Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
281/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J, mietin edelleen välillä sua ja meidän yhteisiä hetkiä. Sun kanssa oli niin hyvä ja turvallinen olla. Meidän aika ei vaan ollut oikea. Pelotti ettet ehkä pidäkään lupaustas, ja kun vihdoin toteutit sen niin oli jo myöhäistä.. Nyt mul on uus elämä ja toivottavasti sullakin.. Lämmöllä muistelen sua ja unelmoin millasta elämä vois olla jos oisin uskaltanu luottaa. . <3

Vierailija
282/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:41"]

S, kun viimeksi kohtasimme, olisin niin kovasti vain halunnut kaapata sinut syleilyyni..sinä olit minulle niin vahva signaali, sinä herätit minussa niin vahvoja tunteita ja niin paljon suojeluvaistoa ja hellyyttä, jollaista en ole koskaan aiemmin tuntenut ketään toista kohtaan. Olisi kai vain pitänyt suukottaa sinua .. ja ottaa sinut hellään syleilyyn. Olisi vain pitänyt. Toivottavasti et säikähdä tätä viestäni - en halua sinulle mitään pahaa vaan pelkkää hyvää, ymmärräthän, pikkuinen kultani. <3

[/quote]

Millä kirjaimella nimesi alkaa..?

[/quote]

Kaikki S:t odottavat malttamattomina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko minulle anteeksi? Olit elämäni rakkaus ja sisältö, ystäväni ja aurinkoni. En saa sinua takaisin, mutta ajattelen päivittäin.

Vierailija
284/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Muistatkohan samat sanat kuin minä? Toivon, että edes joskus käyn mielessäsi.

Vierailija
285/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RP, tule polulla vastaan, ota mua kädestä kiinni ja vie kalliolle katsomaan auringonlaskua kanssasi. Kerro, etten ole hullu, kun ajattelen kuukaudesta toiseen, että olisit mulle se oikea.

Vierailija
286/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseesi

saa minut yhtäaikaa heikoksi ja vahvaksi.

Kaipaan

kosketustasi, ihosi tuntua.

Janoan

huuliasi, ei koskaan.

Pelkään

jos kosket minua

laukean kappaleiksi,

räjähdän atomeiksi.

M <3

Vierailija
287/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L... Siitä alkaa olla jo aikaa, mutta vieläkin näen monesti unta meistä... Kuinka siinä kävi näin? Olitko todella niin ihana kuin mielikuvissani, vai oliko se vain unelmointia? Jos olisimme saaneet olla rauhassa, mitä olisimmekaan voineet kokea... Vai olinko sittenkin yksin rakastunut? Tahdon tietää ja tahtoisin kaiken, mistä unelmoin, mutta se taitaa olla ikuisesti unelmaa.

Vierailija
288/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, helsinki

Radiossa soi RHCP- snow tänään, piti käydä vessassa huokaisemassa. Kellehän nykyään soitat sitä.

Vierailija
289/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:29"]

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

[/quote]

Ihana idea! Tässä minun terveiseni:

Rakas M.M,vaikka emme ole tavanneet vuoteen,ajattelen sinua paljon.Unelmoin jatkuvasti siitä,miten karkaamme yhdessä ulkomaille niin kuin viime kesänä vitsailimme.Ollessani oikein onneton ajattelen sinua ja millainen yhteinen tulevaisuus meillä voisi olla.Toivon,että tiemme vielä kohtaava!

Terveisin: J.V

Vierailija
290/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
291/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M, kaipaan sinua edelleen joka päivä, vaikka emme ole nähneet vuosiin. Ei mene päivää, etten ajattelisi sitä, kuinka katsoit minua ja kuinka minä sulin katseesi alla. Toisinaan joku vastaantulija tuoksuu samalta kuin sinä ja ikävä vihlaisee kipeästi. Tiedän, että et ajattele minua koskaan ja että olet nyt onnellinen. Minä en kuitenkaan koskaan unohda sinua. Toivottavasti joskus vielä tapaamme - nyt ymmärtäisin sinua paremmin kuin silloin. 

Vierailija
292/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]

MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi. 

[/quote]

Ai, minustako puhutaan. Mutta ethän sä ollut mitenkään typerä vai mitä tarkoitat?

Hauskaa oli kyllä aikanaan, jos olet se, joka voisi minulle viestitellä.

[/quote]

Tämä sopisi myös minuun. Kerrohan sinä 'typerä' vähän lisää, että voisin ehkä tunnistaa.

[/quote]

Sanani osoitin vaalealle naiselle Helsinkiin...

[/quote]

MH, vaalea nainen Helsingistä...kerro jotain muuta. Mitä tekee työkseen? Etunimen kaksi seuraavaa kirjainta? Jokin paikka, jossa kävitte yhdessä? t. MH, vaalea nainen Helsingistä

[/quote]

Minna

Vierailija
293/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piä ittes miehenä. Tosimies vastaa tekosistaan. Ei mulla muuta.

t. Ellu (ihana)

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:57"]

Elina, olit ja olet ihana nainen.

Anteeksi.

T

[/quote]

Vierailija
294/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä sinua vaan rakastan, K. Ehkä kohdataan vielä ja jos tilanne olisi toinen....

Vierailija
295/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:04"]

MS, kaipaan ja ikävöin sinua. Voi, kun voisin nähdä sinut yhä viikoittain olohuoneessani. Se, mitä teit veljesi puolesta, menit vankilaan ja tatuoit vankilan pohjapiirroksen itseesi, oli osoitus todellisesta veljesrakkaudesta. Kunpa olisit voinut tuntea saman minua kohtaan. Mutta eihän se enää ole mahdollista, koska räjähdit siellä sähkökaapilla, kun autoit sen yhden lorton vapauteen.

<3

[/quote]

Täh? Kampissa?

[/quote]:D :D Voi ei. Kiitos päivän piristyksestä sinulle :)

Vierailija
296/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas nairaa?

Vierailija
297/474 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta uskoin, että kyllä me päädytään yhteen, jos niin tarkoitus. Vaikka minä ajattelin sinua joka päivä, sinä et todennäköisesti tehnyt niin. Eilen näin sinut tyttöystäväsi kanssa, asian olin jo aavistanut. Hetken tuntui, että en saa happea ja haluan vain huutaa.

Nyt on vain aloitettava kaikkien haaveiden hautaaminen ja luovuttava siitä toiveesta, että meillä on yhteinen tulevaisuus. Se tekee kipeää ja on vaikeaa. Kunpa asiat olisivat menneet toisin, kunpa olisin ollut rohkeampi. En unohda sinua J.

Vierailija
298/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JM

Vierailija
299/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.S., ei olla nähty melkein neljään vuoteen. Muistatko, kun silloin marraskuussa suudeltiin yöllä neljältä kolmen tien risteyksessä? Sanoin, että älä lähde saattamaan, vaikka salaa toivoin, että olisit lähtenyt.

Lokakuusta 2002 asti — siis heti ensihetkistä — olin aivan rakastunut suuhun. Olen vieläkin. Meidän luonteet ei vaan olisi toimineet yhteen, luulisin. Tavallaan olis ihana olla kavereita, mutta taidan välittää susta vieläkin vähän liikaa ollakseni pelkkä ystävä. Kaikkea hyvää Sinulle, toivottavasti vielä joskus tavataan <3

Vierailija
300/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja, siitä on jo yli 20 vuotta. Oltiin nuoria ja nautittiin toisistamme. 

Oltiin ensimmäiset toisillemme. Toivottavasti voit hyvin. Se oli hyvää aikaa.