Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menette mukaan trollaukseen?

Vierailija
03.08.2014 |

Trolliketjun aloittajana ihmettelen, miksi lähdette mukaan tyhmään trollaukseen. Selittäisitkö, sinä joka vastailet mitä typerimpiin trolliviesteihin? Otatko trollauksen tosissasi vai mikä saa kimpaantumaan niin että vastaat ketjuun, joka on pelkkää fleimaavaa hölynpölyä?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"]Minun luppoaikakin on liian arvokasta tuohon

[/quote]

Minun ei. Muutama minuutti joutavaan hölynpölyyn ei ole millään tavalla pois muista jutuista. On toki hienoa, jos elät elämääsi niin, että teet joka sekunti jotain arvokasta, mutta jotkut meistä haluamme joskus vain nollata päätä hetken.

[/quote]

En tarkoittanut sekunteja tai minuutteja. Jotkut jankkaa täällä tuntikausia jotain joutavaa paskaa.

[/quote]

Ai, kuten sinä?

Vierailija
42/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"]Minun luppoaikakin on liian arvokasta tuohon

[/quote]

Minun ei. Muutama minuutti joutavaan hölynpölyyn ei ole millään tavalla pois muista jutuista. On toki hienoa, jos elät elämääsi niin, että teet joka sekunti jotain arvokasta, mutta jotkut meistä haluamme joskus vain nollata päätä hetken.

[/quote]

En tarkoittanut sekunteja tai minuutteja. Jotkut jankkaa täällä tuntikausia jotain joutavaa paskaa.

[/quote]

Tunteja, päiviä, mitä sitten? Jokainen kai saa käyttää aikaansa niin kuin haluaa. Minä pyörin täällä sellaisina päivinä, jolloin en muutenkaan saisi aikaiseksi mitään, esimerkiksi flunssassa maatessani niin kuin nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D siis mieletöntä. :-D ihan hulvatonta:-D

Vierailija
44/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

[/quote]

Kuten sanoin, en oleta yhtään mitään. Osaan kyllä nähdä, milloin joku trollaa takaisin ja milloin joku on tosissaan. Tarpeettomasti tässä nyt soimaat, tästä ei ole tarvetta tehdä tavanomaista solvausketjua vaan aihe oikeasti kiinnostaa.

Ja miksikö aloitan joskus trolliketjun? Ajanvietteeksi, siksi että on paha olo?

[/quote]

Höpöhöpö :-D Miksi sitten tässä valitat että jotkut suuttuvat ja kiihtyvät noista sinun aloituksistasi, jos kerran muka tunnistat provovastaukset?

[/quote]

Missä valitin mitään? Minä kysyin asiaa. Tunnistan, että sinä esimerkiksi trollaat nyt ja yrität saada minut kiihtymään, mutta valitettavasti et onnistu siinä.

Vierailija
45/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on kyllä hyvä esimerkki palstan tasosta.

Vierailija
46/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:29"]Tiedoksi muuten ap, että tähänkin keskusteluun on jo tullut vaikka kuinka monta provoa vastaukseksi (sinä ilmeisesti otat ne kuitenkin täytenä totena) joten ehkä sun täytyis vähäb hioa niitä privosensoreitasi ;-)

[/quote]

Tiedoksesi, kyllä minä ne provot huomaan tässäkin ketjussa, mutta kuten kysyin aloituksessa: miksi mennä mukaan trollaukseen? Voin vastata asiallisesti, vaikka tunnistankin provovastauksen.

Vierailija
47/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vastailen mihinkään typeriin trolleihin. Tuskin edes avaan niitä. Jos joku mukamas trolli saa jotain oikeaa ajatusta aikaiseksi ihmisen päässä, niin sittenhän se ei ole mikään trolli. Jos ei tänne tehtäisi mitään aloituksia, niin koko palsta pysähtyisi eikä tässä palstan ylläpitämisessä olisi mitään järkeä. Viimeaikoina onkin ollut todella kuollutta palstalla eikä siis juuri mitään keskustelun juurta. Sinä varmaan oletkin sitten ollut täyttämässä avaustilaa huonoilla troilleillasi. Olisi muuten kiva sekin, että otsikko/aloitus ja ketjun sisältö vastaisivat edes jotenkin toisiaan. Joskus sitä avaa jonkun ketjun otsikon perusteella, mutta sisältö on tyhjää täynnä tai jotain mikä ei liity otsikkoon tms. Joskus sitä avaa jonkun ketjun sen vuoksi, että sillä on suuri klikkausmäärä ja itse haluaa katsoa, että miksi ihmeessä tätä on näin hirveästi klikattu. Usein kysymys ei poistu katsomalla mitä sellaiseen ketjuun on vastattu, vaan yhä ihmetyttää, että ketkä ja miksi tähän on näin klikattu. Olisko niin, että sellaiset ketjut ovatkin pyörineet jossain muualla... esimerkiksi Facebookissa... ja siellä sitten klikkailtu jostain ihan muusta syystä kuin siitä, että ketjussa olisi mitään järkeä... semmoisissa tapauksissa voisi ajatella, että esimerkiksi joku poliisi- tai kirkkovoimien esimies olisi aloittanut ketjun ja kaikki haluaa ihmetellä, mutta sitten kävisikin ilmi, että samannimisiä kuin tuo poliisi- tai kirkkoesimies on on esimerkiksi 255 kpl... jos Tuksu olisi aloittanut jonkun ketjun tai Ilkka Kanerva niin menisin ehkä katsomaan, että mitä noi nyt oikein kirjoittaa tänne... ja sitten kävisikin ilmi, että ne ovat jotkut niiden nimeä käyttävät täydet pellet, jotka ovat noi aloitukset tehneet... VARMAAN JOTAIN OIKEITAKIN SELITYKSIÄ VOISI LÖYTYÄ, MUTTA SELLAISET SELVITYKSET EIVÄT SELVIÄ TÄÄLLÄ PALSTASHERLOKKIEN MAAILMASSA, vaan tarttis vähän järeämmät keinot... 

Vierailija
48/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:32"]Tämä keskustelu on kyllä hyvä esimerkki palstan tasosta.

[/quote]

Kieltämättä, asiallista keskustelua on vaikea saada aikaiseksi, kun ihmiset haluavat lähinnä irviä ja vittuilla.

Ap

Vierailija
49/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

[/quote]

Kuten sanoin, en oleta yhtään mitään. Osaan kyllä nähdä, milloin joku trollaa takaisin ja milloin joku on tosissaan. Tarpeettomasti tässä nyt soimaat, tästä ei ole tarvetta tehdä tavanomaista solvausketjua vaan aihe oikeasti kiinnostaa.

[/quote]

Höpöhöpö :-D Miksi sitten tässä valitat että jotkut suuttuvat ja kiihtyvät noista sinun aloituksistasi, jos kerran muka tunnistat provovastaukset?

[/quote]

Missä valitin mitään? Minä kysyin asiaa. Tunnistan, että sinä esimerkiksi trollaat nyt ja yrität saada minut kiihtymään, mutta valitettavasti et onnistu siinä.

[/quote]

Hehhehhee :-D Jos yrittäisin saada palstailijoita kiihtymään, niin en tosiaan kirjoittaisi mitään noin säälittäviä räpellyksiä vastauksiksi kuin olen tähän kirjoittanut. Että teroitahan vähän niitä provosensoreitasi, ilmeisen ruosteessa tuntuvat olevan :-) Siksikö sitä muuten täytyykin itse tehtailla näitä trolleja kun et niitä muuten tunnista? :-D

Vierailija
50/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hehhehhee :-D Jos yrittäisin saada palstailijoita kiihtymään, niin en tosiaan kirjoittaisi mitään noin säälittäviä räpellyksiä vastauksiksi kuin olen tähän kirjoittanut. Että teroitahan vähän niitä provosensoreitasi, ilmeisen ruosteessa tuntuvat olevan :-) Siksikö sitä muuten täytyykin itse tehtailla näitä trolleja kun et niitä muuten tunnista? :-D

[/quote]

No tämäkin vastaus on päivänselvää provoamista.

