Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lehtiä teille tulee tilattuna?

Vierailija
29.07.2014 |

Meille Aku ankka ja me naiset. Ai niin ja v8

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:45"]Hesari, Salkkari, Maaseudun tulevaisuus, oman paikkakunnan paikallislehti, Kotiliesi, Anna, Suomen kuvalehti, Puutarhalehti, Aku Ankka, Tiede-lehti, Novita-lehti, Aarre sekä toisinaan lyhyitä pätkiä Turun sanomia, Me naisia ja Tekniikan maailmaa. Kirjanpidon mukaan v. 2013 lehtitilauksiin kului 1724 euroa. Meidän perhe tykkää lukea.

[/quote]

Järkkyä. Mun laskujen mukaan nää olis maksanut kirjastossa 0 €.

[/quote]

22 vastaa. Meiltä on kirjastoon 38 kilometriä, yhteen suuntaan siis, sinne ei pääse julkisilla (yllätys). Kirjastossa käydään lukemassa muita lehtiä, mutta nuo luetellut HALUTAAN LUKEA KOTONA rauhassa. Ilmeisesti meillä kuluu johonkin muuhun asiaan rahaa vähemmin kuin muilla, ei täältä korvesta esimerkikisi helpolla minnekään merkkikahviloihin lähdetä.

[/quote]

Kirjasto sponssaa lehdet, silti luen ne kotona rauhassa. Uusimpia ei tietty saa lainaa, mutta joissakin lehdissä se ei ole niin päivän päälle.

Vierailija
22/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari, Suomen Kuvalehti, Talouselämä

Ainakin sanomalehti on mielestäni oltava aamukahvipöydässä, sitä ei voi lukea kirjastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka ja Hufvudstadsbladet

Vierailija
24/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:45"]Hesari, Salkkari, Maaseudun tulevaisuus, oman paikkakunnan paikallislehti, Kotiliesi, Anna, Suomen kuvalehti, Puutarhalehti, Aku Ankka, Tiede-lehti, Novita-lehti, Aarre sekä toisinaan lyhyitä pätkiä Turun sanomia, Me naisia ja Tekniikan maailmaa. Kirjanpidon mukaan v. 2013 lehtitilauksiin kului 1724 euroa. Meidän perhe tykkää lukea.

[/quote]

[/quote]

Ihanko totta.

Vierailija
25/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:06"]

Ei mitään. Yksikään lehtifirma ei ole pystynyt yhtä hyvään tarjoukseen kuin paikallinen kirjasto.

[/quote]

Olen NIIN NIIN samaa mieltä.

[/quote]

Mikä kirjasto toimittaa aina sen uuden numeron ilmestymispäivänä teidän postilaatikkoon ja antaa teidän omistukseen sen lehden??

[/quote]

No ei sillä ilmestymispäivällä niin väliä. Samat jutut vuodesta toiseen. Mökillä just luin viime kesän seuraa jossa Toni Nieminen hehkutti rakkauttaan vaimoonsa. Tänä kesänä hän hehkuttaa taas rakkauttaan. Kohde tosin tainnut muuttua. Enkä usko et Aku ankassakaan päivänpolttavista ongelmista kirjoitetaan :)

Vierailija
26/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:45"]Hesari, Salkkari, Maaseudun tulevaisuus, oman paikkakunnan paikallislehti, Kotiliesi, Anna, Suomen kuvalehti, Puutarhalehti, Aku Ankka, Tiede-lehti, Novita-lehti, Aarre sekä toisinaan lyhyitä pätkiä Turun sanomia, Me naisia ja Tekniikan maailmaa. Kirjanpidon mukaan v. 2013 lehtitilauksiin kului 1724 euroa. Meidän perhe tykkää lukea.

[/quote]

[/quote]

Uusimpia numeroita ei saa lainata...

Vierailija
27/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:22"]Jallu, Ratto, Tekniikan maailma, Metsästys ja kalastus, Erotiikan maailma, Lollo, Naughty nurses, Soccer ja Mighty Melons. 

Oon muuten mies.

[/quote]

Tosimies ei lällylehtiä tilaile. Pahainen poikanen olet!

Vierailija
28/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee meidän perhe ku oli niin hyvä tarjous. Tilaajalahjaksi ruutu+ kahdeksi kuukaudeksi ja joku juhlavuosi muumipyyhesetti :)

Vierailija
29/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa mennä johonkin kirjastoon lukemaan likaisia, klähmäisiä vanhoja lehtiä kun ne saa pientä korvausta vastaa omaan postilaatikkoon tuoreena ja ihan omaksi??

Puhelinlehtimyyjät on kyllä yks vitsaus. Jatkuvasti soittelevat ja tuputtuvat niitä mainioita tarjouksiaan. Ei ne ymmärrä että jos mä haluan jonkun lehden niin mä menen nettiin ja tilaan sen lehden. Ei mua kiinnosta niiden  tarjoukset ja kampanjat. Ja jos olen lopettanut jonkun lehden tilaamisen niin kysellään että eikö lehti miellyttänyt tai ollut minulle sopiva...no haloo jos mä perun jonkun lehden niin johtukohan se siitä että etten tykännyt kyseistä lehdestä..huoh

Vierailija
30/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa tilata lehtiä ja rahaa piisaa, niin pitääkö siitäkin nostaa tällä palstalla häly?

Vierailija
31/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri me naiset 4kk ja jotain perus lumenen meikkiä kaupanpäällisiksi.

Vierailija
32/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdet ja avaruus sekä Skrolli. :)

Vierailija
33/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:37"]

Kuka jaksaa mennä johonkin kirjastoon lukemaan likaisia, klähmäisiä vanhoja lehtiä kun ne saa pientä korvausta vastaa omaan postilaatikkoon tuoreena ja ihan omaksi??

Puhelinlehtimyyjät on kyllä yks vitsaus. Jatkuvasti soittelevat ja tuputtuvat niitä mainioita tarjouksiaan. Ei ne ymmärrä että jos mä haluan jonkun lehden niin mä menen nettiin ja tilaan sen lehden. Ei mua kiinnosta niiden  tarjoukset ja kampanjat. Ja jos olen lopettanut jonkun lehden tilaamisen niin kysellään että eikö lehti miellyttänyt tai ollut minulle sopiva...no haloo jos mä perun jonkun lehden niin johtukohan se siitä että etten tykännyt kyseistä lehdestä..huoh

[/quote]

Varmaan sellainen, joka muutoinkin jaksaa mennä lainaamaan likaisia, klähmäisiä vanhoja kirjoja, eikä välitä vaikka nekin saisi pientä korvausta vastaan tuoreena ja ihan omaksi.

Vierailija
34/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:37"]

[/quote]

Mua kanssa semisti ällöttää tuo, että niitä kirjaston lehtiä on tuhannet (likaiset) sormet jo klähmineet ennen meikäläistä. Kannatan kyllä kirjastoja, älkää ymmärtäkö väärin.

Vierailija
35/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:06"]

Ei mitään. Yksikään lehtifirma ei ole pystynyt yhtä hyvään tarjoukseen kuin paikallinen kirjasto.

[/quote]

Olen NIIN NIIN samaa mieltä.

[/quote]

Mikä kirjasto toimittaa aina sen uuden numeron ilmestymispäivänä teidän postilaatikkoon ja antaa teidän omistukseen sen lehden??

[/quote]

No ei sillä ilmestymispäivällä niin väliä. Samat jutut vuodesta toiseen. Mökillä just luin viime kesän seuraa jossa Toni Nieminen hehkutti rakkauttaan vaimoonsa. Tänä kesänä hän hehkuttaa taas rakkauttaan. Kohde tosin tainnut muuttua. Enkä usko et Aku ankassakaan päivänpolttavista ongelmista kirjoitetaan :)

[/quote]

No ehkä sillä ei ole väliä jossain seurassa tai Aku ankassa. Mut nämä ei taidakkaan olla ainoita lehtiä mitä ilmestyy.. 

Vierailija
36/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku laittaa rahaa matkailuun, niin miksi häntä ei kehoteta katsomaan vaikka netistä kuvia ko. matkakohteesta?  Kai lehtiä saa tilata, jos niihin kerran varaa on!

Vierailija
37/67 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee tex willer ja metsästäjä.

Vierailija
38/67 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit, cosmo ja maku :)

Vierailija
39/67 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:10"]

Yhdelle Ilmarille tulee Kansan Tahto ja Lada-kerhon lehti, mutta Ilmari onkin kommunisti, joka ajaa Ladalla.

[/quote]

Mitkä Ilmari-päivät täällä tänään oikein on?

Vierailija
40/67 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaleva, paikallislehti, Aku Ankka, Roope-setä(pätkä), Kodin kuvalehti (pätkä), Meidän perhe(pätkä), Kotivinkki( lahja).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi