Työttömyys ei tunnu enää niin isolta epäonnistumiselta
kun kaveritkin yksi toisensa jälkeen ovat alkaneet tippua työttömiksi. Ei tarvitse enää viettää arkipäiviään yksinkään, kun ei kenelläkään muullakaan ole mitään tähdellistä.
Aivan kuin olisimme yhdessä eläkkeellä, emmekä ole kukaan edes 30.
Kommentit (11)
Olen ollut aika pitkään työttömänä. Ja minä sentään tein töitä 15v -41v taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on oma valinta. Töihin voi mennä jos vaan muuttaa sinne missä on töitä kuten turkuun.
Turun työttömyysprosentti on 15.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on oma valinta. Töihin voi mennä jos vaan muuttaa sinne missä on töitä kuten turkuun.
Minä rakastan turkulaisia, Pansiolaisia, tyttöjä, poikia... Musta niillä on ainoa oikea murre! Eiks sieltä oo kotosin se laulaja Kurre, joka kompastui urkuun? Siirrän henkilö paperini Turkuun!
Työttömyys tuntuu jo melkein kuin olisi parempaa piiriä, sillä tuottaahan Orpon kokoomus meitä 👍
Vierailija kirjoitti:
Orpon tunnin junan raidetyömaalleko?
Jospa tämä työttömyyden räjähtäminen lisäisi edes hieman yhteisöllisyyttä, olisi jotain positiivistakin. Pitäkää hauskaa, ottakaa loman kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Petterin Puttlerilandiaan ei kukaan hulllu muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan turkulaisia, Pansiolaisia, tyttöjä, poikia... Musta niillä on ainoa oikea murre! Eiks sieltä oo kotosin se laulaja Kurre, joka kompastui urkuun? Siirrän henkilö paperini Turkuun!
Kurrehan teki nolon fanibiisin Nyrvistöstä.
Kurre - Kuuden Vuoden Kuuliaisuus
Tämä palsta muodostaa poikkeuksen. Täällä voi työttömänä toki monin tavoin vertaistukea ja tsemppausta mutta myös jotain aivan päinvastaista: kirjoituksia joissa moni tuomittu rikollinen on kunnioitettavampi ja arvostettavanpi kuin vastentahtoisesti työttömänä elävät. Toisinaan käy mielessä, että onko se jopa organisoitua ja järjestätynyttä tomintaabkun lukee töältä vastenmielisiä kirjoituksia, joissa oletusarvoisesti heikommassa asemassa olevia usutetaan toisiaan vastaan .
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä yli 50v mitään töitä ole