Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:36"]L... Siitä alkaa olla jo aikaa, mutta vieläkin näen monesti unta meistä... Kuinka siinä kävi näin? Olitko todella niin ihana kuin mielikuvissani, vai oliko se vain unelmointia? Jos olisimme saaneet olla rauhassa, mitä olisimmekaan voineet kokea... Vai olinko sittenkin yksin rakastunut? Tahdon tietää ja tahtoisin kaiken, mistä unelmoin, mutta se taitaa olla ikuisesti unelmaa.
[/quote]
L:n sukunimen alkukirjain?
J-P, kaipaan sinua edelleen. Kuulin taas Kasevan Tyhjää-kappaleen, ja itku tuli.
Tyhjä vuotees vierelläin
muistuttaa näin jälkeenpäin:
Sä mennyt oot ja tuskin taas
sua vierellein mä saan.
Sä menit toiseen vuoteeseen,
ja aloit kaiken uudelleen.
Vaikka tiesitkin sen koskevan
ja lopunkin murtavan.
Minne kulkisin?
Nyt tiedä en, kuinka eteenpäin mä jatkaisin.
Kun tuulinen on päivä tää
ei vieläkään pois sula jää.
Sä menit toiseen vuoteeseen,
ja aloit kaiken uudelleen.
Vaikka tiesitkin sen koskevan
ja lopunkin murtavan.
Minne kulkisin?
Nyt tiedä en, kuinka eteenpäin mä jatkaisin.
Kun tuulinen on päivä tää,
ei vieläkään pois sula jää.
Kuitenkin taas aikanaan
omat jalkani mua kannattaa.
KUn jaksaisin vain yrittää
ja nostaa taas pystyyn pään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:13"]
M.S. Olit niin kuuma ja kiihkeä, vaikka olitkin sairaalan kaikkien naisten kanssa. Sydämeni murtui kun kuolit siinä lento-onnettomuudessa. Miksi joku muu, esim. Derek, ei voinut kuolla puolestasi. Ottaisin korkeakorkoista lainaa ihan vain siksi että kauneusleikkausta tehdessäsi koskettaisit minua.
[/quote]
Kuuma aalto meni täälläkin läpi, aamen!
PS. Anteeksi, jos pahastut kun olin rakastunut samaan mieheen!
[/quote]
Puhutaankohan samasta ihmisestä.........:)
[/quote]
Veikkaan että saman miehen kaipaajia on useampia, eikä vain Suomessa. Se ei silti kaipaustani poista. Itsellä mies ja lapsia ja silti usein tulee mieleen että olisipa M vielä elossa ja hänen teräksiset vatsalihaksensa. Kukaan ei tule häntä korvaamaan :'( nro 108
Joseph, I love u more than she ever will. I thought I could find happiness from somewhere else, not knowing u were my happiness. U were my best friend, my everything. I will wait for u as long as it takes for u to understand we are for each other.
Ja tänne palstan trollimiehille, J. Leskisen sanoin: Ole mulle vähän aikaa hän.
Terkkuja sinne New Yorkkiin. Toivottavasti sulla on mahtava elämä siellä :)
En enää rakasta, mutten myöskään ikinä unohda.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]
MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi.
[/quote]
Ai, minustako puhutaan. Mutta ethän sä ollut mitenkään typerä vai mitä tarkoitat?
Hauskaa oli kyllä aikanaan, jos olet se, joka voisi minulle viestitellä.
[/quote]
Tämä sopisi myös minuun. Kerrohan sinä 'typerä' vähän lisää, että voisin ehkä tunnistaa.
Petri, rakastin sinua Onlinella.
T
Rakas L, en voi sua saada enää ikinä, sä menit pois.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:17"]
Petri, rakastin sinua Onlinella.
T
[/quote]
Samoin minä
nikitön
Kari
Ei sua minusta voi erottaa, jäät osaksi mieleni maisemaa. Kiitos kun olit totta hetken.. Vierelläni teet loppuretken...Oo valona mun tiellä...(Kaija Koo Jos sua ei ois ollut)
K
S,
Lately, the last thing on my mind before I fall asleep has been you because I'm aching to see you, even if it's just in my dreams. Last night, I finally had a dream about you, and amazingly, you were really you. I had forgotten how the corners of your eyes wrinkle when you smile, and how your smile is a bit crooked but still the most beautiful smile I've ever seen. You should smile more, and I hope you are. I like to remember you smiling. Smiling and being all confident, maybe tilting your head a bit and brushing your chin with you hand when you're talking to me. I like to remember you looking at me like I'm the most amazing thing you've ever seen, and remembering little things I've told you. I like to remember you saying my name, so softly. I want to say your name like that too, and regret that I couldn't say it then. Time goes by so slowly when I'm waiting for the next time we can see each other, get lost in each other's eyes and for me to feel your hand on my waist, pulling me closer.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]
MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi.
[/quote]
Ai, minustako puhutaan. Mutta ethän sä ollut mitenkään typerä vai mitä tarkoitat?
Hauskaa oli kyllä aikanaan, jos olet se, joka voisi minulle viestitellä.
[/quote]
Tämä sopisi myös minuun. Kerrohan sinä 'typerä' vähän lisää, että voisin ehkä tunnistaa.
[/quote]
Sanani osoitin vaalealle naiselle Helsinkiin...
H, näiden vuosien jälkeen mä ajattelen sua vieläkin joka ainoa päivä. Mietin, miten sulla menee ja onko kaikki ok. Mietin, ajatteletko sä mua koskaan.
Laita mulle viestiä joskus, jooko. Mulla on ihan tolkuton ikävä sua.
T: J
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:44"]Haluaisin pyytää sinulta anteeksi. Miten se silloin olikin niin vaikeaa..
Atte, minulla on ikävä sinua <3
Niin minullakin sinua! (mp)??
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi.
[/quote]
Ikävä kalvaa myös täällä R
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:59"]Paula. Meidän pitäisi olla pari.
J.
[/quote]
Usko unelmiisi, Jani.
T, sydän sanoo yhtä ja järki toista .
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:13"]
M.S. Olit niin kuuma ja kiihkeä, vaikka olitkin sairaalan kaikkien naisten kanssa. Sydämeni murtui kun kuolit siinä lento-onnettomuudessa. Miksi joku muu, esim. Derek, ei voinut kuolla puolestasi. Ottaisin korkeakorkoista lainaa ihan vain siksi että kauneusleikkausta tehdessäsi koskettaisit minua.
[/quote]
Kuuma aalto meni täälläkin läpi, aamen!
PS. Anteeksi, jos pahastut kun olin rakastunut samaan mieheen!
[/quote]
Puhutaankohan samasta ihmisestä.........:)