Vierailija
51/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:32"]Tämä keskustelu on kyllä hyvä esimerkki palstan tasosta.

[/quote]

Kieltämättä, asiallista keskustelua on vaikea saada aikaiseksi, kun ihmiset haluavat lähinnä irviä ja vittuilla.

Ap

[/quote]

No siihen voit kyllä vaikuttaa ihan sillä aloituksellasi, millaista keskuselua täällä tulee. Itse olen tehnyt.paljon asiallisia aloituksia, joissa kysyn neuvoa tai mielipiteitä ja ihan asiallista ja hyvää keskustelua on tullut. Jos kerjää vittuilua heti aloituksessa, niin ei kannata ihmetellä jos sitten saa sitä mitä tilaa.

Vierailija
52/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:32"]Tämä keskustelu on kyllä hyvä esimerkki palstan tasosta.

[/quote]

Ap

[/quote]

No siihen voit kyllä vaikuttaa ihan sillä aloituksellasi, millaista keskuselua täällä tulee. Itse olen tehnyt.paljon asiallisia aloituksia, joissa kysyn neuvoa tai mielipiteitä ja ihan asiallista ja hyvää keskustelua on tullut. Jos kerjää vittuilua heti aloituksessa, niin ei kannata ihmetellä jos sitten saa sitä mitä tilaa.

[/quote]

En mielestäni kerjää vittuilua, jos kysyn näkemyksiä siitä, miksi ihmiset menevät mukaan trollaukseen.

Vierailija
53/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei kultaseni, kyllä se on ihan suoraa vittuilua. Niin huono aloitus etten nyt jaksa panostaa. Mutta eipä kyllä näköjään edes tarvitse kun lähdet noinkin vähästä mukaan tähän.

Vierailija
54/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa. Huviksi ja ajan kuluksi.

Vierailija
55/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

Kyllä ei, huhhuh sun juttujas. :D

[/quote]

Muotoilin kysymyksen kieltämättä huolimattomasti, mutta tarkoituksena ei siis ollut väittää mitään vaan ylipäätään kysyä motiiveja trolliketjuun osallistumiseen. Sellaista et tarjonnut.

[/quote]

Eiköhän motiivit ole samat minun vastaamisilla i kuin sinullaki niiden harvinaisen huonojen trollien aloittamisilla? Miksi teet trolli alotuksia jos et kestä niihin vastaamisia samalla tasolla? ;D

[/quote]

Mistä päättelet, että kaikki aloitukseni ovat harvinaisen huonoja? Viimeisin oli kieltämättä superpaska, mutta jotkut aiemmat ovat olleet hienovaraisempia. Usein aloitan myös ihan asiallisia ketjuja, kuten vaikkapa nyt lempijuusto- ja selkouniketjut. Viimeksi kiinnosti kokeilla, kuinka surkealla trollilla oikein voi saada ihmiset aktivoitumaan. Näköjään tosi huonolla.

[/quote]

Miksi sinä päättelet minusta asioita, mutta minä en saisi tehdä sinulle samaa?

Olet vain tylsän aamun piristys mulle, et muuta. Vaikka kovasti haluat kuvutella, että sait mut suuttumaan ja vaikka mitä muuta. Niin voin kertoa, että päätelmäsi ovat täysin metikössä. ;)

Jos et kerran halua, että paskatrolleihisi joku vastaa kaltaisesi tasoisella älykkyydellä, niin älä tee semmoisia aloituksia! ;)

[/quote]

Anteeksi, jos olen tyhmä, mutta en oikein ymmärrä, missä kohden tein sinusta minkäänlaisia päätelmiä. Kerrotko?

[/quote]

Huoh, tää menee nyt jo turhan jankuttamiseksi.

Keskity sinä vaan niiden paskatrollien vääntöön älä yritä asiallista keskustelua.

Vierailija
56/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:32"]Tämä keskustelu on kyllä hyvä esimerkki palstan tasosta.

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

En mielestäni kerjää vittuilua, jos kysyn näkemyksiä siitä, miksi ihmiset menevät mukaan trollaukseen.

[/quote]

No sepä nyt ei olekaan sinun mielipiteestäsi kiinni. Me muuthan siihen aloitukseen vastaamme ja meidän tulkinnastammehan se on kiinni. Jos ei tosiaan kerjaa vittuilua, niin kannattaa kirjoittaa aika selkeästi ja välttää esim. sarkasmia ettei tule väärinkäsityksiä. Ihan vain vinkiksi ;-)

Vierailija
57/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"]No selitätkö sinä miksi aloitat mitä typerimpä trolliketjuja? Minä ainakin vastaan trolliin trollilla, mutta te penaalin terävimmät kuvittelette että olen ihan tosissani :-D Minusta on ihan hauskaa kiusata trolleja :-)

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei kultaseni, kyllä se on ihan suoraa vittuilua. Niin huono aloitus etten nyt jaksa panostaa. Mutta eipä kyllä näköjään edes tarvitse kun lähdet noinkin vähästä mukaan tähän.

[/quote]

Lähden mukaan? Mielestäni vastaan sinulle ihan asiallisesti. Jos sinä olet siellä kovinkin kiihtyneessä mielentilassa, ymmärrän tietenkin, että tulkitset kaikki viestit omasta näkökulmastasi, mutta näitä vastauksiani olen kirjoittanut ihan neutraalissa mielentilassa.

Totta kai pian saat minut hermostumaan, jos vielä jatkat ala-arvoista vänkäämistäsi, ja siihen kai pyritkin.

Vierailija
58/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

Muotoilin kysymyksen kieltämättä huolimattomasti, mutta tarkoituksena ei siis ollut väittää mitään vaan ylipäätään kysyä motiiveja trolliketjuun osallistumiseen. Sellaista et tarjonnut.

[/quote]

Eiköhän motiivit ole samat minun vastaamisilla i kuin sinullaki niiden harvinaisen huonojen trollien aloittamisilla? Miksi teet trolli alotuksia jos et kestä niihin vastaamisia samalla tasolla? ;D

[/quote]

Mistä päättelet, että kaikki aloitukseni ovat harvinaisen huonoja? Viimeisin oli kieltämättä superpaska, mutta jotkut aiemmat ovat olleet hienovaraisempia. Usein aloitan myös ihan asiallisia ketjuja, kuten vaikkapa nyt lempijuusto- ja selkouniketjut. Viimeksi kiinnosti kokeilla, kuinka surkealla trollilla oikein voi saada ihmiset aktivoitumaan. Näköjään tosi huonolla.

[/quote]

Olet vain tylsän aamun piristys mulle, et muuta. Vaikka kovasti haluat kuvutella, että sait mut suuttumaan ja vaikka mitä muuta. Niin voin kertoa, että päätelmäsi ovat täysin metikössä. ;)

Jos et kerran halua, että paskatrolleihisi joku vastaa kaltaisesi tasoisella älykkyydellä, niin älä tee semmoisia aloituksia! ;)

[/quote]

Anteeksi, jos olen tyhmä, mutta en oikein ymmärrä, missä kohden tein sinusta minkäänlaisia päätelmiä. Kerrotko?

[/quote]

Keskity sinä vaan niiden paskatrollien vääntöön älä yritä asiallista keskustelua.

[/quote]

Tapa itsesi.

Vierailija
59/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:32"]Tämä keskustelu on kyllä hyvä esimerkki palstan tasosta.

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sepä nyt ei olekaan sinun mielipiteestäsi kiinni. Me muuthan siihen aloitukseen vastaamme ja meidän tulkinnastammehan se on kiinni. Jos ei tosiaan kerjaa vittuilua, niin kannattaa kirjoittaa aika selkeästi ja välttää esim. sarkasmia ettei tule väärinkäsityksiä. Ihan vain vinkiksi ;-)

[/quote]

Tee itsemurha. Heti.

Vierailija
60/65 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 08:15"]Sinähän kirjoitit "...vai mikä saa kimpaantumaan niin..." ja tätä.pidät ainoastaan väittämänä, etkä suorana oletuksena suuttumisestani? :D

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tapa itsesi.

[/quote]

Voi rakas! Samat sanat sinullekin!!

XOXOXOX pusipusi! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi