Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelutyössä olevat: Oletteko lähteneet asiakkaan "matkaan"?

Vierailija
02.08.2014 |

Treffipyyntöjä varmasti satelee. Oletko lähtenyt asiakkaan aknssa treffeille? Miten asiat etenivät?

Tai:

Oletko itse joskus yrittänyt iskeä sinua palvellutta asiakaspalvelijaa? Miten ja onnistuitko?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:59"]

Entäs sitten, jos esimerkiksi oma mies opiskelee opettamallasi kurssilla, käy jatkuvasti syömässä ravintolassasi, tekee ostokset kaupassasi? Onko sekin kiellettyä? Ei mun mielestä juuri eroa siitä, että sattuu rakastumaan asiakkaaseen.

[/quote]

Nimenomaan. Suomessa vaan on tämä kieltomentaliteetti ja kaikkea pitää niin helvetisti paheksua. Kielletään kaikki!

Vierailija
102/105 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asiakaspalvelija, joka ihastui asiakkaaseen. Tiedän etten olis saanut mutta se oli niin saatanan kaunis ja seksikäs ja ihana nainen. Ja se kielletty hedelmä... Kun viimein päädyimme yhteen ja työnnyin häneen ekaa kertaa, oli se elämäni paras kokemus. Irti en oo päästänyt sen koommin ja yhdessä ollaan. Pomo ei saanut koskaan tietää :) Miksi olis. 

mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Vaikka välillä ajatus karauttamisesta yhdessä auringonlaskuun houkuttaisikin. 

t. bussikuski

Vierailija
104/105 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:03"]

En toistaiseksi, mutta mieli tekee... Olisi niin ihanaa antaa periksi ja vain nauttia. Kerrankin... 

Kyseessä siis niin seksikäs asiakas, eroottisin nainen, jonka olen tavannut. Joka kerta tilanne on sähköisempi. Luulen, että ensi kerralla vähät välitän ammattietiikasta ja päästän viettini valloilleen. En voi vastustaa. Nainen tulee jo uniinkin. 

Joka tapaamisen jälkeen vedän käteen työpaikan vessassa. Kuinka haluaisin purkautua hänen sisäänsä. 

Älkää haukkuko, en voi tälle mitään. En kerro alaa. Mutta tämä alkaa jo haitata työskentelyä kun sama nainen pyörii koko ajan mielessä, ja ne asiat joita haluan hänelle tehdä. (Asiakas on hyvin tietoinen tästä, ja kiusaa minua armottomasti katseillaan ja kehräävällä äänellään. Olen myös saanut käyntikortin, joka tälläkin hetkellä polttelee lompakossa.)

Jos ja kun joskus harrastamme seksiä, se tulee olemaan valtavan kuumaa ja kiimaista. Kaikki padot murtuvat. Tällaisten ketjujen lukeminen on tietysti mahdollisimman huono idea. Åahinta kaikesta on, että samaa haluavat niin sydän kuin kullikin. Vain järki panee vastaan, eikä sellainen "paneminen" nyt kyllä riitä.

t. kiltti asiakaspalvelija orgasmin tarpeessa 

[/quote]

Mitä enemmän vastustat jotakin halua tai himoa, sitä voimakkaammaksi se käy. Ihan peruspsykaa. Jos olisin sinä, panisin sitä asiakasta, mutta en työpaikan tiloissa tietenkään. Mistä kukaan saisi tietää? Sulla on käyntikortti, soita ja pyydä kahville. Tuollaisesti itsekieltäymyksestä sekoaa. Go for it! Elämme vain kerran.

Vierailija
105/105 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin viisi vuotta taksia ja kyllä vähän väliä joku jotain ehdotteli, mutta koskaan en mukaan lähtenyt. Suurinosa oli kuitenkin vain kiinnostuneita siitä miksi parikymppinen tyttö istuu viikonloppuyönä taksin ratissa eikä ole bailaamassa. Olin silloin vielä sinkku ja muutamia ihan kiinnostavia tapauksiakin oli, mutta niinkuin joku jo tuolla edellä mainitsi myös minulla oli tuolloin arkiminä ja työminä jotka erosivat isosti toisistaan. Halusin myös pitää ne kaksi maailmaa erillään, muuten en olisi päässyt koskaan vapaalle. Täytyy vielä todeta, että ehkäpä enemmän kuin asiakkaat, ehdottelivat toiset kuskit.

Menneisyyden taksari