Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menette mukaan trollaukseen?

Vierailija
03.08.2014 |

Trolliketjun aloittajana ihmettelen, miksi lähdette mukaan tyhmään trollaukseen. Selittäisitkö, sinä joka vastailet mitä typerimpiin trolliviesteihin? Otatko trollauksen tosissasi vai mikä saa kimpaantumaan niin että vastaat ketjuun, joka on pelkkää fleimaavaa hölynpölyä?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

Kyllä ei, huhhuh sun juttujas. :D

Vierailija
22/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

Muotoilin kysymyksen kieltämättä huolimattomasti, mutta tarkoituksena ei siis ollut väittää mitään vaan ylipäätään kysyä motiiveja trolliketjuun osallistumiseen. Sellaista et tarjonnut.

Vierailija
24/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Miten jollain on aikaa tuollaiseen väittelyyn jossa kumpikaan ei ole tosissaan eikä keskustelussa ole mitään järkeä?

[/quote]

Koska tosiaan aamu on tylsä eikä muutakaan tekemistä ole. :D Miksi ei siis voi sitten käyttää aikaansa vastailemalla harvinaisen huonoon trolliin? :D

Vierailija
25/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Miten jollain on aikaa tuollaiseen väittelyyn jossa kumpikaan ei ole tosissaan eikä keskustelussa ole mitään järkeä?

[/quote]

Viihdettä, ajanvietettä. Ei kaikilla ole aamusta iltaan ohjelmoituja päiviä, joihin ei kuulu sekuntiakaan luppoaikaa.

Vierailija
26/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

Muotoilin kysymyksen kieltämättä huolimattomasti, mutta tarkoituksena ei siis ollut väittää mitään vaan ylipäätään kysyä motiiveja trolliketjuun osallistumiseen. Sellaista et tarjonnut.

[/quote]

Eiköhän motiivit ole samat minun vastaamisilla i kuin sinullaki niiden harvinaisen huonojen trollien aloittamisilla? Miksi teet trolli alotuksia jos et kestä niihin vastaamisia samalla tasolla? ;D

Vierailija
27/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luppoaikakin on liian arvokasta tuohon

Vierailija
28/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

[/quote]

Kuten sanoin, en oleta yhtään mitään. Osaan kyllä nähdä, milloin joku trollaa takaisin ja milloin joku on tosissaan. Tarpeettomasti tässä nyt soimaat, tästä ei ole tarvetta tehdä tavanomaista solvausketjua vaan aihe oikeasti kiinnostaa.

Ja miksikö aloitan joskus trolliketjun? Ajanvietteeksi, siksi että on paha olo?

Vierailija
29/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

Et kyllä vaikuta erityisen terävältä. Ja tuo joka viestissä oleva huutonauru. Kännissä?

Vierailija
30/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

[/quote]

Eiköhän motiivit ole samat minun vastaamisilla i kuin sinullaki niiden harvinaisen huonojen trollien aloittamisilla? Miksi teet trolli alotuksia jos et kestä niihin vastaamisia samalla tasolla? ;D

[/quote]

Mistä päättelet, että kaikki aloitukseni ovat harvinaisen huonoja? Viimeisin oli kieltämättä superpaska, mutta jotkut aiemmat ovat olleet hienovaraisempia. Usein aloitan myös ihan asiallisia ketjuja, kuten vaikkapa nyt lempijuusto- ja selkouniketjut. Viimeksi kiinnosti kokeilla, kuinka surkealla trollilla oikein voi saada ihmiset aktivoitumaan. Näköjään tosi huonolla.

Vierailija
31/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

Et kyllä vaikuta erityisen terävältä. Ja tuo joka viestissä oleva huutonauru. Kännissä?

[/quote]

Kaikki ei käytä viinaa kuten sinä. ;)

Vierailija
32/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaksi hyvää syytä:

- minullakin tulee aika pitkäksi eikä ole kotona kovin kaksista keskustelukumppania.

- reaalimaailmassa on paljon pahempaakin kuin uskomattomat trollit. Siksi vastaan tosissani sillä ajatuksella, että joku muu voi olla todella samassa tilanteessa oikeasti, vaikka aloitus olisikin ilmiselvä trolli.

Vierailija
33/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"]Minun luppoaikakin on liian arvokasta tuohon

[/quote]

Minun ei. Muutama minuutti joutavaan hölynpölyyn ei ole millään tavalla pois muista jutuista. On toki hienoa, jos elät elämääsi niin, että teet joka sekunti jotain arvokasta, mutta jotkut meistä haluamme joskus vain nollata päätä hetken.

Vierailija
34/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo, tiedän että kulutukseni on poikkeuksellisen vähäistä. Siksi en osaa oikein lukea sönkköjuttuja. Ei yhteistä kieltä.

Vierailija
35/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mistä päättelet, että kaikki aloitukseni ovat harvinaisen huonoja? Viimeisin oli kieltämättä superpaska, mutta jotkut aiemmat ovat olleet hienovaraisempia. Usein aloitan myös ihan asiallisia ketjuja, kuten vaikkapa nyt lempijuusto- ja selkouniketjut. Viimeksi kiinnosti kokeilla, kuinka surkealla trollilla oikein voi saada ihmiset aktivoitumaan. Näköjään tosi huonolla.

[/quote]

Miksi sinä päättelet minusta asioita, mutta minä en saisi tehdä sinulle samaa?

Olet vain tylsän aamun piristys mulle, et muuta. Vaikka kovasti haluat kuvutella, että sait mut suuttumaan ja vaikka mitä muuta. Niin voin kertoa, että päätelmäsi ovat täysin metikössä. ;)

Jos et kerran halua, että paskatrolleihisi joku vastaa kaltaisesi tasoisella älykkyydellä, niin älä tee semmoisia aloituksia! ;)

Vierailija
36/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"]Minun luppoaikakin on liian arvokasta tuohon

[/quote]

Minun ei. Muutama minuutti joutavaan hölynpölyyn ei ole millään tavalla pois muista jutuista. On toki hienoa, jos elät elämääsi niin, että teet joka sekunti jotain arvokasta, mutta jotkut meistä haluamme joskus vain nollata päätä hetken.

[/quote]

En tarkoittanut sekunteja tai minuutteja. Jotkut jankkaa täällä tuntikausia jotain joutavaa paskaa.

Vierailija
37/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

[/quote]

Kuten sanoin, en oleta yhtään mitään. Osaan kyllä nähdä, milloin joku trollaa takaisin ja milloin joku on tosissaan. Tarpeettomasti tässä nyt soimaat, tästä ei ole tarvetta tehdä tavanomaista solvausketjua vaan aihe oikeasti kiinnostaa.

Ja miksikö aloitan joskus trolliketjun? Ajanvietteeksi, siksi että on paha olo?

[/quote]

Höpöhöpö :-D Miksi sitten tässä valitat että jotkut suuttuvat ja kiihtyvät noista sinun aloituksistasi, jos kerran muka tunnistat provovastaukset?

Vierailija
38/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo, tiedän että kulutukseni on poikkeuksellisen vähäistä. Siksi en osaa oikein lukea sönkköjuttuja. Ei yhteistä kieltä.

[/quote]

Niinhän sä luulet. ;)

Onneksi täällä saan heittää aivot narikkaan ja olla jotain, mitä en irl ole ikinä! :D Ja mammat kuvittelee tuntevansa mut ja mun tavat taas paremmin! :D

Kyllä täytyy joidenkin elämän olla sitten köyhää ja tylsää sisällöltään, jos aina pitää olla rautakanki perseessä!! :D

Vierailija
39/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi sinä päättelet minusta asioita, mutta minä en saisi tehdä sinulle samaa?

Olet vain tylsän aamun piristys mulle, et muuta. Vaikka kovasti haluat kuvutella, että sait mut suuttumaan ja vaikka mitä muuta. Niin voin kertoa, että päätelmäsi ovat täysin metikössä. ;)

Jos et kerran halua, että paskatrolleihisi joku vastaa kaltaisesi tasoisella älykkyydellä, niin älä tee semmoisia aloituksia! ;)

[/quote]

Anteeksi, jos olen tyhmä, mutta en oikein ymmärrä, missä kohden tein sinusta minkäänlaisia päätelmiä. Kerrotko?

Vierailija
40/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi muuten ap, että tähänkin keskusteluun on jo tullut vaikka kuinka monta provoa vastaukseksi (sinä ilmeisesti otat ne kuitenkin täytenä totena) joten ehkä sun täytyis vähäb hioa niitä privosensoreitasi ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi