Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pirun miehet :( Ärsyttävää!

Vierailija
29.08.2014 |

Olen nyt tapaillut jonkun aikaa mukavaa miestä. Mies oli alussa todella kiinnostunut, aloitteellinen ja hyvin ihastuneen oloinen. Minä olen kuitenkin aika hitaasti lämpiävää tyyppiä.

Noh, nyt sitten kun MINÄ aloin vihdoin ihastumaan, melkein palavasti rakastumaan, mies vaikuttaakin siltä ettei haluakaan enää muuta kuin satunnaista seksiä ja seuraa hauskanpitoon. :D Voi hitto että ottaa päähän, olikohan alunperinkin vain hauskanpidon perässä..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina olla elämänkumppania etsimässä? Miksi et vain nauti seksistä ja hauskanpidosta miehen kanssa?

Vierailija
2/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt jo toisen sinua odotellessa, tai on varattu, halusi sut vaan koukkuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi syyttää itseäsi?

Ei kai edes naiset voi olettaa, että mies jaksaa ikuisesti piirittää ja odottaa josko naista joskus vuoden päästä alkaisi kiinnostaa? Eihän? Pliis, sanokaa ettette ole niin tyhmiä. 

Vierailija
4/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:12"]

Miksi pitää aina olla elämänkumppania etsimässä? Miksi et vain nauti seksistä ja hauskanpidosta miehen kanssa?

[/quote]

Koska minusta tunteeton seksi ja hengailu ei tunnu hyvältä.

Vierailija
5/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:15"]

Ei kai edes naiset voi olettaa, että mies jaksaa ikuisesti piirittää ja odottaa josko naista joskus vuoden päästä alkaisi kiinnostaa? Eihän? Pliis, sanokaa ettette ole niin tyhmiä. 

[/quote]

No en mitään vuotta häntä odotuttanut. :D Ehkä maksimissaan viikon. Jos sitäkään.

Vierailija
6/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:18"]

[/quote]

No en mitään vuotta häntä odotuttanut. :D Ehkä maksimissaan viikon. Jos sitäkään.

[/quote]

Ailahtelevainen huora

Vierailija
7/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:18"]

[/quote]

[/quote]

Ihan jopa viikon? =D Olitko jo kirkkoa varaamassa?

Vierailija
8/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:15"]

[/quote]

[/quote]Oho... Alkuselostuksesta olisin luullut että on kulunut vähintään useita kuukausia. Aika nopeaa on näköjään parisuhteiden kiertokulku nykyään, jos jo viikossa ehditään siirtyä ihastuksesta rutiinipanoihin.

Vierailija
9/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit luultavasti huono pano. Viilenikö mies ekan kerran jälkeen?

Vierailija
10/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa täälläkin. Ensin mies oli ihan mielin kielin ja piiritti ihanasti. Kun itse aloin huomioida takaisin, niin eikö se äijä kylmene ihan totaalisesti... Perhana, että tuntuu pahalta! :( Ehkä tuollaiset on jotenkin päästään vialla ja siirtyy seuraavaan uhriin, kun yhden huomio on saatu...

Vierailija
11/11 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on tuollainen. Kaikkein hellimmillään kun itse olen etäinen ja kun minä olen mussun mussun hän on etäinen. Meillä pitkä parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä