Miksette pese illalla hiuksia ennen nukkumaan menoa?
Hiukset kuivaisi yön aikana ja ei aamulla menisi niin pitkään suihkussakaan tai jos ei tarvitsisi ollenkaan edes aamulla käydä suihkussa.
Itse pesen hiukset aina illalla, ei tarvitse lähteä märillä hiuksilla mihinkään.
Kommentit (68)
Minkälainen on tyyny, mikä on jatkuvasti kostea? Yäk.
Minä pesen hiukseni yleensä kahdesti viikossa,toinen kerta on sauna-lauantai.Se tapahtuu illalla,sitten kierrän papsut muotovaahdon kanssa hiuksiini,huivin päähäni ja nukun papiljotit päässä.Tätä ei moni usko,mutta on taivaan tosi.Minulla on ohutlaatuiset hiukset,pidän ne mielellään lyhyinä,siis ei ihan,vaan niin että saa kampauksen.Nyt kun ovat taas liki korvien alapuolella,eivät rullatkaan meinaa pitää,siis kampaus.Aiemmin minulla oli aina permis,mutta nyt suurimmalta osin työttömänä,en ole raaskinut ottaa kuin joskus permiksen.
Mitään poninhäntiä sun muita lasten kampauksia en voisi edes ajatella enkä ymmärrä muutenkaan.Ne ovat lapsia varten.
Kihartimilla ja fööneillä en saa mitään pysyvää tulosta,ainoastaan kampaaja saa niillä laitettua.
Vierailija kirjoitti:
mä en kans käsitä miten ihmiset menee likaisina petiin! illalla käydään suihkussa pesemässä pois päivän liat. aamulla tukka ei oo karmee kun käyttää muotoilurautaa. ah jasaa nukkua pitempään :)
Minua ei haittaa nukkua "likaisena" mutta lähteminen ihmisten ilmoille yöhikisenä haittaa. Saa aloittaa päivän suihkunraikkaana. Ja nukkumaan voi mennä aiemmin jos haluaa nukkua pitempään, kun suihku ei vie illasta aikaa.
Olenkohan muuten ainoa nainen,joka nukkuu rullat päässä,jäin miettimään.Olen tehnyt niin 9-vuotiaasta saakka,ja vieläkin on hiukset päässä.Piikkisikarullat on vaan vaihtuneet kevyisiin tarrapapsuihin.
Kun olen työttömänä,en välttämättä aina väännä yöks rullia pesun jälkeen,mutta töissä ollessa on pakko.
Ei ole aikaa laittaa hiuksia aamulla,kun on oltava 7-8 aikahaarukalla työmaalla,ja kahdella bussilla,ja sitten meikkaan vielä aamiaisen lomassa.
Alapeukku tuli,pitihän se arvata.Mutta en tosiaankaan osaa käyttää noita rautoja sunmuita.Sain joululahjaksi 70-luvulla nuorena föönarin,nehän oli silloin suurinta huutoa.Opettelin ja opettelin,mutta en saanut toivottua tulosta.
Koska käyn yleensä nukkumaan vasta muutana tunti suihkun jälkeen.
Koska hiukset olisivat seuraavana iltapäivänä jo likaiset ja aamulla ne on helpompi laittaa suihkun jälkeen. Naamanpesukin on aamulla tokkurassa mukavampi tehdä suihkun yhteydessä ja herää kivasti.
Aika moni sanoo hikoilevansa yön aikana. Miksi hikoilette? No lääkkeet ovat tietysti yksi mahdollinen syy hikoilemiseen, mutta onko makkarissanne liian lämmin ( +20 tai enemmän), vai onko liian paksu peitto, vai mitä syitä siihen on?