Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina jaksaa ihmetyttää, miten paljon meikki muuttaa naisen ulkonäköä. Näitäkin kuvia kun vertaa

Vierailija
22.07.2021 |

Muutos on kuin yö ja päivä. 😯

https://www.cleverly.me/makeup-before-after/

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilma meikkiä

https://www.famousbirthdays.com/headshots/valeria-lipovetsky-5.jpg

Ja NORMAALIN meikin kanssa

https://biographymask.com/wp-content/uploads/2021/05/Valeria-Lipovetsky…

Näin/tämän verran minä itse meikkaan ja myös jokainen jonka minä tunnen.

Jos tuohon tilalle laittaisi luonnostaan vaaleapiirteisen naisen, muutos olisi jo tuollakin meikillä melkoinen.

Minä olen itse luonnostaan hyvin vaaleapiirteinen/blondi, eikä muutos todellakaan ole kummoinen.

Eli vaaleat ripset ja kulmat? Ainakin mitä olen tosielämässä näitä nähnyt, melkein kuin eri ihmiseksi muuttuu jo "kevyelläkin" meikillä.

Hiukset on vaaleat, ripset on tummat ja silmät on vihreät, iho on hyvin vaalea. Tämä on lähtötilanne.

Eikä varmaan muutu eri ihmiseksi kevyellä meikillä.

Vierailija
42/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä yksikään kuva yllättänyt. Ei kai miehet oikeasti ole niin tyhmiä, että kuvittelevat oikeanpuolimmaisten kuvien naisten näyttävän siltä luonnostaan? Totta kai jos naama muistuttaa Tikkurilan värikarttaa niin voi jo ennakoida, että pesun jälkeen esille tulee täysin tuntematon henkilö.

Onneksi itsellä on jo sen verran ikää, ettei meikillä tarvitse todellisia kasvoja peittää. Harmittaa vain nuorten puolesta, contourilla yritetään matkia Kimiä tai Kylieta ja lopputuloksena on täysin geneerinen naama: samat kissasilmät, tuuheat kulmat ja veitsellä muokattuna nenä ja posket kaikilla.

miehiä vartenko meikkaat? huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: meikillä voi muuttaa ulkonäköä. Suurin osa kuitenkin lähinnä kevyesti peittää virheet ja korostaa hyviä puolia, näyttäen yhä itseltään mutta vähän paremmalta versiolta.

Mielestäni noissa ennen-kuvissa ei ollut mitään vikaa. Ihmiset on unohtanut vaan miltä näyttää kun ei ole kiloa meikkiä ja filtteriä nassun päällä.

Aikamoista väheksyntää. Miessilmällä katsottuna meikki on ratkaiseva tekijä ja näistäkin naisista moni menisi meikittömänä hylkyyn. Eikä nyt aloiteta mitään pinnallisuusmarinaa, ihmiset sattuu olemaan pinnallisia.

Vierailija
44/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilma meikkiä

Jos tuohon tilalle laittaisi luonnostaan vaaleapiirteisen naisen, muutos olisi jo tuollakin meikillä melkoinen.

Minä olen itse luonnostaan hyvin vaaleapiirteinen/blondi, eikä muutos todellakaan ole kummoinen.

Eli vaaleat ripset ja kulmat? Ainakin mitä olen tosielämässä näitä nähnyt, melkein kuin eri ihmiseksi muuttuu jo "kevyelläkin" meikillä.

Hiukset on vaaleat, ripset on tummat ja silmät on vihreät, iho on hyvin vaalea. Tämä on lähtötilanne.

Eikä varmaan muutu eri ihmiseksi kevyellä meikillä.

Siinä tapauksessa uskon. Ripsien väri on se mikä vaikuttaa eniten.

Vierailija
45/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen näitä, että olen suorastaan ruma ilman meikkiä, mutta meikkaan joka päivä ja meikattuna olen monen mielestä aika söötti.

Eikä sitä meikkiä tarvi käyttää tuolla tavalla näkyväst paljon kuin osassa noita kuvia, eli laittaa tummaa silmämeikkiä, vahvan väristä huulipunaa tms. Minun suurin aika arkimeikissä kuluu korostuksiin ja varjostuksiin, joilla saa todella hyvin muokattua naaman muotoa. Sitten kun laittaa luonnollisenvärisen huulipunan ja hillityn silmämeikin, useimmat ei edes huomaa että on paljon meikkiä.

Vierailija
46/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa, että osaa meikillisistä kuvista on käsitelty aika rankalla kädellä. Mm. ihoa on siloteltu oikein antaumuksella.

Vierailija
47/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin naisystävä oli ilmeisesti hyvä meikkaamaan, en ollut koskaan aiemmin nähnyt ilman meikkiä kunnes yhdessä illanistujaisessa meni sen verran myöhään että kävi pesemässä meikit pois. En olisi tunnistanut jos olisi kadulla tullut vastaan :) Kaunis nainen molemmissa tapauksessa.

Vierailija
48/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te oikeasti näe kuvankäsittelyä noissa, ihmettelijät?

Kannattaa vilkuilla esim. Instasta tilejä, joissa malli on kuvattu täydessä meikissä ja samasta kuvasta on sekä käsitelty että käsittelemätön versio. Ero on huomattava.

Noissa on vieläpä aika reippaalla kädellä tehty sitä kuvankäsittelyä: hymykuoppa kadonnut meikatusta kuvasta, kaksoisleuka poistunut, myös dekolteen iho muuttunut, korun väri muuttunut, kasvojen muotokin muuttunut, vanhan korvakorun jättämä reikä korvalehdestä kadonnut, hiusten värisävy paranneltu, kaulan uurteet häivytetty.... Joo, täytyy olla aika typerys, jos kuvittelee meikin tekevän noin dramaattisen muutoksen. Ja toisaalta sitten harvala mitkään drag queen -meikit onkaan naamalla, oli sitten arki tai juhla, että sehän on sitten ihan oma valinta, katseleeko niitä vahvasti meikattuja tai muita.

Vierailija
49/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: meikillä voi muuttaa ulkonäköä. Suurin osa kuitenkin lähinnä kevyesti peittää virheet ja korostaa hyviä puolia, näyttäen yhä itseltään mutta vähän paremmalta versiolta.

Mielestäni noissa ennen-kuvissa ei ollut mitään vikaa. Ihmiset on unohtanut vaan miltä näyttää kun ei ole kiloa meikkiä ja filtteriä nassun päällä.

Aikamoista väheksyntää. Miessilmällä katsottuna meikki on ratkaiseva tekijä ja näistäkin naisista moni menisi meikittömänä hylkyyn. Eikä nyt aloiteta mitään pinnallisuusmarinaa, ihmiset sattuu olemaan pinnallisia.

Jos noista naisista moni menisi meikittömänä hylkyyn, niin mitenkä sitten meikattu versio? Olisiko se sitten kiinnostanut?

Vierailija
50/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisten pitäisi kulkea kilo tympeää ihohuokoset tutkivaa sontaa naamallaan , miksi miesten ei tarvitse?

Vierailija
51/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä pikku huomio. Katselin äskettäin meikkaamisen amattilaisten YouTube-videoita, jotka käsittelivät luonnollista arkimeikkiä, ja havaitsin, että "minimaaliseen" meikkiin kuuluvat nykyisin irtoripset.

Kaikenlaisen värjäämisen ymmärrän, mutta naamaan liimattavat lisäkkeet arkikäytössä ovat aika vieras ilmiö.

Vierailija
52/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten naiset jaksaa arvostella miehiä vaikka miehillä ei ole mitään vastaavia huijauskeinoja.

Sinä halusit sitten tässä meikkikeskustelussakin puhua miehistä. Oma sukupuoli pakkomielteenä on sinänsä mielenkiintoinen ja tutkimuksen arvoinen ilmiö.

Vierailija
53/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noista naisista moni menisi meikittömänä hylkyyn, niin mitenkä sitten meikattu versio? Olisiko se sitten kiinnostanut?

Eiköhän suurimmalle osalle miehistä riitä, että nainen näyttää hyvältä edes meikattuna. Ilman meikkiä ei niin väliä.

Vierailija
54/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilma meikkiä

Jännä, minä olen tummapiirteinen ja jo pelkkä kulmien laittaminen geelillä ja ripsiväri kirkastavat ilmettä huomattavasti. Puhumattakaan, että laittaa meikkivoiteen, poskipunan, varjostukset, huulipunan ja silmärajaukset (saattaa olla luomiväriäkin, kuva on niin rakeinen etten erota), kuten tuossakin "luonnollisessa" meikissä on tehty.

Vierailija
55/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa menisi hylkyyn meikattunakin, mutta muutama kelpaisi ilman meikkiäkin. Ihan edustavia toki kaikki laitettuina, mutta silti.

Vierailija
56/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että sinä et mene kateuksissasi hylkyyn. Ketkä pärjää meikeillä ei ole pois sinnäulta eikä minulta.

Vierailija
57/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilma meikkiä

Jännä, minä olen tummapiirteinen ja jo pelkkä kulmien laittaminen geelillä ja ripsiväri kirkastavat ilmettä huomattavasti. Puhumattakaan, että laittaa meikkivoiteen, poskipunan, varjostukset, huulipunan ja silmärajaukset (saattaa olla luomiväriäkin, kuva on niin rakeinen etten erota), kuten tuossakin "luonnollisessa" meikissä on tehty.

JÄNNÄÄ, Jännää, jännää.. Anna olla herjaamatta

Vierailija
58/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ilma meikkiä

Minäkin tummapiirteinen, ja ei tarvi kyllä meikata kun jo kulmakarvojen harjaus ja ripsien taivutus kirkastaa ilmeen.

Tapailin joskus hetken yhtä miestä, ja kun kävin aamulla vessassa taivuttamassa ripset niin se mies luuli, että kävin meikkaamassa.

Pelkästä ripsien taivutuksesta tuli tää efekti.

Vierailija
59/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika miten mustia silmänalusia joillain oli noissa meikittömissä kuvissa. Onko ne vegaaneja vai mistä johtuu.

Vierailija
60/76 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä moni oli persoonallisen kaunis ilman meikkiä. Kevyemmällä meikillä olisi säilyttäneet ne persoonalliset piirteet, nyt moni näytti tällättynä geneeriseltä instamuidulta. Meikittömissä kuvissa on myös jollain tapaa enemmän lämpöä ja kuvatut näyttävät niissä ystävällisemmiltä (toki voi olla vain omaa reflektointia).

Sama kapea nenä meikattu kaikille. Nice

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan