Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksette pese illalla hiuksia ennen nukkumaan menoa?

Vierailija
29.07.2014 |

Hiukset kuivaisi yön aikana ja ei aamulla menisi niin pitkään suihkussakaan tai jos ei tarvitsisi ollenkaan edes aamulla käydä suihkussa.

Itse pesen hiukset aina illalla, ei tarvitse lähteä märillä hiuksilla mihinkään.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en herää jos en aamulla pese hiuksiani, se virkistää mukavasti. Käyn illalla muuten suihkussa ja sitten aamulla nopeasti pesaisen pelkät hiukset kraanan alla. Joskus saunan jälkeen tullut mentyä puolikuivilla hiuksilla nukkumaan ja niitä ei saanut asettumaan aamulla millään, samaa virhettä en tee toiste.

Vierailija
22/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hiukset eivät ole kuivat vielä aamullakaan. Minulla on pitkät  ja paksut hiukset joiden kuivuminen viee ikuisuuden. Menisi tyynyt tosi kivaan kuntoon jos menisin märillä/kosteillä hiuksilla nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:38"]aamulla tukka ei oo karmee kun käyttää muotoilurautaa.

[/quote]

Huh. Miltäköhän mä näyttäisin, jos käyttäisin kuumaa muotoilurautaa aamulla hiuksiini? Joku av-mamma olisi heti tekemässä aloituksen siitä, kuinka kammottavan ihmisen näki ruuhkajunassa.

Vierailija
24/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hiukseni ovat ainakin paljon rumemmat, jos pesen ne illalla. Tietenkään en mene märillä hiuksilla nukkumaan, vaan föönaan ne illalla. Tästä huolimatta hiusten ulkonäkö ei vastaa aamulla pesemistä.

Eilen käytiin saunassa ja pesin hiukset illalla siinä yhteydessä. Nyt täytyy suoristusraudalla yrittää väkertää parhaimman mukaan, mutta ei näistä yhtä hyviä tule kuin aamulla pesemällä.

Vierailija
25/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen myös aina hiukset iltaisin. Mulla on vyötäröpituiset ja paksut hiukset, enkä käytä fööniä tms, joten ainoa järkevä ajankohta. Pidän pyyhettä päässä hetken aikaa ja menen nukkumaan kosteilla hiuksilla. Aamulla hiukset on kauniin tuuheat ja sopivan sekaisesti kihartuneet. Haron niitä vähän sormillani tai nostan "nutturasykerölle" takaraivolle ja ei kun menoksi :D

Vierailija
26/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset ovat vain passiivis-agressiivisia tapoja kertoa, kuinka itsellä on niiiin helppohoitoiset hiukset, eikä voi mukamas mitenkään ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
27/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:30"]Hiukset kuivaisi yön aikana ja ei aamulla menisi niin pitkään suihkussakaan tai jos ei tarvitsisi ollenkaan edes aamulla käydä suihkussa.

Itse pesen hiukset aina illalla, ei tarvitse lähteä märillä hiuksilla mihinkään.

[/quote]

Tiedätkö mitä tyynysi sisältää kun pistät siihen märät hiuksesi? Ihan sama onko pyyhe välissä. ..

[/quote]

En ole ylempi mutta itsekin pesen hiukset iltaisin. Mutta en kyllä ihan saman tien mene nukkumaan vaan tunnin parin päästä, joilloin hiukset ovat kyllä jo vähintäänkin nihkeän kuivat.

[/quote]

Nin kuin en minäkään. Ensin käyn pesulla, sitten hoidan iltahommia ja syön iltapalaa. Siinä ajassa hiukset kerkee jo melkein kuivahtaa kokonaan.

Ap

Vierailija
28/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka on yön jälkeen aina sekaisin, eikä siinä auta muotoiluraudat sun muut. Aamulla on kivempi käydä suihkussa kun voi aloittaa päivän suihkunraikkaana! Ei tartte miettiä haiseeko hiki. Itse huuhtoudun iltaisin suihkussa 30 sek ja aamulla sitten kunnon pesut. En itse oikein ymmärrä miten joku voi illalla käydä pesulla. Hiukset jos menee aamullakin hyvin, se on hyvä juttu, mutta itelle suihku toimii virkistävänä ja tulee freesi olo :)

Vierailija
29/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen muka nokkela näpäyttely on nimenomaan tyypillistä passiivis-aggressiivista käytöstä. 

