Asiakaspalvelutyössä olevat: Oletteko lähteneet asiakkaan "matkaan"?
Treffipyyntöjä varmasti satelee. Oletko lähtenyt asiakkaan aknssa treffeille? Miten asiat etenivät?
Tai:
Oletko itse joskus yrittänyt iskeä sinua palvellutta asiakaspalvelijaa? Miten ja onnistuitko?
Kommentit (105)
En toistaiseksi, mutta mieli tekee... Olisi niin ihanaa antaa periksi ja vain nauttia. Kerrankin...
Kyseessä siis niin seksikäs asiakas, eroottisin nainen, jonka olen tavannut. Joka kerta tilanne on sähköisempi. Luulen, että ensi kerralla vähät välitän ammattietiikasta ja päästän viettini valloilleen. En voi vastustaa. Nainen tulee jo uniinkin.
Joka tapaamisen jälkeen vedän käteen työpaikan vessassa. Kuinka haluaisin purkautua hänen sisäänsä.
Älkää haukkuko, en voi tälle mitään. En kerro alaa. Mutta tämä alkaa jo haitata työskentelyä kun sama nainen pyörii koko ajan mielessä, ja ne asiat joita haluan hänelle tehdä. (Asiakas on hyvin tietoinen tästä, ja kiusaa minua armottomasti katseillaan ja kehräävällä äänellään. Olen myös saanut käyntikortin, joka tälläkin hetkellä polttelee lompakossa.)
Jos ja kun joskus harrastamme seksiä, se tulee olemaan valtavan kuumaa ja kiimaista. Kaikki padot murtuvat. Tällaisten ketjujen lukeminen on tietysti mahdollisimman huono idea. Åahinta kaikesta on, että samaa haluavat niin sydän kuin kullikin. Vain järki panee vastaan, eikä sellainen "paneminen" nyt kyllä riitä.
t. kiltti asiakaspalvelija orgasmin tarpeessa
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:30"]
Treffipyyntöjä varmasti satelee. Oletko lähtenyt asiakkaan aknssa treffeille? Miten asiat etenivät?
Tai:
Oletko itse joskus yrittänyt iskeä sinua palvellutta asiakaspalvelijaa? Miten ja onnistuitko?
[/quote]
Olen lukuisia kertoja. Toiset olleet yhdenillan juttuja, toiset taas jääneet pyörimään kuvioihin hieman pidemmäksi aikaa. Nämä vähän pidemmäksi aikaa kuvioihin jääneet tosin aiheutti ongelmia, kun saattoivat pölähtää paikalle juuri kun oli joku uusi pirkko kierroksessa. Itse en siis aloitteita tehnyt, vaan aloitteet tuli aina asiakkailta, eli minun tapauksessani naisilta, olen siis mies. Toki minä ensi kontaktin jälkeen saatoin olla aktiivisesti touhussa mukana, jos poka oli normaalia kiinnostavampi.
Varsinaisesti asiakaspalvelijan kanssa en ole koskaan ollut muuta kuin kolleegoiden kanssa, mutta parin artistin kanssa olen kyllä touhuillut, mutta silloinkin aloitteentekijä on ollut vastapuoli.
[/quote]
Haha tää on oma kokemukseni naisena ja baarimikon pokana. Hänellä oli aina uusi mimmi kierroksessa. Oletko kenties baarimikko tai dj?
[/quote]
tai poke?
Kyllä olen. En viitsi kertoa alaa, mutta rakastuin asiakkaaseen ja se oli menoa. Molemmin puolin. Uskomaton eroottinen lataus. Olimme molemmat naimisissa, mutta tämä oli elämää suurempi rakkaustarina, emmekä voineet elää ilman toisiamme. Nyt jo kymmenen vuotta yhdessä ja rakastan tätä naista yli kaiken.
Tärkein syy, miksen lähtenyt sinänsä kiinnostavankaan asiakkaan mukaan vaikka olin sinkku: työminäni poikkesi aika paljon siitä mitä olin siviilissä. Esim. en ollut lainkaan niin "kiltti" ja kärsivällinen ja tyylini oli hyvin erilainen mitä työlookin ja -vaatetuksen (joista toki osa työnantajan tarjoamia) perusteella saattoi luulla.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:42"]
Olen tarjoilija, ja olen lähtenyt. Mies oli kanta-asiakas, aina hurmaava ja kohtelias, ja todella seksikäs. Sitten yhtenä päivänä hän kirjoitti puhelinnumeronsa lautasliinaan ja jätti sen pöydälle lähtiessään, katsoi minua syvälle silmiin ja hymyili. Heitin lautasliinan pois, varsinkin kun olin varattu. Mies kuitenkin palasi aina ravintolaan lounaalle, ja sitten eräs kaunis päivä kysyi lähtisinkö hänen kanssaan joku ilta lasilliselle. Hämmennyin ja kieltäydyin nopeasti. Asia kuitenkin jäi mieleeni.
Miestä ei pitkään aikaan näkynyt ravintolassa ja täytyy myöntää, että ikävöin hänen hymyään. Sitten kuukausien kuluttua hän palasi, ja kysyi olinko muuttanut mieltäni. Olinhan minä.
Se oli aivan upea yö, parasta seksiä ikinä. Asia johti toiseen, ja puolen vuoden kuluttua muutimme yhteen. Olemme yhä yhdessä. Harmittaa, etten säästänyt sitä lautasliinaa. Siitä olisi tullut ihana romanttinen muisto.
[/quote]
Ei sulla kyllä moraalia ole. Seurustelit ja sitten vehtaat jonkun kanssa selän takana. Sitten vielä ylpeilet sillä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:00"]
Kyllä. Opetan aikuislukiossa. Eräs opiskelija katsoi minua aina kauan silmiin tunnilla ja jäi tunnin jälkeenkin kyselemään ja juttelemaan. En tietenkään ryhtynyt hänen kanssaan mihinkään niin kauan kuin hän oli opiskelijani, mutta valmistuttuaan hän lähestyi minua punaisen ruusun kanssa ja kysyi illalliselle. Yhdessä ollaan yhä. :)
Tiedän myös, että yliopistolla moni romanssi on alkanut opiskelijan ja proffan välillä. Joskus johtavat avioliittoon. Jos molemmat ovat aikuisia, en näe ongelmaa asiassa. Ihmisiähän me olemme ja joskus sitä rakastuu asiakkaaseen ja päinvastoin.
[/quote]
Itseasiassa ei ole normaalia. Koska tuossa tulee heti korruption vaara esille. Jos opettajalla on tunteita oppilasta kohtaan niin hän ei pysty olemaan tasapuolinen eikä objektiivinen. Juuri siksi suhteet onkin kiellettyjä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:45"]
Saako potkut jos paljastuu
[/quote]Ei kun siitä saa palkankorotuksen...
No voihan se haitata työntekoa, jos iskee asiakkaita, mutta siitä ei voi ketään rangaista potkuilla, jos vapaa-ajalla tapaa asiakkaita.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:11"]
Minäkin kokkina kerran lähdin kanta-asiakkaan matkaan. Suljin ravintolan ja istuimme siellä viiniä nauttien kahdestaan. Oli se rakkauden kesä.
Kyllä näitä sattuu vaikka kuinka paljon, mutta ymmärrettävästi asiasta ei paljon huudella. Tietenkään työnantaja ei katso sitä hyvällä, mutta jos olet varovainen etkä kerro asiasta kellekään, ei kukaan saa tietää. Ja työajan ulkopuolella se paljon kuuluu kellekään mitä teet ja kenen kanssa. Kyllä asiakaspalvelijallakin on oikeus yksityiselämään, vaikka sitten asiakkaan kanssa. Asiakas voi tosiaan vaihtaa kantista, jos siltä tuntuu, ja sittenhän siinä ei ole enää MITÄÄN ongelmaa.
[/quote]
Potkut saisit heti jos työskentelisit minun paikassani. Missä nykyihmisten moraali on?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:13"]
Olen tarjoilija, ja olen lähtenyt. Mies oli kanta-asiakas, aina hurmaava ja kohtelias, ja todella seksikäs. Sitten yhtenä päivänä hän kirjoitti puhelinnumeronsa lautasliinaan ja jätti sen pöydälle lähtiessään, katsoi minua syvälle silmiin ja hymyili. Heitin lautasliinan pois, varsinkin kun olin varattu. Mies kuitenkin palasi aina ravintolaan lounaalle, ja sitten eräs kaunis päivä kysyi lähtisinkö hänen kanssaan joku ilta lasilliselle. Hämmennyin ja kieltäydyin nopeasti. Asia kuitenkin jäi mieleeni.
Miestä ei pitkään aikaan näkynyt ravintolassa ja täytyy myöntää, että ikävöin hänen hymyään. Sitten kuukausien kuluttua hän palasi, ja kysyi olinko muuttanut mieltäni. Olinhan minä.
Se oli aivan upea yö, parasta seksiä ikinä. Asia johti toiseen, ja puolen vuoden kuluttua muutimme yhteen. Olemme yhä yhdessä. Harmittaa, etten säästänyt sitä lautasliinaa. Siitä olisi tullut ihana romanttinen muisto.
[/quote]
Ei sulla kyllä moraalia ole. Seurustelit ja sitten vehtaat jonkun kanssa selän takana. Sitten vielä ylpeilet sillä.
[/quote]Tuo oli vain sinun päätelmäsi. Vanha suhde oli tainnu kolhtaa kiville, ennen kuin kirjoittajan mieli muuttui.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:18"]
Minäkin kokkina kerran lähdin kanta-asiakkaan matkaan. Suljin ravintolan ja istuimme siellä viiniä nauttien kahdestaan. Oli se rakkauden kesä.
Kyllä näitä sattuu vaikka kuinka paljon, mutta ymmärrettävästi asiasta ei paljon huudella. Tietenkään työnantaja ei katso sitä hyvällä, mutta jos olet varovainen etkä kerro asiasta kellekään, ei kukaan saa tietää. Ja työajan ulkopuolella se paljon kuuluu kellekään mitä teet ja kenen kanssa. Kyllä asiakaspalvelijallakin on oikeus yksityiselämään, vaikka sitten asiakkaan kanssa. Asiakas voi tosiaan vaihtaa kantista, jos siltä tuntuu, ja sittenhän siinä ei ole enää MITÄÄN ongelmaa.
[/quote]
Potkut saisit heti jos työskentelisit minun paikassani. Missä nykyihmisten moraali on?
[/quote]Miten siitä voisi antaa potkut?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:41"]
Kyllä olen. En viitsi kertoa alaa, mutta rakastuin asiakkaaseen ja se oli menoa. Molemmin puolin. Uskomaton eroottinen lataus. Olimme molemmat naimisissa, mutta tämä oli elämää suurempi rakkaustarina, emmekä voineet elää ilman toisiamme. Nyt jo kymmenen vuotta yhdessä ja rakastan tätä naista yli kaiken.
[/quote]
Olet halveksittava ihminen
Kerran. Tuossa se vieressä nukkuu aviomiehenäni. Aikaa on kulunut jo 15 vuotta.
Olen. 2 kanssa oli seksisuhde, 2 kanssa seurustelin, joista toisen kanssa olen nykyään 67naimissa ja lapsiakin on. :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 00:45"]
Saako potkut jos paljastuu
[/quote]Ei kun siitä saa palkankorotuksen...
No voihan se haitata työntekoa, jos iskee asiakkaita, mutta siitä ei voi ketään rangaista potkuilla, jos vapaa-ajalla tapaa asiakkaita.
[/quote]
Itseasiassa voi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:13"]
[/quote]
[/quote]Tuo oli vain sinun päätelmäsi. Vanha suhde oli tainnu kolhtaa kiville, ennen kuin kirjoittajan mieli muuttui.
[/quote]
Jos se että pitää jotain toisen numeroa taskussa jonka on saanut ihmiseltä joka on yrittänyt iskeä on pettämistä. Jos kirjoittajalla olisi moraali niin hän olisi läväyttänyt sen päin miehen naamaa ja sanonut että olen varattu ja painu hemmettiin.
Asiakkaanani kävi eräs komea mies joka toinen päivä, ja hänen näkemisensä sai aina sukat pyörimään jaloissani. Hän flirttaili minulle aina estottomasti, ja se tuntui ihanalta, vaikken uskaltanut lähteä flirttiin mukaan.
Tätä kesti muutaman kuukauden, mies kävi asiakkaana ja minä jäin joka kerta häkeltyneenä odottamaan seuraavaa kertaa.
Elämäni paras päätös oli rohkaistua ja alkaa flirtata takaisin, sillä nyt asumme yhdessä onnellisina :)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 08:18"]
[/quote]
[/quote]Miten siitä voisi antaa potkut?
[/quote]
Asiakkaan kanssa seurustelu on kiellettyä. Jos työntekijän toimien takia yritys menettää asiakkaan niin siitä tulee potkut.
Tämä ei ole mikään uusi juttu. Aina on ollut samat säännöt. Työkavereiden eikä asiakkaiden kanssa treffailla tai seurustella.
Olen lähtenyt.. yhdessä oltu 5vuotta ja kaksi lastakin saatu :)
Asuessani jenkeissä viime vuonna hetken hotellissa flirttailin aina aulatytön kanssa. Yksi kaunis päivä kysyin asiaa ja kun tilanteeseen tuli juuri joku muu häirtisemään, niin sujautin käyntikortin hänelle. Ulos ja päällekkäin päästiin :)