Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
MM, I still love you so much! It was true love when I saw you the very first time. It was 1998 or 1999. I hope we can get together someday. Time is running and you are getting old but I don't mind. I won't stop believing our love!
xoxo
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:02"]
Oletko 40-v. mies? Sitten ehkä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:43"]
JV, tulet aina olemaan sydämessäni. Tiedän etten koskaan voi sinua saada. Toivon, että olet onnellinen siellä jossakin.
[/quote]
Täällä on yksi JV,luultavasti viesti ei ollut mulle mutta olisi ihana ajatella että on :)
[/quote]
[/quote]
En,olen 27v nainen,harmi,viestisi oli kaunis.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:42"]M, kaipaan sinua edelleen joka päivä, vaikka emme ole nähneet vuosiin. Ei mene päivää, etten ajattelisi sitä, kuinka katsoit minua ja kuinka minä sulin katseesi alla. Toisinaan joku vastaantulija tuoksuu samalta kuin sinä ja ikävä vihlaisee kipeästi. Tiedän, että et ajattele minua koskaan ja että olet nyt onnellinen. Minä en kuitenkaan koskaan unohda sinua. Toivottavasti joskus vielä tapaamme - nyt ymmärtäisin sinua paremmin kuin silloin.
[/quote]
Mä valehtelin, kun sanoin sulle, etten rakasta sua enää. Ei se ole kuollut vieläkään, vaikka olisin ehkä niin toivonutkin. V?
M. Kiitos mahtavista vuosista, aika joka koettiin oli ainutlaatuista.
sattumalta tavattiin pari vuotta sitten työmatkoillamme ja oli ihana kuulla, että sinulla menee mukavasti, kauniit lapset, hieno talo, vaimo, joka ymmärtää. Samoilla linjoilla minullakin, kuten puhuttiin. Hienoja aikoja elelemme tahoillamme, paljon kaunista yhteistä takana. Oli jotenkin lämmittävää kuunnella, kuinka ihanasti sinäkin hetkistämme puhuit.
mitään ehjää ei rikota -säilyy periaatteena edelleen.
kaikella rakkaudella.
h
M.M. Roi. Anteeksi etten uskalla... -H- (n)
No niin JH, onneksi en saanut elämää juopon rinnalla, kiitos myös TK olit täysi mulkero, onneksi pääsin sinusta eroon vaikka vastentahtoisesti ja jos tähän vielä lisään EN joka olit täysi pervo kenkäfetisisti, niin vaikka se sattui olen todella onnen tyttö, kun en ottanut sinua.
Ollaan tunnettu 8 vuotta. Se on vajaa puolet elämästäni. Kun muutit tänne perheesi kanssa ja perheemme ystävystyivät. Kuinka kikatin joka kerta jutuillesi ja rakastuin sinuun heti. Nyt, kaiken jälkeen teit oikein selväksi että en ole sinulle mitään. Miksi ? Mitä tein väärin ? Haluaisin vain sinut, mutta jaa. Parempi päästää irti ja aloittaa uudestaan siitä kun olin 10-vuotias. Ehkä 8 vuotta yksipuolisesti rakastaen on huonompi kuin uudestaan elämän aloittaminen.
Ollaan tunnettu 8 vuotta. Se on vajaa puolet elämästäni. Kun muutit tänne perheesi kanssa ja perheemme ystävystyivät. Kuinka kikatin joka kerta jutuillesi ja rakastuin sinuun heti. Nyt, kaiken jälkeen teit oikein selväksi että en ole sinulle mitään. Miksi ? Mitä tein väärin ? Haluaisin vain sinut, mutta jaa. Parempi päästää irti ja aloittaa uudestaan siitä kun olin 10-vuotias. Ehkä 8 vuotta yksipuolisesti rakastaen on huonompi kuin uudestaan elämän aloittaminen.
M.S. Olit niin kuuma ja kiihkeä, vaikka olitkin sairaalan kaikkien naisten kanssa. Sydämeni murtui kun kuolit siinä lento-onnettomuudessa. Miksi joku muu, esim. Derek, ei voinut kuolla puolestasi. Ottaisin korkeakorkoista lainaa ihan vain siksi että kauneusleikkausta tehdessäsi koskettaisit minua.
JS, mä haluan sua edelleen... Sattuu, vaikka itte sanoin, et se on loppu ny. En voi kertoa tässä enempää, tulee itku. Haluan sua. T. Nainen.
Fritz
Nuorempana en osannut hillitä itseäni ja olin usein liian kovakourainen. Kaduttaa. Toivottavasti voit antaa anteeksi.
Olet yhä elämäni ainoa todellinen rakkaus.
Gunther, Berliinistä
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:13"]
M.S. Olit niin kuuma ja kiihkeä, vaikka olitkin sairaalan kaikkien naisten kanssa. Sydämeni murtui kun kuolit siinä lento-onnettomuudessa. Miksi joku muu, esim. Derek, ei voinut kuolla puolestasi. Ottaisin korkeakorkoista lainaa ihan vain siksi että kauneusleikkausta tehdessäsi koskettaisit minua.
[/quote]
Kuuma aalto meni täälläkin läpi, aamen!
PS. Anteeksi, jos pahastut kun olin rakastunut samaan mieheen!
Tiedän, kuka ("mies") ainakin lukee tällaisen ketjun kieli pitkällä. Olet väkivaltarikollinen ja sovittamattomat tekosi seuraavat sinua. Älä hetkeäkään kuvittele, että olisit päässyt pälkähästä raukkamaisella pakoilullasi.
Heikki, meillä oli mahdollisuutemme mutta valitsit toisin ekalla kerralla kun olisi ollut mahdollisuus ja toisella kerralla olit niin oikeamielinen ja muuta, tai kenties nyt et vaan rakastanut tarpeeksi/oikealla tavalla. No, elämät meni miten meni, olen nyt onnellinen. Tiedän, että sinä et. Nautit lapsistasi mutta parisuhteesi on epätyydyttävä ja surkea. Onnea valitsemallesi tielle. Meillä olisi ollut mahdollisuus kaikkeen. Olisin sinua jaksanut kaikkine hassuine ja ärsyttävine tapoinesikin. Olet se joka ymmärtää mitä minussa on, ja minä ymmärrän sen mitä sinussa on. Olet sydämessäni aina ja tärkeällä paikalla.
J. J. Kokeiltu on, ei toiminut. Kuitenkin kaipaisin vielä kerran kiihkeää yötä kanssasi. En vain uskalla laittaa viestiä. Laita sinä kerrankin? M.L.
Sait minut Elämään ja tuntemaan itseni naiseksi. Näin sinut haavojesi takanakin, kova kuoresi ei minua hämännyt. Rakastin sinua hullun lailla. Silti olin sinulle vain muusa ylitse muiden. Tiedän, että tunnistaisit itsesi tästä vähästäkin, jos näet tämän. M