Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat tori.fi -löytösi?

Vierailija
28.07.2014 |

Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!

Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.

Kommentit (400)

Vierailija
221/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:02"]

Köyhät ostaa tori.fi:stä jotain käytettyä roinaa. Noloa, en kehtais.

[/quote]

minä ostan sieltä tavaraa, mitä ei enää saa mistään muualta. Ihan kaikkea kun ei saa uutena. :)  Esim. vanhoja, umpipuisia, jonkun määrätyn valmistajan huonekaluja tai astioita kun ei enää valmisteta. Ainoa tapa hankkia ne, on ostaa vanhana. 

Muovia ja lastulevyä saat itse kyllä ihan vapaasti ostaa Robin Hoodista tai SuomiSoffasta.

Vierailija
222/400 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

73: etkö tarkistanut maalauksen taiteilijaa? Olisiko voinut olla tunnettu taiteilija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/400 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspuinen ruokailuryhmä kuudella tuolilla 80,-. Paras löytö tähän mennessä. :)

-N25-

Vierailija
224/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:41"]

[/quote]

minä ostan sieltä tavaraa, mitä ei enää saa mistään muualta. Ihan kaikkea kun ei saa uutena. :)  Esim. vanhoja, umpipuisia, jonkun määrätyn valmistajan huonekaluja tai astioita kun ei enää valmisteta. Ainoa tapa hankkia ne, on ostaa vanhana. 

Muovia ja lastulevyä saat itse kyllä ihan vapaasti ostaa Robin Hoodista tai SuomiSoffasta.

[/quote]

Teen samaa. Olen valitettavasti syntynyt perheeseen, jolla ei ole perintökalusteita eikä tauluja eikä astioita... Kuitenkin olen kiinnostunut taidehistoriasta, hyvästä disainista, laadusta ja kestävästä kauneudesta.

Olen sisustanut kotini löydöillä, joita teen mm. (laatu)huutokaupoista. Hinnat varsinkin 1950-luvun kalusteissa ovat nousseet niissä jo budjettini kipurajoille. Torilta olen onnistunut vielä tekemään ilahduttavia löytöjä - siis tavaroista, joita EI enää valmisteta ja joita ei kohtuuhintaan enää meinaa löytää.

Vierailija
225/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne kommentoi ihmiset, jotka eivät tiedä mitään asiasta, mistä kirjoittavat?

[/quote]

Koska niiden pää on umpipuuta. (Mutta niiden huonekalut eivät ole.)

Vierailija
226/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:49"]

Vanha soma kapioarkku, 1930-luvulta, alkuperäisessä kunnossa eli ei maalaamalla pilattu. Satasen maksoin.

Tiedän vanhan tavaran ja antiikkiliikkeiden hintatason, kun niissä olen paljon kiertänyt. Nätti arkkuni oli löytö, mutta sen myikin yksityishlö, joka oli perinyt paljon tavaraa eikä kaikki millään enää mahtunut asuntoon.

[/quote]

Olen myös ostanut kapiokirstun! Kerään pikkuhiljaa tyttärelleni arkkuun morsiuslahjaksi kapioita, vanhan ajan tapaan: laadukkaita vuodevaatteita, pyyheliinoja, lautasliinoja.

En osaa käsitöitä yhtään, joten nimikointia vaille kapiot jäävät, mutta pieni oikaisu perinteistä sallittakoon 2000-luvulla, vai?

Vierailija
227/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
228/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:49"]

Vanha soma kapioarkku, 1930-luvulta, alkuperäisessä kunnossa eli ei maalaamalla pilattu. Satasen maksoin.

Tiedän vanhan tavaran ja antiikkiliikkeiden hintatason, kun niissä olen paljon kiertänyt. Nätti arkkuni oli löytö, mutta sen myikin yksityishlö, joka oli perinyt paljon tavaraa eikä kaikki millään enää mahtunut asuntoon.

[/quote]

Olen myös ostanut kapiokirstun! Kerään pikkuhiljaa tyttärelleni arkkuun morsiuslahjaksi kapioita, vanhan ajan tapaan: laadukkaita vuodevaatteita, pyyheliinoja, lautasliinoja.

En osaa käsitöitä yhtään, joten nimikointia vaille kapiot jäävät, mutta pieni oikaisu perinteistä sallittakoon 2000-luvulla, vai?

[/quote]

Nimikoinnit voi teettää ompelimossa =)

Ihana idea!

Vierailija
229/400 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:52"]

Olen ostanut torilta paljon tavaraa. Ihmetyttää, miksi myyjät roikottavat ilmoituksia torilla, vaikka tuote olisi käytännössä myyty.

Kyllä nyppii nuo myyjät, jotka eivät ilmoituksessa sano, että tuotteet on jo menneet.

