Kiloklubi
Miks en pääse sisään? Ei avaa verkkosivua vaan herjaa, että todentaminen vaaditaan.... Padillä yritän mennä sivuille. Toimiiks muilla?
Kommentit (28)
Eipä tullut mitään sähköpostia... Yhteystiedot ovat ajantasalla!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:14"]
Miks en pääse sisään? Ei avaa verkkosivua vaan herjaa, että todentaminen vaaditaan.... Padillä yritän mennä sivuille. Toimiiks muilla?
[/quote]
Mullakin on tiedot ajantasalla, mutta en pääse kirjautumaan :(
Alkaa ärsyttää, kauanko tää vielä kestää?
Ei toimi minullakaan. En kyllä vaihtanut salasanaa, vaikka tuli ilmoitus. Ajattelin, että sen ehtisi vielä tänäänkin, mutta eipä pelitä. Onkohan se huoltohomma venähtänyt... vai mikä on. Luulisi tuota esittelysivulle muuten pääsevän.
Itse vaihdoin salasanankin, kun siinä piti olla myös numeroita. Silti ei pelitä tänäänkään. Ilmeisesti päivitys kestääkin luultua kauemmin. Yritetään sitkeästi myöhemmin uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:38"]
Tulihan katkoksesta sähköpostiin ilmoituskin ennakkoon, ja pyydettiin samalla vaihtamaan uusi salasana palveluun. Ei kai ole Kiloklubin vika, jos ette pidä tietojanne ajantasalla tai lue postianne...
[/quote]
Ei tullut mitään sähköpostia asiasta.
Onnistuin pääsemään Kiloklubiin, kun kävin ensin Sanoma Median sivulla laittamassa uuden salasanan. Tämä neuvoksi muillekin "Matti-Myöhäsille", mikäli ette vanhalla salasanalla pääse kirjautumaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:49"]
Nyt Sanoma vaatii hyväksynnän että se saa kerätä tietojani ja käyttää niitä mainostuksen kohdentamiseen yms.
[/quote]
Sanoman tietojen keräys vaikutti melkoisen laajalta. En pidä siitä, että mainoksia kohdennetaan. Rassaa jo se, että Facebookissa on mainoksia niiltä sivuilta, joissa olen käynyt googlen kautta. Taitaa jäädä Kiloklubin käyttö minulta, en halua Sanoman tietävän, mitä syön ja kohdentavan minulle laihdutuspillerimainoksia.
Nyt Sanoma vaatii hyväksynnän että se saa kerätä tietojani ja käyttää niitä mainostuksen kohdentamiseen yms.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:35"]
Onnistuin pääsemään Kiloklubiin, kun kävin ensin Sanoma Median sivulla laittamassa uuden salasanan. Tämä neuvoksi muillekin "Matti-Myöhäsille", mikäli ette vanhalla salasanalla pääse kirjautumaan.
[/quote]
Mä en saa tuolla sivustolla edes vaihtoehtoa että pääsisin kirjautumaan. :/ Milläs Sanoma Median sivulla kävit?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:35"]
[/quote]
Mä en saa tuolla sivustolla edes vaihtoehtoa että pääsisin kirjautumaan. :/ Milläs Sanoma Median sivulla kävit?
[/quote]
Ok, nyt pääsin vanhalla tunnarilla kirjautumaan. Mutta onpa leiska muuttunut jotenkin ... ysärihenkiseksi ja suttuiseksi? Ehkä se siitä vielä hioutuu?
Päivittävät sivua. Muuttuuko maksulliseksi?
En ole vähään aikaan käyttänyt palvelua, mutta aikoinaan siinä oli usein ongelmia, joko ei päässyt kirjaumaan tai sitten joku muu ei toiminut.
Päivittävät tämän päivän. Ei muutu maksulliseksi, mutta Killoklubiin tulee maksullinen kännykkäsovellus. Ihanaa, että ruoat voi vihdoin syöttää sinne ilman tietokonettakin!
Tulihan katkoksesta sähköpostiin ilmoituskin ennakkoon, ja pyydettiin samalla vaihtamaan uusi salasana palveluun. Ei kai ole Kiloklubin vika, jos ette pidä tietojanne ajantasalla tai lue postianne...
Mitä muita vastaavia maksuttomia sivustoja on? Vaihdan sellaiseen, joka toimii!
Ei toimi koneella eikä kännykällä. ihmetteln ihan samaa että miksi ei pääse...
Sama juttu, ei toimi täälläkään! Muka jotan Windowssuojausta vaatii?!