Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
M
En jaksa enää "suhdettamme". Luovutan.
L,
todennäköisesti meidän yhteinen aika palaa pian loppuun, ja sitten menetän sut. Tämä kuitenkin tiedettiin, kun leikkiin lähdettiin ja sovittiin että mitään ei rikota. Ei vaan tainnut kumpikaan meistä uskoa, että löydettäis toisistamme sielunkumppanit... Miten typerältä tuntuukaan luovuttaa, mutta rakastan sua ihan liikaa että voisin pyytää sua jäämään. Nytkin itkettää, kaipaan sua niin että sattuu. Toivottavasti saat kaiken mitä elämältä etsit. Kun lähdet, ole kiltti ja lähde sanomatta sanaakaan. En nimittäin aio sanoa hyvästejä ääneen. En milloinkaan unohda sua.
Jan, seuraavassa elämässä. Rakastan sinua. M.
"Tahdon susta kiinni pitää
vaikken sua oikeasti enää nää
en tahdo irtikään päästää
taas ilmestyt vierellein
on pakko itseään säästää
sen velkaa sulle jäin
olet jokaikinen yön ääni
kukkamerestä poimin sut
hyvä ajatus sisällä mun pääni
kun elämä on suuttunut
oot valona mun tiellä
silloin kun on vaikeaa
hullummaksi olisin tullut vielä
jos sua ei ois ollutkaan"
Voi K, toivottavasti näät tän ja vielä nähdään <3
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:57"]M,
kaipaan sua niin paljon, että ahdistaa. Realistina tiedän, ettei meistä koskaan tulisi mitään, koska olen ollut pitkään onneton ja eletään muutenkin ihan erilaista elämää, mutta haaveilen silti. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että elämä tarjoaisi sulle kaiken ansaitsemasi rakkauden, vaikka en koskaan sua saisikaan.
[/quote]
Kenelle tämä on kohdistettu?
[/quote]
M on mies ihan eri puolelta Suomea, kuin missä itse asun.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:03"]
Katja, siitä on jo yli 20 vuotta. Oltiin nuoria ja nautittiin toisistamme.
Oltiin ensimmäiset toisillemme. Toivottavasti voit hyvin. Se oli hyvää aikaa.
[/quote]
Ooh..tämä sopisi mulle ;)! Oltiin miedän mökillä. Mutta tokkopa olen se ketä tarkoitit, sillä et kuuna päivänä täällä notkuisi :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:42"]
Jan, seuraavassa elämässä. Rakastan sinua. M.
[/quote]
Minne päin osoitettu?
Meeri. Olet kaunein ja fiksuin nainen mitä olen koskaan tavannut ja sun kanssa oli mukava viettää aikaa. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja oot elämääsi tyytyväinen. Mun olisi pitänyt olla rohkeampi silloin kauan sitten ja tehdä ihan kunnollinen aloite.
Kaipaan ja ajattelen sua Saara vieläkin päivittäin. Olisipa asiat menny aikoinaan toisin...
AJ, olit mun riparilla vetäjänä, ja oot hauskin mies, kenet oon ikinä tavannut. Teit muhun heti vaikutuksen jutuillasi ja rennolla asenteella. Pidimme sua ensin tosi hulluna ja outona, mutta se johtui vain siitä, että yksikään meistä ei olisi yltänyt samalle tasolle kuin sinä. Sun laulu- ja soittotaidot olivat ihan mahtavat, enkä pystynyt keskittymään laulamiseen ollenkaan kun kattelin vaan sua. Iltanuotiolle tulin vain siksi, että pääsisin olemaan sun kanssa. Koko viimeisen yön valvoin ja itkin, koska joutuisin eroon susta ikiajoiksi.
Konfispäivänä olit komeampi kuin koskaan ja lähes itkin sun viimeisille vitseille. Lauloit konfirmaatiolaulumme niin kauniisti ja pelleilit vielä sielläkin. Odotin kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä, kun pääsin halaamaan sua, ja tiesin sen olevan viimeinen kerta koskaan. Tulin sun nuorteniltoihin ainoana meidän riparilta ja siellä eristäydyin nurkkaan. En tullut sinne jutellakseni muille vaan katsomaan sua. Sä pidät mua tosi ujona ja sehän mä olenkin. Mä en koskaan keksinyt mitään hyvää sanottavaa sulle. Tiedän ettei meistä koskaan voi tulla mitään, sillä välillämme on 11 vuotta ja se, että en ole tarpeeksi hyvä sinulle. Ansaitset täydellisen ihmisen elämääsi, jolla on tarjota laatuistasi seuraa sinulle. Toivon, että kohtaamme vielä jonakin päivänä ja että muistaisit minut kaikesta huolimatta, mutta toivon sinulle onnea elämässä ja arvoistasi kumppania, joka minusta ei koskaan voi tulla. Tunnistat minut varmasti, jos luet tämän, mutta mitä sen väliä, kun emme kuitenkaan näe enää koskaan niin voinhan sen sanoa ihan suoraankin: rakastan sinua! Olet ensimmäinen ihminen kenen rakastaminen on tuottanut näin paljon tuskaa.
♥: Kirjoja lukeva, ujo ystäväsi S
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 09:49"]J laita viestiä. Se ilahduttais mua kovasti, elämä on harmaata ja tylsää, kun se jännä yhteys hävisi meidän väliltä. [/quote] Mistä päin olevan J:n pitäis laittaa viestiä? :)
[/quote]
alakerrasta
Mulla oli kerran elämäni rakkas mutta nuoruuden tyhmyyttäni päästin ainut menemään ja loukkasinkin sinua. Ymmärrän, että olet katkera, sillä niin olen minäkin - itselleni. Ehkä me joskus vielä vuosien jälkeen tavataan ja sinäkin pystyt antamaan minulle anteeksi
-- T
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:54"]
P, rakastan sinua vieläkin, vaikken haluaisi. En voi sille mitään.
[/quote]
Samat sanat, M :)
Up