Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lehtiä teille tulee tilattuna?

Vierailija
29.07.2014 |

Meille Aku ankka ja me naiset. Ai niin ja v8

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan aina ne tarjousjaksot. Eihän lehtiä ois vara tilata normihinnoilla. Hetken on tilaamatta niin johan alkaa tarjousta tulemaan.

Vierailija
62/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avotakka ja ET

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka, Matkaopas, Nat Geo, joku historia lehti

Vierailija
64/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari, Salkkari, Maaseudun tulevaisuus, oman paikkakunnan paikallislehti, Kotiliesi, Anna, Suomen kuvalehti, Puutarhalehti, Aku Ankka, Tiede-lehti, Novita-lehti, Aarre sekä toisinaan lyhyitä pätkiä Turun sanomia, Me naisia ja Tekniikan maailmaa. Kirjanpidon mukaan v. 2013 lehtitilauksiin kului 1724 euroa. Meidän perhe tykkää lukea.

Vierailija
65/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Naiset ja Cosmo, molemmat tilaajalahjojen ja tarjousten takia:D on tullut myös Fit ja Kauneus ja Terveys, ikinä en pääse niistä eroon kun olen liian kiltti lehtimyyjille....

Vierailija
66/67 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka, Tähdet&Avaruus, Tiede (nämä lähinnä mulle). Lisäksi Time ja Suomen Kuvalehti, joista lähinnä mies on kiinnostunut, minäkin ehtimisen mukaan pyrin pläräämään ne läpi. Niin ja Hesarikin tulee.

Vierailija
67/67 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:55"]

Aku Ankka, Tähdet&Avaruus, Tiede (nämä lähinnä mulle). Lisäksi Time ja Suomen Kuvalehti, joista lähinnä mies on kiinnostunut, minäkin ehtimisen mukaan pyrin pläräämään ne läpi. Niin ja Hesarikin tulee.

[/quote]

Anteeks mutta repesin tolle tähdet&avaruus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi