Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastan varatun petturin

Vierailija
30.07.2014 |

Odotan kuitenkin joulun alle paljastusta niin on sopiva aika saada se kärsimään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni minun kommenttini väärään kohtaan lainauksessa!

Eli tuo 19 kommentin järjestys on väärä! Oma kommenttini on tuolla välissä ja tuo "vaikutat epätasapainoiselta..." on juuri se, mihin vastasin!!! Jäi nyt jotenkin tuonne väliin.

Sorry sähläys! Eikä muuta minua epätasapainoiseksi, vaikka tuossa sähläsinkin!!!

Vierailija
22/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi taas paljastuessaan varmaan syyttää muita eikä myönnä mitään, ei koe huonoa omaatuntoa. Kun puolisolla todisteet kädessä ei myönnä sittenkään. Siksi todisteet, ettei vaan puhu itseään ulos asiasta. Toinen vanhemmmista on ollut samanlainen joten suvussa kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimi Tomi?

Vierailija
24/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja minulla on mustaa valkoisella. En kai mene paljastamaan ilman selviä todisteita, niistä ei puoliso pysy erilleen kiemurtelemaan mitenkään. Pettäjät itse täällä pelkää ja yrittävät muuttaa asiaa muuksi.

Vierailija
25/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:30"]

Onko nimi Tomi?

[/quote]

Ei.

Vierailija
26/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole matkamies, juoppo, komea, nuori, rikas, suurperheen isä. Perheessä ei ole lemmikkieläimiä eikä asu omakotitalossa. Joku kuitenkin noita miettii. En sano muita yksityiskohtia.

Vierailija
27/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Batmanille.

Vierailija
28/28 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on miehellä koko joulu aikaa miettiä kostoa. Kun hän todennäköisesti jättää kaikki sukujuhlat väliin. Ilmoita päivä etukäteen niin tiedän seurata uutisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän