet minusta asioita, mutta minä en saisi tehdä sinulle samaa?
Olet vain tylsän aamun piristys mulle, et muuta. Vaikka kovasti haluat kuvutella, että sait mut suuttumaan ja vaikka mitä muuta. Niin voin kertoa, että päätelmäsi ovat täysin metikössä. ;)
Jos et kerran halua, että paskatrolleihisi joku vastaa kaltaisesi tasoisella älykkyydellä, niin älä tee semmoisia aloituksia! ;)
[/quote]
Anteeksi, jos olen tyhmä, mutta en oikein ymmärrä, missä kohden tein sinusta minkäänlaisia päätelmiä. Kerrotko?
[/quote]
Huoh, tää menee nyt jo turhan jankuttamiseksi.
Keskity sinä vaan niiden paskatrollien vääntöön älä yritä asiallista keskustelua.
[/quote]
Tapa itsesi.
[/quote]
Voi rakas! Samat sanat sinullekin!!
XOXOXOX pusipusi! ;)
[/quote]
Mene myymään vaginaa satamaan ensin.
[/quote]
Silläkö sinä elantosi tienaat?
Noh, nytpä.ymmärrän sinuakin paremmin. ;)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)
[/quote]
Kuten sanoin, en oleta yhtään mitään. Osaan kyllä nähdä, milloin joku trollaa takaisin ja milloin joku on tosissaan. Tarpeettomasti tässä nyt soimaat, tästä ei ole tarvetta tehdä tavanomaista solvausketjua vaan aihe oikeasti kiinnostaa.
Ja miksikö aloitan joskus trolliketjun? Ajanvietteeksi, siksi että on paha olo?
[/quote]
Höpöhöpö :-D Miksi sitten tässä valitat että jotkut suuttuvat ja kiihtyvät noista sinun aloituksistasi, jos kerran muka tunnistat provovastaukset?
[/quote]
Missä valitin mitään? Minä kysyin asiaa. Tunnistan, että sinä esimerkiksi trollaat nyt ja yrität saada minut kiihtymään, mutta valitettavasti et onnistu siinä.
[/quote]
Hehhehhee :-D Jos yrittäisin saada palstailijoita kiihtymään, niin en tosiaan kirjoittaisi mitään noin säälittäviä räpellyksiä vastauksiksi kuin olen tähän kirjoittanut. Että teroitahan vähän niitä provosensoreitasi, ilmeisen ruosteessa tuntuvat olevan :-) Siksikö sitä muuten täytyykin itse tehtailla näitä trolleja kun et niitä muuten tunnista? :-D
[/quote]
No tämäkin vastaus on päivänselvää provoamista.
[/quote]
Ei kultaseni, kyllä se on ihan suoraa vittuilua. Niin huono aloitus etten nyt jaksa panostaa. Mutta eipä kyllä näköjään edes tarvitse kun lähdet noinkin vähästä mukaan tähän.
[/quote]
Lähden mukaan? Mielestäni vastaan sinulle ihan asiallisesti. Jos sinä olet siellä kovinkin kiihtyneessä mielentilassa, ymmärrän tietenkin, että tulkitset kaikki viestit omasta näkökulmastasi, mutta näitä vastauksiani olen kirjoittanut ihan neutraalissa mielentilassa.
Totta kai pian saat minut hermostumaan, jos vielä jatkat ala-arvoista vänkäämistäsi, ja siihen kai pyritkin.
[/quote]
Miksi teet typeriä alotuksia ja oletuksia muiden mielentiloista ja samaan hengenvetoon vaadit asiallista keskustelua? :D
Olet harvinaisen ristiriitainen tapaus, jonka kanssa asiakeskustelu on vain toive, joka ei koskaan toteudu. ;)
[/quote]
En ole missään vaiheessa tätäkään ketjua tehnyt minkäänlaisia oletuksia kenestäkään. On pelkkää omaa kuvitelmaasi, että olisin. Luepas uudelleen vastaukseni.
Helvetissä on aivan erityinen paikka naisille jotka eivät tue toisia naisia, vaan etsivät vikoja toisista naisista asettaen itsensä "ylemmälle" sijalle. Jotkut akat vihaavat kaikkia maailman naisia, kokevat että kaikki kaunis/hyvä on heiltä pois, voisivat olla toisenlaisia mutta ovat mieluiten happamia, kateellisia ja katkeria. Aina tulee olemaan nuorempia ja kauniimpia ihmisiä koska jokainen meistä vanhenee, mutta se onkin eri asia miten siihen suhtautuu olemalla katkeran negatiivinen vai positiivinen, muut sekä itsensä hyväksyvä. Kannattaa miettiä kumpi kannattaa, jo ihan sen oman hyvinvoinnin kannalta.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D
Kyllä ei, huhhuh sun juttujas. :D
[/quote]
Muotoilin kysymyksen kieltämättä huolimattomasti, mutta tarkoituksena ei siis ollut väittää mitään vaan ylipäätään kysyä motiiveja trolliketjuun osallistumiseen. Sellaista et tarjonnut.
[/quote]
Eiköhän motiivit ole samat minun vastaamisilla i kuin sinullaki niiden harvinaisen huonojen trollien aloittamisilla? Miksi teet trolli alotuksia jos et kestä niihin vastaamisia samalla tasolla? ;D
[/quote]
Mistä päättelet, että kaikki aloitukseni ovat harvinaisen huonoja? Viimeisin oli kieltämättä superpaska, mutta jotkut aiemmat ovat olleet hienovaraisempia. Usein aloitan myös ihan asiallisia ketjuja, kuten vaikkapa nyt lempijuusto- ja selkouniketjut. Viimeksi kiinnosti kokeilla, kuinka surkealla trollilla oikein voi saada ihmiset aktivoitumaan. Näköjään tosi huonolla.
[/quote]
Miksi sinä päättelet minusta asioita, mutta minä en saisi tehdä sinulle samaa?
Olet vain tylsän aamun piristys mulle, et muuta. Vaikka kovasti haluat kuvutella, että sait mut suuttumaan ja vaikka mitä muuta. Niin voin kertoa, että päätelmäsi ovat täysin metikössä. ;)
Jos et kerran halua, että paskatrolleihisi joku vastaa kaltaisesi tasoisella älykkyydellä, niin älä tee semmoisia aloituksia! ;)
[/quote]
Anteeksi, jos olen tyhmä, mutta en oikein ymmärrä, missä kohden tein sinusta minkäänlaisia päätelmiä. Kerrotko?
[/quote]
Huoh, tää menee nyt jo turhan jankuttamiseksi.
Keskity sinä vaan niiden paskatrollien vääntöön älä yritä asiallista keskustelua.
[/quote]
Tapa itsesi.
[/quote]
Voi rakas! Samat sanat sinullekin!!
XOXOXOX pusipusi! ;)
[/quote]
Mene myymään vaginaa satamaan ensin.