Parhaat tori.fi -löytösi?
Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!
Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.
Kommentit (400)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 04:35"]Luulin tehneeni löydön ja löytäneeni unelmoimiani huonekaluja alle puoleen hintaan, mutta sitten paljastuikin että ko. huonekalut oli olleet homekämpässä. Oli eka ja vika kerta kun ostan mitään käytettyjä huonekaluja.
[/quote]
Hysteriaa?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 04:35"]Luulin tehneeni löydön ja löytäneeni unelmoimiani huonekaluja alle puoleen hintaan, mutta sitten paljastuikin että ko. huonekalut oli olleet homekämpässä. Oli eka ja vika kerta kun ostan mitään käytettyjä huonekaluja. [/quote] Hysteriaa?
[/quote]
Hysteriaa ainakin osin:
Tietäisitpä millä myrkyillä uudet huonekalut on suojakäsitelty!
kauanko jätetty ilmoitus pysyy torissa näkyvillä?
Kokopuinen punertavanruskea ruokapöytä ja siihen kuuluvat neljä tuolia 60 euroa!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:23"]
[/quote]
Mun käsittääkseni ihan niin kauan kun ilmoittaja ottaa sen pois.
Korjatkaa, jos jollakulla on parempaa /toista tietoa.
[/quote]
kaksi kuukautta
Sitten ilmoitus poistuu automaattisesti. Siitä tulee ilmoitus sähköpostiin ja sen voi laittaa samantien takaisin, jos haluaa.
[/quote]
MISTÄ sinulla on tämä 2 kuukauden tieto?
Minä kun olen ymmärtänyt et ilmoitus on niin kauan kunnes sen ilmoittaja ottaa pois.
Voisiko joku avulias vahvistaa tämän tiedon? Kiitos jo etukäteen! (En tosiaan löytänyt tori.fi -ohjeista mitään "takarajoja")
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:23"]
[/quote]
Mun käsittääkseni ihan niin kauan kun ilmoittaja ottaa sen pois.
Korjatkaa, jos jollakulla on parempaa /toista tietoa.
[/quote]
kaksi kuukautta
Sitten ilmoitus poistuu automaattisesti. Siitä tulee ilmoitus sähköpostiin ja sen voi laittaa samantien takaisin, jos haluaa.
[/quote]
MISTÄ sinulla on tämä 2 kuukauden tieto?
Minä kun olen ymmärtänyt et ilmoitus on niin kauan kunnes sen ilmoittaja ottaa pois.
Voisiko joku avulias vahvistaa tämän tiedon? Kiitos jo etukäteen! (En tosiaan löytänyt tori.fi -ohjeista mitään "takarajoja")
[/quote]
Tämä tieto on ihan kokemuksesta eli kun itse olen myyjänä: ilmoitukseni poistuvat automaattisesti kahden kuukauden kohdalla. Asiasta tulee ilmoitus sähköpostiini ja siinä on ohjeet, miten saan ilmoitukseni uudestaan julkaistuksi, mikäli haluan. Minkälaista vahvistusta haluat?
nro 395
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:05"]
No nyt muakin rupes kiinnostamaan: SIIS kauanko jätetty ilmo pysyy torissa näkyvillä???
[/quote]
Kuten tuolla edellä joku kertoikin jo, niin ilmoitus on torilla kaksi kuukautta ja sitten poistuu.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:30"]
Mitähän siellä uskaltaisi pyytää hyväkuntoisesta sotkan boston sohvasta
[/quote]
Onko se huono sohva?
Ostin Finelin emalikattiloita ja kahvipannuja. (Muistaakseni 15-20 euroa kappaleelta.) Keltaista, punaista, ruskeaa - olen aivan hurahtanut noihin ja kerään niitä keittiön hyllyyn esille.
Ostin tori.fi-sivuston kautta loistokuntoisen Hellas-pianon 200 eurolla
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:33"]
Mielettömän upean, vuosia etsimäni parin tonnin taideryijyn ostin 100 eurolla. :) Tinkiäkin olisi kuulemma saanut, mutta en halunnut, kun olin niin onnellinen.
[/quote]
Ryijy? Pari tonnia, elä jo muita!
Nämä löydöt (mitkä hinnat!) kyllä pistävät "huutokauppakeisaritkin" kateelliseksi!
Mulla on sellainen aavistus, että ammattilaiset (antiikkikauppiaat ja muut jälleenmyyjät) ovat myös löytäneet torin. Toisaalta ihan sama: myyjälle lienee tärkeintä että pääsee tavarasta eroon, vaikka itse kyllä myisin kamojani ihan "tavalliselle" ihmiselle.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:18"]Löysin korvikset joitan olen 22 vuotta etsiny ja niistä haaveillut.. Huutonetissä ollut pari krt myynnissä viimeisen 5:n vuoden aikana. Keväällä löysin ne torista sopuhintaan, reippaasti halvemmalla mitä huutonetissä on ollut :)
[/quote]
22 vuotta??
Olen löytänyt muutamia kirjoja opiskeluuni. Olin todella yllättynyt, koska niitä kirjoja ei paljon liiku. Olivat lähes uutta vastaavia ja hinnat alle puolet siitä mitä uutena.
Tykkään siitä, että lopullinen hinta on tuolla näkyvissä, mutta tuntuu silti, että löydän useammin ostettavaa huuto.netistä. Riippuu varmasti siitäkin minkä tyylistä tavaraa on ostamassa. Huuto.netissä on kai esim. enemmän leffoja ja levyjä, sellaisia helposti postitettavia asioita.
Niin. 22 vuotta. Kas kun täällä palstalla on yli nelikymppisiäkin, jopa viisikymmentä ja plus -ikäisiä.....
Nykyinen asunto.
Lapsille kerrosänky
Pöytä
Löysin keittiön seinähyllyn, naapurikaupungista: melkein uusi, puolet ovh:sta! Onneksi muistin tsekata ennen kuin marssin kauppaan! Me very happy!