Jos Helvetti on olemassa, niin minä olen oman Helvettini kokenut jo täällä maan päällä koska elämäni on ollut usein täyttä Helvettiä.
Niin paljon olen kärsinyt täällä maan päällä. Minä rukoilen säännöllisesti, uskon Jumalaan ja Jeesukseen, luen säännöllisesti Raamattua, kohtelen muita ihmisiä hyvin, vältän twkemästä syntiä ja pyydän syntejäni anteeksi rukouksissa. Minä myös noudatan Raamatun sääntöjä ja kymnentä käskyä. Siksi minä olen mielestäni oikeutettu pääsemään Taivaaseen kuoltuani.
Kommentit (7)
Kuulostaa kyllä kärsimykseltä olla noin uskovainen. Saattaa oma äly taistella vastaan.
Lue jotain muuta välillä.. vaikka Akkaria.
Taivaaseen päästään armosta, ei omien tekojen kautta.
Kun ensimmäiset ihmiset söivät puusta, joka oli kielletty. Jumala sulki paratiisin portit. Me jäimme kaikki paratiisin ulkopuolelle ja käärme jäi meidän seuraksi. Elämä ennen kuolemaa on kärsimystä kaikille. Vasta kuoleman jälkeen meidän on mahdollista päästä paratiisiin. Jeesus on tie, mitään muuta kautta sinne ei pääse. Jokainen päättäkööt itse mitä haluaa.
Siinä mielessä aloituksessa on vinha perä, että taivas tai helvetti on tässä ja nyt, reaaliajassa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä aloituksessa on vinha perä, että taivas tai helvetti on tässä ja nyt, reaaliajassa.
Ainakin tämä on helvetin esikartano. Paha on täällä, samoin Pyhä.
Jaha