Vierailija
30/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:53"]

Tällaiset aloitukset ovat vain passiivis-agressiivisia tapoja kertoa, kuinka itsellä on niiiin helppohoitoiset hiukset, eikä voi mukamas mitenkään ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.

[/quote]

Tällainen muka nokkela näpäyttely on nimenomaan tyypillistä passiivis-aggressiivista käytöstä.

Vierailija
31/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pesen illalla ennen nukkumaanmenoa, kuitenkin niin, että ehtivät kuivua. Aamupesu ei onnistu millään, sillä saan odotella ainakin tunnin ennen kuin kasvoni rauhoittuvat suihkusta ennen meikkaamista. Miten aamupesijät toimitte meikin kanssa?

Vierailija
32/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset yleensä illalla. Mutta en mene märillä hiuksilla nukkumaan. On kuumempi ja lisäksi hiukset on kamalan näköiset.

Vierailija
33/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pesenkin hiukset iltaisin, käyn etenkin nyt kesällä myös aamulla pikaisesti suihkussa. En vaan kastele enää silloin hiuksia :) Itse tykkään eniten vähän sekaisista hiuksista. Suoristusrauta on minulle kauhistus! :O

Vierailija
34/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä pesen hiukset kyllä iltaisin, mutta en joka päivä. Pesen silloin, kun olen hionnut paljon tai hiukset ovat muuten likaiset. Värjään hiuksiani ja vesi on hiusvärin pahin vihollinen. Kaikki värihiuksien hoitoshampoot ovat huijausta. Tämä selvisi keväällä eräässä Kuningaskuluttaja -ohjelmassa. Siinä oli vieraana kosmetiikan kemikaaleista kirjan kirjoittanut henkilö, joka kertoi tästä.

Vierailija
35/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa illalla, mutta ei tulisi mieleenkään mennä nukkumaan edes kosteilla hiuksilla. Ne kun jäävät tasan siihen asentoon mihin kuivuvat, enkä halua takkuista pörrörisukasaa

Vierailija
36/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te, jotka pesette hiuksenne päivittäin. Käytättekö paljon muotoilutuotteita? Minä en käytä lainaan arkena, ainoastaan, jos olen johonkin juhliin lähdössä suihkautan lakkaa vähän. Ei todellakaan tarvitse pestä hiuksia päivittäin.

Vierailija
37/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups. piti siis kirjoittaa "minä en käytä lainkaan arkena".

Vierailija
38/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:53"]

[/quote]

[/quote]

Vai niin. Ihanko oikeasti sinun (tai ap:n, jos ette ole sama henkilö) pitää kysyä "miksi?" Etkö ihan oikeasti pysty keksimään syitä, miksi joku pesee hiukset mieluummin aamulla kuin illalla?

Pitää ilmeisesti olettaa, että vaikka siinä toisessa ketjussa lähes kaikki olivat sitä mieltä, että kehtaavat tottakai lähteä kauppaan tai töihin märillä hiuksilla, niin nyt onkin kovin tärkeää pestä hiukset jo illalla, jotta ne ehtivät kuivua ennen ulos lähtemistä.

Vierailija
39/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:04"]

Mäkin pesen illalla ennen nukkumaanmenoa, kuitenkin niin, että ehtivät kuivua. Aamupesu ei onnistu millään, sillä saan odotella ainakin tunnin ennen kuin kasvoni rauhoittuvat suihkusta ennen meikkaamista. Miten aamupesijät toimitte meikin kanssa?

[/quote]'

Voisiko mitenkään olla, ettei kaikilla ole noin vaikeahoitoista ihoa?

Vierailija
40/68 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen hiukset noi kolme kertaa viikossa. En käytä muotoilutuotteita, enkä edes omasta suoristusrautaa tai fööniä. Jos käyn illalla saunassa, pesen silloin, jos en pesen aamulla.