Mitä lehtiä teille tulee tilattuna?
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:45"]Hesari, Salkkari, Maaseudun tulevaisuus, oman paikkakunnan paikallislehti, Kotiliesi, Anna, Suomen kuvalehti, Puutarhalehti, Aku Ankka, Tiede-lehti, Novita-lehti, Aarre sekä toisinaan lyhyitä pätkiä Turun sanomia, Me naisia ja Tekniikan maailmaa. Kirjanpidon mukaan v. 2013 lehtitilauksiin kului 1724 euroa. Meidän perhe tykkää lukea.
[/quote]
Järkkyä. Mun laskujen mukaan nää olis maksanut kirjastossa 0 €.
Aku Ankka, ei muita tilattuja lehtiä. Joskus tuli MeNaiset, mutten ikinä ehtinyt niitä kunnolla lukemaan, niin peruin senkin.
Ei mitään muuta kuin Hesarin viikonloppu. Olen lopettanut kahden viime vuoden aikana nämä lehdet: Me Naiset, Anna, Image, Kodin Kuvalehti, Kotivinkki, Suomen Kuvalehti, Tiede sekä päivittäisen maakuntalehteni ja paikallislehteni tilaukset.
Syy 1: sisältö köyhtynyt ja keventynyt ihan jokaisessa näistä lehdistä. Syy 2: lehtien tilaukseen meni järkyttävän paljon rahaa.
En koe jääneeni MISTÄÄN paitsi. Uutiset ja harrastukset ja hupijutut luen verkosta. Ilmaiseksi. (Ja sieltähän ne lehdetkin nykyisin sisältönsä kopioivat.)
Sisustuslehdet lainaan kirjastosta, kuten aina ennenkin.
Pyllyllisten korkkarijuhlien avainsanat
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:45"]
Hesari, Salkkari, Maaseudun tulevaisuus, oman paikkakunnan paikallislehti, Kotiliesi, Anna, Suomen kuvalehti, Puutarhalehti, Aku Ankka, Tiede-lehti, Novita-lehti, Aarre sekä toisinaan lyhyitä pätkiä Turun sanomia, Me naisia ja Tekniikan maailmaa. Kirjanpidon mukaan v. 2013 lehtitilauksiin kului 1724 euroa. Meidän perhe tykkää lukea.
[/quote]
Toivottavasti kalliit lehtenne kiertävät perheen lisäksi kaikki sukulaiset ja ystävät ja naapurit.
Aku Ankka, Kodin Kuvalehti, Taloustaito, Me Naiset ja Vauva. Meidän Perhe tulee aina pätkän silloin tällöin.
Ei mitään. Yksikään lehtifirma ei ole pystynyt yhtä hyvään tarjoukseen kuin paikallinen kirjasto.
Pipsa possu, Nalle Puh, Muumit, SuperKuukautisNainen, Pyllynallen omat
Talouselämä ja Tivi tulevat liiton kautta. Hesarin viikonlopputilaus nyt määräaikaisena.
Yhdelle Ilmarille tulee Kansan Tahto ja Lada-kerhon lehti, mutta Ilmari onkin kommunisti, joka ajaa Ladalla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:06"]
Ei mitään. Yksikään lehtifirma ei ole pystynyt yhtä hyvään tarjoukseen kuin paikallinen kirjasto.
[/quote]
Olen NIIN NIIN samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:45"]Hesari, Salkkari, Maaseudun tulevaisuus, oman paikkakunnan paikallislehti, Kotiliesi, Anna, Suomen kuvalehti, Puutarhalehti, Aku Ankka, Tiede-lehti, Novita-lehti, Aarre sekä toisinaan lyhyitä pätkiä Turun sanomia, Me naisia ja Tekniikan maailmaa. Kirjanpidon mukaan v. 2013 lehtitilauksiin kului 1724 euroa. Meidän perhe tykkää lukea.
[/quote]
Järkkyä. Mun laskujen mukaan nää olis maksanut kirjastossa 0 €.
[/quote]
22 vastaa. Meiltä on kirjastoon 38 kilometriä, yhteen suuntaan siis, sinne ei pääse julkisilla (yllätys). Kirjastossa käydään lukemassa muita lehtiä, mutta nuo luetellut HALUTAAN LUKEA KOTONA rauhassa. Ilmeisesti meillä kuluu johonkin muuhun asiaan rahaa vähemmin kuin muilla, ei täältä korvesta esimerkikisi helpolla minnekään merkkikahviloihin lähdetä.
Minulle tulee Me Naiset (pitkästä aikaa, taisi olla 4 kk:n määräaikainen) ja Hesari, jota en maksa itse.
Tykkään ottaa talteen artikkeleita, eikä kirjaston lehtiä voi repiä. Aiemmin kopioin juttuja, mutta sekin maksaa eikä saa värikuvia.
Hesari, paikallissanomalehti, Kodin Kuvalehti (paras!), Talouselämä ja lapsille Aku Ankka, Demi, enkä muista pojan lehteä....
Novita, Kotivinkki, Voi hyvin, äidille tilasin Mondon. Kotivinkin otin tarjouksena, samoin mondon. Novita ja voi hyvin ollut mulla vuosikausia.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Olen NIIN NIIN samaa mieltä.
[/quote]
Mikä kirjasto toimittaa aina sen uuden numeron ilmestymispäivänä teidän postilaatikkoon ja antaa teidän omistukseen sen lehden??
Divaani. Syksyllä tilaan sunnuntaihesarin. Äitini tilaa minulle satunnaisesti annan tai me naiset. Hänelle itselleen tuleekin sitten suomen kuvalehti, kodin kuvalehti, et, oma aika, koti ja keittiö, glorian koti, ... Luen ne sitten häneltä.