[/quote]

Sama käynyt minulle, 2 x! Yksi himomani lipasto olisi ollut 12 kilsan päässä. Sieltähän sen riuskana naisena olisin vaikka selässä kantanut

Vierailija
230/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
231/400 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:02"]

[/quote]

Väitä, väitä vaan, mutta kyllä hintataso kertoo totuuden, ja Huijarikowski ei todellakaan anna mitään käsitystä yleisestä hintatasosta.

[/quote]

Itte trokarin syvä ääni. ASIJAN TUNTIA!

[/quote]

Se on muuten asiantuntija. Kiitän kunniasta, sulta se asiantuntemus ainakin näyttäs puuttuvan jopa kirppuisten ryijyjen osalta...

Vierailija
232/400 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:57"]

[/quote]

Väitä, väitä vaan, mutta kyllä hintataso kertoo totuuden, ja Huijarikowski ei todellakaan anna mitään käsitystä yleisestä hintatasosta.

[/quote]

[/quote]

Se on muuten asiantuntija. Kiitän kunniasta, sulta se asiantuntemus ainakin näyttäs puuttuvan jopa kirppuisten ryijyjen osalta...

[/quote]

Mainitsiko joku ironian tajun...?

Vierailija
233/400 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:58"]

[/quote]

Varakkaat myy tori.fi:ssa perintötavaraa, jota on liikaa. Noloa?

[/quote]

Laiskat myy tori.fi:ssa ylimääräisen tavaran suoraan kotoa hauettuna. Noloa?

Vierailija
234/400 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:58"]

[/quote]

Varakkaat myy tori.fi:ssa perintötavaraa, jota on liikaa. Noloa?

[/quote]

Laiskat myy tori.fi:ssa ylimääräisen tavaran suoraan kotoa hauettuna. Noloa?

[/quote]

En tiedä noloudesta, mutta järkyttävän wt joku tori.fi.

Vierailija
235/400 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kapiokirstu-idea on nii-iin kaunis. Ja tosiaan: nimikoinnit voi teettää jos ei itse osaa.

KIITOS ideasta!

Vierailija
236/400 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 22:47"]

Mä asun rupisessa pikkukylässä. Harmittaa valtavasti kun tooooodella harva Tori.fi myyjä postittaa. Ei luulisi olevan ihan ylitsepääsemätöntä kiikuttaa tavaraa postiin jos ostaja lupautuu maksamaan KAIKKI AIHEUTUNEET KULUT. Toki hakeminen on yksinkertaisempaa mutta vituttaa ihan suunnattomasti. On mennyt monta löytöä sivu suun.

[/quote]

Oletko kysynyt postitusta myyjältä? Myyjä jättää joskus postikulut mainitsematta, koska olettaa, ettei ko. tuotetta kukaan halua postissa. Mutta jos kysyt, niin silloin myyjä saattaa ilmoittaa postikulut.

Vierailija
237/400 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mainitsiko joku ironian tajun...?

[/quote]

Ja sinun ironian tajusi ei riittänyt yhtä virkettä pidemmälle. Voi nolo.

Vierailija
238/400 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut toki... mutta ovathan ne ihan kauheita! Ostin just huutonetistä yhden pitkään hakemani kirjan. Hienoa että löytyi - mutta postikulut olivat enemmän kuin se 5 euroa, minkä kirja maksoi!

Kyllä itse mieluummin ajan 100 km:n säteellä hakemaan jonkin ison tavaran (vrt huonekalu tms) kun maksan kuljetuksen joka tosissaan maksaa maltahia.

PS Torista olen löytänyt huokealla juuri sen takia että on sovittu nouto. Siinä on sekin paras puoli että ei osta sikaa säkissä, vaan tavaran tarkastaa ja sillä sitten kauppa selvä.

Vierailija
239/400 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sohva 500 eurolla, uutena noin kolmen tonnin arvoinen. Vanhan sohvan sain myytyä parissa tunnissa.

Seuraavaksi ajattelin laittaa myyntiin vanhan, 50-luvun kirjahyllyni. Katsotaan meneekö kaupaksi :)

Vierailija
240/400 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Provo. Yrität esittää olevasi white trash :-)

Et ole, koska TÄTÄ ketjua luet.

[/quote]

Nyt meni HERMOT. TähänKIN lupaavasti alkaneeseen ketjuun tunkee saboitointi koko vauva.fi:n tyhmimpään ja turhimpaan wt-humppaan.

Menkää nyt hyvät ihmiset, tytöt ja pojat (sekä naiset ja miehet, eli aikuiset ihmiset, jos teitä on) johonkin muihin ketjuihin jauhamaan tyhjää tyhmää.

Sovitaanko, että tässä ketjussa puhutaan aiheesta? Joka siis lukee otsikossa. OK? =

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi