Parhaat tori.fi -löytösi?
Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!
Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.
Kommentit (400)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 18:55"]
Ettei tämä mene taas pelkäksi proosaksi, selasi keikari itse tori.fi sivuja, ja myöntää tehneensä löydön! Tosin ei keikarin omaan kotiin, sillä puuhelloja löytyy keikarin kotoa jo kaksi. Mutta siinä olisi ainesta! Tarvitsisi tosin muutakin kun keikarin kosketusta, saavuttaakseen loistonsa. Myös kuntoonsa nähden aivan liian kallis! Suosittelen tinkimään ainakin 100€. Keikari ei harvoin pyydä, mutta pelastakaa tuo kappale talvipäivien ja sähkökatkosten varalle kotiinne!
Haa, Oscar: nyt jopa SINÄ olet tehnyt kivan tori.fi -löydön!
Onnea uusiin!
[/quote]
Löyty sieltä muutama muukin, myönnän!
Löytö 1 Tässä on se paljon puhuttu kuvakulma! Onneksi hinta vain 80€!
Löytö 2 Kuka ottaa, maksaa vaan 10€! Uutena ollut ainakin 15€!
Löytö 3 Tämän saa sentään ilmaseks! Kannatta lähteä hakemaan pidemmänkin matkan takaa!
Löytö 4 Tällä on varmaan enemmän ikää kun allekirjoittaneella itsellään.
Löytö 5 Tästä tyyliä olohuoneeseen!
Löytä 6 Olisiko sinun sohvaan sopiva, katso mitat!
Siinä muutama, vaatteita en edes uskaltanut katsoa. Taidan jatkaa suosilla "vanhoissa paikoissani" ;)
Ps. En laske uunia, kun en ostanut sitä. ;) tori.fi 0 Oscar Wilde 1.
pps. Quentin Crisp on oikeassa muodista. Tyylin pitää aina edustaa itse, ei toisinpäin!
Your'e welocome!
-Oscar Wilde-
Pieni varoituksen sana löytöjä etsiville: tori.fi:lla myydään Paavo Tynellin valaisimia, joilla ei ole Tynellin kanssa yhtään mitään tekemistä. Tynellin ja Taito Oy:n lamppuja myös ostetaan - mutta tarkkailkaa, ettei vain olisi ihan pikkuisen huijauksen makua.
Toivottavasti tämä ei ole lannistava ohis muuten niin innostavassa ketjussa :-)
Vinkkejä mistä löytäis kristallia? Tyyliin jotain viskikarahveja tms. Lahjaksi ajattelin hankkia isälleni, täyttää marraskuussa 60v. Siihen seuraksi pari (ainakin) lasia.. Ja sitten alkosta vielä pullo kylkiäisiksi.. Jos rahavarat sallii.. :)
Hyvä nro 249 !
Olen täysin mykistynyt noista löydöistäsi. Hiljaiseksi vetää.
Keittiö, 8-paikkanen ruokailukalusto, vessaan kalusteet altaineen, eteisen kaapistot. Kaikki edullisesti ja hyväkuntoisia. Välillä löytyy tosi hyviä juttuja
no höh ompa tiukkapipoista porukkaa.. mun mielestä ollut yksi hauskimmista ketjuista jossa keskustelut pysynyt asiallisena.. ja kuitenkin asiaan liittyvinä harmi että jotain ärysttää! vaikka ainahan täällä riidellään.. :-D pahimpia taitaa olla aiheet missä on jotain ääripäitä.. kuten kasvis vastaan liha.. lapseton vastaan perheenäiti jne. riidan saa aikaiseksi niin pienestä.. :-(
mutta pysytään aiheessa! eilen ostin esikoiselle polkupöyrän tori.fi sivulta. menee viikon päästä ekalle :-) <3 hakusessa olis uus koulutuoli. on tuoli kyllä... mutta sellanen missä olis pyörät alla olis kiva.. :-)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:23"]
Vinkkejä mistä löytäis kristallia? Tyyliin jotain viskikarahveja tms. Lahjaksi ajattelin hankkia isälleni, täyttää marraskuussa 60v. Siihen seuraksi pari (ainakin) lasia.. Ja sitten alkosta vielä pullo kylkiäisiksi.. Jos rahavarat sallii.. :)
[/quote]
Hei, ihan hakusanalla "kristallikarahvi" tulee näin paljon tori-osumia:
http://www.tori.fi/koko_suomi?q=kristallikarahvi&cg=0&w=3&st=s&st=k&st=u&st=h&st=g&ca=11&l=0&md=th
[/quote]
Ok kiitos! Katsoin jo tuolta, mutta ei ollut oikein sellasta mieleistä.. Vielä.. Mutta onhan tässä vielä monta kuukautta aikaa etsiä. Onneksi! :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:06"]
[/quote]
Noita vankien valmistamia puisia kapioarkkuja saa ainakin Turun vankilan Onnimannissa. Hinta on tosi suolanen eli 260 euroa. Näkemäni arkut olivat makuuni turhan ”kirkuvan”värisiä, en tykännyt.
En tiedä olisinko sovussa sen ajatuksen kanssa että lahjoittaisin vankilakirstun perintönä tyttärelle. Kun en tietäisi millainen venkula sen on valmistanut. Bad karma?
[/quote]
Paha hinta, paha karma.
[/quote]
Miten tuo hinta voi olla nuin kauhea, kun eivät varmasti tekijät ole ammattilaisia (siis ammattilaisia puuseppinä, muistahan *ammateista* en tiiä)??
Aika krouvin näköisiä on vankilan arkut, katselin just netistä. En ostaisi.
[/quote]
Mikäs askartelupaja siitä vankilasta tuli.. Ei kun niin suomen vankila, lomakoti! :) Toisaalta on hyvä, että työvoimaa käytetään hyödyksi. Toisaalta en ymmärrä ollenkaan. Vankilan pitäisi olla rangaistuslaitois, paikka minne ei halua takaisin.
Olis aika creapy, jos tietäis oman arkun valmistajan.. Vaikka joku Jammu Siltavuori tms. Vaikka 90% vangeista taitaa olla vain jotain talouspetollisia, sillä kavaltaminen on tässä maassa se pahin. Toisen rahoihin ei kosketa! Tappaa saa, saat vaan ehdollista. Tuurilla joudut tekemään arkun, mistä sinulle maksetaan palkkaa!
En ostais itse periaateesta vankila tuotteita!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nosto!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hei viskikarahvia etsivä: eikös TÄMÄ olisi jo melkein löytö:
http://www.tori.fi/uusimaa/Kristaali_viskisetti_13358625.htm?ca=11&w=3
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:51"]
[/quote]
Mä oon ainakin ostanu käytettynä lakanoita ja verhoja, ei kaikilla ole varaa. Oonko nyt wt? :( Kiitti.
Josta tuli mieleen, että olen yrittänyt kaupitella käyttökelvottomaksi jääneitä lakanoitani, mutta vain osasta olen päässyt eroon. Tiedän ettei käytetty lakana ole kovin houkutteleva ostos, mutta kun eihän niitä tarvitse edes käyttää lakanana vaan joku kätevä ompelee niistä vaikka koristetyynyliinoja, lemmikille jotain (mitä, en tiedä? :D), tai... no ihan mitä vaan. Tosi turhauttavaa, kun minulla on aivan liikaa lakanoita, jotka eivät käy sänkyyni enkä pääse niistä edes eroon. Roskiin en heitä!
[/quote]
Provo, onhan? Et VOI olla tosissas??? (Jos joku on OSTANUT sun vanhan lakanan niin siinäpä on ollut tosi LÖYTÖ!)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:11"]
vinkki, vaikka kukaan ei ole niitä pyytänyt ja ärysttää.. ;)
Myös "pilalle menneet" vanhat matkalaukut yms voi käyttää kukkaruukkuina, luovuutta peliin!
Annoying snob
-Oscar Wilde-
[/quote]
Vanha matkalaukku kukkaruukkuna kuullostaa yhtä kitchiltä kuin vanha ruuhi tai vanha autonrengas tai vanha kylpyamme kukkaruukkuna.
Näitähän kyllä näkee, takametsissä... :-)
[/quote]
Eli vanhat autontekaat on persestä, ja ne kuuluis.. minne.. Muualle kun pihalle? Mulla on ainakin lasten kiikkuna, kukkapenkissä, aitana (joo ei ole pinottu päälekkäin vain leikattu paloiksi ja punottu aidaksi, enkä aijo ottaa kuvaa tänne sun haukuttavaksi). Auton vanteesta on tehty mm grilli. Joo on varmaan sun mielestä tämä kans wt.. Mut mä tykkään miehen kans! On meidän juttu, korjaa ammatikseen autoja ja ajaa rallia..
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:23"]
vinkki, vaikka kukaan ei ole niitä pyytänyt ja ärysttää.. ;)
Myös "pilalle menneet" vanhat matkalaukut yms voi käyttää kukkaruukkuina, luovuutta peliin!
Annoying snob
-Oscar Wilde-
[/quote]
Vanha matkalaukku kukkaruukkuna kuullostaa yhtä kitchiltä kuin vanha ruuhi tai vanha autonrengas tai vanha kylpyamme kukkaruukkuna.
Näitähän kyllä näkee, takametsissä... :-)
[/quote]
Eli vanhat autontekaat on persestä, ja ne kuuluis.. minne.. Muualle kun pihalle? Mulla on ainakin lasten kiikkuna, kukkapenkissä, aitana (joo ei ole pinottu päälekkäin vain leikattu paloiksi ja punottu aidaksi, enkä aijo ottaa kuvaa tänne sun haukuttavaksi). Auton vanteesta on tehty mm grilli. Joo on varmaan sun mielestä tämä kans wt.. Mut mä tykkään miehen kans! On meidän juttu, korjaa ammatikseen autoja ja ajaa rallia..
[/quote]
ps. Tässä vielä monta muuta, mitä tulee löytymään meidän pihalta.. Riippumatta sinun mielipiteestä. Olis vaan tarpeeksi renkaita toteutukseen. Vois laittaa jonnekin muualle ilmotuksen "otetaan vastaan" renkaita. Mutta en viitsi enää tori.fi sivulle laittaa.. Ettei sun kaltaiset vastaa siihen. Pidä renkaas!
ps. Miksi täällä on meno kun jossain ylä-asteella.. Koko ajan pitää kiusata jotain. Enkä tarkoita vain tätä palstaa.. Miksi? :(
Olin vain yllättynyt että täällä oli ruosteen ja lohkeilevan maalin ystäviä. Ajattelin alunperin että kaikki kertoo täällä vain lastulevy ja muumimuki löydöistään. ;)
[/quote]
Johan on sinulla korkea käsitys tämän palstan keskustelijoista. Kyllä täälläKIN voi valikoida seuransa (= ketjut joihin osallistuu - tai joita edes lukee).
Lähteekö täältä kaikki heti "ulkomaille" jo sanoo jotain negatiivista.. Lapsellista. :DDDD
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:11"]
[/quote]
Poistelin maalit, hioin, vähän paklasin, ja maalasin sireeninlilaksi kalustemaalilla. Siitä tuli niin nätti ettei tosikaan.
[/quote]
ei ole olemassakaan sireninlilaa - se o syreeni. sireeni on punainen palokunta-esine. opettele termit ennenkuin tänne kirjoitat.
nimerkki syreeni (opetelkaa oikein kirjoitus, helpottaa uskottavuutta ylipäätään)
[/quote]
Sinuapas on helppo ilahduttaa. Ole hyvä vaan!
Nimimerkki "kaksi kättä ja peukalot keskellä"
Pormestarituoli ja pöytä 1950-luvulta. 150 euroa, ja hain 116 kilsan päästä ihan mielelläni.